BWAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he. Heb ik vanochtend nog een topic over schrijffouten gemaakt ook
DAAR GAAT JE INTELLECTUELE IMAGO±!!!!1111quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
BWHEHEH FLORIAN STAAT VOOR LUL VOOR HEEL DE KLB.![]()
Nog steeds verdrietig dat je bent afgewezen?quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he. Heb ik vanochtend nog een topic over schrijffouten gemaakt ook
jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog steeds verdrietig dat je bent afgewezen?
Hier kom je niet meer mee wegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik zat een topic TT te bedenken, en ik had "Waar de" al opgeschreven. Toen dacht ik "Ah, scheppingsverhaal!", en toen heb ik dat er gewoon achter gezet
Hier een goed boek, dat zal je opfleuren.quote:
En nu maar hopen dat hij snel centraal komt te staan zodat het gros het nooit te weten zal komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik zat een topic TT te bedenken, en ik had "Waar de" al opgeschreven. Toen dacht ik "Ah, scheppingsverhaal!", en toen heb ik dat er gewoon achter gezet
Haha sukkel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
Waarvoor ben je afgewezen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja![]()
Ik zal wel een stomme autist zijn ofzo
Kamer in de biezenstraatquote:
Vertel eens het hele verhaal dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja![]()
Ik zal wel een stomme autist zijn ofzo
quote:DE SCHEPPINGSVERHAAL
dankjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier een goed boek, dat zal je opfleuren.
[ afbeelding ]
Katten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |