quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
Een TVP als OP is wel euh... euh.... tja.
... origineel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
Een TVP als OP is wel euh... euh.... tja.
Slecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zat in de metro toen ik dat posttedan gaat je kabel er vanzelf uit
Het 'nieuwe' management denkt het wel zonder spil te kunnen. Prima, hoor, ík weet wat de medewerkers wel en niet kunnen, komen ze vanzelf achter.
Waar ik extreem pissig over ben is dat mijn huidige directeur voor het karretje gespannen is om mij dat te vertellen. Dát durfden ze blijkbaar niet aan.
Liever vandaag dan morgen. Mijn leidinggevende (die zelf al wegging; hij wil weer terug naar Duitsland) geeft me de ruimte, want die zit als vertegenwoordiger van het moederbedrijf ook tegenover die gasten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slecht.![]()
Al nieuwe mogelijkheden aan 't ontdekken of is het daar nog te vroeg voor?
Inderdaad. Dit is een goed moment om te solliciteren in het bank en verzekeringswezen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ach, laten we het erop houden dat dit weer nieuwe perspectieven biedt
Jammer dan dat je niet met die collega's mee kunt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Contract loopt af (twee maanden), leidinggevende wilde dit verlengen als signaal, werd teruggefloten door moederbedrijf en collega's nemen me niet mee. Voelt genuanceerd anders
Si. Ik zit in de detachering he? En de meeste grootbanken draaien de geldkraan dicht... Dus als er binnen een maand geen andere opdracht is wordt het erg naar allemaal...quote:
Nou, jij ook succes met het vinden van een nieuwe baan dan maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Echo99 het volgende:
Nou F_H... Vandaag een soortgelijk bericht gekregen hier... Zullen we maar samen een adviespraktijk beginnen...
Maar, tot die tijd kun je niet 'op de bank' zitten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Si. Ik zit in de detachering he? En de meeste grootbanken draaien de geldkraan dicht... Dus als er binnen een maand geen andere opdracht is wordt het erg naar allemaal...
Hij is bang dat tegen die tijd 10% van het personeelsbestand op de bank zit...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar, tot die tijd kun je niet 'op de bank' zitten?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Echo99 het volgende:
Zullen we maar samen een adviespraktijk beginnen...
LOL...quote:
Ik lurktequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
LOL...
Moet eerst nog maar eens uit gaan zoeken of er nog 'wat te halen' valt... Geen idee hoe dat werkt...
SJEEN! Waar zit je?
599 Echoing Horizons.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Binnenkort dus de oprichting van Five Echoes BV (of wordt het 99 Horizons?)
Als het maar niet een "Meld hier je ..." topic wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef sanger het volgende:
Een echt SC topic in WGR
F_H en Echo99 balen
Dit is alweer geflopt voordat het begonnen isquote:
De naam is niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is alweer geflopt voordat het begonnen is
Ik lach Hans nog steeds uit, met z'n 'Music is Yource'quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De naam is niks mis mee.![]()
Denk je dat ze Hans niet uitgelachen hebben met z'n: Free Record Shop... 'Krijg je daar gratis CD-tjes dan ofzo?'
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De naam is niks mis mee.![]()
Denk je dat ze Hans niet uitgelachen hebben met z'n: Free Record Shop... 'Krijg je daar gratis CD-tjes dan ofzo?'
De strekking is duidelijk tochquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!
Je hebt iets speciaals met 'boven'quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Is hoe je het interpreteert; de windrichtingen en 'boven'
Ik kan er echt niet 594 bijverzinnen
Hij bedoelde ook LP-tjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!
Heb het wel overwogen... Niet echt een goed tijdstip alleen nu... BInnenkort komen er bij ING ook weer 10-tallen adviseurs op straat te staan...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hij bedoelde ook LP-tjes.
Maar beide heren overwegen serieus om als zelfstandige te beginnen?
En dus binnenkort ook zonder [G]quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef Xcalibur het volgende:
zo, ik kijk een dag niet in ons mooie SC topic, zijn we gelijk een reeks en zit er 2 man zonder [W]
Je lach er maar omquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dus binnenkort ook zonder [G]
Banken en verzekeraars.. De hoek waar de klappen vallen zeg maar...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Xcalibur het volgende:
ach, ze staan iig nog in hun [R]
Maar serieus: wel kut, slecht moment ook qua arbeidsmarkt.
Echo: wat doe jij precies? Gedetacheerd in de financiele sector (IT?) begrijp ik?
Juist wel nu een goed tijdstipquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb het wel overwogen... Niet echt een goed tijdstip alleen nu... BInnenkort komen er bij ING ook weer 10-tallen adviseurs op straat te staan...
Neuh, dat niet. Da's iets dat ik voortaan als plan B ernaast hou. Ik heb geen zin in advieswerk, dat deed ik al niet meer. Er is genoeg te doen op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
Maar beide heren overwegen serieus om als zelfstandige te beginnen?
True.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist wel nu een goed tijdstipBen je die ING knakkers nog voor
Inderdaad. Nu is het de tijd om je te onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist wel nu een goed tijdstipBen je die ING knakkers nog voor
Rijstijd van 6 uur of meer per dag... Dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef Sjeen het volgende:
We zoeken nog iemand voor assurantiekantoor... maar ja, Zuid Limburg
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Rijstijd van 6 uur of meer per dag... Dat lijkt me wel wat
OMG... Ik maak een spelfout van een kind van 6quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Zo nog even wat huiswerk maken (burgerlijk procesrecht, om maar even ontopic te posten in een SC). Daarom ook een middagje vrij genomen. Mijn afstudeeropdracht moet toch nog goed van de grond komen, dus nu is er nog alle ruimte voor.
Nu eerst maar eens wat wetbundels kopen.
Dat is te overzien.quote:
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Vanochtend had de NS besloten station Dordt als parkeerplaats voor goederentreinen te gebruiken, waardoor een stuk verderop mijn trein niet verder kon.
Which is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgen
Treinangst?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgen
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef Echo99 het volgende:
Treinangst?
Van de week?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Yup... was van de week een topic over
Jaaquote:
Ziektewet en contract loopt afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Van de week?
Check effe snel, kun je nog mooi wat meepikken
Die krijg je niet van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Echo99 het volgende:
Je mag het meisje uit je AVA langs sturen
Lekker hoor! Wie of wat is je grote liefde?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef Xcalibur het volgende:
Bijna weekend![]()
Zaterdag feestje van m'n vader, en zondag komt m'n grote liefde langsgaat goedkomen dit weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
M'n soon-to-be vriendinnetje (hoop ik)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Echo99 het volgende:
Lekker hoor! Wie of wat is je grote liefde?
Zo fijn ook dat je meestal niets meer hoort van zulke TS's.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit soort topics ( Schuld betaald voor iemand,hoe op te geven aan de belasting? ) zijn echt de reden voor deze SC
Ik loop al een tijdje die stats in de gaten te houden, maar gemiddeld genomen worden er in [WGR] veel topics geopend, maar blijft het aantal posts achter. Allemaal niet zo boeiend, op zich, maar al die topics worden binnen gemiddeld 5 posts opgelost
Heb je de afgelopen jaren het jaarlijkse belastingtopic niet gevolgd? Daar komen zovaak dezelfde vragen voorbij dat het in 5 posts niet te doen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit soort topics ( Schuld betaald voor iemand,hoe op te geven aan de belasting? ) zijn echt de reden voor deze SC
Ik loop al een tijdje die stats in de gaten te houden, maar gemiddeld genomen worden er in [WGR] veel topics geopend, maar blijft het aantal posts achter. Allemaal niet zo boeiend, op zich, maar al die topics worden binnen gemiddeld 5 posts opgelost
Dat kan ik zo wel even doen, maar nu eerst even de aangifte versturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: wie gaat het topic 'Wie heeft z'n belastinggeld al ontvangen?' openen?
Uiteraard! Anders mag niet nog niet klagen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel even doen, maar nu eerst even de aangifte versturen.
Verzonden, zou toch een kwestie van minuten moeten zijn, even 57 euro (ja, het is bijna de moeite) overmaken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uiteraard! Anders mag niet nog niet klagen.
'k Zal Nizno alvast een PM sturen. Kan ze zich opwarmen.
Heerlijke aangifte dit jaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verzonden, zou toch een kwestie van minuten moeten zijn, even 57 euro (ja, het is bijna de moeite) overmaken?
Ik heb geen fiscaal partner, geen koopwoning, geen AB, geen vermogen. Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heerlijke aangifte dit jaar.
Beide partners 1 werkgever, 1 koopwoning, geen aanmerkelijk belang, geen vermogen boven de vrijstelling *klik* klik* klik* en verzonden.... 20 minuten werk
Bij mij de digidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen fiscaal partner, geen koopwoning, geen AB, geen vermogen. Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.
Oh shit, ik moet dat nog steeds invullenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heerlijke aangifte dit jaar.
Beide partners 1 werkgever, 1 koopwoning, geen aanmerkelijk belang, geen vermogen boven de vrijstelling *klik* klik* klik* en verzonden.... 20 minuten werk
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...
Nog de fiscale winst aan het bepalen.
Het vermogen nog uitzoeken (en verdelen).
Alle jaaropgaven nog niet binnen.
Ben al 20 minuten bezig met opstarten.
Gelukkig is het nog lang geen 1 april.quote:
Het wachtwoord heb ik heel wijs achter op de brief geschreven en daarna de brief opgeborgen in een mapje met belangrijke documenten. Ik was wel even trots op mezelf toen ik dat zo tevoorschijn toverde, had het niet verwacht.quote:
Bij mij zat ie in mijn belastingpapieren map... Ik verbaasde mijzelf dat ik het op een logische plaats had opgeborgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het wachtwoord heb ik heel wijs achter op de brief geschreven en daarna de brief opgeborgen in een mapje met belangrijke documenten. Ik was wel even trots op mezelf toen ik dat zo tevoorschijn toverde, had het niet verwacht.
Dat is wel de ideale locatie inderdaad. Maar die map heb ik niet, de map waar het nu in zit, is de map met arbeidsovereenkomsten, loonstrookjes, garantiebewijzen en dergelijke. Begint overigens wel vrij vol te raken, binnenkort eens wat overbodige zooi eruit gooien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bij mij zat ie in mijn belastingpapieren map... Ik verbaasde mijzelf dat ik het op een logische plaats had opgeborgen
You would be a good catchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...
Nog de fiscale winst aan het bepalen.
Het vermogen nog uitzoeken (en verdelen).
Alle jaaropgaven nog niet binnen.
Ben al 20 minuten bezig met opstarten.
Dit is de eerste vrijdagavond in jaren dat ik gewoon thuis ben, laat ik dan ook zo nu en dan even hier posten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Echo99 het volgende:
Hey mensen dit is een SLOW chat he.
Nou niet ineens het-is-vrijdag-avond gezellig doen he![]()
Sssst,...quote:
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw. M'n IBG nummertje trouwens ook. Digid was even gokken, maar hoefde ik ook niet op te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie nietquote:
Overigens... Deed je voor het eerst aangifte Light?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw. M'n IBG nummertje trouwens ook. Digid was even gokken, maar hoefde ik ook niet op te zoeken
quote:Wilt u de gegevens van de aangifte 2007 overnemen?
BOX III financieringenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie niet)
Ga solliciteren, johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Echo99 het volgende:
Hey mensen dit is een SLOW chat he.
Nou niet ineens het-is-vrijdag-avond gezellig doen he![]()
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa...de kunst is om dat vermogen juist ónder de vrijstelling te laten komen (wat inderdaad lastig is, moet ik zeggen, want zo hoog is 'ie niet)
Inderdaad. En met een enkele vrijstelling schiet het helemaal niet op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een tijd terug een contract getekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maandag bij Brunel Insurance en Banking
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komen
[G] was niet jouw ding he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het vermogen om het vermogen ruim onder de vrijstelling te laten komen
Als je FFP hebt gedaan, weet je veel meer over ondernemers en hun mogelijkheden (ik was voor die tijd veel minder bezig en op de hoogte van het fiscale regime voor ondernemers).... er ging een wereld voor me openquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
(Gelukkig heb ik als ondernemer nog een beetje 'schuifmogelijkheden'.)
Misschien moeten we eens kletsenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?
Nou eigenlijk wel... liefst zoveel mogelijkquote:
Je krijgt nu de mogelijkheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je FFP hebt gedaan, weet je veel meer over ondernemers en hun mogelijkheden (ik was voor die tijd veel minder bezig en op de hoogte van het fiscale regime voor ondernemers).... er ging een wereld voor me open
Opeens weet je het......je wordt ondernemer....
You know where to find me.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je krijgt nu de mogelijkheid.
Waarom ook niet?
Die ga ik niet onthouden hoor. Ik weet de eerste 4 cijfers, verder geen idee. Ik zou niet eens weten hoeveel cijfers er nog achter staan. Ik gebruik 'm ook misschien 2 keer per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
BSN opzoeken? De mijne schud ik gewoon uit m'n mouw.
Rook je shag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens kletsen
[..]
Nou eigenlijk wel... liefst zoveel mogelijkBen nu eenmaal een vrouw en op dat vlak nog een echte ook, op andere vlakken soms wat minder
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?quote:
Shag roken.quote:
Nee, ik rook niet, ik... uhm, da's niet ladylike om hier te postenquote:
Wie heeft het over 3? Misschien wil Sjeen wel van d'r partner af?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
Als je het nog een paar maanden lang elke dag wil kicken moet je het doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?
Mwhoa,... ze had toch een stuk van de vrijstelling over?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?
Volgens mij was een dergelijk topic al geopendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen...
Iedereen doet toch wel mee met de 'MIS'ter/MISs FOK!'-verkiezing, toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wie heeft het over 3? Misschien wil Sjeen wel van d'r partner af?
Nee, niet op jouw rekening.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijf
Het hoeft niet op papier, hoor.quote:
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, niet op jouw rekening.
Ze moet de vrijstelling op mijn rekening storten.
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was een dergelijk topic al geopend
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?quote:
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?
Nizno wil beginnen met 'tikken'.
Dat zal best.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..
yeah ik ga tikken zodra je hem hebt gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..
hoezo? belasting is toch ook een heerlijk onderwerp?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Ja ongelofelijk... en ik moet eigenlijk huisvrouwendingen doen, zoals was vouwenquote:
Bustedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Vrouwlief komt straks weer thuis... Dan ga ik nog even socializenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?
Ik was ook bezig om de zooi aan kant te krijgen voordat de visite komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk... en ik moet eigenlijk huisvrouwendingen doen, zoals was vouwen
Kut...Deze bedoelde ik en die hadden jullie al gevonden én leek alleen op 'Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen?'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeah ik ga tikken zodra je hem hebt gevonden
Met je vrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vrouwlief komt straks weer thuis... Dan ga ik nog even socializen
Dat is een amateuristische kopie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kut...Deze bedoelde ik en die hadden jullie al gevonden én leek alleen op 'Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen?'
nee tuulk nie.... met ons natuurlijkquote:
Och, mag niet klagen... wegmisbruikers op de achtergrond, glas wijn naast laptop, ik amuseer me wel. Moet niet elke vrijdagavond zo zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Xcalibur het volgende:
dit is toch niet jouw idee van een ontspannen vijrdagavond dan?
Ik heb na de post van DJ niet eens meer verder gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat is een amateuristische kopie.
Daar kunnen we niks mee.
heel veilig... MAW post toch altijd van die onzin enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb na de post van DJ niet eens meer verder gelezen
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, mag niet klagen... wegmisbruikers op de achtergrond, glas wijn naast laptop, ik amuseer me wel. Moet niet elke vrijdagavond zo zijn natuurlijk.
Ow, ik wil me bij deze alvast afmelden voor volgende week vrijdag (en zaterdag en zondag en maandag en dinsdag)
oh, dat wordt een lang weekend afzien dan, ik hoor het al!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Sjeen het volgende:
Ow, ik wil me bij deze alvast afmelden voor volgende week vrijdag (en zaterdag en zondag en maandag en dinsdag)
Zullen het maar niet hebben over degene die als laatste heeft gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel veilig... MAW post toch altijd van die onzin enzo
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
* GEEN * KRASNAVAL * IN * WGR *
karnevla?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
die is al net zo ergquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zullen het maar niet hebben over degene die als laatste heeft gepost.
Dat is toch [W]?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
We hebben een feestjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
oh, dat wordt een lang weekend afzien dan, ik hoor het al!
Wat ga je doen?
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb het recht om posts aan te vinken en te klikken op:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat is toch [W]?
In ieder geval gaat het [G] kosten.
Dus hebben we toch het [R] om het daar over te hebben in dit topic?
Verdikkie,... heeft ie toch het laatste woord,...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb het recht om posts aan te vinken en te klikken op:
'Verwijder geselecteerde berichten'
Ja... ik kan nog geen deleted posts terughalen helaasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verdikkie,... heeft ie toch het laatste woord,...
volgens mij is hij ook al nie blij in t BD topic.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verdikkie,... heeft ie toch het laatste woord,...
ging heul niet over homo's. Ging juist over hetero's aangezien MAW volgens mij nog dacht dat ik hetero ben ofzo....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor het aftrekken van homo's is er in [ONZ] een topic en verdere SC hoort hier![]()
Wees dan ook eens duidelijk met wat je bedoelt. Je zorgt voor een hoop verwarring in het topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij is hij ook al nie blij in t BD topic.....
Aftrekken was denk ik niet de bedoeling in t topic
Je bent toch homoseksueel of niet dan....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging heul niet over homo's. Ging juist over hetero's aangezien MAW volgens mij nog dacht dat ik hetero ben ofzo....
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging heul niet over homo's. Ging juist over hetero's aangezien MAW volgens mij nog dacht dat ik hetero ben ofzo....
heul niet. Alleen vind ik hulpmiddelen gewoon een vaag begrip.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijk met wat je bedoelt. Je zorgt voor een hoop verwarring in het topic.
wij zitten anders heulemaal niet in ONZ. Wij hebben ons al tot GC geknoktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je bent toch homoseksueel of niet dan....![]()
Nou dan!
Viagra is onder voorwaarden ook aftrekbaar. In de aangifte dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
heul niet. Alleen vind ik hulpmiddelen gewoon een vaag begrip.
Ik vind een condoom inderdaad ook een hulpmiddel.
Viagra en vibrators zijn ook hulpmiddelen...
eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Sjeen het volgende:
jaaaaaa... nu zit ik dus weer met hele verkeerde dingen in mijn hoofd
In het hoofd,...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Sjeen het volgende:
jaaaaaa... nu zit ik dus weer met hele verkeerde dingen in mijn hoofd
Het wordt bij jullie dan ook lastig aftrekken....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij zitten anders heulemaal niet in ONZ. Wij hebben ons al tot GC geknokt
Staat leuk in de toelichtingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Viagra is onder voorwaarden ook aftrekbaar. In de aangifte dan.
Ze hebben dan wel weer een hoop hulpmiddelen om af te trekken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wordt bij jullie dan ook lastig aftrekken....
Alleen als de fiscus om een toelichting vraagt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Staat leuk in de toelichting
Ik heb anders toevallig wel even zoveel afgetrokken dat ik ipv bijbetalen gewoon lekker extra terug krijgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wordt bij jullie dan ook lastig aftrekken....
nou veel ruimplezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef ManAtWork het volgende:
En nu moet ik maken dat ik het laatste stukje rommel opruim.
Anders heb ik de hele avond commentaar.
Succes met het vullen van het topic. Kom morgen wel in deel 3 kijken.
Een lekkere hand vol!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb anders toevallig wel even zoveel afgetrokken dat ik ipv bijbetalen gewoon lekker extra terug krijg
...bedoel je toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Sjeen het volgende:
ik heb geen hulpmiddelen nodig om af te trekken
Pffff,... ben nu al moe.quote:
of het zo lekker is is maar de vraagquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Pffff,... ben nu al moe.
Maar bedankt.
ook aftrekbaar!!!quote:
grijnz... als het zo duidelijk voor je staat zie je vaak meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie nu pas wat er links bovenop de doos staat
succesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Dit wordt echt erg hier... ik ga huiswerk maken
we zijn over de drempelquote:
Ik heb jaren niets ingestuurd. Ook geen uitnodiging ontvangen door de belastingdienst overigens. Mogelijk ook niet alles goed ingevuld, maar ik kwam steeds op 0 uit. (1 werkgever, geen eigen woning). Over 2008 moet ik wel aangifte doen (hoewel ik geen uitnodiging heb gekregen) want ik heb meerdere werkgevers gehad. En met wat andere dingen kan ik mss toch nog geld terugkrijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Overigens... Deed je voor het eerst aangifte Light?
[..]
ik hoop onder.. anders hebben we straks ook bijtelling enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?
Ik maar zoeken naar deel 3,... Heeft FH ergens een grens getrokken.quote:
Heb meer behoefte aan alle belasting wetboekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heeft iemand nog behoefte aan Kluwer Collegebundels 2002-2003?
Kluwer Belastingwetten 2006?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb meer behoefte aan alle belasting wetboeken
Stuur maarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kluwer Belastingwetten 2006?
Dan moet ik wel even een TNT brievenbus vinden waar dat in past.quote:
Verouderde bundels zijn juist leuk om even terug te kunnen zoeken en vinden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even een TNT brievenbus vinden waar dat in past.Maar ik zal even kijken of ik binnenkort tijd heb om naar een Postkantoor te gaan en even zien wat het verzenden kost.
Maar heb je daar wel iets aan, zo'n verouderde bundel?
Stickers ben ik inderdaad ook wel blij mee dat die er gewoon bij zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Correctie: ik heb er wel stickers bij nog.
Als ik zo doorga, dan gaat dit topic voor de avond wel vol.
Mee eens.quote:
Verder kijken naar de verzendkosten hoeft niet meer. Sprak gisteravond een oud collega en die heeft 2006 2007 en 2008 dubbel liggen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zal even kijken of ik 'm nog nodig ga hebben, maar daarna laat ik wel even weten wat verzenden kost enzo.
Oh, ik dacht dat je ook baalde van het gelijkspel van AZ.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, als iedereen off topic gaat, dan moet er toch ingegrepen worden?!?
Ok, prima. Mocht iemand anders nog interesse hebben, laat maar weten. Zal het allicht wel nog eens polsen als ik zelf zeker weet dat ik 'm niet meer ga gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verder kijken naar de verzendkosten hoeft niet meer. Sprak gisteravond een oud collega en die heeft 2006 2007 en 2008 dubbel liggen...
Maar thnx in elk geval voor het aanbod!
Ik heb helemaal niets te vinden van AZquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook baalde van het gelijkspel van AZ.
^^quote:
Doe niet zo vrolijk, joh,...quote:
Ahhh, jij bent dankbaar voor de maandag.quote:
mijn rechterknie werkt ook niet mee...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
Morning,...
Ik heb pijn in mijn nek en mijn linker heup.
Nu eerst wakker worden,...
Is? Volgens mij moet jij je interne klok ook eens laten nakijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn rechterknie werkt ook niet mee...
De maandagochtend is heerlijk.
Voor mij is het ochtendquote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is? Volgens mij moet jij je interne klok ook eens laten nakijken.
Maar ik baalde ook even toen Feyenoord gisteren niet won.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te vinden van AZ
Da's geen concurrent
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier durven nog steeds maar weinig mensen hardop over een kampioenschap te praten, na de ontknoping van 2007.
Hehe, dat was wel vrij hilarisch. Verder maakte het wel wat goed dat ook Ajax geen kampioen werd (en Feyenoord 8e, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Whehe... al plannen voor een tattoo?
Topic moet dus verplaatst worden naar Sport.quote:
Oh, dan veranderen we het onderwerp toch weer?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Xcalibur het volgende:
ik vroeg het me ook al af
het topic loopt wel een stuk minder hard als toen het over de belastingaangifte ging
het werkt wel meteenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef Light het volgende:
Oh, dan veranderen we het onderwerp toch weer?
Oh, dus dan moet ik de kosten voor 2009 bij de aangifte over 2009 opgeven, hoewel ik die al in 2008 heb betaald. Lekker logisch allemaal.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef ManAtWork het volgende:
Nee. Je mag maximaal voor 12 maanden opvoeren.
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Topic moet dus verplaatst worden naar Sport.
(En dan mogen we het niet eens hebben over clownneuzen en feestmuziek,...)
Ik niet hoor, het is meer een reden om eens op tijd de kroeg in te gaan. Van de wedstrijd krijg ik misschien 50 a 75% mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekend
Dat mag dan ook niet. Want de kosten zijn in 2008 betaald. En je mag ze aftrekken in het jaar van betaling.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet ik de kosten voor 2009 bij de aangifte over 2009 opgeven, hoewel ik die al in 2008 heb betaald. Lekker logisch allemaal.
Je bent geen diehard die naar thuiswedstrijden gaat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het is meer een reden om eens op tijd de kroeg in te gaan. Van de wedstrijd krijg ik misschien 50 a 75% mee.
Ik ga me er dit jaar (op dringend verzoek) voor het eerst in mengen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, erg eigenlijk... wij doen maar eens per jaar raar, de gemiddelde voetbalfan elk weekend
Waar ga je?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ga me er dit jaar (op dringend verzoek) voor het eerst in mengen.
Lanaken.quote:
Da's NL XI-tal-publiekquote:
Dus ik mag ze niet in 2008 aftrekken, omdat ik maximaal 12 maanden mag aftrekken. En ik mag ze ook niet in 2009 aftrekken, omdat ik het niet in 2009 heb betaald. Wa's dat voor flauwekul?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat mag dan ook niet. Want de kosten zijn in 2008 betaald. En je mag ze aftrekken in het jaar van betaling.
NL wat?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's NL XI-tal-publiek
In een gemiddeld voetbalstadion tref je zulke malloten nauwelijks aan, gelukkig!
Nice! Ben ooit een jaar in Maaseik geweest... Dit jaar hou ik het bij Maastricht.quote:
Inderdaad. Het betalen van de premie van 2 jaren in 1 jaar is niet echt verstandig. Je mag in 1 jaar maximaal de premie van 12 maanden aftrekken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Dus ik mag ze niet in 2008 aftrekken, omdat ik maximaal 12 maanden mag aftrekken. En ik mag ze ook niet in 2009 aftrekken, omdat ik het niet in 2009 heb betaald. Wa's dat voor flauwekul?
De kosten voor 2009 moest ik van m'n verzekering voor 1 januari 2009 betalen. Niet logisch op deze manier.
Dat is dan ook vaak het geval. Het verschuiven van de jaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Light het volgende:
Oh, ik heb nog even m'n afschriften nagekeken... de kosten voor 2008 heb ik aan het eind van 2007 betaald, dus ik heb in 2008 maar voor 12 maanden betaald. Er is dus geen probleem
Ik laat me verrassen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice! Ben ooit een jaar in Maaseik geweest... Dit jaar hou ik het bij Maastricht.
Verrek... ben echt niet helder meer vandaagquote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent geen diehard die naar thuiswedstrijden gaat?
Is het niet de bedoeling dat ze dat zelf doen, dat is toch de hele lol d'r van?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ohja.. en AH voetbalplaatjes![]()
Ik ben hier bezig om voor de twee oudste de albums compleet te krijgen. Wat dat betreft is FOK! heel handig, maar wat een klus!![]()
We hebben hier geen AH om de hoekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat ze dat zelf doen, dat is toch de hele lol d'r van?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Mogge! Iemand verstand van kantonrechters?
Wat heb je nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Alleen dat ze kleine zaken behandelen tot 5000 euro, huurzaken, arbeidsrechtelijke aangelegenheden etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef Echo99 het volgende:
Ik denk dat 'ie iemand van Brunel aangevallen heeftquote:
[KLB MODUS]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook weer contact mee. Wat een incompetente figuren zijn het ook
Whehehe....quote:
Omdat ze dat wellicht minder kost? (of gaan ze over op een massaontslag?)quote:Nee mijn werkgever blijft maar praten over een ontslag via de kantonrechter... Snap alleen niet waarom hij niet akkoord zou willen gaan met een beeindigingsovereenkomst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |