ook aftrekbaar!!!quote:
grijnz... als het zo duidelijk voor je staat zie je vaak meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie nu pas wat er links bovenop de doos staat
succesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Dit wordt echt erg hier... ik ga huiswerk maken
we zijn over de drempelquote:
Ik heb jaren niets ingestuurd. Ook geen uitnodiging ontvangen door de belastingdienst overigens. Mogelijk ook niet alles goed ingevuld, maar ik kwam steeds op 0 uit. (1 werkgever, geen eigen woning). Over 2008 moet ik wel aangifte doen (hoewel ik geen uitnodiging heb gekregen) want ik heb meerdere werkgevers gehad. En met wat andere dingen kan ik mss toch nog geld terugkrijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Overigens... Deed je voor het eerst aangifte Light?
[..]
ik hoop onder.. anders hebben we straks ook bijtelling enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?
Ik maar zoeken naar deel 3,... Heeft FH ergens een grens getrokken.quote:
Heb meer behoefte aan alle belasting wetboekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heeft iemand nog behoefte aan Kluwer Collegebundels 2002-2003?
Kluwer Belastingwetten 2006?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb meer behoefte aan alle belasting wetboeken
Stuur maarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kluwer Belastingwetten 2006?
Dan moet ik wel even een TNT brievenbus vinden waar dat in past.quote:
Verouderde bundels zijn juist leuk om even terug te kunnen zoeken en vinden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even een TNT brievenbus vinden waar dat in past.Maar ik zal even kijken of ik binnenkort tijd heb om naar een Postkantoor te gaan en even zien wat het verzenden kost.
Maar heb je daar wel iets aan, zo'n verouderde bundel?
Stickers ben ik inderdaad ook wel blij mee dat die er gewoon bij zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Correctie: ik heb er wel stickers bij nog.
Als ik zo doorga, dan gaat dit topic voor de avond wel vol.
Mee eens.quote:
Verder kijken naar de verzendkosten hoeft niet meer. Sprak gisteravond een oud collega en die heeft 2006 2007 en 2008 dubbel liggen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zal even kijken of ik 'm nog nodig ga hebben, maar daarna laat ik wel even weten wat verzenden kost enzo.
Oh, ik dacht dat je ook baalde van het gelijkspel van AZ.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, als iedereen off topic gaat, dan moet er toch ingegrepen worden?!?
Ok, prima. Mocht iemand anders nog interesse hebben, laat maar weten. Zal het allicht wel nog eens polsen als ik zelf zeker weet dat ik 'm niet meer ga gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verder kijken naar de verzendkosten hoeft niet meer. Sprak gisteravond een oud collega en die heeft 2006 2007 en 2008 dubbel liggen...
Maar thnx in elk geval voor het aanbod!
Ik heb helemaal niets te vinden van AZquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook baalde van het gelijkspel van AZ.
^^quote:
Doe niet zo vrolijk, joh,...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |