quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
* Nizno zit aan de milkshake banaan met een broodje ham kaas bacon
En de vrouw des huizes was niet in de stemming?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Vanavond na een aantal weken (buitenland, druk, klussen, weet ik het) weer eens gaan judoën. Ik was na de afgelopen dagen wel toe aan een beetje 'stoeien'
Die kan ik wel in een schouderworp gooien, maar dan loopt ze minimaal 8 weken niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En de vrouw des huizes was niet in de stemming?
Piet Serieusquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kan ik wel in een schouderworp gooien, maar dan loopt ze minimaal 8 weken niet meer
Whehehe... vanavond, goed?quote:
kami-shiho-katame, standje 69, maar dan op z'n Japansquote:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met volleybal...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:13 schreef Loena-tik- het volgende:
De Kami is eigenlijk gewoon een hardhandig standje 69. Lekker voor de onstpanning tussen het judoën door, als je het mij vraagt
Dat heet gewoon judo, hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef sanger het volgende:
Heb jaren gejudoed, maar de naam is mij nooit bijgebleven
Ik heb me ingeschrevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet gewoon judo, hoor.
Ik bedoel van de standjes houdgrepenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet gewoon judo, hoor.
Ja... Dit topic schijnt om onverklaarbare redenen op vrijdagavond nogal hard te lopen... Wie zegt dat accountants en bankiers geen sociaal leven hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef r_one het volgende:
Hier zijn jullie gebleven
Let je even niet op, is er een deel volge-SC-t en deze al weer voor de helft
Maar het [C] gaat vandaag wel erg [S] zeg
Ik denk (en dat doe ik niet vaakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef r_one het volgende:
Maar het [C] gaat vandaag wel erg [S] zeg
Wie lokt Sjeen nog even weg dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Five trekt helemaal lekker geen grens die zit voorlopig toch in gesprek nl![]()
Ja, als ik lees dat steeds meer kantoren tegenwoordig inpandige kroegen hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
Ja... Dit topic schijnt om onverklaarbare redenen op vrijdagavond nogal hard te lopen... Wie zegt dat accountants en bankiers geen sociaal leven hebben
dat is niet zo moeilijk lijkt mij zo...quote:
Sorry Loena...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Echo99 het volgende:
Kijken wat er gebeurd als ik nu heel hard 'KARNAVAL!!!!' roep... Als dit er over 5 minuten nog staat is F_H dood...
Klinkt inderdaad niet goed,...quote:
Die was er sowieso al niet...quote:
Arme F_Hquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Echo99 het volgende:
Kijken wat er gebeurd als ik nu heel hard 'KARNAVAL!!!!' roep... Als dit er over 5 minuten nog staat is F_H dood...
Thanks!quote:
Wie lokt zijn partner nog even weg dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Echo99 het volgende:
Pssst... Zijn partner post mee in dit topic... Iets meer respect graag
Hier is het een graad of 23... Strak blauwe lucht!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Thanks!
Is het trouwens overal zo'n mooi weer? Het is wel koud, maar strak blauw hier
Dat weer mag wat mij betreft aanhouden tot komende woensdag
Weliswaar niet strak blauw maar ook niet onaardig hier (Twente)quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
Thanks!
Piet serieusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Pssst... Zijn partner post mee in dit topic... Iets meer respect graag
Zet die thermostaat eens wat lager johquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Echo99 het volgende:
Hier is het een graad of 23...
Van mij wel langer hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
F_H is dood... Leve F_Hquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Piet serieus![]()
![]()
Hoempa hoepma hoempapa
Carnavalluh
Zeupuh
Centraal geregeld hier...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Zet die thermostaat eens wat lager joh
Erm... dat is sowieso al gemengd hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschrevenVoor vrouwen judo wel te verstaan
![]()
Dan ga ik uitrustenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hier is het een graad of 23... Strak blauwe lucht!![]()
Wat is er woensdag?
Het wordt steeds aantrekkelijker...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... dat is sowieso al gemengd hoorAlthans, ik sta geregeld met dames te gooien of ik lig bij hen in een houdgreep
Onze MOD kan niet MODDEN.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Five_Horizons het volgende:
En nog iets... mobiel posts wissen lukt niet
Kun je niet eens de temp aanpassenquote:
Ik wel... Maar de vrouwelijke collega's kunnen het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je niet eens de temp aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |