abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66463883
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, als je even 3 willekeurige collega's met een vork in het oog zit heb je alvast voldoende geholpen.
Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_66464068
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Jajong het volgende:
Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.
Pak er dan maar gewoon 300...
I was an atheist until I realized I was God
pi_66464768
pi_66469503
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bij zakelijke aansluitingen heb je slechts zelden last van onderbuurvrouwen lijkt me.
mensen hebben thuis ook een zakelijke aansluiting tegenwoordig ivm thuiswerken maargoed ook ik werk bij Fons en zn maatjes maar aan de zakelijke kant dus kan niets voor je doen!
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:15:02 #130
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66491020
Mailen naar de directeur van het betreffende onderdeel van KPN heeft geholpen. Binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat alles rechtgetrokken werd en dat ik van het contract af was.
pi_66506018
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Mailen naar de directeur van het betreffende onderdeel van KPN heeft geholpen. Binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat alles rechtgetrokken werd en dat ik van het contract af was.
Ik vrees inderdaad dat ik er ook nog een tweede mailtje aan moet spenderen... .
pi_66686326
En zowaar vanuit het niets weer een telefoontje van KPN .

Hij had geen flauw idee wat er allemaal gebeurd was, dus kennelijk had hij alleen een briefje met "Probleem, oplossen" op zijn bureau gekregen.
Ik dus het hele verhaal weer opnieuw uitleggen incl. de data waarop KPN fouten heeft gemaakt, annuleringen verzwegen en niet doorgevoerd heeft, de lijn weer gekaapt heeft met tot slot het intimiderende telefoontje naar de buurvrouw.

KPN: Tja, moet je maar een nieuw ISRA-punt aanvragen.
Kasta: Tja, we weten allebei hoeveel dat kost, dus dat zou me nu een mooie handreiking van KPN lijken als jullie daar zorg voor dragen.
KPN: Dat gaan we niet doen meneer.
Kasta: Het lijkt mij gezien alle fouten die er vanuit KPN gemaakt zijn waardoor wij het nu een maand zonder internet zitten toch best wel wel reëel als jullie die kosten uit coulance op jullie nemen.
KPN: Waarom zouden we? Onze contractant heeft weer internet. (heeft ze nog steeds niet, zelfs hun eigen verbinding kunnen ze kennelijk niet aansluiten, maar dat terzijde)
Kasta: Jullie contractant wilde en hád een Tele2 abonnement en omdat jullie tot 2 keer toe een annulering "vergeten" te verwerken is zij, en wij dus ook, dat abonnement kwijtgeraakt.
KPN: Maar ze heeft nu weer KPN, dus ik zie het probleem niet.
Kasta: Ze WILDE geen KPN, dát is het probleem... Juist omdat altijd alles fout ging bij jullie .
KPN: Ja maar meneer, wij gaan toch geen tegemoetkoming bieden aan een lijn waar een andere provider op komt.
Kasta: Even samenvattend hoor; jullie maken 2 keer een fout bij een annulering waardoor het gehele huis de internetverbinding kwijtraakt, vervolgens als jullie ingeschakeld worden om tot een oplossing daarvoor te komen gaan jullie een oudere vrouw met nonsens intimideren tot het aanvragen van een nieuw abonnement... En dan gaan jullie nu met de hakken in het zand elke medewerking weigeren omdat we een andere provider willen?!
KPN: Zij heeft toch internet nu? Jullie moeten zelf maar zorgen dat het opgelost wordt met Tele2.
Kasta: Maar júllie hebben alle problemen met de verbinding veróórzaakt, dan is het toch ook redelijk dat jullie tegemoetkomen wat betreft een oplossing.
KPN: Dat vindt u misschien meneer, maar zo werkt het niet.
Kasta: Kijk. Ik houd er niet van om te gaan schermen met de consumentenbond, maar denk je niet dat zij dit ook een belachelijk verhaal vinden?!
KPN: Dat is uw woord tegen het onze meneer.
Kasta: Nou, ik heb alle data waarop de fouten bij jullie gemaakt zijn incl. de intimiderende toon en de nonsens in het gesprek over het afsluiten van een nieuw abonnement zwart op wit staan, dus ik geef het toch een behoorlijke kans.
KPN: Nou, fijne dag dan nog *tuut*tuut*tuut*

Nu vond ik het nog behoorlijk wat dat ik me gedurende dit gesprek rustig en reëel opstelde terwijl hij steeds kwader begon te klinken, maar dit slaat echt alles wat betreft klantvriendelijkheid.
De simpele arrogantie om al hun fouten weg te wuiven onder het mom "Dat is uw woord tegen het onze" en geen enkele medewerking of coulance te willen verlenen.

Arrogant, in fouten grossierend, incompetent kutbedrijf inclusief irreële en eveneens arrogante medewerkers .
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:47:45 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_66686461
Ongelooflijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:06:18 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66687037
Ik heb ook een leuk KPN verhaal. In het kort:

Wij (een soort studentenhuis) hebben ISDN + ADSL Comfort van KPN. Internet + Bellen dus.

Begin december verhogen we het ADSL gedeelte naar ADSL Premium, sneller en goedkoper (tof dat ze dat niet automatisch doen enzo)
We ontvangen een nieuw modem, eentje voor de analoge lijn, maar daar komen ze pas na 3 telefoontjes achter. We krijgen een nieuwe opgestuurd zsm. Kerst gaat voorbij, januari ook en na twee maanden bellen we maar weer eens. 'Hmm, er is iets mis gegaan met het verzenden, we sturen er alsnog een op' en zowaar, twee dagen later een ISDN modem.

Zondags 8 februari sluiten we hem aan en hup, de KPN vangpagina. Dit betekent dat alles technisch gezien werkt, maar de inlog niet lukt waardoor we geen internet hebben. Na drie keer heen en weer bellen blijkt dat het een probleem is dat ze niet snappen, er wordt een ticket aangemaakt en het duurt drie werkdagen.

Drie dagen later, niets, geen internet. Weer bellen, 'maar hier staat dat het moet werken' en weer een ticket. Vijf werkdagen nu. Een week later en nog steeds niets. Maar na mijn uitleg snappen ze eindelijk dat er iets fout is gegaan met de levering: het internet is los gekoppeld van de ISDN lijn en geleverd op een ander ISRA punt dan de onze.

Om dit op te lossen moeten alle gegevens die er nu staan in de database verwijderd worden en opnieuw een aanvraag gedaan worden. Dit duurt nog ongeveer twee weken. In totaal zitten we dan dus op vijf weken zonder internet en is het nog maar de vraag of het ook weer echt gaat werken. Het mooie is dat KPN ook monteurs langs heeft gestuurd terwijl ze al wisten dat het probleem in hun DB lag Ze werken allemaal langs elkaar heen daar bij KPN. Slechtste ervaring met een KLS OOIT en ik neem zelf nooit meer iets van KPN in ieder geval.

Ik opperde gister overigens om overstappen naar een andere leverancier, maar de 'penningmeester' van ons huis was het daar niet mee eens. Ik ben benieuwd of ze daar over twee weken nog zo over denkt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_66687684
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66697830
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Sadist .
pi_66698179
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef kastanova het volgende:
Arrogant, in fouten grossierend, incompetent kutbedrijf inclusief irreële en eveneens arrogante medewerkers .
Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.
Ik zou gewoon een stap hoger gaan, geschillencommissie. Ik weet niet hoe het bij jullie destijds werkte, maar bij ons is een consumentenman iets minder vervelend dan een GC. Ten eerste kost de GC voor het bedrijf véél geld als er een zaak in behandeling wordt genomen en ten tweede kijkt er dan ook iemand naar die beslissingen kan nemen.
Bij ons wordt na een melding van de GC een iets ander team ingeschakeld dan de mensen die doorgaans de "eenvoudige" vragen beantwoorden. En trouwens, niet zeggen dat je naar een instantie stapt maar gewoon doen. Zo vaak dat je mensen hoort zeggen dat ze naar Radar, Kassa of de krant stappen, puur en alleen omdat ze hun zin niet krijgen, maar ook nog eens ongelijk krijgen. Ik krijg persoonlijk altijd ernstige uitslag als ik iemand zie dreigen met Radar of Kassa.
pi_66698995
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.
Ik zou gewoon een stap hoger gaan, geschillencommissie. Ik weet niet hoe het bij jullie destijds werkte, maar bij ons is een consumentenman iets minder vervelend dan een GC. Ten eerste kost de GC voor het bedrijf véél geld als er een zaak in behandeling wordt genomen en ten tweede kijkt er dan ook iemand naar die beslissingen kan nemen.
Bij ons wordt na een melding van de GC een iets ander team ingeschakeld dan de mensen die doorgaans de "eenvoudige" vragen beantwoorden. En trouwens, niet zeggen dat je naar een instantie stapt maar gewoon doen. Zo vaak dat je mensen hoort zeggen dat ze naar Radar, Kassa of de krant stappen, puur en alleen omdat ze hun zin niet krijgen, maar ook nog eens ongelijk krijgen. Ik krijg persoonlijk altijd ernstige uitslag als ik iemand zie dreigen met Radar of Kassa.
Daarom noemde ik ook specifiek bij hem dat ik er niet van hield, maar hij nam zo'n hooghartige "Ach, jij consumentje toch, alsof ik daar een nacht wakker van lig"-houding aan dat ik niet het idee had dat ik met hem uberhaupt verder kwam.
In eerste instantie gaf hij ook aan dat ik hem terug kon bellen, toen ik hem na die fase echter om zijn nummer en naam wilde vragen hing hij op.
pi_66699938
Wat een noob.
pi_66699972
Migiel, collega ;D
Whoop whoop, politie.
pi_66700356
Wtf.
pi_66702085
kpn
hier binnenkort (lees: vanaf maandag) 10 dagen zonder telefoon & internet omdat er een foutje is gemaakt
pi_66707929
Mensen gedragen zich tegenwoordig alsof telefonie en internet tot de eerste levensbehoeftes behoren
Whoop whoop, politie.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:56:56 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66708247
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef Sjaaaak het volgende:
Mensen gedragen zich tegenwoordig alsof telefonie en internet tot de eerste levensbehoeftes behoren
Nou, eigenlijk wel. Een week zonder internet - buiten mijn fout om - zou mij behoorlijk chagrijnig maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66708385
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Puala het volgende:
kpn
hier binnenkort (lees: vanaf maandag) 10 dagen zonder telefoon & internet omdat er een foutje is gemaakt
Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.
Ik ben inmiddels al 3 maanden de lul door die lui.
pi_66709080
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.
Ik ben inmiddels al 3 maanden de lul door die lui.
3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.
pi_66709974
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef Puala het volgende:

[..]

3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.
Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.
Kasta: Ja hoi, hebben we hier toevallig een 2e isra-punt (beweert de huisbaas namelijk)
KPN: Is het zakelijk of consumenten?
Kasta: Consumenten.
KPN: Dan mag ik u niet verder helpen, ik verbind u door met de consumentenlijn.

Kasta: Ja hoi, ik werd net doorverbonden door KPN Wholesale, heb ik hier een 2e ISRA-punt?
KPN: Bent u een bestaande klant?
Kasta: Nope. Ik wil een raw-copper internet oplevering op dat ISRA-punt.
KPN: Een internet abonnement van KPN?
Kasta: Nope, Tele2.
KPN: Dan kan ik u niet verder helpen. Neem maar contact op met Tele2. Zij hebben dan hun eigen ingangen bij KPN.
Kasta: Dus je verwijst me, terwijl ik je al aan de lijn heb, naar een ander bedrijf zodat zij weer contact met je op moeten nemen?!
KPN: U bent geen klant van ons, dus ik kan u niet verder helpen meneer.

Godsetering .
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd .

Dus nu is mijn enige optie om geholpen te worden, tegen ze te liegen .
Oftewel, opbellen naar de afdeling Verkoop, beweren dat ik een abonnement bij ze wil op mijn eigen ISRA-punt en op die manier achterhalen of ik er uberhaupt 1 heb. En dan snel ophangen voordat ze aanvraag doorvoeren. Dit aangezien de annuleringen kennelijk tot 2 keer toe "vergeten" worden.

Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten .
pi_66710629
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.
Kasta: Ja hoi, hebben we hier toevallig een 2e isra-punt (beweert de huisbaas namelijk)
KPN: Is het zakelijk of consumenten?
Kasta: Consumenten.
KPN: Dan mag ik u niet verder helpen, ik verbind u door met de consumentenlijn.

Kasta: Ja hoi, ik werd net doorverbonden door KPN Wholesale, heb ik hier een 2e ISRA-punt?
KPN: Bent u een bestaande klant?
Kasta: Nope. Ik wil een raw-copper internet oplevering op dat ISRA-punt.
KPN: Een internet abonnement van KPN?
Kasta: Nope, Tele2.
KPN: Dan kan ik u niet verder helpen. Neem maar contact op met Tele2. Zij hebben dan hun eigen ingangen bij KPN.
Kasta: Dus je verwijst me, terwijl ik je al aan de lijn heb, naar een ander bedrijf zodat zij weer contact met je op moeten nemen?!
KPN: U bent geen klant van ons, dus ik kan u niet verder helpen meneer.

Godsetering .
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd .

Dus nu is mijn enige optie om geholpen te worden, tegen ze te liegen .
Oftewel, opbellen naar de afdeling Verkoop, beweren dat ik een abonnement bij ze wil op mijn eigen ISRA-punt en op die manier achterhalen of ik er uberhaupt 1 heb. En dan snel ophangen voordat ze aanvraag doorvoeren. Dit aangezien de annuleringen kennelijk tot 2 keer toe "vergeten" worden.

Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten .
Fijn..
pi_66710728
Het verhaal hier:

1,5 mbit internet voor een gezin met een ICT-er is gewoon echt niet te doen. Vandaar, 1,5 jaar geleden gestart met het versnellen van het internet. Momenteel hebben wij een experia box thuis staan die niet meer als 2 telefoonnummers tegelijk kan gebruiken terwijl wij er 4 tot onze beschikking hebben. Als gevolg hiervan is dus gekozen om weer terug te gaan naar de oude situatie, maar van oud naar nieuw kan in 1 minuut.. omgekeerd niet. Dit kost 10 dagen zonder alles en een andere manier hiervoor is er niet..
pi_66711049
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
En OPTA kijkt toe en zegt dat het niet zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')