Ik dwing je met me mee in de trein te gaan, en overleg met de conducteurs of ze de eerste keer rustig aan willen doen en het fluitje achterwege willen laten. Eventueel kunnen we ook verdovende middelen of een knock-out-methode gebruiken net zoals in A-team ook wel eens gebeurde bij B.A.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Witte-Tonnie het volgende:
het is niet zo dat ik niet aan werk kan komen, er lopen meerdere sollicitaties op dit moment allen in den bosch maar er is in mijn 'sector' weinig te vinden op dit moment. Die er zijn heb ik op gereageerd.
Verder kan ik geen auto kopen omdat ik geen rijbewijs heb en op het moment ook niet de dringende behoefte om die te gaan halen (financieel zowiezo).
Maar hoe zie je dat voor je om mij te dwingen hier van af te komen? Zelf heb ik geprobeerd om op een rustig tijdstip zonder dwang of stress het eens te proberen op het traject den bosch - vught en zelfs hier ging het mis. Alleen en met iemand bij me, het wil gewoon niet. Maar daarvoor ben ik nu ook bij een psycholoog.
Meneer de prive detective, dat was puur hypothetisch, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:32 schreef karr-1 het volgende:
Geen geld en geen tijd voor een auto? Hoe moet ik dit dan zien ?
Prive lease of PL?
Klinkt niet erg hypothetisch in mijn oren....quote:Wat misschien al duidelijk is geworden na bovenstaande, ik ben opzoek naar een auto. Ik ga er voornamelijk dagelijks mee naar mijn werk rijden en in de weekenden plezierritjes.
Op mijn werk heb ik in de nabije toekomst geen uitzicht op een auto van de zaak dus als ik een auto wil dan zal ik daar zelf voor moeten gaan zorgen. Geen probleem, alleen kom ik nu op 2 opties uit.
Op mijn kladblaadje 'totale kosten' wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klinkt niet erg hypothetisch in mijn oren....
Betaal jij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
Rijbewijs kun je halen dmv een spoedcursus, en afrijden kun je toch nog steeds bij de vliert?
Ik weet weer genoeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Op mijn kladblaadje 'totale kosten' wel.
Verder ontopic.
Zoiets is altijd wel te betalen als je werk hebt, en dat heb je. Een auto voor 1 jaar heb je al voor 800 euro.quote:
Ik wilde het niet zeggen.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen een 'werk-fobie' hebben.
Hoog tijd dat Sjeen haar psychologie opleiding weer oppakt. Dan kan ze mooi in haar DSM-IV turen en mij een werk-fobie met permanente uitkering aanpraten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen een 'werk-fobie' hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |