quote:
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Sorry voor de TT kwaakquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jah! wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
en heel misschien komen er dan nieuwsgierige vrouwen die persé lijstjes bij willlen houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
![]()
Ik had toch iets vroeger dan 4 uur moeten gaan slapen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of juist bij het hebben van een FoBo
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?
quote:
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[Of juist bij het hebben van een FoBo]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.
Das vroeg!quote:
volgende keer help ik wel een handjequote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud wel
Look who's talkingquote:
Dat mag!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgende keer help ik wel een handje
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja![]()
Sommige mensen houden geen rekening met mensen die vrij hebben op maandag
Gooi je haar los en doe een keer gek.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?
quote:
Maak je over mij maar geen zorgenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gooi je haar los en doe een keer gek.
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hadden toch niks? dus niet mekkeren
Ik moet niksquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
te laatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Doe maar rustig aan hoor, niemand anders die het voor je doetquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
Nu op springen en misschien nog net op tijd komen of gewoon lekker mn kopje thee op drinken en dan maar te laat komen....
Aaah, das lief...quote:
Optijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het niet hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben geen schaap, je moet snotverdrie eens lief zijn!
Nee! Ik heb hoofdpijn, en schrok om half 8 wakker (moest een half uur later de deur uit).. Ik heb mezelf uit bed weten te slepen, als ik dat niet had gedaan, dan had ik nu nog geslapen (is wel eens voorgekomen...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kon jij nog een beetje wakker worden
Rival!quote:
dat kan natuurlijk ook......quote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doen we gelijk met het likken
the moment is gonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |