Er staat één foto in! Nee, om echt geloofwaardig over te komen moet je toch echt verschillende foto's op verschillende locaties hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb cappucino en een fobo, nou blij
ja ik was erg blij met hem, heeft ie ook wel gewetenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een prutser!
Dat laatste is natuurlijk het ergste van alles..
Ja, ach...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat denk je op de maandagochtend?
Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtielerquote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat denk je op de maandagochtend?
Ik wou het niet zeggen..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Natuurlijke schoonheid![]()
En nee ik zou niet durvenMaar ik ga wel even ontbijten voordat het lunch gaat heten.
Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtieler
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij............................. altijd!!
Misschien is dit duidelijker voor mensen zonder eigen gedachtes of fantasie.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik was erg blij met hem, heeft ie ook wel geweten![]()
zie bovenstaande antwoord
Spierballen mee kweken bengel.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij hebt ook wel iets te rukken nodig, je rechterhand zal wel vermoeid zijn.
Dit is een grapje natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TTquote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousen
hahahaha!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is nog maar een laag kastje, dit kan hoger.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.
Ik ging alleen deze periode echt mn leven beterenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan maakt het al helemaal niets meer uit.lekker rustig bakje thee.
Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat één foto in! Nee, om echt geloofwaardig over te komen moet je toch echt verschillende foto's op verschillende locaties hebben.
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TT
Je hebt me nog niet op de kast meegemaakt schatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.
Tss, zwak excuus. Je ziet hier zoveel die werken en lading posts plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |