abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 16:49:41 #176
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66801171
TVP
Want ondanks dat ik het vind voor Kasta + vriendin, is het wel uitermate vermakelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:58:06 #177
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66801399
Ik snap niet dat je nog niet in de pen bent geklommen naar de directeur. Laat die mongooltjes gewoon bij de klantenservice dom zijn en bel die vooral niet op.
Heb ook 4 vrienden die problemen hebben met kpn en hun internet. Snap niet welke weg kpn is ingeslagen, maar een slimme is het niet.
pi_66801804
Haha ik zou uit mijn vel springen. Ik ken ook iemand die gezeik had met KPN, heeft vervolgens een brief gestuurd naar een van deze knakkers http://www.kpn.com/corpor(...)rd-of-Management.htm van wie hij het adres toevallig wist.

Binnen drie dagen was alles opgelost.
pi_66801884
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Bob-B het volgende:
Ik snap niet dat je nog niet in de pen bent geklommen naar de directeur. Laat die mongooltjes gewoon bij de klantenservice dom zijn en bel die vooral niet op.
Heb ook 4 vrienden die problemen hebben met kpn en hun internet. Snap niet welke weg kpn is ingeslagen, maar een slimme is het niet.
Naja, ik heb nu direct maar maatregelen genomen om misverstanden/vergeten annuleringen/fraude te voorkomen.
Het gehele annuleringsgesprek heb ik dan ook opgenomen (uiteraard netjes aangegeven voorafgaand aan het gesprek)

Alhoewel hij iets meer kennis van de materie leek te hebben, lulde hij zichzelf uiteindelijk ook behoorlijk vast.
Hij begon op een gegeven moment te beweren dat ISRA-punten door een ander bedrijf beheerd werden .
En toen ik dat eenmaal uit zijn hoofd gepraat had, begon hij een lulverhaal dat iedereen maar ISRA-puntjes verplaatste en KPN het daarom maar niet meer bij hield.
Kasta: Maar je weet dat alleen KPN zélf ISRA-punten kan (ver)plaatsen en de klant dat dus niet zelf doet?! .
Dat was dan ook wel weer zo, maar volgens hem hield KPN dus níet bij waar ze allemaal ISRA-punten plaatsten aangezien ze dan hele bouwtekeningen in moesten scannen ( . ).
Toen ik hem vervolgens aangaf dat ik bij m'n vorige werkgever daadwerkelijk zélf toegang had tot die KPN-database waar alle plaatsingdata instond volgde er nog wat onsamenhangend gebrabbel dat hij het allemaal ook niet meer snapte en wilde hij een einde aan het gesprek breien.

Andere leuke details:
Hij werd vrij pissig toen ik aangaf het op te nemen, maar stond het wel toe.
Toen hij me om m'n nummer vroeg, vroeg ik hem of hij het niet gewoon in beeld zag staan waarop een tirade volgde "Dat ik niet bij de recherche zat en niet zo moeilijk moest doen! Ik mocht allang blij zijn dat hij me te woord stond terwijl ik het gesprek op nam."
Euuuh jongeman, ik vroeg het alleen maar even omdat ik m'n nummer niet uit m'n hoofd weet...
"Oh ."
.

Daarnaast beweerde hij in eerste instantie ook dat ik het zelf via internet aan had gevraagd en toen hij eenmaal merkte dat ik dat wel heel stellig ontkende "had zijn collega het vreemd genoeg via internet aangevraagd."
Waarom in godsnaam?
"Omdat ze weleens storingen in het systeem hadden en dan gebruikten ze dat als omweg."
Waarschijnlijk dus niet meer te achterhalen wie het was .

Of hem niets opviel aan het bankrekeningnummer?
Dat was inderdaad vrij vreemd en kon inderdaad in geen enkel geval.
Wat de gevolgen voor mij waren geweest als ze van dat rekeningnummer logischerwijs niet hadden kunnen incasseren... Tja, dat wist hij ook niet, hij wist alleen dat het problemen op zou leveren .

Oftewel; geweldig weer allemaal. Bevestigingsbrief van de annulering krijg ik eind volgende week.
Grappig detail dat de aanvraagsbrief er wél al binnen 1 werkdag was en een annulering dus veel langer op zich laat wachten .
De klacht kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.

Wel opvallend dat hij, ondanks dat hij wist dat het opgenomen werd, toch openlijk toegaf dat dit toch wel redelijk frauduleus over kwam van zijn collega.

[ Bericht 10% gewijzigd door kastanova op 07-03-2009 18:47:49 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_66802139
Kpn hou op....
wat een schoften zijn dat zeg,

netwerk deugt niet,klanten-service deugt niet,echt KANKER met een hoofd letter k (en anker)
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_66803946
Jezus, wat een verhaal! Je zou er haast een advocaat voor inschakelen.
Powered by Janetje®
pi_66804138
Het is simpelweg schandalig dat bedrijven die zo werken mogen bestaan. Waar blijft een keurmerk ofzo... then again... die keuringsinstantie is dan waarschijnlijk een dochteronderneming van KPN. .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:50:00 #183
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66804834
Ik wil toch iets aanmerken.
Die aanvraag is zo te zien puur als dummy bedoeld geweest. Om achter die gegevens van dat ISRA-punt te komen. Blijkbaar kan het echt niet anders. Alleen had het nooit doorgezet en verzonden mogen worden.
Wie dit leest is gek
pi_66805333
Nu maar te hopen dat de opzegging niet wordt ingevoerd en er in korte tijd de KPN over de vloer komt om het aderpaar te labelen. Weet je meteen of er een ISRApunt is.
pi_66810672
Wat een hopeloze procedures hebben ze toch bij KPN, daar word je toch gillend gek van als klant?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66812770
Reken er maar op dat je die overijverige medewerker die je dat abo heeft aangesmeerd niet meer aan de telefoon krijgt. Er is prima te achterhalen wie je hebt gesproken voor KPN intern en dit soort grappen kosten mensen hun baan. Tot op zeker hoogte kon ik de gang van zaken nog begrijpen maar dit gaat wel héél ver.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:50:03 #187
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_66815523
Jeuzes, net alles even door gelezen. Wat een service zeg, bah!

Kasta, ik zou als ik jou was, ongeacht de afloop, serieus een klachtenbrief sturen. Ten eerste naar de klachtencomissie (als ze die hebben ) en eentje richting directie. En gewoon al die kosten verhalen.

Ben blij dat ik niks met KPN te maken heb gehad totnutoe, zal het in de toekomst zeker in mijn achterhoofd houden!

Oh, en die ongewenste aanvraag heeft meneer vast gedaan om jullie te 'helpen' en om het aan te tonen oid. (Of hij moest zn targets halen) _!
pi_66815694
Soortgeljike ervaring gehad als in de TT. Was verhuisd en jezus zeg wat een gedoe om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Had een maand voor mn verhuizing aangegeven dat ik ging verhuizen en waarheen. Toen hebben ze dus doodleuk gewacht tot ik verhuisd was en toen pas zijn ze het verhuizingsproces gestart. Drie weken zonder internet gezeten, terwijl mij verteld was dat het na 2 dagen op mn nieuwe adres beschikbaar was omdat ik de verhuizing dus op tijd heb doorgegeven.

Heb vervolgens vele malen moeten bellen en in de wacht gehangen enz. enz. enz. Ook met Belgie doorverbonden en noem maar op.

Kutbedrijf
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 8 maart 2009 @ 01:08:26 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_66815791
Ik vrees dat dit een reeks gaat worden in DIG
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 8 maart 2009 @ 02:36:36 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66816812
dummy@kpn.com
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 8 maart 2009 @ 03:06:28 #191
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_66817096
I Love KPN betalen voor 3 mbit en 4 mbit krijgen
  zondag 8 maart 2009 @ 03:12:14 #192
108367 Gallorini
über alles..
pi_66817164
Ga nou gewoon naar een business center. Ik werk bij zo'n bc, en kan je verzekeren dat je aanvraag een stuk makkelijker zal gaan.
Hoi mam..
  zondag 8 maart 2009 @ 11:33:05 #193
228503 CyCly
Enjoy Life
pi_66820055
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:36 schreef eleusis het volgende:
dummy@kpn.com
wat dacht je van rekeningnummer 123456 Hilarisch!! Hoe bedenken ze het!

Excuses kasta, maar je moet toegeven, deze situatie is zo kansloos dat het komisch begint te worden.
After all, tomorrow is another day.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:42:56 #194
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_66821782
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef CyCly het volgende:

[..]

wat dacht je van rekeningnummer 123456 Hilarisch!! Hoe bedenken ze het!

Excuses kasta, maar je moet toegeven, deze situatie is zo kansloos dat het komisch begint te worden.
idd ik heb nooit problemen gehad met kpn maar dit gaat nergens over
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 8 maart 2009 @ 12:48:59 #195
223876 TheSilverSpoon
ork, ork, ork
pi_66821988
Ondanks dat het inderdaad een hilarisch en onwaarschijnlijk verhaal wordt, heb ik wel een beetje met je te doen Kasta. Het vervelendste is dat de medewerkers zelf geen enkele manier hebben om dit soort zaken ongedaan te maken. Voordat zo'n probleem bij een bevoegd iemand komt ben je al een hoop geëikel verder. Ook is de interne communicatie en verdeling van bevoegdheden dusdanig belabberd dat je als consument in een doolhof van 'serviceverlening' terecht komt.
pi_66822010
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef CyCly het volgende:

[..]

wat dacht je van rekeningnummer 123456 Hilarisch!! Hoe bedenken ze het!

Excuses kasta, maar je moet toegeven, deze situatie is zo kansloos dat het komisch begint te worden.
Het hele systeem is hylarisch. Je zeggen dat een bedrijf als KPN een creditcontrole doet. Kijken of de naam, het adres en rekeningnummer geen belletjes doen rinkelen. Een rekeningnummer als 123456 zal door het systeem meteen herkend moeten worden als een vals opgegeven rekeningnummer.
Omdat dit dus niet gebeurd, kan iedere jan doedel een aansluiting aanvragen op ieder willekeurig adres en zo een hoop ellende veroorzaken.
Stel je weet dat de buren de komende twee weken op vakantie gaan. Dus nu even een aanmelding doen, de buren krijgen een brief in de bus met de bevestiging van de aanmelding en de optoutperiode verstrijkt zonder dat de buren weten dat er een aanmelding is gedaan. Het signaal van de oude provider wordt van de lijn af geknikkerd en de buren hebben plots een KPN aansluiting. Dat kon nog wel eens wat ellende veroorzaken na terugkomst van vakantie.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:00:57 #197
1484 kastanova
Ah mên..
pi_66822311
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ondanks dat het inderdaad een hilarisch en onwaarschijnlijk verhaal wordt, heb ik wel een beetje met je te doen Kasta. Het vervelendste is dat de medewerkers zelf geen enkele manier hebben om dit soort zaken ongedaan te maken. Voordat zo'n probleem bij een bevoegd iemand komt ben je al een hoop geëikel verder. Ook is de interne communicatie en verdeling van bevoegdheden dusdanig belabberd dat je als consument in een doolhof van 'serviceverlening' terecht komt.
Het is volgens mij algemeen bekend dat KPN 1 van de meest "arrogante" ISP's in Nederland is.
KPN's wil is wet en zij zijn de baas, die andere ISP-tjes moeten eigenlijk gewoon hun bek houden.
Dat is een houding die ik inmiddels zowel privé als zakelijk tegengekomen ben.

Het meest frustrerende vind ik echter nog dat die arrogantie ook echt merkbaar is als je een medewerkers spreekt.
Dat je ze spreekt over de meest kansloze situaties waarbij de fout overduidelijk (ook voor hun, ik bedoel; rekeningnummer 123467, come on) bij KPN zelf ligt en dat ze je dan nóg simpelweg af poeieren met "Kom, niet zo zeuren, je bent slechts 1 lullig klantje dus ik ga je niet helpen; zoek zelf maar een oplossing."
Bij elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik toch telkens wel voor een backdoor-situatie gezorgd waardoor kansloze situaties als dit met spoed opgelost konden worden.
Een Product Specialist die dergelijke zaken als kerntaak had, een VIP-/Escalatieteam die meer bevoegdheden had of desnoods een afdeling op het hoofdkantoor die aan schadebeperking kon doen.

Bij KPN is het echter alleen nog maar "Kan ik niet", "Wil ik niet", "Weet ik niet" of "Doe ik niet" geweest.
Noodoplossingen zijn er niet, niemand weet wie het wel op kan lossen, je wordt van afdeling naar afdeling gegooid om maar van je af te zijn en áls je dan wat hoger op de ladder komt word je afgeblafd en/of geintimideerd.

Een dergelijke houding kom je normaliter alleen bij tweedehands, louche autohandelaren tegen, maar bij 1 van de grootste Nederlandse bedrijven is het kennelijk ook meer dan normaal.
I was an atheist until I realized I was God
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2009 @ 13:36:45 #198
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66823608
Wordt het niet eens tijd om wat programma's in te schakelen? Het is misscien kinderachtig, maar ik durf te wedden dat als Kassa ofzo (of HvN ) bij KPN aanklopt dingen ineens binnen een paar dagen geregeld kunnen zijn.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:20 #199
1484 kastanova
Ah mên..
pi_66823706
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Wordt het niet eens tijd om wat programma's in te schakelen? Het is misscien kinderachtig, maar ik durf te wedden dat als Kassa ofzo (of HvN ) bij KPN aanklopt dingen ineens binnen een paar dagen geregeld kunnen zijn.
Er hoeft in feite niets meer geregeld te worden; Tele2 is inmiddels te hulp geschoten dus ik ben gódzijdank niet langer afhankelijk van het incompetente KPN.
Wel een beetje jammer dat KPN míj echter nog wel lastig blijft vallen met frauduleuze abonnementjes waarvoor ík dan weer de telefoon moet pakken om dát op te lossen.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 maart 2009 @ 13:43:20 #200
223876 TheSilverSpoon
ork, ork, ork
pi_66823833
Het is ongelofelijk dat de arrogantie van KPN, die zij zich in het verleden wel konden veroorloven, nog steeds van kracht is. Zeker in deze tijden zouden zij zich moeten beseffen dat het behouden van klanten (en reputatie) van onschatbare waarde is.

Overigens ben ik zelf chauvinistisch genoeg om in Frankrijk een simkaart van Symio te nemen (merk van KPN) ipv een van de Franse providers. Service tot op heden erg goed; toen ik aangaf dat mijn simkaart nooit was aangekomen hebben ze zonder mokken een nieuwe op de bus gedaan. Nu nog ontvangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')