Hoop voor haar van niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef AHAH het volgende:
Ik vraag me echt af of ze nu nog een relatie hebben...
Het wordt wel streng in de gaten gehouden hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef trifko het volgende:
mensen die hun kind afstaan aan dit soort lui..![]()
krijgen ze betaald ofzo..
Die gast heeft zo'n extreem bord voor de kop dat ie nergens open voor staat. Totaal niet bereid een beetje normaal volwassen te worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
kan niet begrijpen hoe dat die gast Nederlands spreekt zolang hier al
Als jij het echt niet wil doen dan doe ik het wel hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hoop voor haar van niet...
"Dat kan ik niet want dat ben ik niet gewend"
"Ik kan geen boodschappen doen want ik weet nog geneens wat ik moet halen"
"Dat kan jij veel beter dus doe jij het maar"
Lambal
Ach kom op, zij ook tochquote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die gast heeft zo'n extreem bord voor de kop dat ie nergens open voor staat. Totaal niet bereid een beetje normaal volwassen te worden.
door de straatcoaches zeker.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het wordt wel streng in de gaten gehouden hoor.
Gelukkig ziet Jelle het wel helder....quote:
Ja braindead barbie die zegquote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach kom op, zij ook tochAnders was ze allang weggeweest
Nee die ouders zitten er ook met hun neus bovenop. Dat is ook op tv te zien geweest.quote:
Ja, ouders ook? Ik dacht alleen de coachquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die ouders zitten er ook met hun neus bovenop. Dat is ook op tv te zien geweest.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is Quinta even af van Takuya, lopen er nog 2 geiten achter haar aan
Komt ze die oppergeit nog op het station tegen ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is Quinta even af van Takuya, lopen er nog 2 geiten achter haar aan
Ja. Die zitten ook gewoon mee te kijken op een tv.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ouders ook? Ik dacht alleen de coach
Ah, okquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Die zitten ook gewoon mee te kijken op een tv.
En dan is ze nogsteeds bij hem, dat geloof je toch niet.quote:
nee alleen je lul in haar.quote:
hij is een mooiboy jeweetz.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan is ze nogsteeds bij hem, dat geloof je toch niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef kalinho het volgende:
Ja poep valt op zijn huid neit echt op, dat kan Yvet ook niet helpen
ik vond het vooral mooi toen ze zei ja je verbetert me altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |