abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66197059
Geweldig; een eigen banner. Misschien moet -ie alleen nog een fractie kleiner, want hij is nu net een tikje te breed.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:08:00 #52
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66197206
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig; een eigen banner. Misschien moet -ie alleen nog een fractie kleiner, want hij is nu net een tikje te breed.
ja, ik had hem standaard 640 gemaakt, ik zal hem asap wel ff fixen

Weet jij hoe je een OP in de fokwiki zet?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:08:30 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66197225
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef DivineJester het volgende:

Maar het enige dat snackbars bieden is vet eten.
Nee hoor, er zijn tafels en stoelen, slaatjes, frisdrank, sigarettenautomaten, gokkasten en vaak muziek. Er valt nog heel veel te verbieden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66197580
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn tafels en stoelen, slatjes, frisdrank, sigarettenautomaten, gokkasten en vaak muziek. Er valt nog heel veel te verbieden.
Zucht...

Het bestaansrecht van een snackbar is het aanbieden van snacks (what's in a name). Aangezien de snacks over het algemeen worden bereid in frituurvet en de structuur van de snacks dusdanig is dat er een deel van het vet wordt opgenomen, én het feit dat het veelal laagwaardige kwaliteitsprodcuten zijn die van nature vet bevatten wordt er bij een verbod op vet eten dus rechtstreeks geraakt aan de basis van het bestaansrecht van een snackbar. Tenzij de snackbar overstapt op gezonde snacks natuurlijk. In een kroeg biedt de kroeg al dan niet alocoholische dranken aan die ter plaatse genuttigd kunnen worden. Een acoholverbod raakt dan ook rechtstreeks aan het bestaansrecht van een kroeg. Sigaretten worden in beide zaken verkocht, maar als extra dienstverlening aangezien de hoofdmoot van de omzet hier niet mee behaald wordt en er een substantieel deel van de klandizie niet voor de sigaretten komt maar voor de versnapering of de snack. Is dit nu echt zo moeilijk?

Gokkasten zijn volgens mij al verboden, en stoelen en tafels verwisselen in een snackbar doorgaans niet van eigenaar. Slaatjes vallen trouwens ook onder de snacks.
pi_66197858
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef DivineJester het volgende:
Dat is zeker terecht, en het goed recht van de rokers, maar of je dan van dat gedrag af kunt lezen hoe het met de horeca-sctor zal aflopen na dit rookverbod is maar zeer de vraag natuurlijk
Voor veel kroegen is het de harde kern van het publiek, en met name het doordeweekse publiek. En die hebben hun gezelschap, en zonder dat is de kroeg leeg en een lege kroeg trekt geen mensen. De vrijdag en de zaterdag zijn het probleem niet, maar daar kan een kroeg niet van bestaan. En je kunt niet voor elk weekend kroegen te voorschijn toveren, ja, dan krijg je zo'n partycentrum op een industrieterrein.
quote:
Dat klopt, hoewel ik dénk dat de aard van uitgaan sociaal blijft en dit mensen aantrekt. Het wordt de gewoont om even naar buiten te moeten als je een sigaret opsteekt en de rokers van straks weten niet anders. Maar het blijft gissen hoe het één en ander uitpakt...
Die hormoongierende 18-jarigen gaan echt wel uit. Tot ze iets te neuken hebben, dan moet het in de kroeg naar je zin zijn.
quote:
Maar durf je met droge ogen te beweren dat je nooit eer uit zult gaan als je straks nergens meer kunt roken?
Het gaat niet om nooit. Het gaat immers ook niet om hoeveel rookvrijen het rookverbod prettig vinden. Het gaat erom hoeveel er afgerekend wordt.
quote:
Als het café aan de bank moet vertellen dat zijn omzet gelijk zal blijven dan is het voor een bank al veel minder interessant om de lenign te verstrekken, met name voor die kroegen die al niet overlopen van de nettowinst. En volgens mij zijn dit ook de kroegjes die de grootste problemen voorzien met het rookverbod. De anderen investeren wel in terassen/rokersruimten.
Het gaat om een positief bedrijfsresultaat, elke maand weer. Dat hoeft niet veel te zijn, het gaat erom dat het voldoende geld oplevert. Je kunt maandelijkse winst en eenmalige investering niet tegen mekaar wegstrepen.
quote:
Maar het enige dat snackbars bieden is vet eten. Een kroeg biedt alcohol aan, en eeen sociale ontmoetingsplaats. Deze stelling van je zou opgaan als het om een alcoholverbod zou gaan.
Het gaat erom of het zijn klanten kan geven wat ze willen. Als mensen een sociale ontmoetingsplaats willen waar ze kunnen roken, dan heeft de uitbater een probleem wanneer de minister ingrijpt in wat hij wil aanbieden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66197918
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef Kiegie het volgende:
En jij was toch diegene van de koppige ontkenning?

Waarom zou ik een geloof willen ontkennen? Dat kan ik alleen maar uitlachen.
pi_66197940
Laatst zei een niet-rokende bekende tegen mij: 'ik rook dan zelf niet maar ik vindt rookverbod toch wel heel achterlijk. Ik vind niet dat de regering zich heeft te bemoeien met wat er in uitgaansgelegenheden gebeurt.'

En dat zegt iemand die nog nooit in zn leven een peuk heeft aangeraakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_66198158
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor veel kroegen is het de harde kern van het publiek, en met name het doordeweekse publiek. En die hebben hun gezelschap, en zonder dat is de kroeg leeg en een lege kroeg trekt geen mensen. De vrijdag en de zaterdag zijn het probleem niet, maar daar kan een kroeg niet van bestaan. En je kunt niet voor elk weekend kroegen te voorschijn toveren, ja, dan krijg je zo'n partycentrum op een industrieterrein.
Dit is de kern van het hele verhaal. Natuurlijk blijft men in het weekend uitgaan. Vooral 18-jarigen zullen, zoals Weltschmerz al aangeeft, zullen blijven stappen, met of zonder peuk.

Alleen die kleine kroegjes moet de hele week klandizie hebben. Ik ging met wat vrienden voorheen regelmatig op dinsdag en donderdag een pintje doen. Dat is tegenwoordig verleden tijd aangezien we bij iemand thuis ook gezellig kunnen zitten en tevens roken.

Doordeweeks kroegtijgeren heeft geen sociale functie, zoals dat zo mooi heet.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:21:30 #59
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66200334
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
Alleen die kleine kroegjes moet de hele week klandizie hebben. Ik ging met wat vrienden voorheen regelmatig op dinsdag en donderdag een pintje doen. Dat is tegenwoordig verleden tijd aangezien we bij iemand thuis ook gezellig kunnen zitten en tevens roken.
Dus je blijft thuis omdat je niet met je stinkstaafjes naar binnen mag? Vind je dat zelf ook niet een beetje overdreven? Hoe belangrijk is dat roken eigenlijk voor jou?

Ik kan me herinneren dat eerder in dit topic niet-rokers "muurbloempjes die zielig thuis zitten" werden genoemd.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:22:11 #60
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66200364
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Dus je blijft thuis omdat je niet met je stinkstaafjes naar binnen mag? Vind je dat zelf ook niet een beetje overdreven? Hoe belangrijk is dat roken eigenlijk voor jou?

Ik kan me herinneren dat eerder in dit topic niet-rokers "muurbloempjes die zielig thuis zitten" werden genoemd.
ben je al bekend met hiermaghetwel?
[..]
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:24:30 #61
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_66200455
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Laatst zei een niet-rokende bekende tegen mij: 'ik rook dan zelf niet maar ik vindt rookverbod toch wel heel achterlijk. Ik vind niet dat de regering zich heeft te bemoeien met wat er in uitgaansgelegenheden gebeurt.'

En dat zegt iemand die nog nooit in zn leven een peuk heeft aangeraakt.
Laatst zei iemand die ik ken tegen me: 'Ik ben zo blij met dat rookverbod! Wat goed van de regering dat ze eindelijk iets werkelijk aanpakken in plaats van alleen maar eindeloos te kletsen.'
En dat zei iemand die pas gestopt was met roken!
Dat verandert alles
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:24:55 #62
pi_66200476
quote:

[..]

Dus je blijft thuis omdat je niet met je stinkstaafjes naar binnen mag?
Ik ga naar een plek waar ik wil zijn, wat is daar vreemd aan?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_66200560
quote:

[..]

Ik zeg toch: in het weekend blijf ik gewoon stappen. Maar dan hangt er ook een heel andere sfeer in een uitgaansgelegenheid. Doordeweeks zit je gewoon met wat lui aan tafel en ouwehoer je wat. Wij vinden dat daar een sigaret en een biertje bij hoort. In de kroeg is een van die twee verboden dus gaan we elders zitten. Hoezo is dat overdreven?
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:27:20 #64
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66200591
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ga naar een plek waar ik wil zijn, wat is daar vreemd aan?
Ik vind het opvallen dat je ergens niet wil zijn, alleen omdat je er je verslaving niet kan bevredigen. De gezelligheid, de ontmoetingen, de muziek, de mooie verhalen, de sfeer, dat komt allemaal op de tweede plaats bij jullie rokers?
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:29:29 #65
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66200684
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Doordeweeks zit je gewoon met wat lui aan tafel en ouwehoer je wat.
Waarom ging je daarvoor eerst naar de kroeg dan? Wat was voor jou de meerwaarde?
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:32:49 #66
pi_66200830
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Laatst zei iemand die ik ken tegen me: 'Ik ben zo blij met dat rookverbod! Wat goed van de regering dat ze eindelijk iets werkelijk aanpakken in plaats van alleen maar eindeloos te kletsen.'
Idd Bekeerlingen zijn de fanatiekste gelovigen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:34:29 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66200906
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Waarom ging je daarvoor eerst naar de kroeg dan? Wat was voor jou de meerwaarde?
ja dat je er kon roken natuurlijk... daar draait het hele uitgaan om, om roken
[..]
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:36:02 #68
pi_66200973
quote:

[..]

Lekker roken met m'n vrienden, lekkere wijven vuurtjes aanbieden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:40:18 #69
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66201112
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Lekker roken met m'n vrienden, lekkere wijven vuurtjes aanbieden.
Je kunt nu nog lekker bier drinken met je vrienden (is het roken écht nou zo heilig in die setting??). En joh, nou moet je gewoon wat origineler uit de hoek komen bij die lekkere wijven
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:41:11 #70
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_66201156
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Idd Bekeerlingen zijn de fanatiekste gelovigen.
En niet voor niks: zij weten dat het om een verslaving gaat die je kunt overwinnen.
Dat verandert alles
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:42:09 #71
pi_66201202
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Je kunt nu nog lekker bier drinken met je vrienden (is het roken écht nou zo heilig in die setting??). En joh, nou moet je gewoon wat origineler uit de hoek komen bij die lekkere wijven
Het is mijn keuze, dat jij sex- endrugsloos door het leven wil is prima maar geen argument voor een verbod.
pi_66201250
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Ja, maar die stoppers, dat zijn de ergste. Dat zie je wel aan Gia.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:44:02 #73
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66201285
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is mijn keuze, dat jij sex- endrugsloos door het leven wil is prima maar geen argument voor een verbod.
Wel typerend hoe jij erover denkt zeg. Omdat ik lekkere wijven geen vuurtje aan kan bieden ga ik seksloos door het leven. Er wordt me een hoop duidelijk ineens
pi_66201310
quote:

[..]

In een hoek staan, stoer van me af kijken en aan me sigaret zuigen Maar deze vraag komt duidelijk van iemand die doordeweeks geen kroeg bezoekt
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:46:06 #75
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66201359
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In een hoek staan, stoer van me af kijken en aan me sigaret zuigen Maar deze vraag komt duidelijk van iemand die doordeweeks geen kroeg bezoekt
Ik kom wel degelijk doordeweeks in de kroeg, maar ik miste altijd wat. Nu weet ik wat.

in de hoek staan
pi_66201503
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik kom wel degelijk doordeweeks in de kroeg, maar ik miste altijd wat. Nu weet ik wat.

in de hoek staan
Jij snapt het niet. 's Weekends in de hoek staan, doordeweeks praatjes maken. Jezus, is dat nou zo moeilijk
pi_66201550
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan koop je een supersmoker, of chocolade sigaretten
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:52:18 #78
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66201631
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij snapt het niet. 's Weekends in de hoek staan, doordeweeks praatjes maken. Jezus, is dat nou zo moeilijk
Niet zo aangebrand

Ik had het over doordeweeks, ik vroeg waarom je dan voorheen doordeweeks naar de kroeg ging. Wat de meerwaarde was t.o.v. thuis. Was dat nou zo moeilijk
pi_66201831
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Niet zo aangebrand

Ik had het over doordeweeks, ik vroeg waarom je dan voorheen doordeweeks naar de kroeg ging. Wat de meerwaarde was t.o.v. thuis. Was dat nou zo moeilijk
Bier van de tap, andere setting dan een kamer met een gesausd wand en de kroeg heeft gewoon een gezelliger uitstraling.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:58:14 #80
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66201934
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bier van de tap, andere setting dan een kamer met een gesausd wand en de kroeg heeft gewoon een gezelliger uitstraling.
Ja precies. Een kroeg is toch leuker? Bovendien loop je de kans mensen te ontmoeten die je thuis niet ontmoet (ja papier, ook zonder ze een vuurtje aan te bieden..). Daarom vind ik het zo opvallend dat binnen kunnen roken kennelijk zó belangrijk is dat mensen er (doordeweeks) voor thuis blijven.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:00:33 #81
pi_66202044
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Kiegie het volgende:

[..]

En niet voor niks: zij weten dat het om een verslaving gaat die je kunt overwinnen.
Je kan de Mt Everest ook overwinnnen, maar ik heb andere hobby's.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:05:16 #82
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_66202246
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan de Mt Everest ook overwinnnen, maar ik heb andere hobby's.

Kom kom, zo moeilijk is het nou ook weer niet. De Mount Everest beklimmen is alleen weggelegd voor mensen met een bereconditie, genoeg geld voor de juiste uitrusting en een heleboel vrije tijd.
Stoppen met roken kan iedereen die een beetje doorzettingsvermogen heeft.
Dat verandert alles
pi_66202254
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ja precies. Een kroeg is toch leuker? Bovendien loop je de kans mensen te ontmoeten die je thuis niet ontmoet (ja papier, ook zonder ze een vuurtje aan te bieden..). Daarom vind ik het zo opvallend dat binnen kunnen roken kennelijk zó belangrijk is dat mensen er (doordeweeks) voor thuis blijven.
Oke, ik ben om, ik ga vanavond direct naar de kroeg. Maar ben wel nog steeds tegen het rookverbod
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:10:15 #84
pi_66202466
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Kom kom, zo moeilijk is het nou ook weer niet. De Mount Everest beklimmen is alleen weggelegd voor mensen met een bereconditie, genoeg geld voor de juiste uitrusting en een heleboel vrije tijd.
Daar gaat het helemaal niet om, ik maak gewoon andere keuzes in het leven. Het is veel gezonder om niet naar de kroeg te gaan en op tijd naar bed. Doen hoeft er ook niemand 's nachts/onregelmatig te werken, iets dat BEWEZEN ongezond is. I.t.t. meeroken.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:12:35 #85
pi_66202579
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ja precies. Een kroeg is toch leuker?
Ik vind een kroeg niks aan. Ik ga liever naar een kraakpand met een goede huisdealer waar ik jouw minderjarige dochter kan misbruiken.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:13:55 #86
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66202640
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik vind een kroeg niks aan. Ik ga liever naar een kraakpand met een goede huisdealer waar ik jouw minderjarige dochter kan misbruiken.
pi_66203011
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Kiegie het volgende:

Stoppen met zeuren daarintegen vereist enkele positieve eigenschappen en enig niveau.
pi_66204540
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik had hem standaard 640 gemaakt, ik zal hem asap wel ff fixen
Weet jij hoe je een OP in de fokwiki zet?
Goed bezig.

- eh... nee
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:09:47 #89
245776 Jak
Ork ork soep eet je met een...
pi_66204797
Wat ik vooral uitzonderlijk irritant vind is wanneer rokers onder het opsteken van een sigaret aan je vragen of je het erg vind dat ze dat doen, met zo'n intonatie alsof je compleet achterlijk bent als je durft terug te zeggen dat je dat liever niet wilt.

Ik heb besloten om dan ook niet meer te gaan zeggen dat ik het liever niet wil, maar dat ik allergisch ben voor rook, en dat het risico bestaat dat ik hysterisch om me heen ga kotsen als ik rook ruik.
Een diplomatieke oplossing lijkt me.
Zo gij niet wilt dat een ander beschiet, vermoord dan ook een ander niet
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:17:03 #90
pi_66205039
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef Jak het volgende:
Wat ik vooral uitzonderlijk irritant vind is wanneer rokers onder het opsteken van een sigaret aan je vragen of je het erg vind dat ze dat doen, met zo'n intonatie alsof je compleet achterlijk bent als je durft terug te zeggen dat je dat liever niet wilt.

Ik heb besloten om dan ook niet meer te gaan zeggen dat ik het liever niet wil, maar dat ik allergisch ben voor rook, en dat het risico bestaat dat ik hysterisch om me heen ga kotsen als ik rook ruik.
Moet j wel gaan stappen in een kroeg met kotsvergunning, daar zijn vast regels voor.
pi_66205174
quote:
Dan zou ik je vriendelijk verzoeken om elders te gaan staan/zitten. Gewoon om je tegen jezelf in bescherming te nemen. Diplomatieke oplossing lijkt me: jij blij want je kotst niet en ik blij want ik kan roken.
pi_66205236
quote:
Je bedoelt dat je niet durft en je frustraties over je eigen sociale tekortkomingen via je toetsenbord afreageert?
quote:
Nee, een laffe manier van doen die niet alleen getuigt van kruiperigheid, maar ook mensen die wel allergisch zijn ernstig benadeelt. Met aanstellers wil namelijk niemand rekening houden, en er zijn er zoveel van dat ook de echten voor aansteller worden aangezien.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:25:46 #93
245776 Jak
pi_66205302
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zou ik je vriendelijk verzoeken om elders te gaan staan/zitten. Gewoon om je tegen jezelf in bescherming te nemen. Diplomatieke oplossing lijkt me: jij blij want je kotst niet en ik blij want ik kan roken.
Ik voel de kots al een beetje omhoogkomen Koos, misschien is het beter als je niet meer mijn richting op praat...
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:27:05 #94
245776 Jak
pi_66205346
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je niet durft en je frustraties over je eigen sociale tekortkomingen via je toetsenbord afreageert?
[..]

Nee, een laffe manier van doen die niet alleen getuigt van kruiperigheid, maar ook mensen die wel allergisch zijn ernstig benadeelt. Met aanstellers wil namelijk niemand rekening houden, en er zijn er zoveel van dat ook de echten voor aansteller worden aangezien.
Nou het is meer dat ik rook gewoon smerig vind en dat sommige rokers doen alsof je een zeiksnol bent als je dat kenbaar maakt.
pi_66205386
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Jak het volgende:

[..]

Ik voel de kots al een beetje omhoogkomen Koos, misschien is het beter als je niet meer mijn richting op praat...
Moet je ook niet in een rookkroeg gaan zitten, Jak
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:29:10 #96
245776 Jak
pi_66205417
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet je ook niet in een rookkroeg gaan zitten, Jak
Bestaan die dan?
Legaal bedoel ik he...
pi_66205432
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Jak het volgende:
Nou het is meer dat ik rook gewoon smerig vind en dat sommige rokers doen alsof je een zeiksnol bent als je dat kenbaar maakt.
Maar je bent toch ook een zeiksnol?
pi_66205556
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef Jak het volgende:

[..]

Bestaan die dan?
Legaal bedoel ik he...
Legaal niet nee, maar jij was toch degene die naast een roker kwam zitten in een kroeg. Vervolgens stak de roker een peuk op. Dat kan enkel gebeuren in een kroeg waren roken wordt gedoogd. Ik kom daar, jij niet.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:41:18 #99
245776 Jak
pi_66205763
Je maakt een goed punt Koos.
Het is soms ook lastig voor ons zeiksnollen om aan de buitenkant te zien wie wel en niet een sigaretje op gaat proberen te steken in een kroeg.

Misschien is het daarom een goed idee als alle rokers vanaf nu een teken op hun mouw gespeld krijgen waaraan te zien is dat er gerookt zou kunnen gaan worden.
Ik dacht zelf aan het symbool voor carciogene stoffen:
pi_66206070
Zodat je ze kunt opzoeken om dan te gaan zeiken? Kennelijk doe je niet je best om het te ontlopen, maar zoek je het juist op om dan eens lekker te gaan zeiken, omdat vervolgens niet te durven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')