quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het-Bericht-Verwijdert-Als-Ik-Op-Een-Smiley-Klik-Clubje![]()
Ligt zo lekker in de mond zeg
Keroal, kom maar een keer langs1!quote:
WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
xxx
Dat dacht ik dus ook al, het is hetquote:
HAHA PK IS EEN CHRISTENFUNDAMENTALIST.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Overigens weer een slaapverwekkend Florian topic.
Oh, dat wist ik niet. Bedankt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, het is het
Inderdaad.quote:
quote:De islam is ontstaan in de 7e eeuw. Volgens moslims ontving de profeet en de boodschapper Mohammed via de aartsengel Gabriël openbaringen van God, waarin hij werd opgeroepen het geloof van Adam en Abraham opnieuw te introduceren. Voor moslims is de islam dan ook de oorspronkelijke religie zoals geopenbaard aan Abraham, Mozes, Jezus en andere islamitische profeten. Voorgaande profeten, zoals Mozes en Jezus werden naar een volk gestuurd, terwijl Mohammed als profeet van alle volkeren wordt beschouwd.
De Koran verwijst veelvuldig naar verhalen over de profeten uit de Thora en de Bijbel, zoals Mozes en Jezus, maar ook Maria wordt veelvuldig genoemd. Soms komt de boodschap overeen, maar qua stijl en inhoud zijn er aanzienlijke verschillen. Ook zijn verscheidene heidense tradities uit voorislamitische animistische religies in de islam geïntegreerd zoals het heiligdom de Ka'aba en de rondgangen die daar omheen gemaakt worden tijdens de oemra en de hadj (tawaaf), elementen die volgens de islamitische traditie op Abraham teruggevoerd moeten worden. Mohammed wordt doorgaans in de islam beschouwd als de laatste profeet die de geschiedenis van de doorlopende openbaring van Gods wil heeft afgesloten, en bezat het zogenaamde Zegel der Profeten. Dit "Zegel der Profeten" zou een moedervlek geweest zijn ter grootte van een ei en bevond zich volgens overleveringen onder zijn hals tussen zijn schouders. In totaal worden in de Koran 25 profeten genoemd, waaronder Adam, Abraham, Mozes en Jezus maar het precieze aantal is onbekend.
De Koran stelt dat de term islam afkomstig is van God zelf:
"Heden heb ik uw religie voor u vervolmaakt, en Mijn gunst aan u voltooid, en Ik heb de islam voor u als religie gekozen". (Soera De Tafel 3)
De islam is voor moslims de vervolmaking van de monotheïstische religie van God. 'Allah' is Arabisch voor 'de God'. Vanwege het islamitische gebruik van deze Arabische term voor God zijn christenen wel eens in de veronderstelling dat hier een andere god in het geding zou zijn dan de God van de christenen, maar dat is in ieder geval niet uit het woord als zodanig op te maken. Vanuit het perspectief van de moslims is Allah de Arabische aanduiding voor dezelfde God als die van de joden en de christenen. Arabischtalige christenen gebruiken ook Allah om God mee aan te duiden.
Het Arabische woord islam betekent "onderwerping" of "overgave" aan de wil van de enige, echte God. Iemand die dit doet wordt een 'moslim' genoemd. Het woord moslim betekent 'gehoorzaam aan God'. Door buitenstaanders worden zij ook wel islamieten en soms ook wel mohammedanen genoemd, maar deze laatste benaming suggereert dat zij volgelingen zijn van Mohammed in plaats van God, iets dat iedere moslim zeer beslist zal afwijzen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
BWHEHEH FLORIAN STAAT VOOR LUL VOOR HEEL DE KLB.![]()
Echt he. Heb ik vanochtend nog een topic over schrijffouten gemaakt ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he. Heb ik vanochtend nog een topic over schrijffouten gemaakt ook
DAAR GAAT JE INTELLECTUELE IMAGO±!!!!1111quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
Nog steeds verdrietig dat je bent afgewezen?quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he. Heb ik vanochtend nog een topic over schrijffouten gemaakt ook
jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog steeds verdrietig dat je bent afgewezen?
Hier kom je niet meer mee wegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik zat een topic TT te bedenken, en ik had "Waar de" al opgeschreven. Toen dacht ik "Ah, scheppingsverhaal!", en toen heb ik dat er gewoon achter gezet
Hier een goed boek, dat zal je opfleuren.quote:
En nu maar hopen dat hij snel centraal komt te staan zodat het gros het nooit te weten zal komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik zat een topic TT te bedenken, en ik had "Waar de" al opgeschreven. Toen dacht ik "Ah, scheppingsverhaal!", en toen heb ik dat er gewoon achter gezet
Haha sukkel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Waarvoor ben je afgewezen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja![]()
Ik zal wel een stomme autist zijn ofzo
Kamer in de biezenstraatquote:
Vertel eens het hele verhaal dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja![]()
Ik zal wel een stomme autist zijn ofzo
quote:DE SCHEPPINGSVERHAAL
dankjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier een goed boek, dat zal je opfleuren.
[ afbeelding ]
Katten.quote:
No problem.quote:
Ssst!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Florian_ het volgende:
Met je faalquote en ninja-edit, ZH!
Je kan hier komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor een hospitatie! Das helemaal fail.
Nou ik was dus gisteren in de biezenstraat voor een kijkavond, huisbaas komt om half 5 en laat ons binnen , kamer bekeken. Toen kwamen er een aantal bewoners ons vragen stellen waarom we de kamer wouden. Waarschijnlijk heb ik verloren omdat ik geen tetten hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens het hele verhaal dan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.Kleine gezwellen dat het zijn.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog wel, binnenkort zijn ze van de lokale Chinees.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal vrijdag ook eens een foto van een poes maken.
Zee egels.quote:
ken je de mop van rene die naar HMH voor Oasisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE GERS, HAHA FUCKING HA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:De Partij van de Arbeid spreekt niet langer over allochtonen, maar over ‘nieuwe Nederlanders’.
In de nieuwe versie van de integratienota Verdeeld verleden, gedeelde toekomst komt het woord ‘allochtoon’ niet meer voor. Ook hoeven migranten niet meer ‘onvoorwaardelijk’ te kiezen voor Nederland en mogen ze nadrukkelijk zelf bepalen of ze hun oude nationaliteit willen houden. De opstellers kregen na de presentatie in december een lading kritiek te verwerken. In totaal stuurden de leden 392 amendementen in. Het partijcongres bepaalt op 14 maart hoeveel daarvan de eindstreep halen. Partijvoorzitter Ploumen is geschrokken van de felheid van het debat in haar partij.
Wanneer is je curlingpartijtje alweer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor een hospitatie! Das helemaal fail.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
ken je de mop van rene die naar HMH voor OasisTen eerste, ik zou helemaal niet naar HMH, ten tweede, ik heb ze ook al live gezien, dus wat probeer je te bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whatever helps you sleep at night.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef gers het volgende:
Waarschijnlijk heb ik verloren omdat ik geen tetten heb
Nee gers, géén comapartijtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer is je curlingpartijtje alweer?
Ik kom ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is 22 januari geweest!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOER!!! Mijn poezen zijn liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echtquote:
geen ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zou helemaal niet naar HMH, ten tweede, ik heb ze ook al live gezien, dus wat probeer je te bereiken
Geef even je adres. Dan stuur ik alvast een bloemetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:46 schreef gers het volgende:
ik ga vanavond maar coma zuipen![]()
niemand begrijpt me
zonder audio is het welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf ik zapte dus gister langs TMF ofzo, iets met muziek, en toen zag ik een stukje van die clip van Beyonce. Nou het gaat dus hier om:
Wat een kutlied + dansje
Bohhhh te lief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja
Janis Joplin en Johnny Cash
Schijtwijf.quote:
Nou dat kan toch, niet meteen denken dat je een loser bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef gers het volgende:
[..]
Nou ik was dus gisteren in de biezenstraat voor een kijkavond, huisbaas komt om half 5 en laat ons binnen , kamer bekeken. Toen kwamen er een aantal bewoners ons vragen stellen waarom we de kamer wouden. Waarschijnlijk heb ik verloren omdat ik geen tetten heb
Honden.quote:
Naakt curlen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi ik geef nog wel een privepartijtje.
Brabantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik ga dus mijn trein halen!!!1 Naar brabant!
Doeeeeg!
Dag schat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik ga dus mijn trein halen!!!1 Naar brabant!
Doeeeeg!
Ja, daarna ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er nog een privepartijtje aankomt.
Doe dan van een fatsoenlijke hond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat kan toch, niet meteen denken dat je een loser bent.
Ik zou ook afgewezen worden denk ik.![]()
![]()
[..]
Honden.
[ afbeelding ]
Doeg! Wat ga je doen in Brabant?quote:
Naar onze date.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doeg! Wat ga je doen in Brabant?
Toedels en verstandige keuze om naar Brabant te gaan.quote:
Je date een jongen?quote:
Zoals? Toch geen Maltezer leeuwtje he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dan van een fatsoenlijke hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PLEUN IS EEN MEISJE!!!!111quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
M'n papa heeft 3 Britse kortharen.ik las 3 britse kontharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dan moet jij onderhand ook wel eens weggaan.quote:
Nee een Anglo-Arabier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals? Toch geen Maltezer leeuwtje he?
Ja ik ga ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet jij onderhand ook wel eens weggaan.
Ja maar jullie gaan toch samen naar een date?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verkijkt op het niet kennen van Lil' Wayne. Daar waar de oudere generatie waarschijnlijk Lil' Wayne niet kent, daar kent de jongere generatie CCR niet.
Klassiekers kent iedereen. Klassiekers kan je opzetten en iedereen weet wie enw at het is. Klassiekers zijn Elvis, Stones, Beatles.
En CCR is gewoon subtop.
Een poardje?quote:
Doegg!quote:
Durf je dat ook te zeggen tegen mijn pareltjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Daar moest je voor googlen hè?quote:
je gaat wel carnavallen met je collega's hequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen tegen mijn pareltjes?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kutkattenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Die eerste is wel lief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar moest je voor googlen hè?
Ik ga sowieso de optocht kijken, voorderest ik zie wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat wel carnavallen met je collega's he![]()
gewoon die chick dronken voeren en dan
Hiiihihiihihi, ik ook.quote:
gewoon keihard feesten en fancy meisjes verleidenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
[..]
Ik ga sowieso de optocht kijken, voorderest ik zie wel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef gers het volgende:
Lil Wayne
wie de fuck is eigenlijk bouwewijn de groot
quote:
quote:
Dat is vast een grapje van gers, mag ik hopen.quote:
sst haphapquote:
En toch vond je het ergens nodig dit te melden....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Wil je me gratis zien performen bij BNN That's Live?
Van: Dio Braaf (geenantwoord@hyves.nl)
Verzonden: dinsdag 17 februari 2009 15:23:27
Aan: xxx@live.nl
What's up mensen? Aanstaande zaterdag, 21 februari, treed ik op in het BNN programma That's Live van Eric Corton. Het lijkt me dope als jij daar bij bent om te genieten van mijn live performance! Maak je meteen mee hoe zo'n programma wordt gemaakt.
De uitzending is tussen 18.00-20.00u vanuit de BNN bar in Hilversum. Je kunt je gratis aanmelden door te mailen naar thatslive@3fm.nl met als onderwerp "Dio, That's Live!". Als je op tijd bent dan krijg je een bevestiging met daarin alle info.
Er zijn in totaal maar 80 plekken beschikbaar en het gaat al erg hard dus als je hier bij wil zijn mail dan NU je aanvraag naar thatslive@3fm.nl.
Tot zaterdag!
Dio
P.S. De videoclip van Tijdmachine ft. Sef is al 2.3 miljoen keer bekeken gek!
P.P.S. Ik sta nog steeds op #1 in de FunX XChart! Stem op mij en hou 'm op #1, thanks!
Yes, ik heb mailtje van DIO
Ja, want jullie hebben geen mailtje van DIOquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En toch vond je het ergens nodig dit te melden....
Wie is Dio?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En toch vond je het ergens nodig dit te melden....
Mensen die mailtjes van DIO krijgen zijn per definitie paupersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, want jullie hebben geen mailtje van DIO![]()
Weet ik, daarom ga ik nu bottom kijken om het een beetje goed te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die mailtjes van DIO krijgen zijn per definitie paupers
Ik zag 'm gister toen ik melig was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik blijf keihard lachen om die gitaarsolo van Lil' Wayne
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, want jullie hebben geen mailtje van DIO![]()
Jawel in leather ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zag 'm gister toen ik melig was.
Dus ik moet lachen met tranen.Maar dat zit toch niet echt in een videoclip he? Alsjeblieft zeg dat jet niet zo is.
quote:
Hihi.quote:
Gezwets achterafquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ga ik nu bottom kijken om het een beetje goed te maken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Lil Wayne ft. Birdman - Leather So Soft ---------------------------------------------------------------------------- Tabbed by: Giovanni Email: imacarfreak14@msn.com Tuning: Standard e|-------------------------------------------------------------------------| B|---14----------14----12h14---14-------14----10h12---12-----12---10h12----| G|-------------------------------------------------------------------------| D|------11-11-11----11------------11-11----11------------9-9----9----------| A|-------------------------------------------------------------------------| E|-------------------------------------------------------------------------| e|-------------------------------------------------------------------------| B|---12-12b13r12--10h12-10~~-----------------------------------------------| G|-------------------------------------------------------------------------| D|-------------------------------------------------------------------------| A|-------------------------------------------------------------------------| E|-------------------------------------------------------------------------| h - hammer on b - bend r - release ~ - vibrato *NOTICE: In the actual music video you may notice that his fingers are playing something different than my tabs... well i dont know whats up with that but i cant find anything matches the song to where his fingers are... so whatever. If you find anything wrong the tab (or a better way to play this song), let me know. Thnx. |
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Had ik maar een tijd machine
Zegt me ook niks, ik ga wel ff zoekenquote:
Kende je em persoonlijk dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb last van m'n borst
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Op youtube zoeken dat nummer is geniaal foutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt me ook niks, ik ga wel ff zoeken
Jeweetzelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kende je em persoonlijk dan?
NG heeft een soaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Kanker of geen kanker, het blijven gewoon tieten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Gadverdamme man
Rawr!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kanker of geen kanker, het blijven gewoon tieten hoor![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zie anders niet veel tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 jaar oud of niet, het blijven gewoon tieten hoor![]()
Maar die tepels zijn nog niet helemaal ontwikkelt, dat doet mij niks weet je....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je lijkt daar op Danny Koevermans_!
Second thatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK. dat zegt me genoegquote:
Flauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je d'r wel los kunnen krijgen?
Semi-lompe sportenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Rot op met die homo sportVoetbal
Rugby
American Football
Lacrosse
IJshockey
quote:16-02-09: GRATIS ENTREE OSSE SUPPORTERS INDIEN CARNAVALESK GEKLEED
Op carnavalsvrijdag 20 februari a.s. speelt TOP Oss tegen de koploper in de Jupiler League VVV-Venlo. TOP Oss roept de Ossenaren op om in deze ongetwijfeld pittige wedstrijd het team van Hans de Koning volop te steunen en Carnaval 2009 een mooie start te geven. Om die reden zal de aftrap ook worden verricht door de stadsprins van Oss Arno d’n Urste, bijgestaan door zijn adjudant Edward. Deze hoogwaardigheidbekleders zijn ook echte TOP Oss supporters! Ook de jeugdprins van Oss Prins Niek en adjudant Jeroen zijn hierbij wellicht aanwezig.
Om de sfeer te verhogen en als carnavalesk geschenk biedt TOP Oss iedereen die verkleed is gratis toegang tot het stadion! In uw feestelijke outfit en op vertoon van uw legitimatiebewijs kunt u een gratis toegangskaartje voor deze wedstrijd afhalen bij de kassa's van het Heesen Yachts Stadion. Let wel: deze aktie geldt alleen voor bezoekers uit Oss e.o. Voor supporters uit Venlo geldt een verplichte buscombi.
Kom allemaal naar het Heesen Yachts Stadion, steun TOP Oss in deze mooie wedstrijd en laat carnaval dit jaar sportief en gezellig beginnen!
<
quote:
Das ook tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Semi-lompe sportenAustralian Football
Leuke actiequote:
Piew piew.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kan iemand mij doodschieten?????
Het probleem is dat ik DIO met Tijdmachine dus eigenlijk wel leuk vindt......![]()
HAHA, ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Het probleem is dat ik DIO met Tijdmachine dus eigenlijk wel leuk vindt......![]()
Ik ga eens luisterenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
gers is altijd verkleed. Op de meet dacht ik ook van ''hey, die is verkleed'' maar het was gewoon z'n dagelijkse kloffie.
Die beatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toen jullie kwamen aanopen was ik bang dat ik op Columbine High terecht was gekomen....![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toen jullie kwamen aanopen was ik bang dat ik op Columbine High terecht was gekomen....![]()
quote:
hoi jazzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef behangplakker het volgende:
Het einde van het nummer![]()
Trompetten![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou woon ik in de bijlmer en is het gelukkig geen zomer, want dan had ik dit nummer dus 200000 x per dag mogen aanhoren...
quote:
Ruimteschip is vetter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
xxxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga trouwens eten!!!!
Tot later!!!!
Trenchcoatsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
het was een beetje donker daar en ik zag 2 lange-donkere-over-de-knie-jassen op mij afkomen....
![]()
quote:Look into my eyes and you’ll see I’m the only one
You’ve captured my love stolen my heart
Changed my life
Every time you make a move you destroy my mind
And the way you touch
I lose control and shiver deep inside
You take my breath away
You can reduce me to tears with a single sigh
Ev’ry breath that you take
Any sound that you make is a whisper in my ear
I could give up all my life for just one kiss
I would surely die if you dismiss me from your love
You take my breath away
So please don’t go
Don’t leave me here all by myself
I get ever so lonely from time to time
I will find you anywhere you go
I’ll be right behind you
Right until the ends of the earth
I’ll get no sleep until I find you
To tell you that you just take my breath away
I will find you anywhere you go
Right until the ends of the earth
I’ll get no sleep until I find you
To tell you when I’ve found you
I love you
Take my breath take my breath ... away
Ik was de enige met zo'n jasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
het was een beetje donker daar en ik zag 2 lange-donkere-over-de-knie-jassen op mij afkomen....
![]()
Dat is ook niet gezondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey kijk dat is Pleun!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Rent naar beneden voor Dirkjan-stripquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
Kate Winslet op de voorkant van Veronica magazine.![]()
![]()
Jij leest Veronica magazine.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
Kate Winslet op de voorkant van Veronica magazine.![]()
![]()
Staan leuke shownieuwtjes in.quote:
shownieuwtjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staan leuke shownieuwtjes in.
Dat dus. Het enige wat ik lees is de Dirkjanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
shownieuwtjesMensen die dat lezen zijn triest, heel triest.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
shownieuwtjesMensen die dat lezen zijn triest, heel triest.
Serieus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Oh jeetje, Catherine Keyl heeft hetzelfde kledingstuk als Micky Hoogendijk aan, DAT KAN TOCH NIET!!!![]()
Euh... dat doet haast elk blad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef behangplakker het volgende:
Veronica Magazine doet ook altijd alsof zij precies weten wat wel en niet kan![]()
Kun je nagaanquote:
Ja, ongelofelijk he.quote:
Voordeel: Jordy van Loon nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Fascination het volgende:
Rap Das Armas staat op nummer één in de top40.![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Welk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Fascination het volgende:
Rap Das Armas staat op nummer één in de top40.![]()
![]()
PARAPAPAPAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ken wel 'PAPAPAPAPAPAAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAAAAAA'.
Whihihi.quote:
laten we over muse pratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
flikker lekker op met dat gejank om die flutseries
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Fascination het volgende:
Rap Das Armas![]()
![]()
![]()
staat op nummer één in de top40
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Dudette, je kijkt serieus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihihi.
Ik moest laatst trouwens vet hard lachen tijdens zo'n aflevering waarin Barney met de lerares van die dude die rechten studeert naar bed ging.![]()
![]()
"Ik heb geen zin om na een dag les te geven ook thuis nog les te geven."![]()
C-
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette, je kijkt serieus?![]()
![]()
"Fine, come in. You can start while I finish grading some papers."
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Ik vind het een leuke serie.
![]()
Hehe, ja.![]()
Ik ga nu even kijken, bis bald.
Ik heb er nog maar 1 cd vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
ik vind bliss vet. en assasin. en time is running out natuurlijk. eigenlijk alles wel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou dr helemaal naar de grafhoerentyfeustering neuken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
God heeft ons allemaal geschapen jongensHij wil jullie zijn liefde laten zien, hij houdt van jullie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |