Morgen nog even wat kleine klusjes thuis.quote:
Ik denk dat ik morgen een half dagje doe. Heb een gesprek met mijn begeleider en ga kennis maken met iemand die me mogelijk goed kan helpen bij mijn opdracht, maar daarna ga ik lekker naar huis als het even kan. Ik kan toch nog niet heel veel doen omdat enkele mensen waar ik op zit te wachten op vakantie zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Morgen nog even wat kleine klusjes thuis.
En dan de paardjes met de neus naar het zuiden.
Je gaat met weekendverlof?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
met mijn begeleider , maar daarna ga ik lekker naar huis als het even kan.
Ik ga maar eens ontsnappen, dat is in Nederland niet zo'n opgave heb ik eens gehoord.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je gaat met weekendverlof?
Dat dus.quote:
En het topic wordt nu verplaatst naar KLB??quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die 'apestaartje' zeggen.
Hey, ik was niet degene die geklaagd heeft over het al dan niet kunnen terugvinden in MyATquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hey, ik was niet degene die geklaagd heeft over het al dan niet kunnen terugvinden in MyAT
Heul slechte pogingquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Light het volgende:
F_H wilde rebels doen.
Nou, dan moeten we maar hopen dat er snel een nieuw topic komt, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef klipper het volgende:
Als het topic gesloten is,tja dat krijg je met werken met apenstaartjes.
Tsja, je zou toch denken dat onze Koos werkeloos nu tijd genoeg heeft om een fatsoenlijke TT te verzinnenquote:
Geheel mee eens!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Xcalibur het volgende:
ik vind dit een irritante TT, dus gauw dicht d'r mee
quote:
Áls dat al zo zou zijn, dan duurt het nog wel een tijdjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, je zou toch denken dat onze Koos werkeloos nu tijd genoeg heeft om een fatsoenlijke TT te verzinnen
De nieuwe is top!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iemand klaagde over herkenbaarheid en ik heb een hekel aan centrale topics, dus dan maar een TT die wél herkenbaar is
Ik moet ophouden met spelenquote:Op Tuesday 17 February 2009 @ 09:59 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar gesloten.
Op Tuesday 17 February 2009 @ 10:00 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van gesloten naar normaal/open.
Op Wednesday 18 February 2009 @ 09:09 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het nu nog kleine derde [WGR] SC-topic" naar "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic"
Op Thursday 19 February 2009 @ 19:06 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic" naar "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@"
Op Thursday 19 February 2009 @ 22:34 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@" naar "Het grote derde [WGR]-SC-topic...eindelijk met OP!"
Er zijn meer herkenbare titels te bedenkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iemand klaagde over herkenbaarheid en ik heb een hekel aan centrale topics, dus dan maar een TT die wél herkenbaar is
QFTquote:Op Tuesday 17 February 2009 @ 09:59 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar gesloten.
Op Tuesday 17 February 2009 @ 10:00 door Five_Horizons:
Topicstatus veranderd van gesloten naar normaal/open.
Op Wednesday 18 February 2009 @ 09:09 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het nu nog kleine derde [WGR] SC-topic" naar "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic"
Op Thursday 19 February 2009 @ 19:06 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic" naar "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@"
Op Thursday 19 February 2009 @ 22:34 door Five_Horizons:
Topictitel veranderd van "@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@" naar "Het grote derde [WGR]-SC-topic...eindelijk met OP!"
Eindelijk heb je het door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met spelen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
En we hebben een plaatje in de OP!
Ik vind 'm sterkquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef DonJames het volgende:
En we hebben een plaatje in de OP!
Wie sluit 'm?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
Zet deel 4 maar klaar, FH.
Deze komt vol vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |