Ik heb nog nooit z'on emo muts gezien zegquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
yvetin aflevering 5, vind echt dat ze het goed doet
toen ik dat zei was ik bij minuut 5 ergensquote:Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit z'on emo muts gezien zeg
Met dr spanning in haar schouders.
Ze is wel leuk om te zien hoor, maar ze kan zo overdreven doen, met emotie'squote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik dat zei was ik bij minuut 5 ergenstoen ze nog een peuter had
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef Moppie_1974 het volgende:
Eigenlijk mag ik ook niet online kijken van mezelf.
Maar vanavond doe ik het stiekum.
NIET SPOILEREN VOOR DE VOLGENDE AFLEVERING!!!!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Dat is een spoiler? Dat er ballonnen en homo's in voorkomen?
Misschien gaan ze daarna laten zien hoe ze zichzelf het beste kunnen voortplanten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
In aflevering 6 komen de bejaarden al? Maar er zijn negen aflevering in totaalOf gaan ze daarna nog in een crematorium werken
?
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien gaan ze daarna laten zien hoe ze zichzelf het beste kunnen voortplanten...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?
Ja, maar toen hadden ze geen bejaardequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind de stap van peuter naar puber trouwens wel erg groot. Was er vorig jaar niet nog een stap tussen? Kan met zoiets herinneren dat ze toen met kinderen van 9-10 naar het hockey-/voetbalveld gingen ofzo.
Ik hoor 't 'm zo nog zeggen ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
* Takuya: Jongen, gewoon op me zitten, ik heb geen zin om hier energie in te steken. Jij zou bovenop gaan, dat hebben we toch afgsproken man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vooruitblik met de bejaarden is wel grappig.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Toen ging ik ook stuk.
- "Maar welke dan?!"
"Gewoon die je in de supermarkt kan kopen, doe je in de pan!!!"
!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Mirjam het volgende:
Iedere keer als ik due takuya zie, krijg ik de sterke neiging om hem door de tv te sleuren en hem een paar klappen op zn neus te geven
Oh, ik hoop het zo voor haar, ik roep het iedere aflevering weer...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:59 schreef BuupWerk het volgende:
meisje opent dr ogen vast wel als ze zich zelf op tv ziet nou ja zich zelf...HEM !!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Abygail, als jij nu het hoofd van Takuya pakt dan pak ik het hoofd van Abygail en die rammen we hun hoofden tegen elkaar aan!!
Ging nooit om alleen baby'squote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Fendy het volgende:
Ik snap het format eigenlijk niet meer, ik dacht dat het vooral om 'baby' te huur ging en niet over tieners en bejaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Hoe heet die serie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
Op BBC Three is vandaag de US versie begonnen.
Bij 3 stelletjes hebben de ouders al ingegrepen
De ouders hebben ingegrepen? Oei, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
Of ze zijn niks gewend daarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
De ouders hebben ingegrepen? Oei, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt?
Is dat ergens online te bekijken??quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Chrizs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |