Dan moet Ray ook het linkje in de OP editten.quote:
Nee hoor, mijn TT geeft de huidige status van dit topic aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[FAQ & FB] #90: Toma kan weer een nieuwe tekening maken
Te laat.
Al was de TT beter
Wie wat waar?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je nu weer constant mijn berichten deleten, Sjimz?
Ik ga slapen dromend over azijnquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je nu weer constant mijn berichten deleten, Sjimz?
Klopt. Wou alleen even wachten tot na carnaval, dit weekend en begin volgende week heb je niks aan mij als mod.quote:
Sjimz zegt geleerd te hebben van het verleden, ik moet voordat ik terugkeer me wat meer in TR kunnen verplaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
CarnavalJe woont in het Oosten man
leer een beetje carnavalsgeschiedenis!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
CarnavalJe woont in het Oosten man
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef RayMania het volgende:
Zo kun je van iedereen wel een nadeel bedenken ja. Er is geen ideale mod, so what.
Ik had het niet over (ex)-SPT-modsquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:57 schreef Blawh het volgende:
[24-uurstopic] Damzkieee's Birthday
Die man is al bijna 10 uur niet jarig meer.
Prima, probeer maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:29 schreef sezten het volgende:
Unanieme wegwerk vote tegen Sjimz een idee?
Het kan allemaal prima in De openbaar aanklager van de KNVB. of Het grote scheidsrechterdwalingentopic (Eredivisie) #3 of Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef sezten het volgende:
Als iedereen slaapt..
Graag weer open.
Headline van het topic was:
Als zo'n overtreding en in het algemeen alle overtredingen, niet achteraf bestraft kunnen worden omdat de scheids het waar heeft genomen komen ze er nog mee weg ook
Past dus niet in Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.
Dankje.
Het is toch net elke keer wat anders per club en het levert prima reacties op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er niet een centraal falliet topic komen. Want al die clubs die bijna falliet gaan maar toch niet word ik een beetje moe van
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Ik heb gister VI bekeken en ik wilde het ergens kwijt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige voetbalanalisten
Is twee zinnetjes over Rene vd Gijp het waard om een 2 jaar oud topic te kicken?
Het voetbal international TV topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb gister VI bekeken en ik wilde het ergens kwijt.
Dan lijkt het me toch gewoon volstrekt normaal als ik dat doe in het topic wat speciaal daarvoor gemaakt is?
Als jij daar anders over denkt TR vertel mij maar eens waar ik het dan had moeten doen.
Had gekund ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het voetbal international TV topic [ afbeelding ]
Jij zit echt voor je plezier op Fok hè ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige voetbalanalisten
Is twee zinnetjes over Rene vd Gijp het waard om een 2 jaar oud topic te kicken?
Dat betwijfel ik hoor tong. Sommige dingen doet hij omdat het in zijn bloed zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zit echt voor je plezier op Fok hè ?
Ik geef gewoon inhoudelijke reacties in alle topics hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ado is topics aan het kicken.
Hij kicked wat topics inderdaad maar zolang het ontopic is heb ik daar zelf geen problemen mee.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
FC Groningen #84: Een schoon doel
wil je er even 84 van maken, sjimz?
Had ik ook. Tot vorige week zag ik nog gewoon Dirk Kuijt in jouw plaatje, nadat ik dat had veranderd in mijn instellingen, zie ik bij jou opeens Been in blauw pakje. Bij 'Opties' en dan 'Weergaven' helemaal onderaan die optie over omkeren oid op 'Ja' zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat ik van veel users hun avatar blijf zien die ze een tijd geleden hadden maar die ze al een tijdje geleden hebben veranderd?
Had het al gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax Topic #1210: ITALIAAAAAAAA
Laf is het zeker, dat laatste hoeft dan weer niet
Van onze grote vriend die nog steeds in Parijs rond hangt (?)quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
Is er trouwens een topic omtrent nieuws over het Nederlands Elftal?
Hmm ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Had ik ook. Tot vorige week zag ik nog gewoon Dirk Kuijt in jouw plaatje, nadat ik dat had veranderd in mijn instellingen, zie ik bij jou opeens Been in blauw pakje. Bij 'Opties' en dan 'Weergaven' helemaal onderaan die optie over omkeren oid op 'Ja' zetten.
Probeer je me te flamen BS? DOor te zeggen dat ik geen goede achtergrond heb met inside info?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zet je die erachter - dan is het iig controleerbaar. Verder heb je niet de beste achtergrond met je inside info.
Vanaf nu weer ontopic - voor de rest mag het in FB.
Nee, ik zeg alleen dat je nou niet de meest betrouwbare naam hebt qua brengen van nieuws. Dan helpt het niet heel erg om maar oncontroleerbare geruchten te blijven roepen wat alleen maar zorgt aan een stortvloed van reacties op jou.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Probeer je me te flamen BS? DOor te zeggen dat ik geen goede achtergrond heb met inside info?
Iedereen heeft weleens een missertje, dat hadden de FA's ook doordat ze jou moderator maken op VBL. Daar hoor je me toch ook niet over?
Hou dan ook op over mijn achtergrond.
Dan is dat niet mijn schuld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat je nou niet de meest betrouwbare naam hebt qua brengen van nieuws. Dan helpt het niet heel erg om maar oncontroleerbare geruchten te blijven roepen wat alleen maar zorgt aan een stortvloed van reacties op jou.
Ghehequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, ga je gang.
Zolang je het maar niet gaat lopen volspammen
Moet dat nou?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Sjimz kutmod.
Het hoort gewoon ook in VBL thuis. Het is toch een blunder als je een UEFA Cup wedstrijd vergeet?quote:
Kan gebeuren lijkt me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het hoort gewoon ook in VBL thuis. Het is toch een blunder als je een UEFA Cup wedstrijd vergeet?
het is ook een blunder als je figuren als mario in je avatar zegt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het hoort gewoon ook in VBL thuis. Het is toch een blunder als je een UEFA Cup wedstrijd vergeet?
Dat laatste. 'Oeh het is geen Nederlandse club dus het is minder erg' .quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan gebeuren lijkt me.
Het leek me vreemder als het een Nederlandse club betrof.
Of ben ik nu te chauvinistisch?
(Centraal) Blunders in de media #7.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De rust is al weer redelijk terug gekeerd voor zover die weg was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax Topic #1211: Destinazione Firenze
Kan dat gejank weg. Als we ons zelfs daar druk over moeten gaan maken
Tig posts in het topic die er weer over verder gaan..
Zijn post kwam na mijn post hier. Werd alleen een beetje moe van dat moralistische gezeik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
De rust is al weer redelijk terug gekeerd voor zover die weg was.
Ik laat het verder ook gewoon staan.
Er is er al een, Ado. Maar je OP ziet er puik uit. Misschien kan een van de mods ze samenvoegen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Adothehague het volgende:
[Griekenland] Beta Ethniki 08/09 #1
Kan deze even in het handige linkjes topic.
Onder "lagere divisies".
Alvast bedankt.
Dit had je niet in FB hoeven zetten hoor. Een topicreport met "Rayminder" is genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Adothehague het volgende:
[Griekenland] Beta Ethniki 08/09 #1
Kan deze even in het handige linkjes topic.
Onder "lagere divisies".
Alvast bedankt.
Het is gewoon een dwangmatigheid van tong denk ik, dat hij bij elke winst Europees, hoe onbetekenend ook, een topic aanmaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een felicitatie-topic voor Ajax en FC Twente terecht ?
Tis wel weer mooi geweest, lijkt me.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een felicitatie-topic voor Ajax en FC Twente terecht ?
Tis wel weer mooi geweest, lijkt me.
Niets mis mee toch. Helemaal na die billenknijpers van gisteren is de ontlading zo groot dat het best even leuk is een “quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is gewoon een dwangmatigheid van tong denk ik, dat hij bij elke winst Europees, hoe onbetekenend ook, een topic aanmaakt.
Dank uquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Crisis in het Betaalde Voetbal in Nederland
Dubbel: KNVB bereidt zich voor op gevolgen crisis
Niet gezien, wel gezochtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Crisis in het Betaalde Voetbal in Nederland
Dubbel: KNVB bereidt zich voor op gevolgen crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |