abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:13:12 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65679467
hahah vast een fan
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:19:42 #52
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65679691
ow, die is epic
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65681854
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef 88JR88 het volgende:
Ondertussen op de redactie van eurogoals...

-"De Graafschap", how the hell do you spell that?
-Easy, just with double a.

[ afbeelding ]
Hij is mooi!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65681985
quote:

[ afbeelding ]
pi_65684437
quote:

[ afbeelding ]
Ik snap eigenlijk de blunder niet zo. Ok, het is natuurlijk het Grafschaap, maar als we voor elk zulks klein foutje gaan posten in dit topic, loopt het echt storm.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_65688604

Sportweek verandert even de nationaliteit van Bruno.
pi_65699083

Lampart?
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:51:46 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65732662
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65732826
pi_65732874
Prachtig.
That's all folks!
pi_65772224
quote:
17 GRA 21 16
18 VOL 21 15
19 RBC 0 0
VI is weer bezig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65791045
Ik weet dat de Tubantia ons graag ziet degraderen.

pi_65831527
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65833440
TT pagina 801 had het in de kop vandaag over Hoggenheim .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65841056
Zeker een wielerliefhebber op de redactie:
pi_65853819
quote:
Vroeg in de tweede helft maakte Méndez na een schitterende actie van Toivonen zijn tweede van de middag en leek de overwinning van PSV niet meer in gevaar te komen. Maar scheidsrechter Pieter Vink stuurde de Fin kort daarna van het veld, nadat deze een elleboogstoot had uitgedeeld in een luchtduel met Bakens.
Van VI.nl
pi_65879530
quote:
Okay, het is een spelfoutje, maar echt een ZO vaak gemaakte fout, en dan ook nog door een journalist waarvan je mag verwachten dat hij hoger dan een vijf had voor Nederlands.
pi_65879607

Heracles speelt weer amateurvoetbal volgens de TC Tubantia.
pi_65879666
Volgens mij zijn dat gewoon expres foutjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65880782
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:15:55 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65994407
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65994495
Danny
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:33:01 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65994902
"He's back"
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66009993
Prima leider voor in de defensie.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:46:12 #75
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_66019315
The return of the Danny
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:42:15 #76
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66026319
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:01:43 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66051494

Henk ten Cate in 2006 bij NAC?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66065042
Voetbalprimeur had het artikel over Ado-Graafschap met uitslag al online (met een "later meer" tekst), terwijl de wedstrijd nog 6 minuten te spelen had (incl. blessuretijd)
pi_66070390
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:39 schreef -J-D- het volgende:
Voetbalprimeur had het artikel over Ado-Graafschap met uitslag al online (met een "later meer" tekst), terwijl de wedstrijd nog 6 minuten te spelen had (incl. blessuretijd)
Alles voor de primeur...
pi_66127785

Gaat hard met carrière van Tim Janssen.
Zo speel je in de basis, zo ben je oud-aanvaller
pi_66187014
pi_66187152
Wat een randdebielenclub blijft het toch
pi_66214848
Volgens mij hebben ze bij het AD al een beetje carnaval in de bol

Zoek de fouten (meervoud)
pi_66242148

NEC-ticketshop-site.

Het is bekend dat de winnaar van HSV-NEC en Gala-Bordeaux tegen elkaar spelen, maar deze kaartverkoop is wel heel opportunistisch. Lijkt een beetje op die Vitesse-site die al melding maakte van bekerwinst tegen Lienden tijdens de wedstrijd.
pi_66266864
Geen blunder, maar de laatste weken zie ik steeds vaker dat VI quotes letterlijk overneemt van Voetbalzone. Vanochtend zat er tussen de berichten van voetbalzone (8.00) en vi (8.59) bijna een uur. Vind het maar onprofessioneel van een medium als vi.

Voorbeelden:

voetbalzone: Fiorentina-coach Prandelli is eveneens positief gestemd over de kansen van de Viola in de Nederlandse hoofdstad. "We hebben veel kansen gecreëerd, maar ze gingen simpelweg niet in het doel. Daarna verloren we de concentratie en viel helaas de tegentreffer. Het is heel simpel: 'als je niet scoort, wordt het moeilijker en moeilijker'. Ik heb in ieder geval volop vertrouwen in een positief resultaat in de returnwedstrijd."

vi: 'We hebben veel kansen gecreëerd', liet Prandelli na afloop weten. 'Maar ze gingen simpelweg niet in het doel. Daarna verloren we de concentratie en viel helaas de tegentreffer. Het is heel simpel: als je niet scoort, wordt het moeilijker en moeilijker. Ik heb in ieder geval volop vertrouwen in een positief resultaat in de returnwedstrijd.'

-------

voetbalzone: "We hebben kwaliteiten genoeg om volgende week voor een ommekeer te zorgen", liet Gilardino na afloop optekenen. "We hebben de hoop zeker niet opgegeven." Het was niet de avond van de oud-aanvaller van AC Milan, die toen hij oog in oog met Maarten Stekelenburg zelfs op een striemend fluitconcert werd getrakteerd. "Dat was jammer, maar ik kwam niet goed uit met mijn passen. Het zit niet altijd mee. Hun eerste kans was raak. Op sommige momenten hadden we gewoon een stap extra moeten zetten."

"Ajax is een jong team maar speelt georganiseerd", sprak Gilardino, die tot dusver dit seizoen negentien keer scoorde, over de tegenstander. "Met name in balbezit toont Ajax aan over kwaliteiten te bezitten. Een overwinning is volgende week donderdag essentieel, maar nogmaals, we hebben kwaliteiten genoeg om Ajax te verslaan en door te gaan. We moeten alleen geconcentreerder spelen en ons niet laten terugdringen."

VI: Ook aanvaller Alberto Gilardino heeft nog alle vertrouwen in het vervolg van Fiorentina's Europese avontuur. 'We hebben kwaliteiten genoeg om volgende week voor een ommekeer te zorgen', denkt de Fiorentina-spits. 'We hebben de hoop zeker niet opgegeven. Hun eerste kans was raak. Op sommige momenten hadden we gewoon een stap extra moeten zetten.'

'Ajax is een jong team maar speelt georganiseerd', vervolgt de voormalig speler van AC Milan. 'Met name in balbezit toont Ajax aan over kwaliteiten te bezitten. Een overwinning is volgende week donderdag essentieel, maar nogmaals, we hebben kwaliteiten genoeg om Ajax te verslaan en door te gaan. We moeten alleen geconcentreerder spelen en ons niet laten terugdringen.'

en deze is helemaal identiek:

voetbalzone: Linkerverdediger Manuel Pasqual stak de hand in eigen boezem. "Het was een bijzonder zware wedstrijd, maar de nederlaag is onze eigen schuld. We hebben voor eigen publiek gewoon niet aan de verwachtingen voldaan. Maar zelfs met de steun van het publiek slaagden we er niet in om minimaal een gelijkspel af te dwingen. Ajax speelde goed en verdiende uiteindelijk om hier met een overwinning te vertrekken."[/quote]

vi: 'Het was een bijzonder zware wedstrijd', vindt linksback Manuel Pasqual. 'Maar de nederlaag is onze eigen schuld. We hebben voor eigen publiek gewoon niet aan de verwachtingen voldaan. Maar zelfs met de steun van het publiek slaagden we er niet in om minimaal een gelijkspel af te dwingen. Ajax speelde goed en verdiende uiteindelijk om hier met een overwinning te vertrekken.'
pi_66266936
Denk je dat voetbalzone die interviewtjes zelf doet of zouden ze dat gewoon kopieren van het ANP, net als VI... ?
pi_66267467
Nee, dit is niet van ANP. Ik heb net op goal.com/en de quotes daar namelijk in het engels gezien. Het lijkt me stug dat VI precies hetzelfde vertaalt als voetbalzone.
pi_66267488
Dus voetbalzone kopieert het van goal.com en vi kopieert het van voetbalzone? Wat is dan het probleem?
pi_66267799
Het is ook geen probleem, maar een medium als VI zou toch beter moeten weten.
pi_66269888
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:10 schreef speurdersoog het volgende:
Het is ook geen probleem, maar een medium als VI zou toch beter moeten weten.
VI.nl kopieert het gewoon van dezelfde bron als Goal.com en Voetbalzone. Dat is niet zo schokkend, dat doen bijna alle media. Die bronnen kunnen het ANP zijn, maar ook de NOS (zoals bij NEC - HSV), Reuters, etc.

Wat jij hetzelfde noemt, zijn allemaal quotes van personen. Omdat je die bijna niet kunt aanpassen, zijn ze inderdaad hetzelfde. Dat is toch niet schokkend?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:34:29 #91
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_66277395
Zolang ze maar niet elkaars fouten gaan overnemen vind ik het prima.

Heb kaartje gekocht voor NEC-Bordeaux btw
pi_66318848
quote:
Köln-Bayern München 2-1
Bayern München wist niet te profiteren van de flater van Hertha. In eigen huis kreeg Der Rekordmeister een verrassende tik van laagvlieger Köln.

De gasten namen al voor rust afstand via Fabrice Ehret en Daniel Brosinski. Na de pauze zette Bayern alle zeilen bij, maar verder dan een eretreffer van Daniel van Buyten kwam de thuisploeg niet, waardoor het derde blijft.
Het is FC Köln en die speelden uit. Dus eigenlijk is het Bayern München - FC Köln
quote:
Stuttgart-Hoffenheim 3-3
Hoffenheim wist danwel niet te winnen in Stuttgart, maar de promovendus is op doelsaldo wel de nieuwe koploper van de Bundesliga.

Demba Ba (foto) was de grote man bij de gasten. Hoffenheim kwam tot drie keer toe op achterstand, maar door toedoen van de Afrikaanse aanvaller werd de stand telkens weer gelijkgetrokken. Hij trof in de 24ste, 45ste en 67ste minuut doel. Daarmee maakte hij treffers van Cacau en Mario Gomez (2x) ongedaan.
Waarom staat er niets over de gemiste penalty in de 93e minuut? Gewoon alleen doelpunten opsommen die je op een livescore-site hebt zien staan?

Geen grote blunders, maar wederom niet schitterend van Voetbalprimeur.
pi_66320086
quote:
Trainer Marco van Basten heeft Ismaïl Aissati opgenomen in zijn selectie voor de thuiswedstrijd van zondag tegen Volendam.

Het is voor de eerste keer dat de aanvallende middenvelder voor een officieel duel van Ajax is uitgenodigd.

Aissati kwam in het begin van het seizoen over van PSV. Hij speelde wegens een langdurige knieblessure alleen nog maar voor Jong Ajax.

Voor Jan Vertonghen komt het duel met Volendam te vroeg. De Belg had zaterdag nog steeds veel last van een voetblessure. Ook Gabri, Eyong Enoh, Dario Cvitanich en Siem de Jong zijn niet fit.
ANP zit fout; Aissati zat uit bij Willem II op de bank.
pi_66464598
Zo erg was het ook weer niet, BBC.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66467600
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef mcyodogg het volgende:

[ afbeelding ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66467626
quote:

[ afbeelding ]
pi_66472893
quote:

[ afbeelding ]
Scheelt nog dat het niet 0-45 is
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:53:46 #98
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66473207
quote:

[ afbeelding ]
pi_66502141
Ajax wint met 2-1 volgens Dione de Graaff.
pi_66502250
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax wint met 2-1 volgens Dione de Graaff.
Ze had het over 2 wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')