Wat is dat toch de laatste tijd met 1985+ en me idoliseren?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zozozozo vet cool mén
mag ik je asjeblieft even aanraken![]()
Ze hebben me notabene ooit een baan aangeboden. Bij die sollicitatie heb ik ze destijds, gezien de chaotische en amateuristische benadering, halverwege het gesprek vriendelijk bedankt voor de interesse en ben ik weggegaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Had je niet een vriendinnetje ooit bij de Storingsdienst Vaste Net van KPN/SNT Call center...? Dan had je beter moeten weten.
Helemaal mee eens overigens, maar de consument wordt helemaal gek gemaakt door programma's als Radar, Kassa etc. dat ze ook nog eens denken dat je voor de laagtste prijs de beste service kan verwachten.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het hele probleem is natuurlijk (in z'n algemeenheid gesproken) dat we in Nederland altijd alles maar goedkoper willen hebben, net zolang totdat niemand meer iets kan verdienen.
Post Telefoon Internet Gas Stroom Water Melk Brood Geld etc etc en alle, maar dan ook werkelijk alle, dienstverlening is nu klote in dit land.
Zelfs het weer
Nah ik snap je punt wel, en ben het ook tot op zekere hoogte zeker met je eens hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met 1985+ en me idoliseren?.
Anyway, het was geen borstklopopmerking, maar aangezien jij als grote onwetende bleef beweren dat ik me "er eerst in moest verdiepen" leek het me handig om te melden.
Maar aangezien je zélf kennelijk je stompzinnige opmerkingen al na 1 zin vergeet, heeft ook deze uitleg waarschijnlijk slechts een minuutje nut.
Bij de ISP waar ik destijds werkte was de wachttijd maximaal 30 seconden, het in de wacht zetten mocht maximaal 40 seconden duren en we hadden op een gegeven moment een first line solve (eerste belletje, eerste lijn, direct een oplossing van 96(!!!)%quote:Op zondag 22 februari 2009 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens overigens, maar de consument wordt helemaal gek gemaakt door programma's als Radar, Kassa etc. dat ze ook nog eens denken dat je voor de laagtste prijs de beste service kan verwachten.
Nee, voor 20 euro internet en telefonie per maand, verwachten ze ongeveer dat er één mannetje per klant constant achter de telefoon zit te wachten tot je belt.
Dus als ik bij jouw provider opzeg kunnen ze wel gewoon de laatste rekening naar de VS sturen?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:30 schreef kastanova het volgende:
Ik heb zelf de procedures geschreven voor 1 van de grotere internet-providers, n00b.
Maar is de klantenservice ook *gratis* te bereiken? Een beetje ISP heeft namelijk een gratis hulp lijn, of op z'n minst een normale gesprekskosten lijn, niet een dure 20 eurocent per minuut 0900 lijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:55 schreef kastanova het volgende:
Bij de ISP waar ik destijds werkte was de wachttijd maximaal 30 seconden, het in de wacht zetten mocht maximaal 40 seconden duren en we hadden op een gegeven moment een first line solve (eerste belletje, eerste lijn, direct een oplossing van 96(!!!)%
En ja, dat was een ISP met hoofdzakelijk 20 euro pakketjes.
Sinds de klantenservice echter verhuisd is naar een inhouse vestiging van de ISP zelf is het echter aanzienlijk achteruit gegaan.
Dat ben ik niet met je eens. Hele goedkope abonnementen kunnen alleen maar zo goedkoop zijn omdat de servicedienst betaald wordt. De consument krijgt waar hij voor betaalt. En met een kwartje per minuut hebben ze de kosten van zo'n werknemer inclusief z'n werkplek er écht niet uit. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat als je zo'n lijn belt dat er dan binnen redelijke tijd iemand opneemt.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar is de klantenservice ook *gratis* te bereiken? Een beetje ISP heeft namelijk een gratis hulp lijn, of op z'n minst een normale gesprekskosten lijn, niet een dure 20 eurocent per minuut 0900 lijn.
Billing zat bij me om de hoek, dus dan schrijf ik toch gewoon zelf even het correcte adres op het envelopje joh?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Dus als ik bij jouw provider opzeg kunnen ze wel gewoon de laatste rekening naar de VS sturen?
Lokaal tarief inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef maartena het volgende:
Maar is de klantenservice ook *gratis* te bereiken? Een beetje ISP heeft namelijk een gratis hulp lijn, of op z'n minst een normale gesprekskosten lijn, niet een dure 20 eurocent per minuut 0900 lijn.
Topic dwaalt wel af, maar goed. Ik kan me voorstellen dat als iemand die procedures uitschrijft, ook wel weet dat behoorlijk fraudegevoelig is om een adreswijziging telefonisch voor waarheid aan te nemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Billing zat bij me om de hoek, dus dan schrijf ik toch gewoon zelf even het correcte adres op het envelopje joh?
En het datasysteem had geen adres-"limieten", dus was gewoon mogelijk ja.
Bij een opzegging vanwege verhuizing (buiten dekkingsgebied) dient er dan ook inderdaad een bewijs gestuurd te worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Topic dwaalt wel af, maar goed. Ik kan me voorstellen dat als iemand die procedures uitschrijft, ook wel weet dat behoorlijk fraudegevoelig is om een adreswijziging telefonisch voor waarheid aan te nemen.
Is er dan geen controle, zoals een bewijs van uitschrijving?
Op die manier kan ik toch mijn buurman met gemak naar Canada laten verhuizen in de hoop dat op een gegeven moment de deurwaarder op de stoep staat, omdat uit een GBA check blijkt dat de buurman niet het land heeft verlaten? Ik weet de postcode, huisnummer, telefoonnummer, verjaardag (dan hangen er altijd slingers en parkeren klootzakken hun auto op MIJN parkeerplaats) dus dat zou dan snel geregeld zijn.
Als het nou wel schriftelijk gaat, netjes alle papier er bij, dat dan uiteindelijk de eindfactuur naar het buitenland verstuurd wordt door iemand die alles aan kan tonen dmv bewijs.
Ze durft niet meer met me te praten en doet snel de deur op slot als ze me er aan hoort komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moest toch wel weer lachen om de Anti-climax, hoe is het verder met je kansloze buuv?
Gewoon vanavond nog een keer op die meid van je kruipen..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze durft niet meer met me te praten en doet snel de deur op slot als ze me er aan hoort komen.
Niet dat ik een agressief type ben, integendeel, maar ik laat haar voorlopig (lees: totdat m'n vriendin verhuist) in die waan.
Sowieso een vrij paranoide vaag mens; zelfs als iedereen thuis is loopt ze iedere keer nog naar beneden om de voordeur op slot te doen. Laatst zelfs toen ik alleen even een 1 minuut (!) nieuw parkeerkaartje in de auto legde.
En m'n vriendin heeft wraak genomen door bezopen en geil thuis te komen; dan kent ze helemaal geen grenzen meer qua volume.
Wraak moet niet al teveel energie kosten natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon vanavond nog een keer op die meid van je kruipen..
Toch is het in de VS mogelijk om voor $14,95 DSL te verkopen, en toch een gratis 24/7 helpdesk te hebben. Maar dat is in een groter land natuurlijk een stuk makkelijker, EN worden grote delen naar o.a. Canada en India geoutsourced.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Hele goedkope abonnementen kunnen alleen maar zo goedkoop zijn omdat de servicedienst betaald wordt. De consument krijgt waar hij voor betaalt. En met een kwartje per minuut hebben ze de kosten van zo'n werknemer inclusief z'n werkplek er écht niet uit. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat als je zo'n lijn belt dat er dan binnen redelijke tijd iemand opneemt.
Dat is nog eens creatief gedacht van de KPN-medewerker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
En alsof er nog niet genoeg plotwendingen waren... Gisteravond vonden we een brief van de buurvrouw op de deurmat.
Even geen scanner bij de hand, dus maar even op foto gezet met de foon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt serieus, wat een oplichters!.
Klantbehoud onder het mom van: "Nee mevrouw, dat is fraude! U moet nu dírect een nieuw abonnement met ons aangaan, anders pleegt u een misdrijf!".
En dat bij een vrouw op leeftijd terwíjl je met een troubleshoot bezig bent naar áánleiding van je éigen lijnkaping.
En dan bij mij ook nog bijna gaan eisen dat ik de site met de negatieve berichtgeving offline (!!! "Ejeuh, danny, even een verzoekje...
. ") haal omdat, en ik citeer "de negatieve berichtgeving volledig ongegrond zou zijn."
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
Godskollere... Nu had ik naar aanleiding van m'n eigen telefoontjes, heel wat verwacht wat betreft de teringzooi bij de klantenservice van KPN, maar dit slaat werkelijk waar alles.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Consumentenmarkt zeker?
Bij zakelijke aansluitingen heb je slechts zelden last van onderbuurvrouwen lijkt me.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat je een consumenten product hebt en geen Zakelijk product......
Naja, als je even 3 willekeurige collega's met een vork in het oog zit heb je alvast voldoende geholpen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:00 schreef Jajong het volgende:
Ik werk bij KPN.
Niet op de THD of klantenservice though. Anders had ik even voor je geregeld mattie. Ik doe enkel abonnementjes aansmeren.
Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je even 3 willekeurige collega's met een vork in het oog zit heb je alvast voldoende geholpen.
Pak er dan maar gewoon 300...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Jajong het volgende:
Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.
mensen hebben thuis ook een zakelijke aansluiting tegenwoordig ivm thuiswerken maargoed ook ik werk bij Fons en zn maatjes maar aan de zakelijke kant dus kan niets voor je doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij zakelijke aansluitingen heb je slechts zelden last van onderbuurvrouwen lijkt me.
Ik vrees inderdaad dat ik er ook nog een tweede mailtje aan moet spenderen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Mailen naar de directeur van het betreffende onderdeel van KPN heeft geholpen. Binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat alles rechtgetrokken werd en dat ik van het contract af was.
Sadistquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef kastanova het volgende:
Arrogant, in fouten grossierend, incompetent kutbedrijf inclusief irreële en eveneens arrogante medewerkers.
Daarom noemde ik ook specifiek bij hem dat ik er niet van hield, maar hij nam zo'n hooghartige "Ach, jij consumentje toch, alsof ik daar een nacht wakker van lig"-houding aan dat ik niet het idee had dat ik met hem uberhaupt verder kwam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.
Ik zou gewoon een stap hoger gaan, geschillencommissie. Ik weet niet hoe het bij jullie destijds werkte, maar bij ons is een consumentenman iets minder vervelend dan een GC. Ten eerste kost de GC voor het bedrijf véél geld als er een zaak in behandeling wordt genomen en ten tweede kijkt er dan ook iemand naar die beslissingen kan nemen.
Bij ons wordt na een melding van de GC een iets ander team ingeschakeld dan de mensen die doorgaans de "eenvoudige" vragen beantwoorden. En trouwens, niet zeggen dat je naar een instantie stapt maar gewoon doen. Zo vaak dat je mensen hoort zeggen dat ze naar Radar, Kassa of de krant stappen, puur en alleen omdat ze hun zin niet krijgen, maar ook nog eens ongelijk krijgen. Ik krijg persoonlijk altijd ernstige uitslag als ik iemand zie dreigen met Radar of Kassa.
Nou, eigenlijk wel. Een week zonder internet - buiten mijn fout om - zou mij behoorlijk chagrijnig maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef Sjaaaak het volgende:
Mensen gedragen zich tegenwoordig alsof telefonie en internet tot de eerste levensbehoeftes behoren
Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Puala het volgende:
kpn![]()
hier binnenkort (lees: vanaf maandag) 10 dagen zonder telefoon & internet omdat er een foutje is gemaakt
3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.
Ik ben inmiddels al 3 maanden de lul door die lui.
Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.
Fijn..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.
Kasta: Ja hoi, hebben we hier toevallig een 2e isra-punt (beweert de huisbaas namelijk)
KPN: Is het zakelijk of consumenten?
Kasta: Consumenten.
KPN: Dan mag ik u niet verder helpen, ik verbind u door met de consumentenlijn.
Kasta: Ja hoi, ik werd net doorverbonden door KPN Wholesale, heb ik hier een 2e ISRA-punt?
KPN: Bent u een bestaande klant?
Kasta: Nope. Ik wil een raw-copper internet oplevering op dat ISRA-punt.
KPN: Een internet abonnement van KPN?
Kasta: Nope, Tele2.
KPN: Dan kan ik u niet verder helpen. Neem maar contact op met Tele2. Zij hebben dan hun eigen ingangen bij KPN.
Kasta: Dus je verwijst me, terwijl ik je al aan de lijn heb, naar een ander bedrijf zodat zij weer contact met je op moeten nemen?!
KPN: U bent geen klant van ons, dus ik kan u niet verder helpen meneer.
Godsetering.
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd.
Dus nu is mijn enige optie om geholpen te worden, tegen ze te liegen.
Oftewel, opbellen naar de afdeling Verkoop, beweren dat ik een abonnement bij ze wil op mijn eigen ISRA-punt en op die manier achterhalen of ik er uberhaupt 1 heb. En dan snel ophangen voordat ze aanvraag doorvoeren. Dit aangezien de annuleringen kennelijk tot 2 keer toe "vergeten" worden.
Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten.
En OPTA kijkt toe en zegt dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten.
Werkt kpn@direct-adsl met wachtwoord kpn ook niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zondags 8 februari sluiten we hem aan en hup, de KPN vangpagina. Dit betekent dat alles technisch gezien werkt, maar de inlog niet lukt waardoor we geen internet hebben. Na drie keer heen en weer bellen blijkt dat het een probleem is dat ze niet snappen, er wordt een ticket aangemaakt en het duurt drie werkdagen.
Sorry maar voor iemand die "de procedures voor een grote ISP" zelf heeft geschreven weet je er verrekte weinig vanaf:quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godsetering.
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd.
Een wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef CyCly het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoe.
Is het niet mogelijk om het internet van Tele 2 te laten leveren via een aardepaar? Elk huis heeft namelijk een israpunt en een aardepaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft die onderbuurvrouw volledige beschikking over het israpunt, maar dan ga jij toch gebruik maken van de aardepaar.
Mocht deze nog niet in werking gezet worden of geen signaal kunnen ontvangen, dan zul je KPN het signaal daarop moeten laten herstellen. Waarschijnlijk zal daar dan wel een abonnementje van telefonie aan vast zitten. Maar he, dan kun je via die kabel je modem aansluiten. Immers via een telefoonlijn is internet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
KPN heeft de leidingen in beheer. KPN krijgt ook betaald voor dat beheer. KPN dient probleemloos mee te werken bij een lijnaanvraag ongeacht naar welke provider je wilt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Earry het volgende:
Sorry maar voor iemand die "de procedures voor een grote ISP" zelf heeft geschreven weet je er verrekte weinig vanaf:
- als jij een abo wilt bij Tele2 heb je niets te maken met KPN, jij vraagt het gewoon bij Tele2 na en zij kijken het voor je na, vragen het bij KPN na, etc. Jij hebt als consument niets te maken met KPN maar met Tele2, jouw leverancier. Zij moeten het dan ook voor je uitzoeken en zouden je ook niet door mogen verwijzen.
Even de feiten op een rijtje hé.quote:- iedere dummy weet dat je bij koop op afstand 7 dagen bedenktijd hebt en je kunt dus gewoon bestellen, kijken of het mogelijk is en vervolgens weer netjes afzeggen.
Ik ben inmiddels zo'n 3 maanden en 40 telefoontjes verder en heb nog steeds geen verbinding omdat KPN simpelweg niet wíl meewerken en zelfs in staat is om mensen onder dwang abonnementjes in de maag te splitsen.quote:Nee, de procedures zijn niet leuk en nee het kan vaak niet direct opgelost worden maar met een instelling dat 'ze je toch niet kunnen helpen' ga je ook niets bereiken bij de helpdesk.
Was ook mijn idee, ware het niet dat dit een dusdanig oud huis is, waarvan men niet eens weet waar het ISRA-punt zít.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef CyCly het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoe.
Is het niet mogelijk om het internet van Tele 2 te laten leveren via een aardepaar? Elk huis heeft namelijk een israpunt en een aardepaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft die onderbuurvrouw volledige beschikking over het israpunt, maar dan ga jij toch gebruik maken van de aardepaar.
Mocht deze nog niet in werking gezet worden of geen signaal kunnen ontvangen, dan zul je KPN het signaal daarop moeten laten herstellen. Waarschijnlijk zal daar dan wel een abonnementje van telefonie aan vast zitten. Maar he, dan kun je via die kabel je modem aansluiten. Immers via een telefoonlijn is internet mogelijk.
Ook dit is bij KPN mogelijk als je een andere ingang weet, zoals in dit geval een vriendin. Voor de gemiddelde consument is ook Tele2 geen heilige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Kijk, sociale werkplaatsfiguren bij KPN, zo kan het dus ook wat betreft serviceverlening.
En zo zie je maar dat Tele2 je vanaf het begin had kunnen helpen.. als ze wilden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Ja, maar dit topic gaat over het grafbedrijf KPN dat wat mij betreft zo snel mogelijk verkocht mag worden aan de eerste beste bieder. Echt een bedrijf waar je als Nederlander niet trots op hoeft te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ook dit is bij KPN mogelijk als je een andere ingang weet, zoals in dit geval een vriendin. Voor de gemiddelde consument is ook Tele2 geen heilige.
Via vrienden op het hoofdkantoor die hun zakenrelaties benaderen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:23 schreef Earry het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat Tele2 je vanaf het begin had kunnen helpen.. als ze wilden.
Dat zou dan weer via de woning van de onderbuurvrouw moeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens kasta, misschien heb je het al beantwoord, maar wat weerhoudt je voor telefonie, televisie en internet via de kabel?
Nope, voor 1 van hun weinige concurrenten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jezus kerel, werk je zelf voor KPN ofzo?.
Naja, ik heb nu direct maar maatregelen genomen om misverstanden/vergeten annuleringen/fraude te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Bob-B het volgende:
Ik snap niet dat je nog niet in de pen bent geklommen naar de directeur. Laat die mongooltjes gewoon bij de klantenservice dom zijn en bel die vooral niet op.
Heb ook 4 vrienden die problemen hebben met kpn en hun internet. Snap niet welke weg kpn is ingeslagen, maar een slimme is het niet.
wat dacht je van rekeningnummer 123456quote:
idd ik heb nooit problemen gehad met kpn maar dit gaat nergens overquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef CyCly het volgende:
[..]
wat dacht je van rekeningnummer 123456Hilarisch!! Hoe bedenken ze het!
Excuses kasta, maar je moet toegeven, deze situatie is zo kansloos dat het komisch begint te worden.
Het hele systeem is hylarisch. Je zeggen dat een bedrijf als KPN een creditcontrole doet. Kijken of de naam, het adres en rekeningnummer geen belletjes doen rinkelen. Een rekeningnummer als 123456 zal door het systeem meteen herkend moeten worden als een vals opgegeven rekeningnummer.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef CyCly het volgende:
[..]
wat dacht je van rekeningnummer 123456Hilarisch!! Hoe bedenken ze het!
Excuses kasta, maar je moet toegeven, deze situatie is zo kansloos dat het komisch begint te worden.
Het is volgens mij algemeen bekend dat KPN 1 van de meest "arrogante" ISP's in Nederland is.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ondanks dat het inderdaad een hilarisch en onwaarschijnlijk verhaal wordt, heb ik wel een beetje met je te doen Kasta. Het vervelendste is dat de medewerkers zelf geen enkele manier hebben om dit soort zaken ongedaan te maken. Voordat zo'n probleem bij een bevoegd iemand komt ben je al een hoop geëikel verder. Ook is de interne communicatie en verdeling van bevoegdheden dusdanig belabberd dat je als consument in een doolhof van 'serviceverlening' terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |