quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef SE.Fireworks het volgende:
Inderdaad, het is apenstaartje stelletje fossielen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
pietkonijnendan@dierenwinkel.enelquote:piet konijn aan elkaar, en dan apestaartje, dierenwinkel punt en el
Nee slimpie, ik heb nog nooit iemand |apenstaartje| horen zeggen. Zo luidt alleen de officiële spelling.quote:
Ed, edd of eddiequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die het apestaartje Ed noemen
Fucking 4 lettergrepen. Dat zijn er 3 teveel. En welk ander symbool kan er in het midden van een mailadres staan. Mensen die apestaartje zeggen (zonder n, nieuwerwetse paupersquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is er mis met het zeggen van een apenstaart? 9 van de 10 keer bedoel je @ en niet die staart van de aap
inderdaad Ed pfffquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die het apestaartje Ed noemen
Een echte kaaskop zegt toch echt "Geee Meel punt kom"quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
Gmail.com spreek je Engels uit, dus ik spreek het apenstaartje ook uit als at. Misschien zou ik apenstaartje zeggen als ik een .nl adres had.
Geemaajul punt komquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Een echte kaaskop zegt toch echt "Geee Meel punt kom"
om te janken, maar waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het 'anus' gedeeltequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat zou jij niet snappen aan heathen anus hotmail punt com?
Zulke grappen over digibeten zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Ringo het volgende:
"Ja. Dat is: piet konijn aan elkaar, en dan apestaartje, dierenwinkel punt en el."
HALLO!!! 1996 belde, ga eens gauw opendoen!
Wtf. "Apestaartje" Dat zegt toch echt niemand meer??![]()
Gewoon: at. Spreek uit als: et. Duidelijk, iedereen weet wat je bedoelt.
Klacht: collega's geboren in 1923.
Net zoals smurfen altijd smurf zeggen?quote:
jij bent nooit grappigquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke grappen over digibeten zijn nooit grappig.
quote:Overigens is volgens de witte spelling zowel apenstaartje als apestaartje goed gespeld; volgens het Groene Boekje (2005) is alleen apenstaartje juist.
Jouw opgegeven homepage:quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Een echte kaaskop zegt toch echt "Geee Meel punt kom"
om te janken, maar waar
quote:KLB
Mensen die 'apestaartje' zeggen.
Ringo 42 667 19/02 21:03 - Juup©
WGR
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ »
Five_Horizons 269 1540 19/02 21:03 - Nizno
In het Nederlands is het ook puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mensen die punt tegen dot zeggen
En wat is het Nederlandse woord voor at?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In het Nederlands is het ook punt
Het is punt nl en dot com.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En wat is het Nederlandse woord voor at?
en hoe zeg je de '.' dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef Appletree het volgende:
Ik zeg 'at gmail.com', maar ik vind apestaartje eigenlijker leuker
Ik zeg: "at gmail punt com." Als ik zou zeggen: "at gmail dot com", voel ik me toch een beetje kansloos op een of andere manier.quote:
Dat ja!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ik zeg: "at gmail punt com." Als ik zou zeggen: "at gmail dot com", voel ik me toch een beetje kansloos op een of andere manier.
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ik zeg: "at gmail punt com." Als ik zou zeggen: "at gmail dot com", voel ik me toch een beetje kansloos op een of andere manier.
Dat is helemaal triest ja, mensen die dot zeggen, of bolquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
zowat iedereen die ik persoonlijk ken zegt apestaartje...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Ringo het volgende:
"Ja. Dat is: piet konijn aan elkaar, en dan apestaartje, dierenwinkel punt en el."
Dat dus, beter dan Ed iigquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
zowat iedereen die ik persoonlijk ken zegt apestaartje...
wat is er eigelijk mis met apestaartje...![]()
voornaam at gmail STOP comquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
WAAROM ZOU JE EEN PUNT UITSPREKEN? JE BENT TOCH GEEN TELEGRAMMENEEROFMEVROUW? EN JE BENT TOCH NIET PH PH PHILI PHILIP FRE RE RERIKS DIE HET GROOT DIC DI D D D DICTEE AAN HET VOORLEZEN IS?
HALLO PUNT DIT IS EEN BOODSCHAP PUNT GROETJES VELDMUIS PUNT
Goed eh. Punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
WAAROM ZOU JE EEN PUNT UITSPREKEN? JE BENT TOCH GEEN TELEGRAMMENEEROFMEVROUW? EN JE BENT TOCH NIET PH PH PHILI PHILIP FRE RE RERIKS DIE HET GROOT DIC DI D D D DICTEE AAN HET VOORLEZEN IS?
HALLO PUNT DIT IS EEN BOODSCHAP PUNT GROETJES VELDMUIS PUNT
Zeker nieuw hier op fok!? Geef het een minuutje om het door te laten dringen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beweert er iemand dat dat niet zo is dan?
Registratiedienst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:08 schreef Registratiedienst het volgende:
Zeg ik ook wel eens. Haat je me nu, TS?.
Patat ofcourse.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Zeker nieuw hier op fok!? Geef het een minuutje om het door te laten dringen.Voordat hel losbarst.
Alleen de dikke 40+ers met een vlot kapsel, en die zeggen dan APEKROLquote:
laagstreepje is al een kleine eeuwigheid laagstreepje en daar moet je niet opeens underscore van maken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Alleen de dikke 40+ers met een vlot kapsel, en die zeggen dan APEKROL
en het is punt com, friet en een _ heet underscore. Niet laag streepje
een laag streepje hang je maar boven de kut van je smatjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
laagstreepje is al een kleine eeuwigheid laagstreepje en daar moet je niet opeens underscore van maken!
hap hap hapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:11 schreef RoBro het volgende:
dat zei je ook vast tegen degene die apestaartje zei oh nee je bent zon faggot die hier gaat klagen om een internetbaas te zijn gozer je faalt
Dat zijn minstens vier punten die ik mis, een stuk of wat komma's en een apostrofe. Beginkapitalen zijn ook welkom om een geschreven standpunt kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:11 schreef RoBro het volgende:
dat zei je ook vast tegen degene die apestaartje zei oh nee je bent zon faggot die hier gaat klagen om een internetbaas te zijn gozer je faalt
Wachten jullie maar tot de randstad onder water komt te staan en je een bakje friet moet bestellen aan het strand in Eindhovenquote:
Onzin, dat levert je geen lettergreep besparing op. En het staat ook niet slimmer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:09 schreef maartena het volgende:
Als je at wil gebruiken, dan ook dot en niet punt. Doe het dan meteen goed.
+1 Scherp!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef Twerk het volgende:
Ik vind mensen die zinnen bezigen als "[vul jaartal in] belde" en dan denken dat er bedoeld wordt dat er aan de deurbel gebeld wordt misschien nog wel sneuer.
Open er een gezellig topic over, apestaart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef Twerk het volgende:
Ik vind mensen die zinnen bezigen als "[vul jaartal in] belde" en dan denken dat er bedoeld wordt dat er aan de deurbel gebeld wordt misschien nog wel sneuer.
Dat is denk ik meer jouw afdeling. Ik doe doorgaans niet aan gezelligheid zoals jouw scherpe oog vast niet zal ontgaan zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maak er een gezellig topic van, apestaart.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef Appletree het volgende:
[..]
P@@ bedoel je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef PrinceLu het volgende:
Patat bedoel je.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef KirkLazarus het volgende:
@-@http://wakingbadger.com/f(...)neous/star-art-6.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Ik vind het wel verfrissend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef Twerk het volgende:
Maar: mag je wel apenstaartje zeggen als het niet om het @-teken gaat maar om bijvoorbeeld het echte staartje van een aap. Stel: je werkt in een dierentuin en je vindt dat de chimpansees weer eens geschoren moeten worden. Dan kan het voorkomen dat iemand zegt: Ga dat apenstaartje eens bijknippen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Ringo het volgende:
De achterliggende domeinnaam was zeker taturk.nl?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef makkie88 het volgende:
eerst zij ik AT tegen een turk, toen d8 ie dat ik schaapievlees bedoelde ofzo, is vlees int turks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |