omdat ze elkaar lief vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen ::')
Ze hebben een relatiequote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste vond ik nog dat ze zei op het einde: "Dan doe ik alles wel en kijk jij maar wanneer je kunt helpen." Of iets wat er op lijkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef cikolata het volgende:
Takuya kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan en Quinta neemt het nog serieus ook, gaat met hem in discussie en laat zich opstoken. zelfs de therapeut snapt het niet
Hij is tenminste slimmer dan die karakterloze jongetjes met die freaky neurotische Yvet en Abbygail![]()
Het homostel lijkt wel goed in balans te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 16-02-2009 16:51:01 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Toen ging ik ook stuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongen, gewoon vis, zonder bot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |