quote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Die 2 meiden bij Yvet, die zien er gewoon volwassener uit dan die Yvet zelf
Volgende week worden het bejaarden...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Remake het volgende:
Daarom klopt het programma nu niet meer echt...
Die Yvet is ook net een kleuterquote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Die 2 meiden bij Yvet, die zien er gewoon volwassener uit dan die Yvet zelf
Wij mannen kunnen wel trekkenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Remake het volgende:
Rare opdracht ook...
Je hebt je antwoord ongeveerquote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou Yvet pijpen? Of word dat 1 keer per week plichtmatig in de missionaris
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgende week worden het bejaarden...
Had ik eigenlijk alleen bij die preutse tut Yvet, leek wel of ze voor het eerst zo hard genomen werdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat standjesspel! Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte voor de tv.
Die vuist ookquote:Op zondag 22 februari 2009 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen bij die preutse tut Yvet, leek wel of ze voor het eerst zo hard genomen werdmaar die homo's wisten geloof ik het hele sexwoordenboek uit hun hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef sander89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Niet gaan spoileren hèquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef Ellatjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
nou ja hij is 17? oudste meisje 15?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef Mestras het volgende:
whahaa die yvet is gewoon bang dat haar josua versiert zou worden door die pubermeisjes![]()
'WAAROM WORD JE NIET GEWOON LELIJK'
kanssloos
Nee joh het zijn echt nog broekies hoor!! Takuya is de enige die 23 is.. de rest is (veel) jonger!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Mestras het volgende:
`17? ik dacht een jaar of 23 ofzo
haha die jongen is een beetje sloom volgens haar dan volgens mij is die jongen weg met een heel snel tempo na dit programma !!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Die vriend van Abygail
"En als je haar dan zo ziet schreeuwen en zo ziet staan, dan denk je niet van 'oh nee nou is ze extra aantrekkelijk'"!
En hij is zo te zien ook nog samen met die hysterische graftak!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nou als jullie denken dat hij sloom is, kijk dan maar hoe hij heet op hyves: http://muziekjelle.hyves.nl/
Hij zat hier op Fok!, het lijkt me wel een aardige gast.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hij is zo te zien ook nog samen met die hysterische graftak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal hoop aantal ook nog alleen online kijken, dus denk dat ze wel de 500000 halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef Koen465 het volgende:
D'r kijken maar 375.000 mensen naar dit programma... zie http://www.kijkonderzoek.nl/
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Rens_Wilders het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En als Josua dat nou zegt, zou Yvet dan ook dat zeggen![]()
En dat terwijl ik dat al het ergste vond wat ik ooit op tv heb mogen zien, wat een slecht programma en ouders die hun baby's hieraan laten meedoen, echt ik heb er geen woorden voor over.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Ellatjuh het volgende:
vind die ouderen fase 3x niks en die seizoen 1 was gewoon leuker.
Dat is hier al vaker besproken maar het zijn waarschijnlijk mensen die het geld goed kunnen gebruiken.... en er is natuurlijk wel continu een nanny bij die alles in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dat al het ergste vond wat ik ooit op tv heb mogen zien, wat een slecht programma en ouders die hun baby's hieraan laten meedoen, echt ik heb er geen woorden voor over.
OMG!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef BuupWerk het volgende:
IK VIND HET WEL GOED VAN DIE OUDERS...dit is de beste vorm van voorlichting iemand die van jou leeftijd zegt als je echt geen leuk kleven meer hebt neem dan kinderen want, je leven is ECHT OVER ! zelfde met budget en communicatie met elkaar...
Heb even zitten zoeken voor je en..........................................................................................................quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:50 schreef Lymfo het volgende:
Zijn de afleveringen van het eerste deel nog ergens te bekijken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb even zitten zoeken voor je en..........................................................................................................
.................................................................................................................................................................
ik kan het niet vinden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |