ik vond het vooral mooi toen ze zei ja je verbetert me altijdquote:
Dat vragen wij ons allemaal af.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Andromache het volgende:
Wat dóet zo'n leuke meid als Quinta nog met zo'n lamzak?!
Nou zoooo leuk is ze nou toch ook weer niet? Vergeleken met hem misschien wel, maar kom zeg...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Andromache het volgende:
Wat dóet zo'n leuke meid als Quinta nog met zo'n lamzak?!
ik vind die jongens ook de enige die geschikt zijn om een kindje te krijgen haha (en het erge is dat zij als ze bv willen adopteren door een heel gedoe heen moeten en de andere dames zich in een nacht kunnen laten bezwangeren)quote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Moppie_1974 het volgende:
Quinta is mooi.Echt een leuke griet om te zien.
Volgens mij is die eikel alleen daarom bij haar.
Maar het houden van is ver te zoeken.
Dat zij bij hem blijft is me een raadsel!
Er zijn echt wel leukere jongens met een liever karakter dan deze waardeloze imbeciel.
Abby blijt maar in zichzelf geloven dat ze het allemaal zo goed kan.
Iedereen ziet dat ze het NIET kan.Nu zij zelf nog.
Die gozer van haar is een sneu onderdanig tiepje.
Zulke grietjes als Abby willen persé zo'n jongen om de bazige kenau bij uit te hangen.Rillll.
Die 2 jongens doen het gewoon leuk.
Yvet....pfff...die voelt zich al 20 jaar ouder dan dat ze is.
Staat maar gemaakt vrolijk de supernanny uit te hangen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze nog graag met barbies speelt.
Die gozer van haar laat zich als een kleine jongen les geven door moeder overste.Bluhhhh.
Enge gedachte dat al die meisje straks ook ineens echt zwanger kunnen zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die jongens ook de enige die geschikt zijn om een kindje te krijgen haha (en het erge is dat zij als ze bv willen adopteren door een heel gedoe heen moeten en de andere dames zich in een nacht kunnen laten bezwangeren)
Haha, dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
Kutkind wou ze geloof ik zeggen!
Die opmerking van Jelle was stukken beterquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef rene90 het volgende:
En die opmerking van Abby vond ik nog het mooist "ja Jelle is nog niet echt klaar voor een kind hoor", op zo een manier gezegd dat zij er wel klaar voor is
Aflevering 4 staat er direct als je de site opent, afl 1, 2 en 3 staan bij Meest Bekeken als de eerste drie filmpjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat een slecht georganiseerde site van bnn, hoe kan ik een oude aflevering terug zien behalve random op de meest bekeken filmpjes klikken?
Toch zou een "alle videos" wel handig zijn, met titels erboven, ipv dat je boven elk filmpje eerst 3sec je muis moet houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aflevering 4 staat er direct als je de site opent, afl 1, 2 en 3 staan bij Meest Bekeken als de eerste drie filmpjes
omdat ze elkaar lief vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen ::')
Ze hebben een relatiequote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die homos doen het nog het beste maar waarom moeten ze zo klef doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste vond ik nog dat ze zei op het einde: "Dan doe ik alles wel en kijk jij maar wanneer je kunt helpen." Of iets wat er op lijkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef cikolata het volgende:
Takuya kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan en Quinta neemt het nog serieus ook, gaat met hem in discussie en laat zich opstoken. zelfs de therapeut snapt het niet
Hij is tenminste slimmer dan die karakterloze jongetjes met die freaky neurotische Yvet en Abbygail![]()
Het homostel lijkt wel goed in balans te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 16-02-2009 16:51:01 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Toen ging ik ook stuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongen, gewoon vis, zonder bot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |