quote:
Max (20) en Martijn (19) uit Amersfoort wonen al samen, op twintig vierkante meter. Maar omdat ze al ruim een jaar heftig verliefd zijn, mag die beperkte woonruimte de pret niet drukken. Ze studeren beiden ‘filmmaking’ in Amsterdam en hebben hun toekomst al helemaal uitgestippeld. Martijn wordt filmregisseur en Max wordt videoclipregisseur. Max en Martijn hebben zo hun eigen redenen om mee te doen aan het Baby Te Huur-experiment. Ze vinden het ronduit belachelijk dat het nog steeds niet breed maatschappelijk geaccepteerd is dat homoseksuele stellen kinderen opvoeden.
Martijn heeft het Amnesty-teken op zijn pols getatoeëerd. Ze zijn bijzonder maatschappelijk bewogen en eten dan ook vegetarisch. Maar ze bellen net zo goed defensie als er om twaalf uur ’s middags een vliegtuig van de luchtmacht overvliegt. Blijven de heren zo idealistisch nu ze de zorg van een kind voor hun kiezen krijgen?
quote:
Quinta (20) en Takuya (24) uit Almere zijn al anderhalf jaar samen. HES-student Takuya heeft een Japanse vader en een Irakese moeder. Vanuit zijn achtergrond is hij gewend dat zijn moeder alles voor hem doet: van het opscheppen van zijn eten tot het klaarhangen van zijn kleding. Hij verwacht dat zijn toekomstige vrouw dit ook voor hem zal doen, maar Quinta denkt daar anders over. En daarom heeft Quinta hen aangemeld voor het Baby Te Huur-experiment.
Vanaf het moment dat zij hun Baby Te Huur-huis betrekken is de traditionele man-vrouw verdeling een feit. In een laatste poging om daar wat aan te veranderen, gaat een relatietherapeut het oranje huis in. Zij gaat proberen het traditionele rollenpatroon te doorbreken. Lukt dat of blijft Takuya bij zijn traditionele denkbeelden?
quote:
De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18) komen uit Hengelo. Voor hen is Baby Te Huur één geweldig groot avontuur in de grote stad. Vóór hun deelname aan Baby Te Huur wisten ze het verschil niet tussen een metro en een tram.
Yvet draagt Joshua op handen. Hij is haar sprookjesprins. En Joshua laat zich graag door Yvet meevoeren. Ze leven op een roze wolk. Het liefst zouden ze in een sprookjeswereld wonen, samen met hun konijn Jumper. De romantiek spat de pan uit dus bij dit koppel. Maar blijft daar iets van over als er een baby in huis komt die maar niet stopt met huilen?
http://www.bnn.nl/page/babytehuur2009quote:
Abbygail (18) en Jelle (19) wonen in Almere. Abbygail droomt van een gezin met tien kinderen. Jelle moet wat haar betreft later brood op de plank regelen voor hun toekomstige gezin. Het stel studeert aan de Hogeschool Utrecht. Zij doet Sociaal Pedagogische Hulpverlening en hij Bedrijfscommunicatie. Volgens zijn liefje is Jelle briljant, alleen weet hij dat zelf nog niet. Voor Jelle was een gezin met twee kinderen ooit meer dan genoeg, maar inmiddels heeft hij voor Abbygail het aantal opgeschroefd naar vier kids.
Abbygail is enorm afhankelijk van Jelle en mist hem al als hij een uur de deur uit is.
En Jelle houdt van Abbygail omdat ze zo lief is, anders dan anderen en lekker springerig. Eigenlijk heeft dit stel alleen maar oog voor elkaar. Maar weet de beweeglijke baby Mike daar misschien verandering in te brengen?
Dan plas je best rustig. Ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ging ik ff naar de wc, je hoort die Takuya van een km afstand zeiken man, en nee zo hard staat m'n tv nou ook weer niet.
Echt he...wat een irritant kind.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Fendy het volgende:
Dit is ook zo'n ongelofelijk trutje van de bovenste plank
Eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Moppie_1974 het volgende:
Schande dat ze een kindje bij een stel laten die zoveel problemen onderling hebben.
Moet dat kind daar de hele tijd tussen zitten!!!
Vorige week toch met dat dansje ook enzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
Yvette is stom.
Ik vind haar wel schattigquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
Yvette is stom.
"Dat is best niet grappig."quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
Yvette is stom.
Obsessief is een betere omschrijving.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
Yvette is stom.
Toen ik dat zag....omg wat een debiel.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vorige week toch met dat dansje ook enzo?
Ja, echt gruwelijk irritatieopwekkendquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vorige week toch met dat dansje ook enzo?
Dat snap ik ook niet, ik had hem zo hard weggetrapt he.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef kalinho het volgende:
Die takuya is zo kankerstom, niet normaal zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kán zij bij hem blijven
Echt onvoorstelbaar, wat een extreem waardeloze kneus is die Takuya.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef kalinho het volgende:
Die takuya is zo kankerstom, niet normaal zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kán zij bij hem blijven
Het is niet mijn ding je weet, die dingen ben ik niet gewend weet jequote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Leer Nederlands.....
Dat dus...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Karammel het volgende:
Takuya is echt ongelofelijk. Ik wist eerlijk waar niet dat mensen zo verschrikkelijk in elkaar zouden kunnen zitten. Ongelofelijk.
Vorig topic misschienquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
ik dacht toch echt dat ik een post had hier
Tuurlijk krijgen ze betaaldquote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef trifko het volgende:
mensen die hun kind afstaan aan dit soort lui..![]()
krijgen ze betaald ofzo..
Hoop voor haar van niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef AHAH het volgende:
Ik vraag me echt af of ze nu nog een relatie hebben...
Het wordt wel streng in de gaten gehouden hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef trifko het volgende:
mensen die hun kind afstaan aan dit soort lui..![]()
krijgen ze betaald ofzo..
Die gast heeft zo'n extreem bord voor de kop dat ie nergens open voor staat. Totaal niet bereid een beetje normaal volwassen te worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
kan niet begrijpen hoe dat die gast Nederlands spreekt zolang hier al
Als jij het echt niet wil doen dan doe ik het wel hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hoop voor haar van niet...
"Dat kan ik niet want dat ben ik niet gewend"
"Ik kan geen boodschappen doen want ik weet nog geneens wat ik moet halen"
"Dat kan jij veel beter dus doe jij het maar"
Lambal
Ach kom op, zij ook tochquote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die gast heeft zo'n extreem bord voor de kop dat ie nergens open voor staat. Totaal niet bereid een beetje normaal volwassen te worden.
door de straatcoaches zeker.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het wordt wel streng in de gaten gehouden hoor.
Gelukkig ziet Jelle het wel helder....quote:
Ja braindead barbie die zegquote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach kom op, zij ook tochAnders was ze allang weggeweest
Nee die ouders zitten er ook met hun neus bovenop. Dat is ook op tv te zien geweest.quote:
Ja, ouders ook? Ik dacht alleen de coachquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die ouders zitten er ook met hun neus bovenop. Dat is ook op tv te zien geweest.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is Quinta even af van Takuya, lopen er nog 2 geiten achter haar aan
Komt ze die oppergeit nog op het station tegen ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is Quinta even af van Takuya, lopen er nog 2 geiten achter haar aan
Ja. Die zitten ook gewoon mee te kijken op een tv.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ouders ook? Ik dacht alleen de coach
Ah, okquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Die zitten ook gewoon mee te kijken op een tv.
En dan is ze nogsteeds bij hem, dat geloof je toch niet.quote:
nee alleen je lul in haar.quote:
hij is een mooiboy jeweetz.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan is ze nogsteeds bij hem, dat geloof je toch niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef kalinho het volgende:
Ja poep valt op zijn huid neit echt op, dat kan Yvet ook niet helpen
ik vond het vooral mooi toen ze zei ja je verbetert me altijdquote:
Dat vragen wij ons allemaal af.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Andromache het volgende:
Wat dóet zo'n leuke meid als Quinta nog met zo'n lamzak?!
Nou zoooo leuk is ze nou toch ook weer niet? Vergeleken met hem misschien wel, maar kom zeg...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Andromache het volgende:
Wat dóet zo'n leuke meid als Quinta nog met zo'n lamzak?!
ik vind die jongens ook de enige die geschikt zijn om een kindje te krijgen haha (en het erge is dat zij als ze bv willen adopteren door een heel gedoe heen moeten en de andere dames zich in een nacht kunnen laten bezwangeren)quote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Moppie_1974 het volgende:
Quinta is mooi.Echt een leuke griet om te zien.
Volgens mij is die eikel alleen daarom bij haar.
Maar het houden van is ver te zoeken.
Dat zij bij hem blijft is me een raadsel!
Er zijn echt wel leukere jongens met een liever karakter dan deze waardeloze imbeciel.
Abby blijt maar in zichzelf geloven dat ze het allemaal zo goed kan.
Iedereen ziet dat ze het NIET kan.Nu zij zelf nog.
Die gozer van haar is een sneu onderdanig tiepje.
Zulke grietjes als Abby willen persé zo'n jongen om de bazige kenau bij uit te hangen.Rillll.
Die 2 jongens doen het gewoon leuk.
Yvet....pfff...die voelt zich al 20 jaar ouder dan dat ze is.
Staat maar gemaakt vrolijk de supernanny uit te hangen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze nog graag met barbies speelt.
Die gozer van haar laat zich als een kleine jongen les geven door moeder overste.Bluhhhh.
Enge gedachte dat al die meisje straks ook ineens echt zwanger kunnen zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die jongens ook de enige die geschikt zijn om een kindje te krijgen haha (en het erge is dat zij als ze bv willen adopteren door een heel gedoe heen moeten en de andere dames zich in een nacht kunnen laten bezwangeren)
Haha, dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
Kutkind wou ze geloof ik zeggen!
Die opmerking van Jelle was stukken beterquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef rene90 het volgende:
En die opmerking van Abby vond ik nog het mooist "ja Jelle is nog niet echt klaar voor een kind hoor", op zo een manier gezegd dat zij er wel klaar voor is
Aflevering 4 staat er direct als je de site opent, afl 1, 2 en 3 staan bij Meest Bekeken als de eerste drie filmpjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat een slecht georganiseerde site van bnn, hoe kan ik een oude aflevering terug zien behalve random op de meest bekeken filmpjes klikken?
Toch zou een "alle videos" wel handig zijn, met titels erboven, ipv dat je boven elk filmpje eerst 3sec je muis moet houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aflevering 4 staat er direct als je de site opent, afl 1, 2 en 3 staan bij Meest Bekeken als de eerste drie filmpjes
omdat ze elkaar lief vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen ::')
Ze hebben een relatiequote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste vond ik nog dat ze zei op het einde: "Dan doe ik alles wel en kijk jij maar wanneer je kunt helpen." Of iets wat er op lijkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef cikolata het volgende:
Takuya kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan en Quinta neemt het nog serieus ook, gaat met hem in discussie en laat zich opstoken. zelfs de therapeut snapt het niet
Hij is tenminste slimmer dan die karakterloze jongetjes met die freaky neurotische Yvet en Abbygail![]()
Het homostel lijkt wel goed in balans te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 16-02-2009 16:51:01 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Toen ging ik ook stuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongen, gewoon vis, zonder bot.
Ik heb nog nooit z'on emo muts gezien zegquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
yvetin aflevering 5, vind echt dat ze het goed doet
toen ik dat zei was ik bij minuut 5 ergensquote:Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit z'on emo muts gezien zeg
Met dr spanning in haar schouders.
Ze is wel leuk om te zien hoor, maar ze kan zo overdreven doen, met emotie'squote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik dat zei was ik bij minuut 5 ergenstoen ze nog een peuter had
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef Moppie_1974 het volgende:
Eigenlijk mag ik ook niet online kijken van mezelf.
Maar vanavond doe ik het stiekum.
NIET SPOILEREN VOOR DE VOLGENDE AFLEVERING!!!!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Dat is een spoiler? Dat er ballonnen en homo's in voorkomen?
Misschien gaan ze daarna laten zien hoe ze zichzelf het beste kunnen voortplanten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
In aflevering 6 komen de bejaarden al? Maar er zijn negen aflevering in totaalOf gaan ze daarna nog in een crematorium werken
?
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien gaan ze daarna laten zien hoe ze zichzelf het beste kunnen voortplanten...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?
Ja, maar toen hadden ze geen bejaardequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind de stap van peuter naar puber trouwens wel erg groot. Was er vorig jaar niet nog een stap tussen? Kan met zoiets herinneren dat ze toen met kinderen van 9-10 naar het hockey-/voetbalveld gingen ofzo.
Ik hoor 't 'm zo nog zeggen ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?
Die vooruitblik met de bejaarden is wel grappig.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Toen ging ik ook stuk.
- "Maar welke dan?!"
"Gewoon die je in de supermarkt kan kopen, doe je in de pan!!!"
!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Mirjam het volgende:
Iedere keer als ik due takuya zie, krijg ik de sterke neiging om hem door de tv te sleuren en hem een paar klappen op zn neus te geven
Oh, ik hoop het zo voor haar, ik roep het iedere aflevering weer...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:59 schreef BuupWerk het volgende:
meisje opent dr ogen vast wel als ze zich zelf op tv ziet nou ja zich zelf...HEM !!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Abygail, als jij nu het hoofd van Takuya pakt dan pak ik het hoofd van Abygail en die rammen we hun hoofden tegen elkaar aan!!
Ging nooit om alleen baby'squote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Fendy het volgende:
Ik snap het format eigenlijk niet meer, ik dacht dat het vooral om 'baby' te huur ging en niet over tieners en bejaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Hoe heet die serie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
Op BBC Three is vandaag de US versie begonnen.
Bij 3 stelletjes hebben de ouders al ingegrepen
De ouders hebben ingegrepen? Oei, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
Of ze zijn niks gewend daarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
De ouders hebben ingegrepen? Oei, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt?
Is dat ergens online te bekijken??quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
En nog kan ik geen hele uitzendingen vinden, alleen 2 minuten dingen.. (Of ik kan niet zoeken)quote:
The pirate bay heeft hem.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En nog kan ik geen hele uitzendingen vinden, alleen 2 minuten dingen.. (Of ik kan niet zoeken)
Ik ga gewoon op tv kijkenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp![]()
Vanavond/morgen aflevering 6 online!
Tering iddquote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
Rare naam
Wat een debiel is Takuya toch ook![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Die 2 meiden bij Yvet, die zien er gewoon volwassener uit dan die Yvet zelf
Volgende week worden het bejaarden...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Remake het volgende:
Daarom klopt het programma nu niet meer echt...
Die Yvet is ook net een kleuterquote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Die 2 meiden bij Yvet, die zien er gewoon volwassener uit dan die Yvet zelf
Wij mannen kunnen wel trekkenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Remake het volgende:
Rare opdracht ook...
Je hebt je antwoord ongeveerquote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou Yvet pijpen? Of word dat 1 keer per week plichtmatig in de missionaris
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgende week worden het bejaarden...
Had ik eigenlijk alleen bij die preutse tut Yvet, leek wel of ze voor het eerst zo hard genomen werdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat standjesspel! Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte voor de tv.
Die vuist ookquote:Op zondag 22 februari 2009 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen bij die preutse tut Yvet, leek wel of ze voor het eerst zo hard genomen werdmaar die homo's wisten geloof ik het hele sexwoordenboek uit hun hoofd
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef sander89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Niet gaan spoileren hèquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef Ellatjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
nou ja hij is 17? oudste meisje 15?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef Mestras het volgende:
whahaa die yvet is gewoon bang dat haar josua versiert zou worden door die pubermeisjes![]()
'WAAROM WORD JE NIET GEWOON LELIJK'
kanssloos
Nee joh het zijn echt nog broekies hoor!! Takuya is de enige die 23 is.. de rest is (veel) jonger!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Mestras het volgende:
`17? ik dacht een jaar of 23 ofzo
haha die jongen is een beetje sloom volgens haar dan volgens mij is die jongen weg met een heel snel tempo na dit programma !!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Die vriend van Abygail
"En als je haar dan zo ziet schreeuwen en zo ziet staan, dan denk je niet van 'oh nee nou is ze extra aantrekkelijk'"!
En hij is zo te zien ook nog samen met die hysterische graftak!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nou als jullie denken dat hij sloom is, kijk dan maar hoe hij heet op hyves: http://muziekjelle.hyves.nl/
Hij zat hier op Fok!, het lijkt me wel een aardige gast.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hij is zo te zien ook nog samen met die hysterische graftak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal hoop aantal ook nog alleen online kijken, dus denk dat ze wel de 500000 halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef Koen465 het volgende:
D'r kijken maar 375.000 mensen naar dit programma... zie http://www.kijkonderzoek.nl/
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Rens_Wilders het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En als Josua dat nou zegt, zou Yvet dan ook dat zeggen![]()
En dat terwijl ik dat al het ergste vond wat ik ooit op tv heb mogen zien, wat een slecht programma en ouders die hun baby's hieraan laten meedoen, echt ik heb er geen woorden voor over.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Ellatjuh het volgende:
vind die ouderen fase 3x niks en die seizoen 1 was gewoon leuker.
Dat is hier al vaker besproken maar het zijn waarschijnlijk mensen die het geld goed kunnen gebruiken.... en er is natuurlijk wel continu een nanny bij die alles in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dat al het ergste vond wat ik ooit op tv heb mogen zien, wat een slecht programma en ouders die hun baby's hieraan laten meedoen, echt ik heb er geen woorden voor over.
OMG!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef BuupWerk het volgende:
IK VIND HET WEL GOED VAN DIE OUDERS...dit is de beste vorm van voorlichting iemand die van jou leeftijd zegt als je echt geen leuk kleven meer hebt neem dan kinderen want, je leven is ECHT OVER ! zelfde met budget en communicatie met elkaar...
Heb even zitten zoeken voor je en..........................................................................................................quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:50 schreef Lymfo het volgende:
Zijn de afleveringen van het eerste deel nog ergens te bekijken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb even zitten zoeken voor je en..........................................................................................................
.................................................................................................................................................................
ik kan het niet vinden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |