Is oldskoolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezus wat een groot ding, is dat een nieuw soort laptop ofzo?
Is dat een goed ding?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n droog hoofd.![]()
Less is more.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik het ook niet meer gebruikt eigenlijk. Op mijn vorige telefoon (Motorola L2) zat niet eens een camera.
Heb hem voor me liggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik hoor inderdaad dat de geluidskwaliteit goed is. Ik heb nu een Zen photosleek en daarbij hoor je het ook telkens als je de knopjes indrukt dus dat ben ik opzich wel gewend. Vind je 'm niet te groot?
HAHA, ik dacht dat je het over z'n hoofd hadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezus wat een groot ding, is dat een nieuw soort laptop ofzo?
Ik kende hem wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHA, ik dacht dat je het over z'n hoofd had
Bek houwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHA, ik dacht dat je het over z'n hoofd had
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
* Helmond, 30-05-2006
† Helmond, 28-10-2008
![]()
Mijn telefoon.quote:
Helmond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
* Helmond, 30-05-2006
† Helmond, 28-10-2008
![]()
Agh als 't al na twee jaar dood is kan je je er toch niet aan hechtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik dacht familie ofzoZeik niet.
Ik heb dat regelmatig. Is dat een bug of ligt het toch echt aan mij?quote:
Ik kwam laatst mijn oude mp3 speler tegen (4 jaar), en daar stond al The Knife of met We share our mother's health opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
Mm de nieuwe van The Prodigy valt me toch een beetje tegen.
Precies, dat overdreven gedoe van die ouders altijd, bah!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh als 't al na twee jaar dood is kan je je er toch niet aan hechten
Het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig. Is dat een bug of ligt het toch echt aan mij?
Omg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kwam laatst mijn oude mp3 speler tegen (4 jaar), en daar stond al The Knife of met We share our mother's health op
Ik hoor anders vaak zat dat het niet aan mij ligt maar aan haar.quote:
Weet je hoe tof mijn telefoon was? Die kon overreden worden door auto's als ik hem eronder gooide. Ook tegen de muur gooien vond hij tof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik dacht familie ofzoZeik niet.
Dan klik je verkeerd met je muis, en dan zet je wat je wilt typen net in een code. Heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig. Is dat een bug of ligt het toch echt aan mij?
inderdaad het is niet alsof het uberhaupt wat heeft gedaan op schijten, huilen, en eten na..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, dat overdreven gedoe van die ouders altijd, bah!
Fas!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.![]()
![]()
Ja ik volg altijd de menigte he ipv voorop te lopen.
Den Haag. Nog erger.quote:
Je moeder vindt dat ook tof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe tof mijn telefoon was? Die kon overreden worden door auto's als ik hem eronder gooide. Ook tegen de muur gooien vond hij tof.![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan klik je verkeerd met je muis, en dan zet je wat je wilt typen net in een code. Heb ik ook wel eens.
Wat wel echt irritant is, en dat heb ik dan: Dan typ ik een heel bericht, wil ik er een smiley achteraan klikken, verwijnt opeens mijn bericht![]()
Mijne kan dat ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe tof mijn telefoon was? Die kon overreden worden door auto's als ik hem eronder gooide. Ook tegen de muur gooien vond hij tof.![]()
En dan vind je het gek dat ie na 2 jaar al stuk is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet de kant waar ik woon.quote:
De eerstequote:
Pleun.quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De eersteIk durfde er zelfs geen topic over te openen omdat ik dacht dat ik er gewoon niet mee om kon gaan
Ja. Want hij is niet echt kapot.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ie na 2 jaar al stuk is?
Het-Bericht-Verwijdert-Als-Ik-Op-Een-Smiley-Klik-Clubjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Nu kunnen we een clubje oprichten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |