quote:Een grote vrachtwagen van de Telegraaf stond vandaag op het Mediapark in Hilversum. Hoofdredacteur Sjuul Paradijs maakte het omroepinitiatief Wakker Nederland bekend.
Maar ook weblog GeenStijl was wakker geworden. Die hadden al laten weten niet zo blij te zijn met dit nieuwe initiatief, en dat lieten ze nu ook zien. Een roze tuktukje reed op de Telegraaf-vrachtwagen af en het meisje dat eruit sprong, liet de banden van de truck leeglopen. "Dit is pas wakker worden!", riep ze.
Ja dat dacht ik ook. Daarom ook extra vaagheid (of ik heb niet goed geluisterdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Crane het volgende:
Telegraaf een concurrent?GS ís toch van de Telegraaf?
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Crane het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Crane het volgende:
Haha, nu word ik dus al helemaal geen lid meer van PowNedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef leolinedance het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_message/76288
Zie nieuwbericht. Blijkbaar is er iets mis met jouw feitenkennis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef TC03 het volgende:
Pff, TS faalt weer eens in feitenkennis, voor de duizendste keer.
Het is een CMOPLTO!!!!1123456789TINEKE!!!!&MARJAN!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Hpzone het volgende:
Lijkt me eigenlijk nogal logisch dat dit gewoon een reclamestunt is? Geenstijl + Telegraaf worden concurrenten van elkaar, komen veel in het nieuws, Telegraaf haalt het niet, Geenstijl wel? Of word ik nu gek?
Huh, wat had je dan verwacht? Die eerste uitzending was gewoon Geenstijl.TV, alleen dan vijf keer zo lang als normaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef Kahlen het volgende:
Ik heb er toch best spijt van dat ik mij opgegeven heb voor powned, ik boek het geld wel terug als ze het afschrijven, ik vind het gewoon niks wat ze nu doen. Ook die uitzending op Veronica viel vies tegen.
Te triest voor woorden dit, dacht leuk, geenstijl op tv, maar dit is gewoon een stel pubergrappen waar ik niet op zit te wachten.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef Kahlen het volgende:
Ik heb er toch best spijt van dat ik mij opgegeven heb voor powned, ik boek het geld wel terug als ze het afschrijven, ik vind het gewoon niks wat ze nu doen. Ook die uitzending op Veronica viel vies tegen.
Te triest voor woorden dit, dacht leuk, geenstijl op tv, maar dit is gewoon een stel pubergrappen waar ik niet op zit te wachten.
Meer droge harde humor bijvoorbeeld, geen interviews met mensen op straat in iedergeval (een half uur lang).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:27 schreef Merkie het volgende:
Huh, wat had je dan verwacht? Die eerste uitzending was gewoon Geenstijl.TV, alleen dan vijf keer zo lang als normaal.
Duffe, niet grappige reclamestunt/grap van Powned.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef zovty het volgende:
Wat is je klacht?
Beetje labiel.quote:Ik heb je niet eens nodig, haha
Dit had je kunnen weten. Het is gewoon een kleuterspeelzaal voor mensen die maar niet volwassen willen worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef Kahlen het volgende:
Dat gebeurd toch ook alleen maar zodra er zich een situatie aandoet. De meeste van hun hoogtepunten zijn ze gewoon aan komen waaien. (zoals gekke Ella enzo). Je hebt je kop toch niet zo diep in je reet zitten dat je dat niet verwacht had hé?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Meer droge harde humor bijvoorbeeld, geen interviews met mensen op straat in iedergeval (een half uur lang).
Ah, de GS defence-force in actie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]__________________
Sommige mensen hebben echt geen inzicht in wat dan ook.
eigenlijk is het pwned. (Starcraft)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef wise het volgende:
het is
owned
of pwnd
pow ned(pissed of world network en dergelijke
)
Ga je nu nog aangeven waarom TS weer eens faalt in feitenkennis of blijf je enkel users afzeiken zonder enige onderbouwing?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]__________________
Sommige mensen hebben echt geen inzicht in wat dan ook.
Hoor jij bij de Powned crew dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef mstx het volgende:
Bedankt TS voor dit extra stukje promotie! Negatieve aandacht is immers ook aandacht!
Dat wordt er niet eens gezegd manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef leolinedance het volgende:
Verslaggever: "Wat bent u aan het doen?
Wijf: "Uhhh![]()
"
Wijf: "Kunt u even meehelpen? Ik zoek eigenlijk een vent die dit kan doen. Kun je niet even helpen?"
Verslaggever: "Nee, dat doe ik niet"
WIjf: "U bent toch ook wel lid van Powned?"
Verslaggever: "Nee"
Wijf: "Ok"
pwned by zergrush ^_^quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:37 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
eigenlijk is het pwned. (Starcraft)
Ja nou en. Ik wilde gewoon een dialoog in de OP verwerkenquote:
Ik denk andersom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Re het volgende:
ik denk dat de telegraaf GS binnenkort de recycle bin in dondert
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Re het volgende:
Sukkelquote:
Niet mij toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
ik begin die ene lutser van net langzaam te geloven
Dat Publie Omroep Wakker NEDerland gewoon POWNED isen dit reclame stunts
Hij wordt een jakhals bij DWDDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Agiath het volgende:
Ik denk dat Rutger gewoon Geenstijl verlaat voor BNN oid, vooral omdat ze het toch niet gaan redden met de leden.
Poe, poe, ontzettend leuk zeg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Leonos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)derland_powned_.html
Vind het wel tof eigenlijk
"Daar weet ik niks van!"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Leonos het volgende:
Waarom is de TS dom? Gewoon iets roepen zonder enige onderbouwing is slimquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Devz het volgende:
TS is dom. Maar de actie is inderdaad ook niet echt grappig.
Ik vraag me trouwens echt af wat de gedachte van de Telegraaf is achter Wakker Nederland.
Triest popi-jopi gedraag weer van Geenstijl.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Leonos het volgende:
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ap-leden-naar-pownedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik was vorige week voor mijn werk in het Telegraafgebouw, en daar hing een gigantische POWned vlag boven de balie...
Lol, dat bericht over het nieuwjaarsduikmeisje. Er bestaat geen C-omroep meer en PowNed krijgt straks 2 uur zendtijd en 9 uur radio.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef IQM het volgende:
[..]
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ap-leden-naar-powned
http://www.dumpert.nl/med(...)derland_powned_.htmlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef BasEnAad het volgende:
link?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
Nu kunnen we wel stellen dat GeenStijl geen banden heeft met de Telegraaf!![]()
Snap je 'm?
Geen banden.
*drumroll*![]()
![]()
Snap je?
Banden. Als in banden van die vrachtwagen. Maar dat heeft dus ook een andere betekenis.....
Snap je 'm?
Geen banden.
*drumroll*![]()
![]()
Snap je?
Banden. Als in banden van die vrachtwagen. Maar dat heeft dus ook een andere betekenis.....
Snap je 'm?
Geen banden.
*drumroll*![]()
![]()
Snap je?
Google Chat...is dat voortaan ook al helemaal hip? Hier wordt het in ieder geval geen hartje, die hebben we niet bij de smileys. Wel dequote:
Geenstijl is net zoals de Telegraaf onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Crane het volgende:
Maar de pizza's werden wel warm afgegeven?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik was vorige week voor mijn werk in het Telegraafgebouw, en daar hing een gigantische POWned vlag boven de balie...
Geen idee, maar het is lekker makkelijk in gmail verwerkt dus ik gebruik het nog wel eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Google Chat...is dat voortaan ook al helemaal hip? Hier wordt het in ieder geval geen hartje, die hebben we niet bij de smileys. Wel debijvoorbeeld [ afbeelding ]
Is Unilever niet een van de grootste concurrenten van zichzelf op bijv. de botermarkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geenstijl is net zoals de Telegraaf onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep).
Twee bedrijfsonderdelen of dochterondernemingen (Telegraaf en Geenstijl), labels, of merken kunnen in de praktijk overigens best met elkaar concurreren. Het geld gaat dan wel naar dezelfde moederonderneming, de onderdelen zullen zichzelf wel moeten bewijzen.
Maar goed, dit lijkt me gewoon een afgesproken stunt (ik kan me namelijk niet voorstellen dat het moederbedrijf het toelaat dat beide onderdelen of dochterondernemingen op hetzelfde moment een omroep starten). En zo niet zal Geenstijl intern wel op het matje geroepen worden. Of de grote bazen kunnen er hartelijk om lachen.
Ha! Ik wilde Unilever eerst als voorbeeld in mijn post gebruiken, maar tijdens het typen blijkbaar vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is lekker makkelijk in gmail verwerkt dus ik gebruik het nog wel eens.
[..]
Is Unilever niet een van de grootste concurrenten van zichzelf op bijv. de botermarkt?
Je hoeft alleen de ventieltjes maar in te drukken..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Kahlen het volgende:
Volgens mij krijg je niet een vrachtwagenband leeg met zo'n klein prikkertje. Ben je toch een tijdje bezig lijkt mij?
Maar het zien van de beelden maakt het er niet beter op. Het lijken wel een stel kinderen zeg. Echt totaal niet grappig. En die pers erbij, waarom in hemelsnaam?
Het idee van een geenstijl omroep was leuk, maar de uitwerking![]()
Dit is echt debielehumor. GS faalt hard de laatste tijd. En dan net doen of de Telegraaf een concurrent is...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Ugjerke het volgende:
Toch flauw dat die religieuze omroepen geen leden hoeven te hebben.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Ugjerke het volgende:
Toch flauw dat die religieuze omroepen geen leden hoeven te hebben.
Ik snap dat het heel logisch lijkt dat ze die wel moeten hebben, maar het is toch zo krom dat ze geen leden hebben. Dit zijn de zogenaamde 39f-omroepen. Betekend niet dat er geen religieuze omroepen zijn met leden. Zo hebben de KRO, EO en NCRV gewoon leden.quote:
Half laag opgeleid NL loopt er mee weg. Waarom een succesvol concept in de prullenbak gooien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Re het volgende:
Dan zou GeenStijl zich een religie moeten noemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel logisch lijkt dat ze die wel moeten hebben, maar het is toch zo krom dat ze geen leden hebben. Dit zijn de zogenaamde 39f-omroepen. Betekend niet dat er geen religieuze omroepen zijn met leden. Zo hebben de KRO, EO en NCRV gewoon leden.
BOS - Boeddhistische Omroep Stichting
IKON - Interkerkelijke Omroep Nederland
JO - Joodse Omroep (voorheen NIK Media)
NIO - Nederlandse Islamitische Omroep
NMO - Nederlandse Moslim Omroep
OHM - Organisatie voor Hindoe Media
HUMAN - Humanistische Omroep (Ok, misschien niet religieus. Maar verdient ook geen ledenloze omroep)
RKK - Rooms-Katholiek Kerkgenootschap
ZvK - Zendtijd voor Kerken
Als er geen leden zijn zal er ook niet genoeg vraag naar zijn, daarnaast klopt dit ook niet in verhouding met het aantal gelovigen in Nederland van deze geloven. (En die paar humanisten)
recessie, hoe wilde je inkomsten genereren met GS nu adverteerders weg lopen, subsidies omlaag gaan etc...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Half laag opgeleid NL loopt er mee weg. Waarom een succesvol concept in de prullenbak gooien?
Hoezo? Als de bouddhistische omroep nu geen leden zou hebben maar opeens wel nodig hebben om te mogen bestaan, lijkt mij dat zij er binnen een maand er opeens een paar honderdduizend hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Ugjerke het volgende:
...
Als er geen leden zijn zal er ook niet genoeg vraag naar zijn, daarnaast klopt dit ook niet in verhouding met het aantal gelovigen in Nederland van deze geloven. (En die paar humanisten)
Sssst! Zometeen hebben we opeens CoS TV!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan zou GeenStijl zich een religie moeten noemen.
Maar hij wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet over een filmpje.
Lol, ook een dubieuze omroep als je 't mij vraagt, floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben lid geworden van Llink. Een beetje tegengeluid tegen GeenStijl.
Is de graadmeter voor dubieusheid het salaris van een presentator? Ik denk dat Rutger (quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Johntheman het volgende:
[..]
Lol, ook een dubieuze omroep als je 't mij vraagt, floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.
Dan ga ik liever voor Powned, en dat Geenstijl en telegraaf een truukje uithalen spreekt voor zich als powned het niet alleen red gaan ze samenvoegen met telegraaf waardoor powned alsnog zn leden haalt.
floortje dessing is dan ook een van de weinige goede Nederlandse reisprogrammamakers. of je er nu van houdt of niet, ze wist ook in haar commerciele tijd kijkers te trekken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Johntheman het volgende:
[..]
floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.
Ja en dan lekker naar de NMO kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Posdnous het volgende:
Sowieso bestaat Geenstijl uit alleen maar achterlijke kuthoeren, inclusief hun publiek, dus is dit nu ook weer niet echt iets opmerkelijks natuurlijk.
laten we hopen dat die Telegraaf-kneus een oorlogje met ze start zodat ze beiden de drempel niet halen, is beter voor iedereen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Posdnous het volgende:
Sowieso bestaat Geenstijl uit alleen maar achterlijke kuthoeren, inclusief hun publiek, dus is dit nu ook weer niet echt iets opmerkelijks natuurlijk.
laten we hopen dat die Telegraaf-kneus een oorlogje met ze start zodat ze beiden de drempel niet halen, is beter voor iedereen.
right, alsof de rest van de bestaande omroepen dat niet ook al isquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben lid geworden van Llink. Een beetje tegengeluid tegen GeenStijl.
Precies, kleuterhumor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Dit is best grappig.
..als je mentaal gezien in de peuterspeelzaal bent blijven zitten.
De volgende keer beroof ik een krantenjongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Thealexfiles het volgende:
De Telegraaf
Krant van pauper Nederland.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |