Dit is de eerste vrijdagavond in jaren dat ik gewoon thuis ben, laat ik dan ook zo nu en dan even hier posten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Echo99 het volgende:
Hey mensen dit is een SLOW chat he.
Nou niet ineens het-is-vrijdag-avond gezellig doen he![]()
Sssst,...quote:
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw. M'n IBG nummertje trouwens ook. Digid was even gokken, maar hoefde ik ook niet op te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie nietquote:
Overigens... Deed je voor het eerst aangifte Light?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw. M'n IBG nummertje trouwens ook. Digid was even gokken, maar hoefde ik ook niet op te zoeken
quote:Wilt u de gegevens van de aangifte 2007 overnemen?
BOX III financieringenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie niet)
Ga solliciteren, johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Echo99 het volgende:
Hey mensen dit is een SLOW chat he.
Nou niet ineens het-is-vrijdag-avond gezellig doen he![]()
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie niet)
Inderdaad. En met een enkele vrijstelling schiet het helemaal niet op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een tijd terug een contract getekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maandag bij Brunel Insurance en Banking
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komen
[G] was niet jouw ding he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komen
Als je FFP hebt gedaan, weet je veel meer over ondernemers en hun mogelijkheden (ik was voor die tijd veel minder bezig en op de hoogte van het fiscale regime voor ondernemers).... er ging een wereld voor me openquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
(Gelukkig heb ik als ondernemer nog een beetje 'schuifmogelijkheden'.)
Misschien moeten we eens kletsenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?
Nou eigenlijk wel... liefst zoveel mogelijkquote:
Je krijgt nu de mogelijkheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je FFP hebt gedaan, weet je veel meer over ondernemers en hun mogelijkheden (ik was voor die tijd veel minder bezig en op de hoogte van het fiscale regime voor ondernemers).... er ging een wereld voor me open
Opeens weet je het......je wordt ondernemer....
You know where to find me.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je krijgt nu de mogelijkheid.
Waarom ook niet?
Die ga ik niet onthouden hoor. Ik weet de eerste 4 cijfers, verder geen idee. Ik zou niet eens weten hoeveel cijfers er nog achter staan. Ik gebruik 'm ook misschien 2 keer per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw.
Rook je shag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens kletsen
[..]
Nou eigenlijk wel... liefst zoveel mogelijkBen nu eenmaal een vrouw en op dat vlak nog een echte ook, op andere vlakken soms wat minder
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?quote:
Shag roken.quote:
Nee, ik rook niet, ik... uhm, da's niet ladylike om hier te postenquote:
Wie heeft het over 3? Misschien wil Sjeen wel van d'r partner af?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: wie gaat het topic 'Wie heeft z'n belastinggeld al ontvangen?' openen?
Als je het nog een paar maanden lang elke dag wil kicken moet je het doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?
Mwhoa,... ze had toch een stuk van de vrijstelling over?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?
Volgens mij was een dergelijk topic al geopendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen...
Iedereen doet toch wel mee met de 'MIS'ter/MISs FOK!'-verkiezing, toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wie heeft het over 3? Misschien wil Sjeen wel van d'r partner af?
Nee, niet op jouw rekening.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijf
Het hoeft niet op papier, hoor.quote:
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, niet op jouw rekening.
Ze moet de vrijstelling op mijn rekening storten.
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was een dergelijk topic al geopend
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?quote:
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?
Nizno wil beginnen met 'tikken'.
Dat zal best.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..
yeah ik ga tikken zodra je hem hebt gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..
hoezo? belasting is toch ook een heerlijk onderwerp?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Ja ongelofelijk... en ik moet eigenlijk huisvrouwendingen doen, zoals was vouwenquote:
Bustedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |