mijn rechterknie werkt ook niet mee...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
Morning,...
Ik heb pijn in mijn nek en mijn linker heup.
Nu eerst wakker worden,...
Is? Volgens mij moet jij je interne klok ook eens laten nakijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn rechterknie werkt ook niet mee...
De maandagochtend is heerlijk.
Voor mij is het ochtendquote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is? Volgens mij moet jij je interne klok ook eens laten nakijken.
Maar ik baalde ook even toen Feyenoord gisteren niet won.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te vinden van AZ
Da's geen concurrent
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier durven nog steeds maar weinig mensen hardop over een kampioenschap te praten, na de ontknoping van 2007.
Hehe, dat was wel vrij hilarisch. Verder maakte het wel wat goed dat ook Ajax geen kampioen werd (en Feyenoord 8e, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Whehe... al plannen voor een tattoo?
Topic moet dus verplaatst worden naar Sport.quote:
Oh, dan veranderen we het onderwerp toch weer?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Xcalibur het volgende:
ik vroeg het me ook al af
het topic loopt wel een stuk minder hard als toen het over de belastingaangifte ging
het werkt wel meteenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef Light het volgende:
Oh, dan veranderen we het onderwerp toch weer?
Oh, dus dan moet ik de kosten voor 2009 bij de aangifte over 2009 opgeven, hoewel ik die al in 2008 heb betaald. Lekker logisch allemaal.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef ManAtWork het volgende:
Nee. Je mag maximaal voor 12 maanden opvoeren.
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Topic moet dus verplaatst worden naar Sport.
(En dan mogen we het niet eens hebben over clownneuzen en feestmuziek,...)
Ik niet hoor, het is meer een reden om eens op tijd de kroeg in te gaan. Van de wedstrijd krijg ik misschien 50 a 75% mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekend
Dat mag dan ook niet. Want de kosten zijn in 2008 betaald. En je mag ze aftrekken in het jaar van betaling.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet ik de kosten voor 2009 bij de aangifte over 2009 opgeven, hoewel ik die al in 2008 heb betaald. Lekker logisch allemaal.
Je bent geen diehard die naar thuiswedstrijden gaat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het is meer een reden om eens op tijd de kroeg in te gaan. Van de wedstrijd krijg ik misschien 50 a 75% mee.
Ik ga me er dit jaar (op dringend verzoek) voor het eerst in mengen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekend
Waar ga je?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ga me er dit jaar (op dringend verzoek) voor het eerst in mengen.
Lanaken.quote:
Da's NL XI-tal-publiekquote:
Dus ik mag ze niet in 2008 aftrekken, omdat ik maximaal 12 maanden mag aftrekken. En ik mag ze ook niet in 2009 aftrekken, omdat ik het niet in 2009 heb betaald. Wa's dat voor flauwekul?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat mag dan ook niet. Want de kosten zijn in 2008 betaald. En je mag ze aftrekken in het jaar van betaling.
NL wat?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's NL XI-tal-publiek
In een gemiddeld voetbalstadion tref je zulke malloten nauwelijks aan, gelukkig!
Nice! Ben ooit een jaar in Maaseik geweest... Dit jaar hou ik het bij Maastricht.quote:
Inderdaad. Het betalen van de premie van 2 jaren in 1 jaar is niet echt verstandig. Je mag in 1 jaar maximaal de premie van 12 maanden aftrekken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Dus ik mag ze niet in 2008 aftrekken, omdat ik maximaal 12 maanden mag aftrekken. En ik mag ze ook niet in 2009 aftrekken, omdat ik het niet in 2009 heb betaald. Wa's dat voor flauwekul?
De kosten voor 2009 moest ik van m'n verzekering voor 1 januari 2009 betalen. Niet logisch op deze manier.
Dat is dan ook vaak het geval. Het verschuiven van de jaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Light het volgende:
Oh, ik heb nog even m'n afschriften nagekeken... de kosten voor 2008 heb ik aan het eind van 2007 betaald, dus ik heb in 2008 maar voor 12 maanden betaald. Er is dus geen probleem
Ik laat me verrassen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice! Ben ooit een jaar in Maaseik geweest... Dit jaar hou ik het bij Maastricht.
Verrek... ben echt niet helder meer vandaagquote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent geen diehard die naar thuiswedstrijden gaat?
Is het niet de bedoeling dat ze dat zelf doen, dat is toch de hele lol d'r van?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ohja.. en AH voetbalplaatjes![]()
Ik ben hier bezig om voor de twee oudste de albums compleet te krijgen. Wat dat betreft is FOK! heel handig, maar wat een klus!![]()
We hebben hier geen AH om de hoekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat ze dat zelf doen, dat is toch de hele lol d'r van?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Mogge! Iemand verstand van kantonrechters?
Wat heb je nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Alleen dat ze kleine zaken behandelen tot 5000 euro, huurzaken, arbeidsrechtelijke aangelegenheden etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Ik denk dat 'ie iemand van Brunel aangevallen heeftquote:
[KLB MODUS]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook weer contact mee. Wat een incompetente figuren zijn het ook
Whehehe....quote:
Omdat ze dat wellicht minder kost? (of gaan ze over op een massaontslag?)quote:Nee mijn werkgever blijft maar praten over een ontslag via de kantonrechter... Snap alleen niet waarom hij niet akkoord zou willen gaan met een beeindigingsovereenkomst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |