Het is sowieso een kut-TTquote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is sowieso een kut-TT
Geen JB-TT iig
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:quote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?
met van die schattige rode wangetjes en twinkeloogjes omdat je een doerakstreek geleverd hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:toen ik hem invoerde
Niet gaan werken is de oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
wat ben jij ook een slet ook he!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!![]()
Ff snel hoi zeggen om te laten zien dat ik echt nog leef... ga me aankleden en dan met birgit op pad (staat onder de douche
)
papapadada.... I am lovin' itquote:Op maandag 16 februari 2009 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij ook een slet ook he!
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
zag dat je best wel vliefd bent, je hebt zelfs een gedicht ingestuurdquote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
Tja jij wilt me niet dus....quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja jij wilt me niet dus....
Als je vaker drinkt wen je er aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee..
En ik heb hoofdpijn. Note to self; geen wijn op zondag, en zeker geen hele fles.
Echt jij bent grappigquote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aawww, er is vast misschien heel misschien ergens op deze aardkloot nog wel iemand die misschien in de buurt van mijn onweerstaanbare persoonlijkheid, goddelijke looks en lustopwekkende blik komt
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, maar te kort, en vanmorgen was het te vroeg.
Jij? Uberhaupt wel aan slapen toegekomen?
Ruilen? Ik heb zo geen zin vandaag.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Goede tip!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je vaker drinkt wen je er aan.
Wat relaxed! Dat je al klaar bent dan, niet dat je al vanaf 5 uur bezig bent.. Maar ach, ik heb even lang geslapen en moet nog de hele dag..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aw, mup, sterkte dan maar... ik ben nu zo een beetje klaar met werken voor vandaag... (wel al vanaf 5 uur bezig..was vergeten dat ik iets voor 9 uur in moest leveren vandaag)
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk, beetje kort maar goed geslapen!
nu ff deze dag zien door te komen en dan is t goed
werkenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Join the club.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werken![]()
en ik heb zoooooooo geen zin
Oow nee, wat een wereldramp!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
ik weet tquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
komop! je kan het! troost je met het idee dat je niet de enige bent! wel de enigste natuurlijk
goh jij ookquote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Ik ben nog steeds single
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hier niet de enige ben, dus was eigenlijk beetje onzinnige post van mijquote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG STEEDS???? DAMN!!! ik heb echt zoooooooooo veel medelijden met je!
echt, die tong van jou maakt overuren!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich weer bezig houden met lekkere erm belangrijke dingen
Werk ze.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet t
maar wil zo graag mn bedje weer in kruipen en even lekker wegkwijnen in zelfmedelijde hahahaha
ik ga mezelf nu toch maar bij elkaar slepen en richting werk....
fijne dag allemaal tot later
zelfs al dubbel posten, het moet niet gekker worden...quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net afgebeld.
Lijkt wel of ik me steeds beoerder voel naarmate ik langer wakker ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |