Ach, Apple heeft wel zo z'n voordelen, maar zo heeft Windows dat ook (verklaart ook waarom veel Apple gebruikers Windows ernaast installenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
applegebruikers die dit zeggen_!
Want jij gebruikt dagelijks mms en video, en hebt meer dan 16GB nodig op een telefoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Florian_ het volgende:
Dan gooi ik deze er ook maar weer even tussen, dan is het topic weer compleet:
[ afbeelding ]
Je vergeet de "quote:
Dat is meer omdat er stomme kutbedrijven zijn die hun programma niet voor Mac OSX maken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, Apple heeft wel zo z'n voordelen, maar zo heeft Windows dat ook (verklaart ook waarom veel Apple gebruikers Windows ernaast installeneigenlijk een soort van vloeken in de kerk, maar goed
) ze moeten het alleen niet zo hypen alsof het heilig is.
Ik importeer foto's met Photo mechanic, kijk welke foto's er weg kunnen en gooi ze daarna in Lightroom 2 waar ik belichting aanpas en het kan straiten en croppen en eventueel ook wat kan healen, al die doe ik dat liever met photoshop, wat dan de 3e schakel is. Daarna exporteer ik het weer met lightroom en importeer ik het in iPhoto (en Photo mechanic).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Show eens voorbeelden, want photoshop
Dat is echt een Apple-tekortkoming-goedpraat reactie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want jij gebruikt dagelijks mms en video, en hebt meer dan 16GB nodig op een telefoon?
Ah kut, ik deed ctr+v en klikte maar meteen op invoerenquote:
Ik heb zo'n gratis ding van de Postbank.quote:
Of je gebruikt gewoon Photoshop natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik importeer foto's met Photo mechanic, kijk welke foto's er weg kunnen en gooi ze daarna in Lightroom 2 waar ik belichting aanpas en het kan straiten en croppen en eventueel ook wat kan healen, al die doe ik dat liever met photoshop, wat dan de 3e schakel is. Daarna exporteer ik het weer met lightroom en importeer ik het in iPhoto (en Photo mechanic).
Van mij was ook alleen maar een trollreactie. Maar goed, ik heb inderdaad ook windows om af en toe op te kunnen gamen, en dat draait als een zonnetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, Apple heeft wel zo z'n voordelen, maar zo heeft Windows dat ook (verklaart ook waarom veel Apple gebruikers Windows ernaast installeneigenlijk een soort van vloeken in de kerk, maar goed
) ze moeten het alleen niet zo hypen alsof het heilig is.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaan we nu pimpen met telefoons?
[ afbeelding ]
Gebruik hem al 10 maanden na een Samsung te hebben gehad, wat een kutding was dat zeg. Geef mij maar het oldskoolquote:
Jij wel, maar neem een Swetsenegger of dottinator. Echt, die doen net of je hun familie uit moordt als je wat slechts zegt over de mac.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van mij was ook alleen maar een trollreactie. Maar goed, ik heb inderdaad ook windows om af en toe op te kunnen gamen, en dat draait als een zonnetje.
Oh kom op, hoe vaak heb je een mms verstuurd? Ik in elk geval nog nooit en was dat ook niet meer van plan om te doen, steeds meer mensen hebben een databundel en email op de telefoon en kunnen dus gewoon foto's via email ontvangen. En die 16 gig is met normaal gebruik genoeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is echt een Apple-tekortkoming-goedpraat reactie.
Dus uiteindelijk draait het allemaal om de looks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oh kom op, hoe vaak heb je een mms verstuurd? Ik in elk geval nog nooit en was dat ook niet meer van plan om te doen, steeds meer mensen hebben een databundel en email op de telefoon en kunnen dus gewoon foto's via email ontvangen. En die 16 gig is met normaal gebruik genoeg.
Ik moet toch met m'n programma's pimpen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon Photoshop natuurlijk
Bellen & smsen. Foto's maken is overbodig en voor muziek heb ik een mp4quote:
WAT ZEGGIE? IK KAN JE REACTIE NIET LEZEN, JE KRAAKT !11quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. Kuttelefoon trouwens, kraakt echt enorm.
Ik heb MMS voorheen anders erg vaak gebruikt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oh kom op, hoe vaak heb je een mms verstuurd? Ik in elk geval nog nooit en was dat ook niet meer van plan om te doen, steeds meer mensen hebben een databundel en email op de telefoon en kunnen dus gewoon foto's via email ontvangen. En die 16 gig is met normaal gebruik genoeg.
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk draait het allemaal om de looks.
Het OS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk draait het allemaal om de looks.
Moet je dan gaan raden welke van de 9 knopjes je moet indrukken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze trouwens misschien gaan kopen, heeft iemand ervaring met dit ding?
Beetje sjeuigheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je dan gaan raden welke van de 9 knopjes je moet indrukken?
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je dan gaan raden welke van de 9 knopjes je moet indrukken?
Ik vond het formaat van de afbeelding voor mms maar klein. Sowieso gebruik ik amper een camera op telefoons. Maar goed, aan alle concerten en sportevenementen te zien is daar toch een grote markt voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb MMS voorheen anders erg vaak gebruikt.Nu kun je inderdaad emailen, dat is wel handiger. Video gebruik ik nooit, toch bagger kwaliteit en mijn telefoon heeft maar 20MB
Het was ook meer een troll reactie.
True.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Uiteindelijk weet iedereen ook dat de Newton de iPhone owned.
Die heb ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze trouwens misschien gaan kopen, heeft iemand ervaring met dit ding?
De laatste tijd heb ik het ook niet meer gebruikt eigenlijk. Op mijn vorige telefoon (Motorola L2) zat niet eens een camera.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond het formaat van de afbeelding voor mms maar klein. Sowieso gebruik ik amper een camera op telefoons. Maar goed, aan alle concerten en sportevenementen te zien is daar toch een grote markt voor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True.
Maar goed, een hoop hier zullen de Newton toch niet kennen.
Doe maar alsof je er schijt aan hebt, je was er wel gefrustreerd overquote:
Jezus wat een groot ding, is dat een nieuw soort laptop ofzo?quote:
Ja ik hoor inderdaad dat de geluidskwaliteit goed is. Ik heb nu een Zen photosleek en daarbij hoor je het ook telkens als je de knopjes indrukt dus dat ben ik opzich wel gewend. Vind je 'm niet te groot?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die heb ik. Opzich wel een goed ding. Maar die 9 knopjes hoor je wel de hele tijd als je ze indrukt
Verder heb ik nog niet de moeite genomen om er video's op te zetten, dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Verder wel fijn ding met goede oordopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |