Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtielerquote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat denk je op de maandagochtend?

Ik wou het niet zeggen..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Natuurlijke schoonheid
En nee ik zou niet durvenMaar ik ga wel even ontbijten voordat het lunch gaat heten.

Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bovendien kan niet braafjes ook wel wat subtieler

quote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij............................. altijd!!

Misschien is dit duidelijker voor mensen zonder eigen gedachtes of fantasie.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]

de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]

quote:
 Jij hebt ook wel iets anders dan rukken nodig, je rechterhand zal wel vermoeid zijn.
  Jij hebt ook wel iets anders dan rukken nodig, je rechterhand zal wel vermoeid zijn. 

quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik was erg blij met hem, heeft ie ook wel geweten
zie bovenstaande antwoord

Spierballen mee kweken bengel.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij hebt ook wel iets te rukken nodig, je rechterhand zal wel vermoeid zijn.
Dit is een grapje natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.

laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TTquote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de volgende TT wordt: verzin het lekker zelf, stelletje zeurkousen

hahahaha!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]

je laat je toch niet op de kast jagen hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

Het is nog maar een laag kastje, dit kan hoger.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.

Ik ging alleen deze periode echt mn leven beterenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan maakt het al helemaal niets meer uit.lekker rustig bakje thee.
 bah
 bah

Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat één foto in! Nee, om echt geloofwaardig over te komen moet je toch echt verschillende foto's op verschillende locaties hebben.

dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
laat ze maar zeuren hoor, als je pijpen erbij had gezet kreeg je van mij een +1 voor de TT

voor jullie
 voor jullie

Je hebt me nog niet op de kast meegemaakt schatquote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet op de kast jagen hè.

Tss, zwak excuus. Je ziet hier zoveel die werken en lading posts plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja jezus he, ik kan niet heel de dag foto's zitten uploaden. ik zit op mijn werk.
 hap
   hap

je kan het zo subtiel brengen als je wilt... maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.
ik ben meer van het subtiele ofzo

je zegt het alsof het niet lang meer kan duren.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt me nog niet op de kast meegemaakt schat

ooh... teh horror.. nee dat moeten we niet hebben hoor. Straks moet er ook nog iemand bij gaan houden wie die koppeltjes zijn, wat ze doen met elkaar, hoe vaak en wanneer. BRRRR....quote:Op maandag 16 februari 2009 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er zelfs wel koppeltjes uit!

Als je nu eens wat eerder je nest uit kwam, dan had je tenminste tijd om fatsoenlijk thee te zetten, brood te smeren en te ontbijten!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
mogge....
gaat het nu op de vroege morgen weer alleen over sex?
pff op de nuchtere maag, zucht

sex == vies BAH!... vies klef gedoe..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
inderdaad.
sex moet je niet over lullen dat moet je gewoon doen

Ik heb MSN, doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je zegt het alsof het niet lang meer kan duren.

Ja, en daar hebben we Rip voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooh... teh horror.. nee dat moeten we niet hebben hoor. Straks moet er ook nog iemand bij gaan houden wie die koppeltjes zijn, wat ze doen met elkaar, hoe vaak en wanneer. BRRRR....

JB... meisje.. op de ladder des aanziens ben jij nu echt wel gezakt hoor. Ik dacht altijd dat jij zo'n braaf meisje was. Netjes thuis, handjes boven de dekens slapen enzo. Maar nu... tsssquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk: doe eens een keer niet zo braafjes...

Ik ben te zwak, dawg, het is me niet gelukt!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:51 schreef dawg het volgende:

he pinochio... je neus groeit!...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was ik er nog steeds misselijk van geworden.
ik ben meer van het subtiele ofzo

Ripley Nanningaquote:
 De koniging der roddels van [singles]
  De koniging der roddels van [singles]  

quote:Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
he pinochio... je neus groeit!...

Aaawh Kwaakje!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
JB... meisje.. op de ladder des aanziens ben jij nu echt wel gezakt hoor. Ik dacht altijd dat jij zo'n braaf meisje was. Netjes thuis, handjes boven de dekens slapen enzo. Maar nu... tsss

náh! waarom zou ik nou de intentie hebben om jou op de kast te jagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb MSN, doe je best zou ik zeggen

klef.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sex == vies BAH!... vies klef gedoe..
 O.
   O.    tuurlijk.
 tuurlijk.

Het is maandagmorgen he, dan moet je iets duidelijker zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben te zwak, dawg, het is me niet gelukt!
Alhoewel, de dag is nog lang

Ik ben veel aardiger dan wilma N. En ik heb betere tietenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ripley NanningaDe koniging der roddels van [singles]

Goedemorgenquote:

Ik vind dr eigenlijk heel aardig en vriendelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben veel aardiger dan wilma N. En ik heb betere tieten

Goedemorgen Auto.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen
Lag je weer te laat in je bedje?

Goedemorgen Rip.quote:

quote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:

hahaha... hoe subtielquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]

Haha, niet miepen danquote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Goedemorgen Auto.
Viel wel mee eigenlijk.

Niet op Fok! komenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is maandagmorgen he, dan moet je iets duidelijker zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |