quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef SE.Fireworks het volgende:
Inderdaad, het is apenstaartje stelletje fossielen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
pietkonijnendan@dierenwinkel.enelquote:piet konijn aan elkaar, en dan apestaartje, dierenwinkel punt en el
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef SE.Fireworks het volgende:
Inderdaad, het is apenstaartje stelletje fossielen!
Nee slimpie, ik heb nog nooit iemand |apenstaartje| horen zeggen. Zo luidt alleen de officiële spelling.quote:
Ed, edd of eddiequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die het apestaartje Ed noemen
Fucking 4 lettergrepen. Dat zijn er 3 teveel. En welk ander symbool kan er in het midden van een mailadres staan. Mensen die apestaartje zeggen (zonder n, nieuwerwetse paupersquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is er mis met het zeggen van een apenstaart? 9 van de 10 keer bedoel je @ en niet die staart van de aap
inderdaad Ed pfffquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die het apestaartje Ed noemen
Een echte kaaskop zegt toch echt "Geee Meel punt kom"quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
Gmail.com spreek je Engels uit, dus ik spreek het apenstaartje ook uit als at. Misschien zou ik apenstaartje zeggen als ik een .nl adres had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |