quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Bob-B het volgende:Ik snap niet dat je nog niet in de pen bent geklommen naar de directeur. Laat die mongooltjes gewoon bij de klantenservice dom zijn en bel die vooral niet op.
Heb ook 4 vrienden die problemen hebben met kpn en hun internet. Snap niet welke weg kpn is ingeslagen, maar een slimme is het niet.
Naja, ik heb nu direct maar maatregelen genomen om misverstanden/vergeten annuleringen/fraude te voorkomen.
Het gehele annuleringsgesprek heb ik dan ook opgenomen (uiteraard netjes aangegeven voorafgaand aan het gesprek)
Alhoewel hij iets meer kennis van de materie leek te hebben, lulde hij zichzelf uiteindelijk ook behoorlijk vast.
Hij begon op een gegeven moment te beweren dat ISRA-punten door een ander bedrijf beheerd werden

.
En toen ik dat eenmaal uit zijn hoofd gepraat had, begon hij een lulverhaal dat iedereen maar ISRA-puntjes verplaatste en KPN het daarom maar niet meer bij hield.
Kasta: Maar je weet dat alleen KPN zélf ISRA-punten kan (ver)plaatsen en de klant dat dus niet zelf doet?!

.
Dat was dan ook wel weer zo, maar volgens hem hield KPN dus níet bij waar ze allemaal ISRA-punten plaatsten aangezien ze dan hele bouwtekeningen in moesten scannen (

. ).
Toen ik hem vervolgens aangaf dat ik bij m'n vorige werkgever daadwerkelijk zélf toegang had tot die KPN-database waar alle plaatsingdata instond volgde er nog wat onsamenhangend gebrabbel dat hij het allemaal ook niet meer snapte en wilde hij een einde aan het gesprek breien.
Andere leuke details:
Hij werd vrij pissig toen ik aangaf het op te nemen, maar stond het wel toe.
Toen hij me om m'n nummer vroeg, vroeg ik hem of hij het niet gewoon in beeld zag staan waarop een tirade volgde "Dat ik niet bij de recherche zat en niet zo moeilijk moest doen! Ik mocht allang blij zijn dat hij me te woord stond terwijl ik het gesprek op nam."
Euuuh jongeman, ik vroeg het alleen maar even omdat ik m'n nummer niet uit m'n hoofd weet...
"Oh

."

.
Daarnaast beweerde hij in eerste instantie ook dat ik het zelf via internet aan had gevraagd en toen hij eenmaal merkte dat ik dat wel heel stellig ontkende "had zijn collega het vreemd genoeg via internet aangevraagd."
Waarom in godsnaam?
"Omdat ze weleens storingen in het systeem hadden en dan gebruikten ze dat als omweg."
Waarschijnlijk dus niet meer te achterhalen wie het was

.
Of hem niets opviel aan het bankrekeningnummer?
Dat was inderdaad vrij vreemd en kon inderdaad in geen enkel geval.
Wat de gevolgen voor mij waren geweest als ze van dat rekeningnummer logischerwijs niet hadden kunnen incasseren... Tja, dat wist hij ook niet, hij wist alleen dat het problemen op zou leveren

.
Oftewel; geweldig weer allemaal. Bevestigingsbrief van de annulering krijg ik eind volgende week.
Grappig detail dat de aanvraagsbrief er wél al binnen 1 werkdag was en een annulering dus veel langer op zich laat wachten

.
De klacht kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.
Wel opvallend dat hij, ondanks dat hij wist dat het opgenomen werd, toch openlijk toegaf dat dit toch wel redelijk frauduleus over kwam van zijn collega.
[ Bericht 10% gewijzigd door kastanova op 07-03-2009 18:47:49 ]