Niet meer... Wel een jaar of 10 gedaan... Maar dat is ondertussen wel een grijs verleden aan het worden... Doe het nu alleen nog op vakantie enzoquote:
Geen zin of geen tijd meer? Ik zou niet zonder kunnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Niet meer... Wel een jaar of 10 gedaan... Maar dat is ondertussen wel een grijs verleden aan het worden... Doe het nu alleen nog op vakantie enzo
Geen tijd... Misschien binnenkort wel weer heel veel tijd wegens het ontbreken van [W]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen zin of geen tijd meer? Ik zou niet zonder kunnenSpeel met tussenpozen sinds mijn twaalfde en ben nu bijna twaalf jaar aan een stuk bezig. De combi tussen volleybal en een leuke club is wel belangrijk hoor... Ik zou ook hier om de hoek kunnen trainen, maar dan mis ik de sfeer
gewoon niet doen aan karnevla. Heb je ook nergens last vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
Yesss. Na wat onderhandelen weer een opdracht binnen gesleept.
Geen idee of het verstandig is om na een carnavalsweekend te beginnen,... maar dat zien we volgende week wel weer.
We kunnen best fanatiek zijn (in het veld), vooral nu we met 3 teams mogelijk kampioen kunnen worden. Maar we zijn minstens zo fanatiek aan de barquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geen tijd... Misschien binnenkort wel weer heel veel tijd wegens het ontbreken van [W]![]()
En je moet echt een leuke club hebben want ik vind dat je met name gewoon lol moet hebben met het uitoefenen van je hobby. Fanatiek ok... Maar je hebt ook clubs waar iedereen doet alsof ze voor hun brood spelen en dat vind ik een beetje mwoah...
Da's waar. Maar ja, vriendin wil nu eenmaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet doen aan karnevla. Heb je ook nergens last van
Wat deed jij ook al weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
Yesss. Na wat onderhandelen weer een opdracht binnen gesleept.
Geen idee of het verstandig is om na een carnavalsweekend te beginnen,... maar dat zien we volgende week wel weer.
Deed?quote:
dan gaat vriendin toch lekker alleen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ja, vriendin wil nu eenmaal.
En ik heb geleerd dat je geen ruzie moet maken met vrouwen.
Inderdaad... die van mij gaat ook niet mee, heeft er een hekel aan. Is zijn goed recht, ik ga 'm echt niet in een pakje hijsen en meesleurenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat vriendin toch lekker alleen?
Genoeg, gok ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef Nizno het volgende:
En hoeveel vragen gaan we in WGR krijgen over die brief die de BD voor de toeslagen stuurt met als betreft-regel:
'aftrek ziektekosten of andere buitengewone uitgaven verandert: gevolgen voor uw toeslagen'??
en dan ook nog de tekst er in zetten.....quote:
quote:
quote:
Dan kan ik het weekend beter thuis blijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat vriendin toch lekker alleen?
In een pakje? Haha, ik ga gewoon als Hollander. Hoef ik me niet te verkleden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad... die van mij gaat ook niet mee, heeft er een hekel aan. Is zijn goed recht, ik ga 'm echt niet in een pakje hijsen en meesleuren
ja precies.... Alleen maar voordelen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan kan ik het weekend beter thuis blijven.![]()
(Wel lekker rustig, natuurlijk,...)
Ik heb nog wel een Tshirt;quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
In een pakje? Haha, ik ga gewoon als Hollander. Hoef ik me niet te verkleden.
DOEN!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook nog de tekst er in zetten.....
Toetsingsinkomen mogelijk te laag.
Volgens mij was iedereen geadviseerd om het toetsingsinkomen te basseren op IB zonder aftrekkosten aangezien deze zo konden verschillen...
Zal ik anders zelf maar het topic openen in WGR... HELP mijn toetsingsinkomen is mogelijk te laag!!
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies.... Alleen maar voordelen!!
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.quote:[..]
Ik heb nog wel een Tshirt;
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
![]()
mag ik dan wel een kloon gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
DOEN!!
Eens kijken of dat ook een reeks gaat opleveren.
noem mij 1 nadeel van thuis blijven tijdens karnevla!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.)
[..]
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Vreselijke instelling...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies.... Alleen maar voordelen!!
[..]
Ik heb nog wel een Tshirt;
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
![]()
(Jij kent mij (en mijn vriendin) niet. Voor sommige dingen maak je gewoon tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag ik dan wel een kloon gebruiken?
Is een beetje raar als ik de ondertitel Ex-BDer heb
[..]
noem mij 1 nadeel van thuis blijven tijdens karnevla!
En dan niet komen met... dan zie ik mn vriendin niet... of dan krijg ik geen sex... want die zie je ook niet als je wel gaat (ze is verkleed) en voor sex heb je ook geen tijd tijdens t zuipen slapen eten en doorzuipen
Jij bent al gewoon genoeg?quote:
bewijs geleverd dat karnevla alleen om de sex draait dus.... want een goed nadeel van thuisblijven kun je niet eens noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
(Jij kent mij (en mijn vriendin) niet. Voor sommige dingen maak je gewoon tijd.En zuipen doen we beide niet.
)
Zo'n 'Gek op bloemen'-stemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Er gaan toch geen mensen melden dat ze van zichzelf [insert Viva-stem] 'lekker gek! zijn, he?
Neuh.... ik heb verder geen moeite met [OUD], hoorquote:
Als karnevla = sex dan hoop ik dat karnevla niet bij één weekend blijft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewijs geleverd dat karnevla alleen om de sex draait dus.... want een goed nadeel van thuisblijven kun je niet eens noemen
He? Reageer je nu serieus? Was niet nodig geweest hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh.... ik heb verder geen moeite met [OUD], hoor
Het is jammer van een deel van de users, maar voor de rest is het prima hoor
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet alleen maar,... (maar daar mogen we het van FH niet over hebben.)
[..]
Bij mij is het eerder andersom: doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
ja... niet alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als karnevla = sex dan hoop ik dat karnevla niet bij één weekend blijft.
En inderdaad, thuisblijven heeft ook geen echt nadeel. (Had ik dat gezegd dan??)
Ik kan ook de juiste smileys niet vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
He? Reageer je nu serieus? Was niet nodig geweest hoor
Zit je weer in de trein?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan ook de juiste smileys niet vinden
Neuh... ik zit te 'werken'quote:
dan toch beter:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Dat ga ik zo ook maar eens doen... werken. Eerst dochter van school halen
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'
idd...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'![]()
Net zo slecht als die kanslozen die in elk topic 'fail' roepen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Dat ga ik zo ook maar eens doen... werken. Eerst dochter van school halen
En ik ben niet 'lekker gek'... dat vind ik ook zo'n jeukterm, net als 'prettig gestoord'
Ik ben het spoor bijster.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja... niet alleen maar voordelen
Zeg je zelf
en nu niet gaan mierenneuken !!!![]()
Nee, die staan allemaal hier in de file voor de huishoudbeursquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Er gaan toch geen mensen melden dat ze van zichzelf [insert Viva-stem] 'lekker gek! zijn, he?
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, die staan allemaal hier in de file voor de huishoudbeurs
Wist je dat scherp meerdere betekenissen heeft, hier in het Zuiden...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.
Nee. Vertel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wist je dat scherp meerdere betekenissen heeft, hier in het Zuiden...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Scherp. Het is ook erg rustig in OUD op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |