quote:
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Sorry voor de TT kwaakquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook.... Zullen we een clubje oprichting voor kansloze single fokkers? Misschien kunnen we dan wel een eigen reeks krijgen. Zetten we voor elk topic "[singles] <stoere titel>" Denk dat er nog wel meer mensen single zijn, zou best wel eens een leuk succesje kunnen worden
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jah! wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
en heel misschien komen er dan nieuwsgierige vrouwen die persé lijstjes bij willlen houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar deel van uitmaak?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zitten hier dan veel 20 jarige jochies?
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopez.. het gaat al mis bij het ontbreken van een FoBo...
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
![]()
Ik had toch iets vroeger dan 4 uur moeten gaan slapen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of juist bij het hebben van een FoBo
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! Al ben ik alweer 2,5 uur wakker, jij ook?
quote:
Owquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[Of juist bij het hebben van een FoBo]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben alweer 2 uur wakker. Maar ik had geen fles wijn verorberd.
Das vroeg!quote:
volgende keer help ik wel een handjequote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet! De fles niet, de inhoud wel
Look who's talkingquote:
Dat mag!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgende keer help ik wel een handje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |