Ik ben messcherp is dus eigenlijk bloedgeil?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:05 schreef Sjeen het volgende:
ach... misschien heb je toch liever een koekje
Het is net zo erg als de 9 maanden beurs of de EO jongerendagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ze hebben er daar zelfs een volledig topic over... ''
Die 9-maandenbeurs zit er naast, volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is net zo erg als de 9 maanden beurs of de EO jongerendag
Nog effe en ik moet ingrijpen hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die 9-maandenbeurs zit er naast, volgens mij.
[Viva]
Heb jij nog kaartjes!!???!!
[/Viva]
*opent topic:
Wie wil meeten op de HHB?
Anders ik wel... HHB is veul erger dan carnavalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nog effe en ik moet ingrijpen hier
Kreeg laatst een aanbieding in de mail voor PE - SEH inclusief Basis / Hyp en CK... 229 uit mijn hoofd bij Lindenhage...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Hey, Echo... heb jij je PE-punten al en zo ja: heb je WFT-basis/hyp.-examen dus ook al gedaan en zo ja: hoe zit dat?
Wanneer ben je gescheiden? Voor of na 1-7?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, zal ik nog even ontopic doen dan
Ik ben vorig jaar gescheiden (geregistreerd partnerschap ontbonden om precies te zijn), en de vraag is of mijn ex nu aangifte moet doen over 2008. Ze heeft geen uitnodiging ontvangen (ze is fulltime in loondienst).
We hadden samen een huis, dat staat nu alleen op mijn naam.
Ik moet sowieso aangifte doen omdat ik ondernemer ben.
De Belastingtelefoon zegt iets over dat je fiscaal partners voor het hele kalenderjaar bent, en dat ze dus geen aangifte hoeft te doen. Het meisje aan de telefoon klonk niet heel overtuigend alleen...![]()
Iemand?
Oh... Sorry, ik stelde de vraag verkeerd. Wat is de datum dat jullie gezamelijke huishouding stopte...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Na 1-7.
25 november officieel uit m'n hoofd
Alles was na 1 oktober iigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Echo99 het volgende:
Oh... Sorry, ik stelde de vraag verkeerd. Wat is de datum dat jullie gezamelijke huishouding stopte...
Dan kan je kiezen voor een fiscaal partnerschap en dus gezamelijke aangifte of niet...
Tja, wat zijn de gevolgen als je geen aangifte doet? Geen idee... Heb voor 'de gemiddelde Nederlander' nog nooit van schokkende gevolgen gehoord... Maar goed, ben geen expert op dat gebied...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Alles was na 1 oktober iig
@MaW: dat zij sowieso aangifte kan doen snap ik, maar dat doet ze liever niet
De vraag is: gaat het gigantisch fout als ze geen aangifte doet?
Als ze geen uitnodiging heeft gehad én ze hoeft niet te betalen: geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Alles was na 1 oktober iig
@MaW: dat zij sowieso aangifte kan doen snap ik, maar dat doet ze liever niet
De vraag is: gaat het gigantisch fout als ze geen aangifte doet?
Ik heb geen idee of ze moet betalen, ik denk het niet omdat ze het hele jaar gewoon in loondienst is geweest? Maar ik heb geen idee wat dat huis / scheiding voor invloed heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef DonJames het volgende:
Als ze geen uitnodiging heeft gehad én ze hoeft niet te betalen: geen probleem
Die vrijstellingen gelden alleen als je een toets met goed gevolg afneemt.... (ik heb 9 van de tien punten....de laatste is die toets (WFT))quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kreeg laatst een aanbieding in de mail voor PE - SEH inclusief Basis / Hyp en CK... 229 uit mijn hoofd bij Lindenhage...
In de opleiding die ik nu volg zitten vrijstellingen voor PE SEH Basis / HYP / CK voor aankomend seizoen dus ik volg lekker helemaal niks op 't moment
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die vrijstellingen gelden alleen als je een toets met goed gevolg afneemt.... (ik heb 9 van de tien punten....de laatste is die toets (WFT))
Dan moet je het aangifteprogramma even downloaden en (laten) invullen. Waarschijnlijk hoeft ze inderdaad niks te betalen als ze alleen maar dat inkomen had, dat is immers bekend bij de belastingdienst. Als ze vermoeden dat ze daar nog geld van tegoed hebben hadden ze wel een uitnodiging gestuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze moet betalen, ik denk het niet omdat ze het hele jaar gewoon in loondienst is geweest? Maar ik heb geen idee wat dat huis / scheiding voor invloed heeft
Hij bedoelde dan ook de WTF-toetsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hij bedoelde dan ook de WTF-toets
Je moet 10 punten halen:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen kom ik tot de conclusie dat ik je post niet snap.
Ah duidelijk... De toets zit geintegreerd in mijn opleiding. Er is een extra avond aan vast geplakt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je moet 10 punten halen:
6 voor beleggen
3 voor Integratief
1 WFT PE (toets)
6+3 moet je halen vóór mei 2009 en 1 moet je halen voor 27 december. Dat is een toets (dat is nieuw t.o.v. voorgaande jaren).
Dit lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef DonJames het volgende:
Dan moet je het aangifteprogramma even downloaden en (laten) invullen. Waarschijnlijk hoeft ze inderdaad niks te betalen als ze alleen maar dat inkomen had, dat is immers bekend bij de belastingdienst. Als ze vermoeden dat ze daar nog geld van tegoed hebben hadden ze wel een uitnodiging gestuurd.
Ah. Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah duidelijk... De toets zit geintegreerd in mijn opleiding. Er is een extra avond aan vast geplakt...
Als ie net zo 'moeilijk' is als de CK toets van vorig jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah. Dat kan inderdaad.
Wij hadden dat voor die 6+3 (FFP-opleiding). Toets moet ik maar even zien. Ik was benieuwd of er al mensen waren die hem hadden gedaan.
..en dan mag ik het niet over saaie fiscale constructies hebben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je moet 10 punten halen:
6 voor beleggen
3 voor Integratief
1 WFT PE (toets)
6+3 moet je halen vóór mei 2009 en 1 moet je halen voor 27 december. Dat is een toets (dat is nieuw t.o.v. voorgaande jaren).
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef ManAtWork het volgende:
Er wordt gewoon met 2 maten gemeten, DJ.
Welkom op Fok!quote:Geregistreerd op: zondag 25 juni 2006 @ 19:45
Niet alles met getallen is een saai fiscaal verhaal, hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dan mag ik het niet over saaie fiscale constructies hebben?
Dank u.quote:
Dat het nu leek alsof je er drie jaar voor nodig had gehad om er achter te komen dat er op Fok! met 2 maten gemeten wordt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dank u.![]()
(Wat wil je daar nu mee zeggen?)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef Sjeen het volgende:
Wat nou twee maten... gewoon heerlijk inconsequent, lekker subjectief, alles op gevoel enzo. Fok! is geen democratieGeen wonder dat ik me hier zo thuis voel
Ooohhhwwww,.... als DAT alles is!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat het nu leek alsof je er drie jaar voor nodig had gehad om er achter te komen dat er op Fok! met 2 maten gemeten wordt...
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's pas een probleem als je 'W' hebt, hoor
Vorige topic niet gelezen? E99 zit ws ook binnenkort zonder [W]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, omdat jij nu zonder 'W' zit, doe je meteen alsof iedereen zonder 'W' zit?
Had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vorige topic niet gelezen? E99 zit ws ook binnenkort zonder [W]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |