Dat zijn Fiorentina en Marseille nóg langer niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ze zijn nog lang niet door.
Over jouw eerste positieve post open ik een topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Topic is onterecht. Maar wel heel netjes. Maar ze zijn nog lang niet door.
Komenj in de kwartfinale tegenj elkaar als ze beiden doorgaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Was dit al de kwartfinale?
Of komen ze in de kwartfinale als ze dit winnen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komenj in de kwartfinale tegenj elkaar als ze beiden doorgaan
Sorry je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Winnaar van Ajax-FC Twente speelt kwartfinale.
![]()
En toch moet ik telkens weer lachen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade wat een dekselse uitslagen hohohooo. Dit is werkelijk ontroerend mooi.Uitgelachen werd Ajax de afgelopen weken,weggehoond. Kennedy zat in de prullenbak en werd er zondag ineens uitgehaald. En die dekselse Bakicioglu beslist de wedstrijd met een duivels zondagasschot. hohohoooo. Stekelenburg speelde vast en zeker, zeker en vast. De Italianen trekken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Suarez: Een heerlijk straatboeffie, sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken
Twente zorgde ook voor een waar huzarenstukje, jawel! Een daverende stunt in de Franse havenstad, dan moet je lef hebben hoor! Arnautovic is een goeie uitzendkracht, die kan je om een boodschap sturen. De messen zijn geslepen voor de returns. Het zal nog lang onrustig blijven in Florence en in Marseille. Ik hoop dat u het dan volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan.
Ik ergerde me er echt aan. Toen de wedstrijd afgelopen zei mijn oom ineens: "Het zal nog lang onrustig blijven in de Florence!" Toen kwam ik niet meer bijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En toch moet ik telkens weer lachen.
Twente is wel binnen hoor. Marseille uit is altijd minder. Ajax zal het zwaarder krijgen, maar heeft een kans als ze niet laf op een gelijkspel gaan spelen.quote:
Marseille heeft niks meer te verliezen. Bovendien ligt er in de Veste volgens mij een redelijk knollenveld, in elk geval niet zo'n perfecte mat als in Marseille. Dat speelt Twente ook niet bepaald in de kaart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Twente is wel binnen hoor. Marseille uit is altijd minder. Ajax zal het zwaarder krijgen, maar heeft een kans als ze niet laf op een gelijkspel gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |