quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 jaar oud of niet, het blijven gewoon tieten hoor![]()
OK. dat zegt me genoegquote:
Flauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je d'r wel los kunnen krijgen?
Semi-lompe sportenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Rot op met die homo sportVoetbal
Rugby
American Football
Lacrosse
IJshockey
quote:16-02-09: GRATIS ENTREE OSSE SUPPORTERS INDIEN CARNAVALESK GEKLEED
Op carnavalsvrijdag 20 februari a.s. speelt TOP Oss tegen de koploper in de Jupiler League VVV-Venlo. TOP Oss roept de Ossenaren op om in deze ongetwijfeld pittige wedstrijd het team van Hans de Koning volop te steunen en Carnaval 2009 een mooie start te geven. Om die reden zal de aftrap ook worden verricht door de stadsprins van Oss Arno d’n Urste, bijgestaan door zijn adjudant Edward. Deze hoogwaardigheidbekleders zijn ook echte TOP Oss supporters! Ook de jeugdprins van Oss Prins Niek en adjudant Jeroen zijn hierbij wellicht aanwezig.
Om de sfeer te verhogen en als carnavalesk geschenk biedt TOP Oss iedereen die verkleed is gratis toegang tot het stadion! In uw feestelijke outfit en op vertoon van uw legitimatiebewijs kunt u een gratis toegangskaartje voor deze wedstrijd afhalen bij de kassa's van het Heesen Yachts Stadion. Let wel: deze aktie geldt alleen voor bezoekers uit Oss e.o. Voor supporters uit Venlo geldt een verplichte buscombi.
Kom allemaal naar het Heesen Yachts Stadion, steun TOP Oss in deze mooie wedstrijd en laat carnaval dit jaar sportief en gezellig beginnen!
<
quote:
Das ook tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Semi-lompe sportenAustralian Football
Leuke actiequote:
Piew piew.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kan iemand mij doodschieten?????
Het probleem is dat ik DIO met Tijdmachine dus eigenlijk wel leuk vindt......![]()
HAHA, ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Het probleem is dat ik DIO met Tijdmachine dus eigenlijk wel leuk vindt......![]()
Ik ga eens luisterenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
gers is altijd verkleed. Op de meet dacht ik ook van ''hey, die is verkleed'' maar het was gewoon z'n dagelijkse kloffie.
Die beatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toen jullie kwamen aanopen was ik bang dat ik op Columbine High terecht was gekomen....![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toen jullie kwamen aanopen was ik bang dat ik op Columbine High terecht was gekomen....![]()
quote:
hoi jazzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef behangplakker het volgende:
Het einde van het nummer![]()
Trompetten![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou woon ik in de bijlmer en is het gelukkig geen zomer, want dan had ik dit nummer dus 200000 x per dag mogen aanhoren...
quote:
Ruimteschip is vetter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
xxxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga trouwens eten!!!!
Tot later!!!!
Trenchcoatsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
het was een beetje donker daar en ik zag 2 lange-donkere-over-de-knie-jassen op mij afkomen....
![]()
quote:Look into my eyes and you’ll see I’m the only one
You’ve captured my love stolen my heart
Changed my life
Every time you make a move you destroy my mind
And the way you touch
I lose control and shiver deep inside
You take my breath away
You can reduce me to tears with a single sigh
Ev’ry breath that you take
Any sound that you make is a whisper in my ear
I could give up all my life for just one kiss
I would surely die if you dismiss me from your love
You take my breath away
So please don’t go
Don’t leave me here all by myself
I get ever so lonely from time to time
I will find you anywhere you go
I’ll be right behind you
Right until the ends of the earth
I’ll get no sleep until I find you
To tell you that you just take my breath away
I will find you anywhere you go
Right until the ends of the earth
I’ll get no sleep until I find you
To tell you when I’ve found you
I love you
Take my breath take my breath ... away
Ik was de enige met zo'n jasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
het was een beetje donker daar en ik zag 2 lange-donkere-over-de-knie-jassen op mij afkomen....
![]()
Dat is ook niet gezondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey kijk dat is Pleun!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
"WRAAAAAAH!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]