Mja, ik weet niet wat ze denken dat het zal kosten om je er via de rechter uit te gooien....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:26 schreef Echo99 het volgende:
Zoals het nu lijkt niet. Maar een gerechtelijke procedure lijkt mij duurder dan samen een A4-tje op stellen?
Ach... We gaan het wel zien ook... Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ze denken dat het zal kosten om je er via de rechter uit te gooien....
Mja, ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach... We gaan het wel zien ook... Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten...
Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt, denk ik.quote:Solliciteren in deze branche is niet lachen trouwens op dit moment...
Explain...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik hoop het niet voor je![]()
[..]
Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt, denk ik.
Nou, er is nog steeds genoeg werk, alleen zijn voor sommige functies de eisen scherper geworden, is mijn indruk.quote:
Advies functies? Overigens kom ik overal bij Afab of DSB uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, er is nog steeds genoeg werk, alleen zijn voor sommige functies de eisen scherper geworden, is mijn indruk.
Ik ben met andere functies dan jij bezig, gok ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Advies functies? Overigens kom ik overal bij Afab of DSB uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
...waar we nu eens niet over saaie fiscale constructies spreken...
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Ze zochten nog een General Manager Operations bij de Hypotheker... Dat leek me wel wat...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben met andere functies dan jij bezig, gok ik
Adviesfuncties weet ik zo 1-2-3 niet.
En Afab/DSB...
Ja... Laten we er een NSFW reeks van makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.![]()
Hier kunnen we het bijvoorbeeld eens hebben over de dingen waar je wél op normale wijze een hard plassertje van krijgt
Dat mocht in deel 2 niet. En nu wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.![]()
Hier kunnen we het bijvoorbeeld eens hebben over de dingen waar je wél op normale wijze een hard plassertje van krijgt
Da's pas een probleem als je 'W' hebt, hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja... Laten we er een NSFW reeks van maken
Ik ben mod op FOK!, dan hoor je dit soort dingen te doen. Dan weer links, dan weer rechtsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat mocht in deel 2 niet. En nu wel?
CARNAVALLLLLLquote:
Hmmm, van jou krijgen we dus ook geen hoogte,...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben mod op FOK!, dan hoor je dit soort dingen te doen. Dan weer links, dan weer rechts![]()
Als het maar on topic is
U riep?quote:
Userbashen door moderators...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's pas een probleem als je 'W' hebt, hoor
Wees nu ook eens lekker inconsequent.quote:
quote:
Daar staan alleen maar [OUD]-notes...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Userbashen door moderators...![]()
Check je notes eens...
[OUD]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar staan alleen maar [OUD]-notes...
Verander de TT even: [WGR] SC # 3 Waar F_H van een voetstuk valt...quote:
De juridische benadering..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wanneer is dat legitieme overspelevenement eigenlijk?
Volgens mij begint dat dit weekend....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:12 schreef DonJames het volgende:
Wanneer is dat legitieme overspelevenement eigenlijk?
Inderdaad. Dit weekend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:17 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Volgens mij begint dat dit weekend....
Ik zal eens bedenken wat ik ga doen om dat te ontlopen
ik zou echt ingrijpen als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:22 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is toch godsgeklaagd......!!
Details... De echte vierder begint overmorgen in Valkenburg alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit weekend.
Voor de details moet je bij Sjeen zijn. Die weet er alles van.
You're doing it wrong!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Sjeen het volgende:
Ow en hier in de regio is het geen legitiem overspelelement... Daarvoor moet je volgens mij meer richting Brabant ofzo![]()
Ik voel me genoodzaakt om niet te reageren op de carnavals inhoud...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Details... De echte vierder begint overmorgen in Valkenburg alMijn volleybaltrainig gaat dus niet door vanwege alle afmeldingen
Vrijdag gaan alle ambtenaren en kantoorlui direct na het werk de stad in, inclusief ondergetekende...
Zaterdagavond wordt officieel geopend... En dan is het drie dagen roed, geel en greun
Op woensdag kun je ze allemaal bijelkaar vegen
Ow en hier in de regio is het geen legitiem overspelelement... Daarvoor moet je volgens mij meer richting Brabant ofzo
Nietus. Alles onder de grote rivieren = 1 pot natquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Sjeen het volgende:
..
Ow en hier in de regio is het geen legitiem overspelelement... Daarvoor moet je volgens mij meer richting Brabant ofzo
Neuh... volgens mij doe ik het juist heel goedquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik voel me genoodzaakt om niet te reageren op de carnavals inhoud...
Goh, zit je op volleybal?
Volleybal is tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh... volgens mij doe ik het juist heel goed
[..]
Ja
Misschien kunnen we het subforum binnenkort renamen naar [GR] ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Echo99 het volgende:
WGR wordt ineens overspoeld met 'Ontslag en wat nu topics'
quote:
Niet meer... Wel een jaar of 10 gedaan... Maar dat is ondertussen wel een grijs verleden aan het worden... Doe het nu alleen nog op vakantie enzoquote:
Geen zin of geen tijd meer? Ik zou niet zonder kunnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Niet meer... Wel een jaar of 10 gedaan... Maar dat is ondertussen wel een grijs verleden aan het worden... Doe het nu alleen nog op vakantie enzo
Geen tijd... Misschien binnenkort wel weer heel veel tijd wegens het ontbreken van [W]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen zin of geen tijd meer? Ik zou niet zonder kunnenSpeel met tussenpozen sinds mijn twaalfde en ben nu bijna twaalf jaar aan een stuk bezig. De combi tussen volleybal en een leuke club is wel belangrijk hoor... Ik zou ook hier om de hoek kunnen trainen, maar dan mis ik de sfeer
gewoon niet doen aan karnevla. Heb je ook nergens last vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
Yesss. Na wat onderhandelen weer een opdracht binnen gesleept.
Geen idee of het verstandig is om na een carnavalsweekend te beginnen,... maar dat zien we volgende week wel weer.
We kunnen best fanatiek zijn (in het veld), vooral nu we met 3 teams mogelijk kampioen kunnen worden. Maar we zijn minstens zo fanatiek aan de barquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geen tijd... Misschien binnenkort wel weer heel veel tijd wegens het ontbreken van [W]![]()
En je moet echt een leuke club hebben want ik vind dat je met name gewoon lol moet hebben met het uitoefenen van je hobby. Fanatiek ok... Maar je hebt ook clubs waar iedereen doet alsof ze voor hun brood spelen en dat vind ik een beetje mwoah...
Da's waar. Maar ja, vriendin wil nu eenmaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet doen aan karnevla. Heb je ook nergens last van
Wat deed jij ook al weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
Yesss. Na wat onderhandelen weer een opdracht binnen gesleept.
Geen idee of het verstandig is om na een carnavalsweekend te beginnen,... maar dat zien we volgende week wel weer.
Deed?quote:
dan gaat vriendin toch lekker alleen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ja, vriendin wil nu eenmaal.
En ik heb geleerd dat je geen ruzie moet maken met vrouwen.
Inderdaad... die van mij gaat ook niet mee, heeft er een hekel aan. Is zijn goed recht, ik ga 'm echt niet in een pakje hijsen en meesleurenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat vriendin toch lekker alleen?
Genoeg, gok ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef Nizno het volgende:
En hoeveel vragen gaan we in WGR krijgen over die brief die de BD voor de toeslagen stuurt met als betreft-regel:
'aftrek ziektekosten of andere buitengewone uitgaven verandert: gevolgen voor uw toeslagen'??
en dan ook nog de tekst er in zetten.....quote:
quote:
quote:
Dan kan ik het weekend beter thuis blijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat vriendin toch lekker alleen?
In een pakje? Haha, ik ga gewoon als Hollander. Hoef ik me niet te verkleden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad... die van mij gaat ook niet mee, heeft er een hekel aan. Is zijn goed recht, ik ga 'm echt niet in een pakje hijsen en meesleuren
ja precies.... Alleen maar voordelen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan kan ik het weekend beter thuis blijven.![]()
(Wel lekker rustig, natuurlijk,...)
Ik heb nog wel een Tshirt;quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
In een pakje? Haha, ik ga gewoon als Hollander. Hoef ik me niet te verkleden.
DOEN!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook nog de tekst er in zetten.....
Toetsingsinkomen mogelijk te laag.
Volgens mij was iedereen geadviseerd om het toetsingsinkomen te basseren op IB zonder aftrekkosten aangezien deze zo konden verschillen...
Zal ik anders zelf maar het topic openen in WGR... HELP mijn toetsingsinkomen is mogelijk te laag!!
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies.... Alleen maar voordelen!!
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.quote:[..]
Ik heb nog wel een Tshirt;
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
![]()
mag ik dan wel een kloon gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
DOEN!!
Eens kijken of dat ook een reeks gaat opleveren.
noem mij 1 nadeel van thuis blijven tijdens karnevla!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.)
[..]
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Vreselijke instelling...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies.... Alleen maar voordelen!!
[..]
Ik heb nog wel een Tshirt;
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
![]()
(Jij kent mij (en mijn vriendin) niet. Voor sommige dingen maak je gewoon tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag ik dan wel een kloon gebruiken?
Is een beetje raar als ik de ondertitel Ex-BDer heb
[..]
noem mij 1 nadeel van thuis blijven tijdens karnevla!
En dan niet komen met... dan zie ik mn vriendin niet... of dan krijg ik geen sex... want die zie je ook niet als je wel gaat (ze is verkleed) en voor sex heb je ook geen tijd tijdens t zuipen slapen eten en doorzuipen
Jij bent al gewoon genoeg?quote:
bewijs geleverd dat karnevla alleen om de sex draait dus.... want een goed nadeel van thuisblijven kun je niet eens noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
(Jij kent mij (en mijn vriendin) niet. Voor sommige dingen maak je gewoon tijd.En zuipen doen we beide niet.
)
Zo'n 'Gek op bloemen'-stemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Er gaan toch geen mensen melden dat ze van zichzelf [insert Viva-stem] 'lekker gek! zijn, he?
Neuh.... ik heb verder geen moeite met [OUD], hoorquote:
Als karnevla = sex dan hoop ik dat karnevla niet bij één weekend blijft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewijs geleverd dat karnevla alleen om de sex draait dus.... want een goed nadeel van thuisblijven kun je niet eens noemen
He? Reageer je nu serieus? Was niet nodig geweest hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh.... ik heb verder geen moeite met [OUD], hoor
Het is jammer van een deel van de users, maar voor de rest is het prima hoor
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.)
[..]
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
ja... niet alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als karnevla = sex dan hoop ik dat karnevla niet bij één weekend blijft.
En inderdaad, thuisblijven heeft ook geen echt nadeel. (Had ik dat gezegd dan??)
Ik kan ook de juiste smileys niet vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
He? Reageer je nu serieus? Was niet nodig geweest hoor
Zit je weer in de trein?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan ook de juiste smileys niet vinden
Neuh... ik zit te 'werken'quote:
dan toch beter:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Dat ga ik zo ook maar eens doen... werken. Eerst dochter van school halen
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'
idd...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'![]()
Net zo slecht als die kanslozen die in elk topic 'fail' roepen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Dat ga ik zo ook maar eens doen... werken. Eerst dochter van school halen
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'
Ik ben het spoor bijster.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja... niet alleen maar voordelen
Zeg je zelf
en nu niet gaan mierenneuken !!!![]()
Nee, die staan allemaal hier in de file voor de huishoudbeursquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Er gaan toch geen mensen melden dat ze van zichzelf [insert Viva-stem] 'lekker gek! zijn, he?
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, die staan allemaal hier in de file voor de huishoudbeurs
Wist je dat scherp meerdere betekenissen heeft, hier in het Zuiden...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.
Nee. Vertel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wist je dat scherp meerdere betekenissen heeft, hier in het Zuiden...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.
Ik ben messcherp is dus eigenlijk bloedgeil?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:05 schreef Sjeen het volgende:
ach... misschien heb je toch liever een koekje
Het is net zo erg als de 9 maanden beurs of de EO jongerendagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ze hebben er daar zelfs een volledig topic over... ''
Die 9-maandenbeurs zit er naast, volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is net zo erg als de 9 maanden beurs of de EO jongerendag
Nog effe en ik moet ingrijpen hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die 9-maandenbeurs zit er naast, volgens mij.
[Viva]
Heb jij nog kaartjes!!???!!
[/Viva]
*opent topic:
Wie wil meeten op de HHB?
Anders ik wel... HHB is veul erger dan carnavalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nog effe en ik moet ingrijpen hier
Kreeg laatst een aanbieding in de mail voor PE - SEH inclusief Basis / Hyp en CK... 229 uit mijn hoofd bij Lindenhage...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Hey, Echo... heb jij je PE-punten al en zo ja: heb je WFT-basis/hyp.-examen dus ook al gedaan en zo ja: hoe zit dat?
Wanneer ben je gescheiden? Voor of na 1-7?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, zal ik nog even ontopic doen dan
Ik ben vorig jaar gescheiden (geregistreerd partnerschap ontbonden om precies te zijn), en de vraag is of mijn ex nu aangifte moet doen over 2008. Ze heeft geen uitnodiging ontvangen (ze is fulltime in loondienst).
We hadden samen een huis, dat staat nu alleen op mijn naam.
Ik moet sowieso aangifte doen omdat ik ondernemer ben.
De Belastingtelefoon zegt iets over dat je fiscaal partners voor het hele kalenderjaar bent, en dat ze dus geen aangifte hoeft te doen. Het meisje aan de telefoon klonk niet heel overtuigend alleen...![]()
Iemand?
Oh... Sorry, ik stelde de vraag verkeerd. Wat is de datum dat jullie gezamelijke huishouding stopte...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Na 1-7.
25 november officieel uit m'n hoofd
Alles was na 1 oktober iigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Echo99 het volgende:
Oh... Sorry, ik stelde de vraag verkeerd. Wat is de datum dat jullie gezamelijke huishouding stopte...
Dan kan je kiezen voor een fiscaal partnerschap en dus gezamelijke aangifte of niet...
Tja, wat zijn de gevolgen als je geen aangifte doet? Geen idee... Heb voor 'de gemiddelde Nederlander' nog nooit van schokkende gevolgen gehoord... Maar goed, ben geen expert op dat gebied...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Alles was na 1 oktober iig
@MaW: dat zij sowieso aangifte kan doen snap ik, maar dat doet ze liever niet
De vraag is: gaat het gigantisch fout als ze geen aangifte doet?
Als ze geen uitnodiging heeft gehad én ze hoeft niet te betalen: geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Alles was na 1 oktober iig
@MaW: dat zij sowieso aangifte kan doen snap ik, maar dat doet ze liever niet
De vraag is: gaat het gigantisch fout als ze geen aangifte doet?
Ik heb geen idee of ze moet betalen, ik denk het niet omdat ze het hele jaar gewoon in loondienst is geweest? Maar ik heb geen idee wat dat huis / scheiding voor invloed heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef DonJames het volgende:
Als ze geen uitnodiging heeft gehad én ze hoeft niet te betalen: geen probleem
Die vrijstellingen gelden alleen als je een toets met goed gevolg afneemt.... (ik heb 9 van de tien punten....de laatste is die toets (WFT))quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kreeg laatst een aanbieding in de mail voor PE - SEH inclusief Basis / Hyp en CK... 229 uit mijn hoofd bij Lindenhage...
In de opleiding die ik nu volg zitten vrijstellingen voor PE SEH Basis / HYP / CK voor aankomend seizoen dus ik volg lekker helemaal niks op 't moment
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die vrijstellingen gelden alleen als je een toets met goed gevolg afneemt.... (ik heb 9 van de tien punten....de laatste is die toets (WFT))
Dan moet je het aangifteprogramma even downloaden en (laten) invullen. Waarschijnlijk hoeft ze inderdaad niks te betalen als ze alleen maar dat inkomen had, dat is immers bekend bij de belastingdienst. Als ze vermoeden dat ze daar nog geld van tegoed hebben hadden ze wel een uitnodiging gestuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze moet betalen, ik denk het niet omdat ze het hele jaar gewoon in loondienst is geweest? Maar ik heb geen idee wat dat huis / scheiding voor invloed heeft
Hij bedoelde dan ook de WTF-toetsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hij bedoelde dan ook de WTF-toets
Je moet 10 punten halen:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.
Ah duidelijk... De toets zit geintegreerd in mijn opleiding. Er is een extra avond aan vast geplakt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je moet 10 punten halen:
6 voor beleggen
3 voor Integratief
1 WFT PE (toets)
6+3 moet je halen vóór mei 2009 en 1 moet je halen voor 27 december. Dat is een toets (dat is nieuw t.o.v. voorgaande jaren).
Dit lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef DonJames het volgende:
Dan moet je het aangifteprogramma even downloaden en (laten) invullen. Waarschijnlijk hoeft ze inderdaad niks te betalen als ze alleen maar dat inkomen had, dat is immers bekend bij de belastingdienst. Als ze vermoeden dat ze daar nog geld van tegoed hebben hadden ze wel een uitnodiging gestuurd.
Ah. Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah duidelijk... De toets zit geintegreerd in mijn opleiding. Er is een extra avond aan vast geplakt...
Als ie net zo 'moeilijk' is als de CK toets van vorig jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah. Dat kan inderdaad.
Wij hadden dat voor die 6+3 (FFP-opleiding). Toets moet ik maar even zien. Ik was benieuwd of er al mensen waren die hem hadden gedaan.
..en dan mag ik het niet over saaie fiscale constructies hebben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je moet 10 punten halen:
6 voor beleggen
3 voor Integratief
1 WFT PE (toets)
6+3 moet je halen vóór mei 2009 en 1 moet je halen voor 27 december. Dat is een toets (dat is nieuw t.o.v. voorgaande jaren).
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef ManAtWork het volgende:
Er wordt gewoon met 2 maten gemeten, DJ.
Welkom op Fok!quote:Geregistreerd op: zondag 25 juni 2006 @ 19:45
Niet alles met getallen is een saai fiscaal verhaal, hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dan mag ik het niet over saaie fiscale constructies hebben?
Dank u.quote:
Dat het nu leek alsof je er drie jaar voor nodig had gehad om er achter te komen dat er op Fok! met 2 maten gemeten wordt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dank u.![]()
(Wat wil je daar nu mee zeggen?)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef Sjeen het volgende:
Wat nou twee maten... gewoon heerlijk inconsequent, lekker subjectief, alles op gevoel enzo. Fok! is geen democratieGeen wonder dat ik me hier zo thuis voel
Ooohhhwwww,.... als DAT alles is!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat het nu leek alsof je er drie jaar voor nodig had gehad om er achter te komen dat er op Fok! met 2 maten gemeten wordt...
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's pas een probleem als je 'W' hebt, hoor
Vorige topic niet gelezen? E99 zit ws ook binnenkort zonder [W]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?
Had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vorige topic niet gelezen? E99 zit ws ook binnenkort zonder [W]
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
* Nizno zit aan de milkshake banaan met een broodje ham kaas bacon
En de vrouw des huizes was niet in de stemming?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Vanavond na een aantal weken (buitenland, druk, klussen, weet ik het) weer eens gaan judoën. Ik was na de afgelopen dagen wel toe aan een beetje 'stoeien'
Die kan ik wel in een schouderworp gooien, maar dan loopt ze minimaal 8 weken niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En de vrouw des huizes was niet in de stemming?
Piet Serieusquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kan ik wel in een schouderworp gooien, maar dan loopt ze minimaal 8 weken niet meer
Whehehe... vanavond, goed?quote:
kami-shiho-katame, standje 69, maar dan op z'n Japansquote:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met volleybal...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:13 schreef Loena-tik- het volgende:
De Kami is eigenlijk gewoon een hardhandig standje 69. Lekker voor de onstpanning tussen het judoën door, als je het mij vraagt
Dat heet gewoon judo, hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef sanger het volgende:
Heb jaren gejudoed, maar de naam is mij nooit bijgebleven
Ik heb me ingeschrevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet gewoon judo, hoor.
Ik bedoel van de standjes houdgrepenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet gewoon judo, hoor.
Ja... Dit topic schijnt om onverklaarbare redenen op vrijdagavond nogal hard te lopen... Wie zegt dat accountants en bankiers geen sociaal leven hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef r_one het volgende:
Hier zijn jullie gebleven
Let je even niet op, is er een deel volge-SC-t en deze al weer voor de helft
Maar het [C] gaat vandaag wel erg [S] zeg
Ik denk (en dat doe ik niet vaakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef r_one het volgende:
Maar het [C] gaat vandaag wel erg [S] zeg
Wie lokt Sjeen nog even weg dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Five trekt helemaal lekker geen grens die zit voorlopig toch in gesprek nl![]()
Ja, als ik lees dat steeds meer kantoren tegenwoordig inpandige kroegen hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
Ja... Dit topic schijnt om onverklaarbare redenen op vrijdagavond nogal hard te lopen... Wie zegt dat accountants en bankiers geen sociaal leven hebben
dat is niet zo moeilijk lijkt mij zo...quote:
Sorry Loena...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Echo99 het volgende:
Kijken wat er gebeurd als ik nu heel hard 'KARNAVAL!!!!' roep... Als dit er over 5 minuten nog staat is F_H dood...
Klinkt inderdaad niet goed,...quote:
Die was er sowieso al niet...quote:
Arme F_Hquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Echo99 het volgende:
Kijken wat er gebeurd als ik nu heel hard 'KARNAVAL!!!!' roep... Als dit er over 5 minuten nog staat is F_H dood...
Thanks!quote:
Wie lokt zijn partner nog even weg dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Echo99 het volgende:
Pssst... Zijn partner post mee in dit topic... Iets meer respect graag
Hier is het een graad of 23... Strak blauwe lucht!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Thanks!
Is het trouwens overal zo'n mooi weer? Het is wel koud, maar strak blauw hier
Dat weer mag wat mij betreft aanhouden tot komende woensdag
Weliswaar niet strak blauw maar ook niet onaardig hier (Twente)quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
Thanks!
Piet serieusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Pssst... Zijn partner post mee in dit topic... Iets meer respect graag
Zet die thermostaat eens wat lager johquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Echo99 het volgende:
Hier is het een graad of 23...
Van mij wel langer hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
F_H is dood... Leve F_Hquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Piet serieus![]()
![]()
Hoempa hoepma hoempapa
Carnavalluh
Zeupuh
Is dat onze nieuwe WGR-aanwinst?quote:
Centraal geregeld hier...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Zet die thermostaat eens wat lager joh
Pfffffquote:
Erm... dat is sowieso al gemengd hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschrevenVoor vrouwen judo wel te verstaan
![]()
Dan ga ik uitrustenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hier is het een graad of 23... Strak blauwe lucht!![]()
Wat is er woensdag?
Het wordt steeds aantrekkelijker...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... dat is sowieso al gemengd hoorAlthans, ik sta geregeld met dames te gooien of ik lig bij hen in een houdgreep
Onze MOD kan niet MODDEN.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Five_Horizons het volgende:
En nog iets... mobiel posts wissen lukt niet
Kun je niet eens de temp aanpassenquote:
Ik wel... Maar de vrouwelijke collega's kunnen het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je niet eens de temp aanpassen
... en dan ben je bij voorbaat verloren,...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik wel... Maar de vrouwelijke collega's kunnen het ook
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... en dan ben je bij voorbaat verloren,...
Hmmmmmmmm, juist,...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Vorige week vrijdag is op onze vestiging meegedeeld dat VBG toekomst bij ons word ingevoerd. Dit was voor ons de eerste communicatie daarover.
Er zijn 27 mensen van de voorbereiding naar huis gestuurd. We werden geïnformeerd dat er deze week heel wat mis kan gaan. Gisteren heb ik van de 3 wijken er 1 mogen ontvangen enkele van mijn collega's hebben helemaal geen post ontvangen. Toen vandaag weer bleek dat ik maar 1 wijk kreeg ben ik samen met de chauffeur naar het kantoor gegaan om te kijken waar die wijken bleven.
Ik schrok best want er was helemaal niemand het stond alleen maar vol met grijze zakken die nergens heen gingen. Mijn wijken lagen nog in rode bakken. Ik begrijp ook dat sommige wijken al een week geen post hebben ontvangen. Bovendien zijn de postbode plussen gedegradeerd naar gewone postbodes omdat ze volgens de hogere management niet naar behoren werkte dus nu is er ook niemand om overzicht te houden over de distributie van post naar de depots dat moeten de chauffeurs maar zelf uitzoeken wat de meeste achterwege laten.
Vond de situatie hilarisch ben alleen bang dat ik straks voor vier dagen werk ik een dag moet doen.
Jij zag een clown?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik was Mega Mindy vanmiddag... althans dat beweerde IsaIk had een iets andere associatie toen ik in de spiegel keek en de lading roze schmink op mijn gezicht zag
Grijze zakken, rode bakken,... alles is volgens mij wel welkom in het SC-topic.quote:
zo'n stukje tekst, en zoveel vragen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Vorige week vrijdag is op onze vestiging meegedeeld dat VBG toekomst bij ons word ingevoerd. Dit was voor ons de eerste communicatie daarover.
Er zijn 27 mensen van de voorbereiding naar huis gestuurd. We werden geïnformeerd dat er deze week heel wat mis kan gaan. Gisteren heb ik van de 3 wijken er 1 mogen ontvangen enkele van mijn collega's hebben helemaal geen post ontvangen. Toen vandaag weer bleek dat ik maar 1 wijk kreeg ben ik samen met de chauffeur naar het kantoor gegaan om te kijken waar die wijken bleven.
Ik schrok best want er was helemaal niemand het stond alleen maar vol met grijze zakken die nergens heen gingen. Mijn wijken lagen nog in rode bakken. Ik begrijp ook dat sommige wijken al een week geen post hebben ontvangen. Bovendien zijn de postbode plussen gedegradeerd naar gewone postbodes omdat ze volgens de hogere management niet naar behoren werkte dus nu is er ook niemand om overzicht te houden over de distributie van post naar de depots dat moeten de chauffeurs maar zelf uitzoeken wat de meeste achterwege laten.
Vond de situatie hilarisch ben alleen bang dat ik straks voor vier dagen werk ik een dag moet doen.
Zolang het geen postzak isquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
zo'n stukje tekst, en zoveel vragen!![]()
ik snap er echt geen zak van
Iets waar mannen scherp van worden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik was Mega Mindy vanmiddag... althans dat beweerde IsaIk had een iets andere associatie toen ik in de spiegel keek en de lading roze schmink op mijn gezicht zag
Nee... integendeel, eerder eentje van K3 in de drie biggetjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Iets waar mannen scherp van worden?![]()
Mega Mindy isquote:Mega Mindy is een held trouwens
Zelfbenoemde specialisten zijn er zat...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Zijn hier nog specialisten in het consumentkooprecht?
De leverancier/fabrikant draagt toch eind verantwoordelijkheid voor de deugdelijkheid van het product. Als de klant zich beroept op de economische levensduur heeft hij geen geschil met de electronica winkel die hem het product geleverd heeft maar de met producent. Coulant dat die winkel die kosten voor zich neemt maar m.i. zou dat niet hoeven...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef oinkoink12 het volgende:
Stel ik werk bij een electronica winkel. Klant koopt bij mij een TV, tv gaat na 15 maanden stuk, ding heeft 1 jaar garantie, kosten zijn 150 euro.
Klant beroept zich op de economische levensduur (gelijk overigens) en winkel besluit de kosten te nemen.
Zijn ook deze kosten onder het regresrecht door te voeren naar de leverancier? zo nee, onder welke manier kan de verkopende partij deze kosten doorberekenen?
Het verhalen van de kosten op de fabrikant zul je toch niet in consuwijzer brochures terugvinden? Daar heeft de consument immers niks mee te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef sanger het volgende:
Volgens mij wel, omdat zij als verkoper optreden. Zij zullen de garantievraag dan met de producent moeten regelen. Dit is volgens mij goed terug te vinden in de consuwijzer brochures.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef sanger het volgende:
ten alle tijden.
Dus toch maar de consuwijzer er op na slaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft die vraag met consumentenrecht te maken, eigenlijk? Aangezien de klant niets met de producent te maken heeft, maar met de winkelier en van hem een deugdelijk product mag verwachten. Overigens is bovenstaande richtlijn leuk, maar het Nederlandse recht gaat verder.
De vraag was toch alleen van consument naar winkelier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef oinkoink12 het volgende:
Consuwijzer is alleen van consument naar winkelier, niet van winkelier naar verder.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... integendeel, eerder eentje van K3 in de drie biggetjes
[..]
Mega Mindy is
Toby is
Ja..? Heb je je Mega Mindy pakje al ui de kast voor aankomend weekend?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Mwoah... kan altijd beterMaar wel vrolijk
Niet op Toby jacht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Sjeen het volgende:
Geloof dat Isa dat echt geweldig zou vindenMaar ik ga niet als Mega Mindy
Nou dat klinkt positief in ieder geval!quote:Dat vrolijke heeft niks met komend weekend te maken trouwens. Meer met dat ik gewoon happy ben met mijn leven enzo
Nah ik had toch op de foto's gehoopt hoor... jij als mega mindyquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Sjeen het volgende:
Geloof dat Isa dat echt geweldig zou vindenMaar ik ga niet als Mega Mindy
Dat vrolijke heeft niks met komend weekend te maken trouwens. Meer met dat ik gewoon happy ben met mijn leven enzo
Nee het ging erom hoe de winkelier zijn kosten aan de consument kan doorberekenen aan de leverancierquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:59 schreef sanger het volgende:
[..]
De vraag was toch alleen van consument naar winkelier?
Dan moet je je vraag niet inleiden met "ik zoek een specialist consumentenrecht"quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef oinkoink12 het volgende:
Nee het ging erom hoe de winkelier zijn kosten aan de consument kan doorberekenen aan de leverancier
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan moet je je vraag niet inleiden met "ik zoek een specialist consumentenrecht"
Dit soort opmerkingen horen in FB, niet in SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Echo99 het volgende:
Wel of geen bijzonder verlof met Carnaval?
Kuchem... Verkapte carnavals topics. Slotje!
Nee. Want in FB zitten alleen maar van die Piet Serieuzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen horen in FB, niet in SC.
En nu maar afwachten,...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee. Want in FB zitten alleen maar van die Piet Serieuzen
* ManAtWork wacht samen met Echo99 op FH.quote:
Morgen nog even wat kleine klusjes thuis.quote:
Ik denk dat ik morgen een half dagje doe. Heb een gesprek met mijn begeleider en ga kennis maken met iemand die me mogelijk goed kan helpen bij mijn opdracht, maar daarna ga ik lekker naar huis als het even kan. Ik kan toch nog niet heel veel doen omdat enkele mensen waar ik op zit te wachten op vakantie zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Morgen nog even wat kleine klusjes thuis.
En dan de paardjes met de neus naar het zuiden.
Je gaat met weekendverlof?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
met mijn begeleider , maar daarna ga ik lekker naar huis als het even kan.
Ik ga maar eens ontsnappen, dat is in Nederland niet zo'n opgave heb ik eens gehoord.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je gaat met weekendverlof?
Dat dus.quote:
En het topic wordt nu verplaatst naar KLB??quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die 'apestaartje' zeggen.
Hey, ik was niet degene die geklaagd heeft over het al dan niet kunnen terugvinden in MyATquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hey, ik was niet degene die geklaagd heeft over het al dan niet kunnen terugvinden in MyAT
Heul slechte pogingquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Light het volgende:
F_H wilde rebels doen.
Nou, dan moeten we maar hopen dat er snel een nieuw topic komt, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef klipper het volgende:
Als het topic gesloten is,tja dat krijg je met werken met apenstaartjes.
Tsja, je zou toch denken dat onze Koos werkeloos nu tijd genoeg heeft om een fatsoenlijke TT te verzinnenquote:
Geheel mee eens!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Xcalibur het volgende:
ik vind dit een irritante TT, dus gauw dicht d'r mee
quote:
Áls dat al zo zou zijn, dan duurt het nog wel een tijdjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, je zou toch denken dat onze Koos werkeloos nu tijd genoeg heeft om een fatsoenlijke TT te verzinnen
De nieuwe is top!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iemand klaagde over herkenbaarheid en ik heb een hekel aan centrale topics, dus dan maar een TT die wél herkenbaar is
Ik moet ophouden met spelenquote:Op Tuesday 17 February 2009 @ 09:59 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar gesloten.
Op Tuesday 17 February 2009 @ 10:00 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van gesloten naar normaal/open.
Op Wednesday 18 February 2009 @ 09:09 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het nu nog kleine derde [WGR] SC-topic" naar "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic"
Op Thursday 19 February 2009 @ 19:06 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic" naar "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@"
Op Thursday 19 February 2009 @ 22:34 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@" naar "Het grote derde [WGR]-SC-topic...eindelijk met OP!"
Er zijn meer herkenbare titels te bedenkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iemand klaagde over herkenbaarheid en ik heb een hekel aan centrale topics, dus dan maar een TT die wél herkenbaar is
QFTquote:Op Tuesday 17 February 2009 @ 09:59 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar gesloten.
Op Tuesday 17 February 2009 @ 10:00 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van gesloten naar normaal/open.
Op Wednesday 18 February 2009 @ 09:09 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het nu nog kleine derde [WGR] SC-topic" naar "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic"
Op Thursday 19 February 2009 @ 19:06 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic" naar "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@"
Op Thursday 19 February 2009 @ 22:34 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@" naar "Het grote derde [WGR]-SC-topic...eindelijk met OP!"
Eindelijk heb je het door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met spelen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
En we hebben een plaatje in de OP!
Ik vind 'm sterkquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef DonJames het volgende:
En we hebben een plaatje in de OP!
Wie sluit 'm?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
Zet deel 4 maar klaar, FH.
Deze komt vol vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |