Het is sowieso een kut-TTquote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is sowieso een kut-TT
Geen JB-TT iig
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:quote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?
met van die schattige rode wangetjes en twinkeloogjes omdat je een doerakstreek geleverd hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:toen ik hem invoerde
Niet gaan werken is de oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
wat ben jij ook een slet ook he!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!![]()
Ff snel hoi zeggen om te laten zien dat ik echt nog leef... ga me aankleden en dan met birgit op pad (staat onder de douche
)
papapadada.... I am lovin' itquote:Op maandag 16 februari 2009 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij ook een slet ook he!
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
zag dat je best wel vliefd bent, je hebt zelfs een gedicht ingestuurdquote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
Tja jij wilt me niet dus....quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja jij wilt me niet dus....
Als je vaker drinkt wen je er aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
Echt jij bent grappigquote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aawww, er is vast misschien heel misschien ergens op deze aardkloot nog wel iemand die misschien in de buurt van mijn onweerstaanbare persoonlijkheid, goddelijke looks en lustopwekkende blik komt
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, maar te kort, en vanmorgen was het te vroeg.
Jij? Uberhaupt wel aan slapen toegekomen?
Ruilen? Ik heb zo geen zin vandaag.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Goede tip!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je vaker drinkt wen je er aan.
Wat relaxed! Dat je al klaar bent dan, niet dat je al vanaf 5 uur bezig bent.. Maar ach, ik heb even lang geslapen en moet nog de hele dag..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!
nu ff deze dag zien door te komen en dan is t goed
werkenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Join the club.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Oow nee, wat een wereldramp!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
ik weet tquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijk
goh jij ookquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hier niet de enige ben, dus was eigenlijk beetje onzinnige post van mijquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!
echt, die tong van jou maakt overuren!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich weer bezig houden met lekkere erm belangrijke dingen
Werk ze.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet t
maar wil zo graag mn bedje weer in kruipen en even lekker wegkwijnen in zelfmedelijde hahahaha
ik ga mezelf nu toch maar bij elkaar slepen en richting werk....
fijne dag allemaal tot later
zelfs al dubbel posten, het moet niet gekker worden...quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net afgebeld.
Lijkt wel of ik me steeds beoerder voel naarmate ik langer wakker ben
vanaf het begin geteld ongeveer 73quote:Op maandag 16 februari 2009 09:01 schreef djayzz het volgende:
Hoeveel FOK! relaties zijn al ontstaan uit deze topic reeks?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanaf het begin geteld ongeveer 73
Volgens mij is dat met veel fantasiequote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat met of zonder sexrelaties?
Sterkte!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kruip dadelijk ook in bed snuit, voor nu wacht ik voor de zekerheid nog even
I knowquote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met veel fantasie
Ik denk zonder als ik sommige discussies ziequote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat is nog exclusief onsquote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker in bed gaan liggen dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net afgebeld.
Lijkt wel of ik me steeds beoerder voel naarmate ik langer wakker ben
Ik wil iemand die me komt verzorgen
Heeft dat een naam dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kruip dadelijk ook in bed snuit, voor nu wacht ik voor de zekerheid nog even
Dan zijn er vast ontelbaar van dat soort relaties begonnen hierquote:
wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast ontelbaar van dat soort relaties begonnen hier
Is 't zo erg?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet anders van je.
ja, lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom er zo wel bij kruipen om je warm te houden, die kruik blijft ook niet onbeperkt warm
Hahahaquote:
Ja zag het te laat. Het is dat ik vandaag geen tijd heb, anders was ik wel even langsgekomen om een pot thee voor je te zetten hoor.quote:
Hihi..quote:
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvatquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
En hoeveel relaties staan er al in de planning?
Ik zie Nouk84 en Snuitebolletje. wie nog meer?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
Ik met Nouk???quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Sorry, mijn fuotquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.
Geen idee. Ik volg die twee niet echt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
HW wel, die is er daarna met Pien vandoor gegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] postquote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:wat is iedereen er stil van geworden!
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] post
I'm with him..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
Of juist bij het hebben van een FoBoquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwamquote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes
heb net toyboy op de trein gezet en mag zo gaan werken blerch
Haha, dat wilde ik dus wel typen..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zei niet eens "I'm with stupid" meer!
gaat goed met onze relatie
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwam
I'm shocked...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik dus wel typen..
quote:
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Sorry voor de TT kwaakquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jah! wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
en heel misschien komen er dan nieuwsgierige vrouwen die persé lijstjes bij willlen houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
![]()
Ik had toch iets vroeger dan 4 uur moeten gaan slapen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of juist bij het hebben van een FoBo
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?
quote:
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[Of juist bij het hebben van een FoBo]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.
Das vroeg!quote:
volgende keer help ik wel een handjequote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud wel
Look who's talkingquote:
Dat mag!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgende keer help ik wel een handje
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja![]()
Sommige mensen houden geen rekening met mensen die vrij hebben op maandag
Gooi je haar los en doe een keer gek.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?
quote:
Maak je over mij maar geen zorgenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gooi je haar los en doe een keer gek.
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hadden toch niks? dus niet mekkeren
Ik moet niksquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
te laatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Doe maar rustig aan hoor, niemand anders die het voor je doetquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Aaah, das lief...quote:
Optijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
Nee! Ik heb hoofdpijn, en schrok om half 8 wakker (moest een half uur later de deur uit).. Ik heb mezelf uit bed weten te slepen, als ik dat niet had gedaan, dan had ik nu nog geslapen (is wel eens voorgekomen...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kon jij nog een beetje wakker worden
Rival!quote:
dat kan natuurlijk ook......quote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doen we gelijk met het likken
the moment is gonequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |