Doeg! Wat ga je doen in Brabant?quote:
Naar onze date.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doeg! Wat ga je doen in Brabant?
Toedels en verstandige keuze om naar Brabant te gaan.quote:
Je date een jongen?quote:
Zoals? Toch geen Maltezer leeuwtje he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dan van een fatsoenlijke hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PLEUN IS EEN MEISJE!!!!111quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
M'n papa heeft 3 Britse kortharen.ik las 3 britse kontharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dan moet jij onderhand ook wel eens weggaan.quote:
Nee een Anglo-Arabier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals? Toch geen Maltezer leeuwtje he?
Ja ik ga ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet jij onderhand ook wel eens weggaan.
Ja maar jullie gaan toch samen naar een date?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verkijkt op het niet kennen van Lil' Wayne. Daar waar de oudere generatie waarschijnlijk Lil' Wayne niet kent, daar kent de jongere generatie CCR niet.
Klassiekers kent iedereen. Klassiekers kan je opzetten en iedereen weet wie enw at het is. Klassiekers zijn Elvis, Stones, Beatles.
En CCR is gewoon subtop.
Een poardje?quote:
Doegg!quote:
Durf je dat ook te zeggen tegen mijn pareltjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.Kleine gezwellen dat het zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |