Het is sowieso een kut-TTquote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is sowieso een kut-TT
Geen JB-TT iig
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:quote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?
met van die schattige rode wangetjes en twinkeloogjes omdat je een doerakstreek geleverd hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:toen ik hem invoerde
Niet gaan werken is de oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
wat ben jij ook een slet ook he!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!![]()
Ff snel hoi zeggen om te laten zien dat ik echt nog leef... ga me aankleden en dan met birgit op pad (staat onder de douche
)
papapadada.... I am lovin' itquote:Op maandag 16 februari 2009 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij ook een slet ook he!
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
zag dat je best wel vliefd bent, je hebt zelfs een gedicht ingestuurdquote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
Tja jij wilt me niet dus....quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja jij wilt me niet dus....
Als je vaker drinkt wen je er aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
Echt jij bent grappigquote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aawww, er is vast misschien heel misschien ergens op deze aardkloot nog wel iemand die misschien in de buurt van mijn onweerstaanbare persoonlijkheid, goddelijke looks en lustopwekkende blik komt
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, maar te kort, en vanmorgen was het te vroeg.
Jij? Uberhaupt wel aan slapen toegekomen?
Ruilen? Ik heb zo geen zin vandaag.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Goede tip!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je vaker drinkt wen je er aan.
Wat relaxed! Dat je al klaar bent dan, niet dat je al vanaf 5 uur bezig bent.. Maar ach, ik heb even lang geslapen en moet nog de hele dag..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!
nu ff deze dag zien door te komen en dan is t goed
werkenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Join the club.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Oow nee, wat een wereldramp!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
ik weet tquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijk
goh jij ookquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hier niet de enige ben, dus was eigenlijk beetje onzinnige post van mijquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!
echt, die tong van jou maakt overuren!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich weer bezig houden met lekkere erm belangrijke dingen
Werk ze.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet t
maar wil zo graag mn bedje weer in kruipen en even lekker wegkwijnen in zelfmedelijde hahahaha
ik ga mezelf nu toch maar bij elkaar slepen en richting werk....
fijne dag allemaal tot later
zelfs al dubbel posten, het moet niet gekker worden...quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net afgebeld.
Lijkt wel of ik me steeds beoerder voel naarmate ik langer wakker ben
vanaf het begin geteld ongeveer 73quote:Op maandag 16 februari 2009 09:01 schreef djayzz het volgende:
Hoeveel FOK! relaties zijn al ontstaan uit deze topic reeks?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanaf het begin geteld ongeveer 73
Volgens mij is dat met veel fantasiequote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat met of zonder sexrelaties?
Sterkte!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kruip dadelijk ook in bed snuit, voor nu wacht ik voor de zekerheid nog even
I knowquote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met veel fantasie
Ik denk zonder als ik sommige discussies ziequote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat is nog exclusief onsquote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker in bed gaan liggen dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net afgebeld.
Lijkt wel of ik me steeds beoerder voel naarmate ik langer wakker ben
Ik wil iemand die me komt verzorgen
Heeft dat een naam dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kruip dadelijk ook in bed snuit, voor nu wacht ik voor de zekerheid nog even
Dan zijn er vast ontelbaar van dat soort relaties begonnen hierquote:
wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast ontelbaar van dat soort relaties begonnen hier
Is 't zo erg?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet anders van je.
ja, lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom er zo wel bij kruipen om je warm te houden, die kruik blijft ook niet onbeperkt warm
Hahahaquote:
Ja zag het te laat. Het is dat ik vandaag geen tijd heb, anders was ik wel even langsgekomen om een pot thee voor je te zetten hoor.quote:
Hihi..quote:
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvatquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
En hoeveel relaties staan er al in de planning?
Ik zie Nouk84 en Snuitebolletje. wie nog meer?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
Ik met Nouk???quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Sorry, mijn fuotquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.
Geen idee. Ik volg die twee niet echt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
HW wel, die is er daarna met Pien vandoor gegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] postquote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:wat is iedereen er stil van geworden!
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] post
I'm with him..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
Of juist bij het hebben van een FoBoquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwamquote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes
heb net toyboy op de trein gezet en mag zo gaan werken blerch
Haha, dat wilde ik dus wel typen..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zei niet eens "I'm with stupid" meer!
gaat goed met onze relatie
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwam
I'm shocked...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik dus wel typen..
quote:
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Sorry voor de TT kwaakquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jah! wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
en heel misschien komen er dan nieuwsgierige vrouwen die persé lijstjes bij willlen houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
![]()
Ik had toch iets vroeger dan 4 uur moeten gaan slapen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of juist bij het hebben van een FoBo
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?
quote:
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[Of juist bij het hebben van een FoBo]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.
Das vroeg!quote:
volgende keer help ik wel een handjequote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud wel
Look who's talkingquote:
Dat mag!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgende keer help ik wel een handje
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja![]()
Sommige mensen houden geen rekening met mensen die vrij hebben op maandag
Gooi je haar los en doe een keer gek.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?
quote:
Maak je over mij maar geen zorgenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gooi je haar los en doe een keer gek.
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hadden toch niks? dus niet mekkeren
Ik moet niksquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
te laatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Doe maar rustig aan hoor, niemand anders die het voor je doetquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Aaah, das lief...quote:
Optijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
Nee! Ik heb hoofdpijn, en schrok om half 8 wakker (moest een half uur later de deur uit).. Ik heb mezelf uit bed weten te slepen, als ik dat niet had gedaan, dan had ik nu nog geslapen (is wel eens voorgekomen...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kon jij nog een beetje wakker worden
Rival!quote:
dat kan natuurlijk ook......quote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doen we gelijk met het likken
the moment is gonequote:
Ja! Nog één graag!quote:
Lekker gewerkt het weekend?quote:
Lekker rustig aandoen, net optijd komt ook over als bijna te laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Dus je moest nog haasten. Ik heb medelijden met je hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee! Ik heb hoofdpijn, en schrok om half 8 wakker (moest een half uur later de deur uit).. Ik heb mezelf uit bed weten te slepen, als ik dat niet had gedaan, dan had ik nu nog geslapen (is wel eens voorgekomen...)
je mag wel eerst, ben nog met mijn eerste bezig.quote:
Was eigenlijk een standaard opmerking van andere....quote:
Die ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
je bedoeld dat klusje wat zaterdagmiddag om 5 uur af zou zijn?
ik wasok gewoon goed op tijdquote:Op maandag 16 februari 2009 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker rustig aandoen, net optijd komt ook over als bijna te laat.Kopje thee. dus.
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
mogge....
gaat het nu op de vroege morgen weer alleen over sex?
pff op de nuchtere maag, zucht
Goed idee zeg! Ik wil ook wel meedoenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb elke ochtend maar een half uur, dus niet anders dan anders..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus je moest nog haasten. Ik heb medelijden met je hoor![]()
Ik ben weer naar bed
Maar dan ben je helemaal te laat. Het is erg verkeerd om te bellen en je ziek te melden he.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wasok gewoon goed op tijd
Maar toen dacht ik ach tijd zat ik doe de kattenbak nog ff
Dus ik verschoon die hupseflupseflups allemaal even soepel
Ik til hem op en hij bleek niet goed dicht te zitten dus baf mn hele gang onder de korrels
En toen liep ik helemaal achter op schema!
Ik ga eerst maar eens ff opzoeken of er aanwezigheidsplicht is
jij begrijpt mij... ik zit lekker aan de thee hiero (2e megagrote bak) lekkerrrr... alleen dat werk dat me aan zit te kijken werkt zo slecht op mn humeur (en misschien het slaaptekort ook wel)quote:
Vorige week was ik al euhm ziekquote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dan ben je helemaal te laat. Het is erg verkeerd om te bellen en je ziek te melden he.
jij............................. altijd!!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb elke ochtend maar een half uur, dus niet anders dan anders..
En er toch nog geweldig uitzien!
Ja, ordinair gedoe zo op de maandagochtendquote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
Ik word trouwens echt misselijk van de TT
Ik vind het toch wel een JB TT.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
Krijg je als ordinairen een topic sluitenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ordinair gedoe zo op de maandagochtend
ik ook, die opgelegde volgorde staat me totáál niet aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
heb jij het vorige topic afgesloten dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je als ordinairen een topic sluiten
Van mij mag het sex-gehalte ook wel wat minder, vooral zo op de maandagochtend.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
nou dat klusje heeft me bezig gehouden tot 11 uur 's avond...quote:
Ook goed doordacht.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vorige week was ik al euhm ziek
Maar ik kom er net achter dat er aanwezigheidsplicht isen ik ga al colleges missen vanwege een buitenlandstage dus ik moet zo wel gaan
Ik zorg wel dat ik een half uur te laat binnen wandel
Dan kom je altijd precies aan met de lading die de trein heeft gemist haha
Nee moet je nagaan!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij het vorige topic afgesloten dan?
Ik miste de realldoll al in de TT.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij het vorige topic afgesloten dan?
Owh? waar? niet in het westen hoop ik, daar word je niet blij van. of zuid, nog ergerquote:Op maandag 16 februari 2009 10:28 schreef rival het volgende:
moest ik in rotterdam in het donker over straat![]()
![]()
zo, dat is echt klotequote:EN, ik had een afspraakje zaterdagavond, die heb ik dus ook af moeten zeggen.....
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk: doe eens een keer niet zo braafjes...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
ik doe het vaker zoals je merktquote:
Natuurlijke schoonheidquote:Op maandag 16 februari 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb elke ochtend maar een half uur, dus niet anders dan anders..
En er toch nog geweldig uitzien!
Naar bed?![]()
En dat denk je op de maandagochtend?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk: doe eens een keer niet zo braafjes...
Dat is tijn toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik miste de realldoll al in de TT.
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Cappuccino voor die schattige dame die op de bar slaapt.
haha... doe volgende keer maar als ik geen ochtendhumeur heb. ergens in de avond ofzo... dan kan ik er vast wel om lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je bent een schatje, maar niet braaf.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik maak nooit zulke TT'squote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een JB TT.Maar past beter in seks.
Euhm, op de van nelleweg (het oude van nelle gebouw, fabriek whatever)quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owh? waar? niet in het westen hoop ik, daar word je niet blij van. of zuid, nog erger
[..]
zo, dat is echt klotewel meteen een herkansingsdate plannen he?
O, dan maakt het al helemaal niets meer uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe het vaker zoals je merkt
Ik kom nooit op tijd, ze zijn het van me gewent
Ik heb cappucino en een fobo, nou blijquote:
Wat een prutser!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
nou dat klusje heeft me bezig gehouden tot 11 uur 's avond...
Iemand had een plan van aanpak gemaakt maar was niet zo slim geweest om dat van te voren te testen...
dus we zijn nog wel een tijdje aan het kloten geweest....
moest ik in rotterdam in het donker over straat![]()
![]()
EN, ik had een afspraakje zaterdagavond, die heb ik dus ook af moeten zeggen.....
nu wil ze je vast nachten lang bevredigen!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb cappucino en een fobo, nou blij
Er staat één foto in! Nee, om echt geloofwaardig over te komen moet je toch echt verschillende foto's op verschillende locaties hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb cappucino en een fobo, nou blij
ja ik was erg blij met hem, heeft ie ook wel gewetenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een prutser!
Dat laatste is natuurlijk het ergste van alles..
Ja, ach...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat denk je op de maandagochtend?
Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtielerquote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat denk je op de maandagochtend?
Ik wou het niet zeggen..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Natuurlijke schoonheid![]()
En nee ik zou niet durvenMaar ik ga wel even ontbijten voordat het lunch gaat heten.
Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtieler
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij............................. altijd!!
Misschien is dit duidelijker voor mensen zonder eigen gedachtes of fantasie.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik was erg blij met hem, heeft ie ook wel geweten![]()
zie bovenstaande antwoord
Spierballen mee kweken bengel.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij hebt ook wel iets te rukken nodig, je rechterhand zal wel vermoeid zijn.
Dit is een grapje natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TTquote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousen
hahahaha!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is nog maar een laag kastje, dit kan hoger.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.
Ik ging alleen deze periode echt mn leven beterenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan maakt het al helemaal niets meer uit.lekker rustig bakje thee.
Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat één foto in! Nee, om echt geloofwaardig over te komen moet je toch echt verschillende foto's op verschillende locaties hebben.
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TT
Je hebt me nog niet op de kast meegemaakt schatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.
Tss, zwak excuus. Je ziet hier zoveel die werken en lading posts plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.
je kan het zo subtiel brengen als je wilt... maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.
ik ben meer van het subtiele ofzo
je zegt het alsof het niet lang meer kan duren.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt me nog niet op de kast meegemaakt schat
ooh... teh horror.. nee dat moeten we niet hebben hoor. Straks moet er ook nog iemand bij gaan houden wie die koppeltjes zijn, wat ze doen met elkaar, hoe vaak en wanneer. BRRRR....quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je nu eens wat eerder je nest uit kwam, dan had je tenminste tijd om fatsoenlijk thee te zetten, brood te smeren en te ontbijten!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
mogge....
gaat het nu op de vroege morgen weer alleen over sex?
pff op de nuchtere maag, zucht
sex == vies BAH!... vies klef gedoe..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
inderdaad.
sex moet je niet over lullen dat moet je gewoon doen
Ik heb MSN, doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je zegt het alsof het niet lang meer kan duren.
Ja, en daar hebben we Rip voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooh... teh horror.. nee dat moeten we niet hebben hoor. Straks moet er ook nog iemand bij gaan houden wie die koppeltjes zijn, wat ze doen met elkaar, hoe vaak en wanneer. BRRRR....
JB... meisje.. op de ladder des aanziens ben jij nu echt wel gezakt hoor. Ik dacht altijd dat jij zo'n braaf meisje was. Netjes thuis, handjes boven de dekens slapen enzo. Maar nu... tsssquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben te zwak, dawg, het is me niet gelukt!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:51 schreef dawg het volgende:
he pinochio... je neus groeit!...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.
ik ben meer van het subtiele ofzo
Ripley Nanningaquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
he pinochio... je neus groeit!...
Aaawh Kwaakje!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
JB... meisje.. op de ladder des aanziens ben jij nu echt wel gezakt hoor. Ik dacht altijd dat jij zo'n braaf meisje was. Netjes thuis, handjes boven de dekens slapen enzo. Maar nu... tsss![]()
náh! waarom zou ik nou de intentie hebben om jou op de kast te jagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb MSN, doe je best zou ik zeggen
klef.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sex == vies BAH!... vies klef gedoe..
Het is maandagmorgen he, dan moet je iets duidelijker zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben te zwak, dawg, het is me niet gelukt!![]()
Alhoewel, de dag is nog lang
Ik ben veel aardiger dan wilma N. En ik heb betere tietenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ripley NanningaDe koniging der roddels van [singles]
Goedemorgenquote:
Ik vind dr eigenlijk heel aardig en vriendelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben veel aardiger dan wilma N. En ik heb betere tieten
Goedemorgen Auto.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen
Lag je weer te laat in je bedje?
Goedemorgen Rip.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
hahaha... hoe subtielquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Haha, niet miepen danquote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Goedemorgen Auto.
Viel wel mee eigenlijk.
Niet op Fok! komenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is maandagmorgen he, dan moet je iets duidelijker zijn.
Ik vind haar buste altijd een beetje eng, vandaarquote:
Dat is die ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind haar buste altijd een beetje eng, vandaar
Dat verklaart ook waarom er op Google afbeeldingen bijna alleen foto's van haar hoofd te vinden zijn...quote:
Hehe.quote:
Succes!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe.
Ik ga naar de uni
Denk alleen niet dat ik het tot half 7 vol ga houden
Veel plezier, en wakker blijven hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Hehe.
Ik ga naar de uni
Denk alleen niet dat ik het tot half 7 vol ga houden
Dien ik mij te schamen als ik Wilma Nanniga heul niet ken?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:05 schreef Ripley het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dien ik mij te schamen als ik Wilma Nanniga heul niet ken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilma_Nanningaquote:Op maandag 16 februari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
nopes, ken ik ook niet!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I've been Nouked
.
Wanneer komt het tweede afspraakje?
eni k maar denken dat ik de enige was die dat kon zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I've been Nouked
.
Wanneer komt het tweede afspraakje?
wishfull thinkingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eni k maar denken dat ik de enige was die dat kon zeggen
Was een serieuze vraag?quote:
Op de manier waarop het eerste afspraakje was, kan ik zeggen, ik ben ten alle tijde beschikbaar...quote:
Denk dat je wat meer van je tieten hier moet posten, dan kunnen wij daar wel een onobjectief oordeel over geven. Wil je misschien een vooraf aanzicht, profiel foto plaatsen. Zonder kleding uiteraard, tegen witte achtergrond. Eventueel aangevuld met een foto voorzien van wat agent provocateur ondersteunings materiaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eni k maar denken dat ik de enige was die dat kon zeggen
quote:
The usualquote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Alleen veuls te kort.
En jij?
Dat zeg ik; retezwak!quote:
Naja nu wil ik wel dat je terug praat.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de manier waarop het eerste afspraakje was, kan ik zeggen, ik ben ten alle tijde beschikbaar...
ook veels te kort!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Alleen veuls te kort.
En jij?
Ik denk van nietquote:Op maandag 16 februari 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Denk dat je wat meer van je tieten hier moet posten, dan kunnen wij daar wel een onobjectief oordeel over geven. Wil je misschien een vooraf aanzicht, profiel foto plaatsen. Zonder kleding uiteraard, tegen witte achtergrond. Eventueel aangevuld met een foto voorzien van wat agent provocateur ondersteunings materiaal!
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praatquote:Op maandag 16 februari 2009 11:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja nu wil ik wel dat je terug praat.
wat een zelfkennisquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praat
Maar ik hou van krijsende meisjesquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praat
quote:
Ik wil wel even in je oor krijsen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik hou van krijsende meisjes![]()
.
Als ik ondertussen naar die tieten mag kijken vind ik het prima...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil wel even in je oor krijsen hoor
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstemquote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik hou van krijsende meisjes![]()
.
eg nie!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstem
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstem
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ondertussen naar die tieten mag kijken vind ik het prima...
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...
Jij denkt van niet, wij denken van wel.. Wij zijn met meer, meerderheid wint. Democratie is goed!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...
Ik schaar me achter Rip. We wisselen lijstjes en updates uit, dat kan ik niet missen natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij denkt van niet, wij denken van wel.. Wij zijn met meer, meerderheid wint. Democratie is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |