Jij snapt het niet. 's Weekends in de hoek staan, doordeweeks praatjes maken. Jezus, is dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik kom wel degelijk doordeweeks in de kroeg, maar ik miste altijd wat. Nu weet ik wat.
in de hoek staan
Dan koop je een supersmoker, of chocolade sigarettenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een hoek staan, stoer van me af kijken en aan me sigaret zuigenMaar deze vraag komt duidelijk van iemand die doordeweeks geen kroeg bezoekt
Niet zo aangebrandquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. 's Weekends in de hoek staan, doordeweeks praatjes maken. Jezus, is dat nou zo moeilijk
Bier van de tap, andere setting dan een kamer met een gesausd wand en de kroeg heeft gewoon een gezelliger uitstraling.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand![]()
Ik had het over doordeweeks, ik vroeg waarom je dan voorheen doordeweeks naar de kroeg ging. Wat de meerwaarde was t.o.v. thuis. Was dat nou zo moeilijk
Ja precies. Een kroeg is toch leuker? Bovendien loop je de kans mensen te ontmoeten die je thuis niet ontmoet (ja papier, ook zonder ze een vuurtje aan te bieden..). Daarom vind ik het zo opvallend dat binnen kunnen roken kennelijk zó belangrijk is dat mensen er (doordeweeks) voor thuis blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bier van de tap, andere setting dan een kamer met een gesausd wand en de kroeg heeft gewoon een gezelliger uitstraling.
Je kan de Mt Everest ook overwinnnen, maar ik heb andere hobby's.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Kiegie het volgende:
[..]
En niet voor niks: zij weten dat het om een verslaving gaat die je kunt overwinnen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan de Mt Everest ook overwinnnen, maar ik heb andere hobby's.
Oke, ik ben om, ik ga vanavond direct naar de kroeg. Maar ben wel nog steeds tegen het rookverbodquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja precies. Een kroeg is toch leuker? Bovendien loop je de kans mensen te ontmoeten die je thuis niet ontmoet (ja papier, ook zonder ze een vuurtje aan te bieden..). Daarom vind ik het zo opvallend dat binnen kunnen roken kennelijk zó belangrijk is dat mensen er (doordeweeks) voor thuis blijven.
Daar gaat het helemaal niet om, ik maak gewoon andere keuzes in het leven. Het is veel gezonder om niet naar de kroeg te gaan en op tijd naar bed. Doen hoeft er ook niemand 's nachts/onregelmatig te werken, iets dat BEWEZEN ongezond is. I.t.t. meeroken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Kom kom, zo moeilijk is het nou ook weer niet. De Mount Everest beklimmen is alleen weggelegd voor mensen met een bereconditie, genoeg geld voor de juiste uitrusting en een heleboel vrije tijd.
Stoppen met roken kan iedereen die een beetje doorzettingsvermogen heeft.
Ik vind een kroeg niks aan. Ik ga liever naar een kraakpand met een goede huisdealer waar ik jouw minderjarige dochter kan misbruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja precies. Een kroeg is toch leuker?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een kroeg niks aan. Ik ga liever naar een kraakpand met een goede huisdealer waar ik jouw minderjarige dochter kan misbruiken.
Stoppen met zeuren daarintegen vereist enkele positieve eigenschappen en enig niveau.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Kiegie het volgende:
![]()
Kom kom, zo moeilijk is het nou ook weer niet. De Mount Everest beklimmen is alleen weggelegd voor mensen met een bereconditie, genoeg geld voor de juiste uitrusting en een heleboel vrije tijd.
Stoppen met roken kan iedereen die een beetje doorzettingsvermogen heeft.
Goed bezig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik had hem standaard 640 gemaakt, ik zal hem asap wel ff fixen
Weet jij hoe je een OP in de fokwiki zet?
Moet j wel gaan stappen in een kroeg met kotsvergunning, daar zijn vast regels voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef Jak het volgende:
Wat ik vooral uitzonderlijk irritant vind is wanneer rokers onder het opsteken van een sigaret aan je vragen of je het erg vind dat ze dat doen, met zo'n intonatie alsof je compleet achterlijk bent als je durft terug te zeggen dat je dat liever niet wilt.
Ik heb besloten om dan ook niet meer te gaan zeggen dat ik het liever niet wil, maar dat ik allergisch ben voor rook, en dat het risico bestaat dat ik hysterisch om me heen ga kotsen als ik rook ruik.
Een diplomatieke oplossing lijkt me.
Dan zou ik je vriendelijk verzoeken om elders te gaan staan/zitten. Gewoon om je tegen jezelf in bescherming te nemen. Diplomatieke oplossing lijkt me: jij blij want je kotst niet en ik blij want ik kan roken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef Jak het volgende:
Ik heb besloten om dan ook niet meer te gaan zeggen dat ik het liever niet wil, maar dat ik allergisch ben voor rook, en dat het risico bestaat dat ik hysterisch om me heen ga kotsen als ik rook ruik.
Je bedoelt dat je niet durft en je frustraties over je eigen sociale tekortkomingen via je toetsenbord afreageert?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef Jak het volgende:
Wat ik vooral uitzonderlijk irritant vind is wanneer rokers onder het opsteken van een sigaret aan je vragen of je het erg vind dat ze dat doen, met zo'n intonatie alsof je compleet achterlijk bent als je durft terug te zeggen dat je dat liever niet wilt.
Nee, een laffe manier van doen die niet alleen getuigt van kruiperigheid, maar ook mensen die wel allergisch zijn ernstig benadeelt. Met aanstellers wil namelijk niemand rekening houden, en er zijn er zoveel van dat ook de echten voor aansteller worden aangezien.quote:Ik heb besloten om dan ook niet meer te gaan zeggen dat ik het liever niet wil, maar dat ik allergisch ben voor rook, en dat het risico bestaat dat ik hysterisch om me heen ga kotsen als ik rook ruik.
Ik voel de kots al een beetje omhoogkomen Koos, misschien is het beter als je niet meer mijn richting op praat...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou ik je vriendelijk verzoeken om elders te gaan staan/zitten. Gewoon om je tegen jezelf in bescherming te nemen. Diplomatieke oplossing lijkt me: jij blij want je kotst niet en ik blij want ik kan roken.
Nou het is meer dat ik rook gewoon smerig vind en dat sommige rokers doen alsof je een zeiksnol bent als je dat kenbaar maakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet durft en je frustraties over je eigen sociale tekortkomingen via je toetsenbord afreageert?
[..]
Nee, een laffe manier van doen die niet alleen getuigt van kruiperigheid, maar ook mensen die wel allergisch zijn ernstig benadeelt. Met aanstellers wil namelijk niemand rekening houden, en er zijn er zoveel van dat ook de echten voor aansteller worden aangezien.
Moet je ook niet in een rookkroeg gaan zitten, Jakquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Jak het volgende:
[..]
Ik voel de kots al een beetje omhoogkomen Koos, misschien is het beter als je niet meer mijn richting op praat...
Bestaan die dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook niet in een rookkroeg gaan zitten, Jak
Maar je bent toch ook een zeiksnol?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Jak het volgende:
Nou het is meer dat ik rook gewoon smerig vind en dat sommige rokers doen alsof je een zeiksnol bent als je dat kenbaar maakt.
Legaal niet nee, maar jij was toch degene die naast een roker kwam zitten in een kroeg. Vervolgens stak de roker een peuk op. Dat kan enkel gebeuren in een kroeg waren roken wordt gedoogd. Ik kom daar, jij niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef Jak het volgende:
[..]
Bestaan die dan?
Legaal bedoel ik he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |