Half laag opgeleid NL loopt er mee weg. Waarom een succesvol concept in de prullenbak gooien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Re het volgende:
ik denk dat de telegraaf GS binnenkort de recycle bin in dondert
Dan zou GeenStijl zich een religie moeten noemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel logisch lijkt dat ze die wel moeten hebben, maar het is toch zo krom dat ze geen leden hebben. Dit zijn de zogenaamde 39f-omroepen. Betekend niet dat er geen religieuze omroepen zijn met leden. Zo hebben de KRO, EO en NCRV gewoon leden.
BOS - Boeddhistische Omroep Stichting
IKON - Interkerkelijke Omroep Nederland
JO - Joodse Omroep (voorheen NIK Media)
NIO - Nederlandse Islamitische Omroep
NMO - Nederlandse Moslim Omroep
OHM - Organisatie voor Hindoe Media
HUMAN - Humanistische Omroep (Ok, misschien niet religieus. Maar verdient ook geen ledenloze omroep)
RKK - Rooms-Katholiek Kerkgenootschap
ZvK - Zendtijd voor Kerken
Als er geen leden zijn zal er ook niet genoeg vraag naar zijn, daarnaast klopt dit ook niet in verhouding met het aantal gelovigen in Nederland van deze geloven. (En die paar humanisten)
recessie, hoe wilde je inkomsten genereren met GS nu adverteerders weg lopen, subsidies omlaag gaan etc...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Half laag opgeleid NL loopt er mee weg. Waarom een succesvol concept in de prullenbak gooien?
Hoezo? Als de bouddhistische omroep nu geen leden zou hebben maar opeens wel nodig hebben om te mogen bestaan, lijkt mij dat zij er binnen een maand er opeens een paar honderdduizend hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Ugjerke het volgende:
...
Als er geen leden zijn zal er ook niet genoeg vraag naar zijn, daarnaast klopt dit ook niet in verhouding met het aantal gelovigen in Nederland van deze geloven. (En die paar humanisten)
Sssst! Zometeen hebben we opeens CoS TV!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan zou GeenStijl zich een religie moeten noemen.
Maar hij wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet over een filmpje.
Lol, ook een dubieuze omroep als je 't mij vraagt, floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben lid geworden van Llink. Een beetje tegengeluid tegen GeenStijl.
Is de graadmeter voor dubieusheid het salaris van een presentator? Ik denk dat Rutger (quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Johntheman het volgende:
[..]
Lol, ook een dubieuze omroep als je 't mij vraagt, floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.
Dan ga ik liever voor Powned, en dat Geenstijl en telegraaf een truukje uithalen spreekt voor zich als powned het niet alleen red gaan ze samenvoegen met telegraaf waardoor powned alsnog zn leden haalt.
floortje dessing is dan ook een van de weinige goede Nederlandse reisprogrammamakers. of je er nu van houdt of niet, ze wist ook in haar commerciele tijd kijkers te trekken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Johntheman het volgende:
[..]
floortje dessing krijg 200000,- voor haar baan bij 3 op reis.
Ja en dan lekker naar de NMO kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Posdnous het volgende:
Sowieso bestaat Geenstijl uit alleen maar achterlijke kuthoeren, inclusief hun publiek, dus is dit nu ook weer niet echt iets opmerkelijks natuurlijk.
laten we hopen dat die Telegraaf-kneus een oorlogje met ze start zodat ze beiden de drempel niet halen, is beter voor iedereen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Posdnous het volgende:
Sowieso bestaat Geenstijl uit alleen maar achterlijke kuthoeren, inclusief hun publiek, dus is dit nu ook weer niet echt iets opmerkelijks natuurlijk.
laten we hopen dat die Telegraaf-kneus een oorlogje met ze start zodat ze beiden de drempel niet halen, is beter voor iedereen.
right, alsof de rest van de bestaande omroepen dat niet ook al isquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben lid geworden van Llink. Een beetje tegengeluid tegen GeenStijl.
Precies, kleuterhumor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Dit is best grappig.
..als je mentaal gezien in de peuterspeelzaal bent blijven zitten.
De volgende keer beroof ik een krantenjongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Thealexfiles het volgende:
De Telegraaf
Krant van pauper Nederland.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |