Niet alles is bedoeld zoals jij het opvatquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
En hoeveel relaties staan er al in de planning?
Ik zie Nouk84 en Snuitebolletje. wie nog meer?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld zoals jij het opvat
Ik met Nouk???quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
Oftewel nobody knows?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Sorry, mijn fuotquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik met Nouk???nee, ik moet de meest gewilde vrijgezel van Fok! blijven
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Niemand. Ga maar in Boe's lijstje in ONZ kijken.
Geen idee. Ik volg die twee niet echt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
HW wel, die is er daarna met Pien vandoor gegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben HW en Kasta nooit in singles gepost?
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] postquote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:wat is iedereen er stil van geworden!
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja he. En het enige wat ik wilde weten is of er kans is op een relatie als je in [Singles] post
I'm with him..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
Of juist bij het hebben van een FoBoquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwamquote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes
heb net toyboy op de trein gezet en mag zo gaan werken blerch
Haha, dat wilde ik dus wel typen..quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zei niet eens "I'm with stupid" meer!
gaat goed met onze relatie
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lief, heb je een railrunnerkaartje voor hem gekocht. Je weet dat die dan eigenlijk niet zonder begeleiding mag reizen. Hopelijk pakt de conducteur hem niet op, kan ie straks aan mama uitleggen waarom ie helemaal vanuit limbabmwe kwam
I'm shocked...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik dus wel typen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |