Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je even 3 willekeurige collega's met een vork in het oog zit heb je alvast voldoende geholpen.
Pak er dan maar gewoon 300...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Jajong het volgende:
Nog voorkeur voor een afdeling? Lopen hier 1500+ collegas rond namelijk.
mensen hebben thuis ook een zakelijke aansluiting tegenwoordig ivm thuiswerken maargoed ook ik werk bij Fons en zn maatjes maar aan de zakelijke kant dus kan niets voor je doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij zakelijke aansluitingen heb je slechts zelden last van onderbuurvrouwen lijkt me.
Ik vrees inderdaad dat ik er ook nog een tweede mailtje aan moet spenderen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Mailen naar de directeur van het betreffende onderdeel van KPN heeft geholpen. Binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat alles rechtgetrokken werd en dat ik van het contract af was.
Sadistquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef kastanova het volgende:
Arrogant, in fouten grossierend, incompetent kutbedrijf inclusief irreële en eveneens arrogante medewerkers.
Daarom noemde ik ook specifiek bij hem dat ik er niet van hield, maar hij nam zo'n hooghartige "Ach, jij consumentje toch, alsof ik daar een nacht wakker van lig"-houding aan dat ik niet het idee had dat ik met hem uberhaupt verder kwam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is dus het kutte met die KPN, ze zijn zowel lijnbeheerder als ISP. In het gesprek kan je duidelijk zien dat die twee door elkaar lopen, iets wat gewoon niet zou mogen. Wat dat betreft is KPN dus echt een kutbedrijf.
Ik zou gewoon een stap hoger gaan, geschillencommissie. Ik weet niet hoe het bij jullie destijds werkte, maar bij ons is een consumentenman iets minder vervelend dan een GC. Ten eerste kost de GC voor het bedrijf véél geld als er een zaak in behandeling wordt genomen en ten tweede kijkt er dan ook iemand naar die beslissingen kan nemen.
Bij ons wordt na een melding van de GC een iets ander team ingeschakeld dan de mensen die doorgaans de "eenvoudige" vragen beantwoorden. En trouwens, niet zeggen dat je naar een instantie stapt maar gewoon doen. Zo vaak dat je mensen hoort zeggen dat ze naar Radar, Kassa of de krant stappen, puur en alleen omdat ze hun zin niet krijgen, maar ook nog eens ongelijk krijgen. Ik krijg persoonlijk altijd ernstige uitslag als ik iemand zie dreigen met Radar of Kassa.
Nou, eigenlijk wel. Een week zonder internet - buiten mijn fout om - zou mij behoorlijk chagrijnig maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef Sjaaaak het volgende:
Mensen gedragen zich tegenwoordig alsof telefonie en internet tot de eerste levensbehoeftes behoren
Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Puala het volgende:
kpn![]()
hier binnenkort (lees: vanaf maandag) 10 dagen zonder telefoon & internet omdat er een foutje is gemaakt
3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, bij KPN is 10 dagen zonder internet door een foutje kennelijk nog een ideale situatie.
Ik ben inmiddels al 3 maanden de lul door die lui.
Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
3 maanden, dan zou ik uit mijn vel springen. We zitten hier met een bedrijf en wij kunnen gewoon niet zonder fax en zonder telefoon. Dit is echt een must om orders binnen te krijgen en alles.
Fijn..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, zojuist maar eens de stoute schoenen aangetrokken en KPN Wholesale zelf opgebeld.
Kasta: Ja hoi, hebben we hier toevallig een 2e isra-punt (beweert de huisbaas namelijk)
KPN: Is het zakelijk of consumenten?
Kasta: Consumenten.
KPN: Dan mag ik u niet verder helpen, ik verbind u door met de consumentenlijn.
Kasta: Ja hoi, ik werd net doorverbonden door KPN Wholesale, heb ik hier een 2e ISRA-punt?
KPN: Bent u een bestaande klant?
Kasta: Nope. Ik wil een raw-copper internet oplevering op dat ISRA-punt.
KPN: Een internet abonnement van KPN?
Kasta: Nope, Tele2.
KPN: Dan kan ik u niet verder helpen. Neem maar contact op met Tele2. Zij hebben dan hun eigen ingangen bij KPN.
Kasta: Dus je verwijst me, terwijl ik je al aan de lijn heb, naar een ander bedrijf zodat zij weer contact met je op moeten nemen?!
KPN: U bent geen klant van ons, dus ik kan u niet verder helpen meneer.
Godsetering.
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd.
Dus nu is mijn enige optie om geholpen te worden, tegen ze te liegen.
Oftewel, opbellen naar de afdeling Verkoop, beweren dat ik een abonnement bij ze wil op mijn eigen ISRA-punt en op die manier achterhalen of ik er uberhaupt 1 heb. En dan snel ophangen voordat ze aanvraag doorvoeren. Dit aangezien de annuleringen kennelijk tot 2 keer toe "vergeten" worden.
Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten.
En OPTA kijkt toe en zegt dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:
Kastje, muur, bomen, bos, leugens; het zou bijna lachwekkend zijn als ik niet al 3 maanden zonder internet zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |