wrom nietquote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
TS kan nog altijd niet met de OP omgaan
Mjah precies. Daarom mocht ik vandaag ook naar Tennis gaan kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij was toch al de subsidie-allochtoon?
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah precies. Daarom mocht ik vandaag ook naar Tennis gaan kijken
Met een bountyquote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]met een excuse-neger?
Anders klopt het marketingplaatje niet
En ik heb verder nog wel braaf de link van het vorige topic toegevoegd en in de opsomming de vorige doorgestreept en nieuwe nummer toegevoegdquote:
wat zy zegt!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:tvp, heb werkelijk niks zinnigs te melden
srry
Het is nu kutweer genoeg imo.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tis wel nat en klef, alleen niet warm er bij. Dan is het pas echt kutweer
turk bemoei je eens met je eigen clubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Feyenoordhoerezonen
Ga godverdomme eens werken voor je geld
Feyenoord is mijn club!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
turk bemoei je eens met je eigen club
AH-Hooliequote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, excuseer mij.
Tribunevullers
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als hij een AH-hoolie is, ben jij een Ajacied.
het is nooit te laat voor abortusquote:Op maandag 16 februari 2009 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Wie zal het zeggen. Net als 1 van mijn overburen, daar hangt een gigantische FC-Utrecht vlag voor het raam.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is nooit te laat voor abortus
en nee niet twee keer hetzelfde huis, voor de scherpe mensen onder onsquote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En weer 2/3 woningbezichtigingen geplanned staan![]()
1 op de Graafbalderikstraat en een dubbele bezichtiging op de Admiraal de Ruyterweg.
dan moet je in het weekend geen onverstandige dingen doenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maandagmiddag dip hier. Ineens een partij moe!
Ik heb van het weekend ook heel geen onverstandige dingen gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je in het weekend geen onverstandige dingen doen
dan mag je ook niet zeikenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend ook heel geen onverstandige dingen gedaan
ik wilde het NET zeggen...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde .NET zeggen...
Je bedoelt de kuip?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Errrwin het volgende:
Iemand van jullie ervaring met die sportschool die op Zuid bij de Pathé zit?
Dat heet "De Kuip"quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Errrwin het volgende:
Iemand van jullie ervaring met die sportschool die op Zuid bij de Pathé zit?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat heet "De Kuip"
Vroeger moest je bepaalde kwaliteiten hebben om daarvoor in aanmerking te komen, tegenwoordig zijn die regels wat versoepeld geloof ik.
Mwah valt wel meequote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ojee, we kwetsen de tribunevulling!
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Heyyy zitten jullie hier, stelletje krotenkokerts!
Je gaat toch niet ontkennen dat we sociale achterstandwijken hebben in Rotterdam?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach vlieg op met die onzin. Mensen die zich druk maken om angsthaaslijstjes stemmen Wilders of verhuizen naar Gouda.
Ben je mal, al die wijken zijn ondergemiddeld qua criminaliteit en bovengemiddeld qua inkomen en welvaartquote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat we sociale achterstandwijken hebben in Rotterdam?
jij woont toch in zo'n wijk?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maar als je in zo'n wijk woont ben je lekker wel de slimste en de rijkste!!
West is toch zo'n kansloos stuk uit die lijst?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, maar bedankt voor het compliment
Jij woont in die ene goeie straat?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
Niet heel West. Mijn stukje West niet
In de goeie wijk, heel Middelland is in de top 20 niet te vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij woont in die ene goeie straat?
ow sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
In de goeie wijk, heel Middelland is in de top 20 niet te vinden
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zuid is en blijft kanslozer dan West.
ROFLOLquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.quote:wij gaan morgen een huis bezichtigen waar ook dat spul ligt ( in het hele huis incl douche) maar dan knalrood, weet nog niet echt wat ik daarvan vind
een billy...jij schaamt je ook nergens voor hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Ik had al voor jou in dat topique gepostquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!
owjah lime groenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.
[..]
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh who cares, rlly? Een boekenkast moet functioneel zijn. Kunnen mijn boeken erin? Mooi!
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah lime groendat wist ik nog ergens
[ afbeelding ]
zo heeft het wel wat, maar dan moeten we wel onze ideeën voor kleuren drastisch veranderenof idd hout eroverheen gooien.
nope dit is die action straat , ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.
Maar da's geen Heliport-woning toch?
niet doen alsof je niet weet waar ik het over hebquote:
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.
Nee hoor, alleen die met fineer is duurder. De zwarte (die wil ik) is gewoon 35.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...
Toch: Billy ftw
Heb je dat niet geleerd tijdens je inburgeringscursus?quote:
Die zijn inderdaad wel wat beter. Als je een Billy wil, kun je net zo goed een kast halen bij Gamma, Praxis of Haco voor de helft van de prijs.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je dat niet geleerd tijdens je inburgeringscursus?
Of kun je Billy, Tarzan en TomTom nog niet uit elkaar houden ?
Had ik allang gezegd hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.
Maar da's geen Heliport-woning toch?
Taxiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ik wil naar Rotown, maar heb geen zin om me vandaag voor de derde keer nat te laten regenen
Het is maandag man!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ik wil naar Rotown, maar heb geen zin om me vandaag voor de derde keer nat te laten regenen
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het is maandag man!
Ik wil naar Five O`Clock Heroes maar het is uitverkocht en westzijde meisje wil me niet naar binnen loodsen ;'(
Vergeet je benen niet te scherenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Doe een rokje aan, blonde pruik op, en knaag op een wortel. Iedereen zal denken dat je westmeisje bent
Ja maar: Metronomyquote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is maandag man!
Five O'Clock heroes heb ik drie jaar terug ofzo al eens gezien in Rotown. Niet echt bijzonder. Als het uitverkocht is, vind ik het sowieso niet leuk in Rotown.quote:Ik wil naar Five O`Clock Heroes maar het is uitverkocht en westzijde meisje wil me niet naar binnen loodsen ;'(
Ik heb bij lange na niet genoeg drugs op om Metronomy te luisteren. Ik vind Rotown ook als het uitverkocht is prima te doen ik wil Five O`Clock Heroes gewoon zien!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar: Metronomy
[..]
Five O'Clock heroes heb ik drie jaar terug ofzo al eens gezien in Rotown. Niet echt bijzonder. Als het uitverkocht is, vind ik het sowieso niet leuk in Rotown.
Yeah, right, voor 17,50 koop jij daar een kast.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel wat beter. Als je een Billy wil, kun je net zo goed een kast halen bij Gamma, Praxis of Haco voor de helft van de prijs.
drugs are bad mmmmkayquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb bij lange na niet genoeg drugs op om Metronomy te luisteren. Ik vind Rotown ook als het uitverkocht is prima te doen ik wil Five O`Clock Heroes gewoon zien!
Pagina 22 van de Gamma folder op http://www.gamma.com/home.htmlquote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yeah, right, voor 17,50 koop jij daar een kast.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yeah, right, voor 17,50 koop jij daar een kast.
Of bij die gare Formido op de Bergweg. Ik meen ook maar 15-20 euro voor mijn boekenkasten betaald te hebben. Maar dat is al weer 5 jaar terug.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
18 euro, had de karwei vroegah billylikeboekenkasten voor.
Tijd voor een 4 fluoramfetamine meeting?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb bij lange na niet genoeg drugs op om Metronomy te luisteren. Ik vind Rotown ook als het uitverkocht is prima te doen ik wil Five O`Clock Heroes gewoon zien!
Die is toch binnenkortquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tijd voor een 4 fluoramfetamine meeting?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die is toch binnenkort
disclaimer: ik ben niet geen druggie, tegenwoordig![]()
quote:Niet meer in badkleding naar de Nieuwe Maas
ROTTERDAM - Rotterdamse badgasten die de stad niet uit willen, kunnen dit jaar niet terecht aan het Strand aan de Maas. De natte zomers van de afgelopen jaren leverden te weinig inkomsten op om het strand bij de Erasmusbrug rendabel te houden. ,,De zomer van 2008 was nog slechter dan die van 2007 en dan draai je verlies,’’ verzuchtte eigenaar Niels van Hamburg van het stadsstrand maandag.
Sinds 2003 is het strand de zomerhotspot in Rotterdam en maakt het deel uit van de Rotterdamse Zomerfestivals. In al die jaren bleek het initiatief, ondanks de steun van de gemeente, niet lucratief. Het doek lijkt nu definitief te zijn gevallen, tenzij een nieuwe horecaondernemer het wil gaan proberen.
In 2007, toen Rotterdam architectuurstad was, kreeg het strand een nieuw paviljoen. Voor het paviljoen, een ontwerp van architectenbureau van Monadnock, wordt nog naar een nieuwe bestemming gezocht.
uhm, wat bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]is dat geen dagafhankelijke toestand?
Ook in het weekend niet. Ik heb geen drugs nodigquote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen druggie tot het weekend?
En ook lelijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pagina 22 van de Gamma folder op http://www.gamma.com/home.html
(OK, voor 25 euro, maar nog altijd goedkoper dan bij IKEA)
reminds me.. ik heb nog een paar benno's nodig :Squote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of bij die gare Formido op de Bergweg. Ik meen ook maar 15-20 euro voor mijn boekenkasten betaald te hebben. Maar dat is al weer 5 jaar terug.
de Ikea stijl-kast is goedkoper. Als ze die nog hebben. Die van mij is ook een jaar of vijf oud, en zo vaak koop ik geen boeken(kasten)quote:
Succesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:41 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag de eerste dag van mijn nieuwe baan.Laten we hopen dat deze beter bevalt dan de vorige.
Die moet eigenlijk in de OPquote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt zo supermooi uit!
veel plezier, Isequote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:41 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag de eerste dag van mijn nieuwe baan.Laten we hopen dat deze beter bevalt dan de vorige.
Succesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:41 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt zo supermooi uit!
Ik vermoed iets met de kuip op de plek van het stadhuis, het postkantoor vervangen door een megamacdonalds, het kpn gebouw daar bovenop, en de Arena in de hofpleinfontein.quote:
Ja, of duitse vliegtuigen boven de stad ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
maar wil vanavond ook nog wel wat paint'en.
Of een apart topic voor openen met het risico dat de iedereen van buiten 010 witte plaatjes paint ?
Ja, heb zelf veel architectuur / stedebouw rondleidingen gegeven door Rotterdam en Den Haag voor buitenlandse architectuur studenten en dan ga je bijvoorbeeld de Lijnbaan wel waarderen. Heb na de verbouwing van de Lijnbaan nooit een student er iets slechts over horen zeggen en ze zijn helemaal verbaasd als je zegt dat het uit de jaren '50 komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Edit: Overigens ervaarde de Ryanair-trollydolly vriendin uit London van ons Rotterdam een beetje zoals in jouw afbeelding. Ruim, open, rustig (), modern, like a future city out of an animation.
Ik vind zelf snachts de metro op zuid altijd erg monorail aandoen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, heb zelf veel architectuur / stedebouw rondleidingen gegeven door Rotterdam en Den Haag voor buitenlandse architectuur studenten en dan ga je bijvoorbeeld de Lijnbaan wel waarderen. Heb na de verbouwing van de Lijnbaan nooit een student er iets slechts over horen zeggen en ze zijn helemaal verbaasd als je zegt dat het uit de jaren '50 komt.
Enige dat de buitenstaander altijd opvalt - waar iedereen hier ondertussen aan gewend is - dat het altijd overal in de stad waait.
of iig het stuk tussen stadhuisplein en hilton.. daar staat nou echt niet veel moois ( incl het lelijke hiltonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk zou je tussen de Koopgoot tot aan het Hilton het helemaal plat moet gooien, daar wordt het al een stuk beter en opener door, prob ook een stuk gezelliger.
ik vind het een planquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zou ook wel mooi zijn in het kader van de crisis en dreigende werkeloosheid, een stukje werkverschaffing
Gaat al gebeurenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk zou je tussen de Koopgoot tot aan het Hilton het helemaal plat moet gooien, daar wordt het al een stuk beter en opener door, prob ook een stuk gezelliger.
Nee, de openbare douche.. RNN-Collega's die daar wel eens overnacht hebben konden gratis meedouche als er in de kamer boven ze gedouched werdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
O ja, dat soort van stuk openbaar toilet.
Ik hoop dat het een concept versie isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen idee of dat blok van koolhaas wat ik net neerplempte werkelijk gebouwt gaat worden eigenlijk
Benieuwd of de Rabo daar nog onder kan komen!quote:Goedemiddag,
Naar aanleiding van het gesprek van vorige week maandag, waarin u aangaf dat de rente bij de Rabobank elke Dinsdag wordt vastgesteld, was ik erg nieuwsgierig naar de huidige koers.
Van uw concullega van de ABN-Amro hebben wij inmiddels een offerte mogen ontvangen waarbij de rente voor 10 jaar vast op 5,15 procent staat.
Alvast bedankt voor de informatie!
Mvg,
Jeroen van Wisse
Deze gaat er nooit meer komen, er is een alternatief ontwerp, alleen is de uitvoering onzeker geworden omdat de opdrachtgever (Robeco) momenteel in een reorganisatie zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat al gebeuren
[ afbeelding ]
Niet vergeten dat het oude Luxor, Off Corso en De Beurs (club zonder concessies) daar ook nog zitten
Dat is voor een deels spaar (100.000) deels aflossingsvrije (55.000) hypotheek, in principe zonder extra producten die we nog niet hebben (ABN betaalrekening, florius inboedelverzekering). Ik neem aan dat een bank zelf geen afsluitprovisie rekent? Het bod van de hypotheker was in elk geval 5.35, twee maanden terug, en dat is "zonder afsluitprovisie" omdat de bank eigenlijk voor de verleende marketing betaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
Is dat voor een spaar, beleggings of aflossingsvrije hypotheek en inclusief of exclusief een verplichte overlijdensrisicoverzekering ? En heb je het verschil in afsluitprovisie meegenomen? Rentepercentage zegt niet zoveel, gaat vaak om de verplichte extra's die erbij zitten, zoals de 'servicekosten' van Moneyou of BoS of de verplichte verzekeringen bij een bepaalde maatschappij in ruil voor rentekorting.
http://maps.google.nl en dan print screen indrukkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO welke foto heb jij gebruikt voor je coolsingel soep?
Dan ljkt de ABN deal nog het beste, afhankelijk van wat je daar jaarlijks voor een betaalpakket betaalt. Bij Rabo moet je voor de laagste rente ook een rekening hebben waar je salaris op binnen komt en mag je ook de verzekeringen er bij hun afsluiten. Anders komt er weer 0,2 - 0,5% bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is voor een deels spaar (100.000) deels aflossingsvrije (55.000) hypotheek, in principe zonder extra producten die we nog niet hebben (ABN betaalrekening, florius inboedelverzekering). Ik neem aan dat een bank zelf geen afsluitprovisie rekent? Het bod van de hypotheker was in elk geval 5.35, twee maanden terug, en dat is "zonder afsluitprovisie" omdat de bank eigenlijk voor de verleende marketing betaald
mn soep is niet tof geworden knutsel zo ff verder na mn etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
http://maps.google.nl en dan print screen indrukken
Van dat alternatieve ontwerp kon ik niet zo´n mooie foto vinden. Zie net dat Montevideo en het Golden Tulip hotel zelfs nog ontbreken op die foto ±'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Koewam het volgende:
Deze gaat er nooit meer komen, er is een alternatief ontwerp, alleen is de uitvoering onzeker geworden omdat de opdrachtgever (Robeco) momenteel in een reorganisatie zit.
Off_corso wordt weer een (arthouse)bioscoop na 2011.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, heb zelf veel architectuur / stedebouw rondleidingen gegeven door Rotterdam en Den Haag voor buitenlandse architectuur studenten en dan ga je bijvoorbeeld de Lijnbaan wel waarderen. Heb na de verbouwing van de Lijnbaan nooit een student er iets slechts over horen zeggen en ze zijn helemaal verbaasd als je zegt dat het uit de jaren '50 komt.
Enige dat de buitenstaander altijd opvalt - waar iedereen hier ondertussen aan gewend is - dat het altijd overal in de stad waait.
Zelf in Schiedam wonen maar wel een écht stukje Rotterdam kapot willen gooienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. ben je wel eens in New York geweest? Ik niet, maar het tunneleffect met al die hoge gebouwen zorgt voor een extra sterke stroming. Vooral op t Weena/Hofplein gedeelte dus.
Maaruh.. staj of er nog veel gebouwd gaat worden in deze economie (de slechtste sinds de eerste metingen vanaf 1970 was het?) ... en Koolhaas heeft nett een deel van een pand in China zien afbranden ...
Maaruh .. ik ben voor een hertenkamp terug in de stad. met mooi parkje idd. Om nu elke keer naar Het Park/Vriesenpark of Kralinse Bos te moeten uitwijken ... (owja en zuiderpark, maar ja ... dat is Zuid... dat mogen ze van mij helemaal platgooien ten zuiden van Entrepot/Katendrecht/Maassilo
Betah! Petah!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Isegrim het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk was leuk.Dit gaat 'm wel worden denk ik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat jij een echt stukje rotterdam noemt , noem ik een travestie ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het is iig al flink wat langer ÉCHT rotterdam dan die uit de hand gelopen jeneverstokerij van jou...
Wat doe jij eigenlijk in dit topic...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
stom boeren gat. ze moeten blij zijn dat we een brug voor ze gemaakt hebben(en nog een paar en wat tunnels).
En wat taxibootverbindingen, een ouwe spoorbrug, en een metrotunnel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
stom boeren gat. ze moeten blij zijn dat we een brug voor ze gemaakt hebben(en nog een paar en wat tunnels).
Schiedam #1 Jenever en molensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic...![]()
Ik zal de link voor het Schiedam topic ff voor je opzoeken![]()
Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijd voor wat fotoshops van Westmeisje met honing op dr reet
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is de route van de tram zoals ik hem ga neerleggen als ik de macht krijg. De "singel" op de coolsingel kan niet zo diep ivm de metro die er loopt onder. Verder zijn er volop terrasjes aan beide oevers daar en kan je via Beurs/Koopgoot en Stadhuis metro droog naar de andere kant komen, geen bruggen!
Mauritsweg en Westersingel krijgen wel paar bruggetjes in de stijl zoals er al een aantal liggen. Verder worden dat ook terrasjes en dergelijke aan de zijkanten al rijden daar wel trams
En ik zou de complete lijnbaan plat pleuren en nieuwe gebouwen voor grotere winkels neerzetten!
daar heb je geen kut te zoeken met je auto. Bij KZ, Capelsebrug, Zuidplein en Slinge kan je gratis parkeren daar zullen extra grote parkings komen. En koop je wat groots in de stad, word het bij je thuis bezorgd binnen 2 dagen uiterlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.
Zijn genoeg P+R's. zet iedereen zn auto maar lekker bij Slinge of Kralingsezoomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zijn genoeg P+R's. zet iedereen zn auto maar lekker bij Slinge of Kralingsezoom
Je kan toch nog prima in de stad komen? Je kan alleen niet meer met je drugsgeld-audi over de MEent en de Coolsingel tourenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
En als je je auto voor je huis wil parkeren? Kan dat dan niet?
In die delen van de stad niet. Maar je kan bijv bij V&D in de parking een plek kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
En als je je auto voor je huis wil parkeren? Kan dat dan niet?
Mijn durgsgeld audio? Je bedoelt mijn consultantlease Skoda?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan toch nog prima in de stad komen? Je kan alleen niet meer met je drugsgeld-audi over de MEent en de Coolsingel touren
Tot 11 uur kunnen de vrachtwagens in de stad komen. Gewoon over de nieuwe lijnbaan rijden en zulksquote:
bannetje uitgelokt ergens?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Mocht ik weer een tijdje afwezig zijn, dan mis ik weer wat postrechten, alvast fijn weekend
Vertel dat al die mensen maar die elke werkdag in de spits over de coolsingel van en naar de Erasmusbrug sukkelen in hun autootje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar heb je geen kut te zoeken met je auto. Bij KZ, Capelsebrug, Zuidplein en Slinge kan je gratis parkeren daar zullen extra grote parkings komen. En koop je wat groots in de stad, word het bij je thuis bezorgd binnen 2 dagen uiterlijk!
Heropvoeden duurt paar jaar maar komt goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vertel dat al die mensen maar die elke werkdag in de spits over de coolsingel van en naar de Erasmusbrug sukkelen in hun autootje.
Zo heb ook ff mn zegje gedaan over die inconsequente bende hier!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
yvonne niet om het 1 of ander maar jij en sommige andere rooie en ook paar blauwe lijken wel heel erg diep in elkaars reet te zitten.
En sorry dit is slechts mijn mening. En die mag ik volgens mij uiten!
ben je nog niet opgerukt naar je eigen dorp?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja ....
Bij deze!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vertel dat al die mensen maar die elke werkdag in de spits over de coolsingel van en naar de Erasmusbrug sukkelen in hun autootje.
Schiedammers zijn niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelf in Schiedam wonen maar wel een écht stukje Rotterdam kapot willen gooien
Ook jij bent anti rotterdam toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schiedammers zijn niet allemaal zo hoor.
Landhuis de Oliphant, Charloisse Kerksingel, toegangsgebouw van de Maastunnel, de voor zijn tijd bijzondere architectuur van Pendrecht, de metrostations Slinge en Maashaven, Queen of the South, Wielewaal, ...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoezo ook? Ik heb nooit gezegd dat ik anti-rotterdam ben. Je mag mij alleen 1 gebouw opoemen wat mooi is beneden de lijn die ik noemde (en kom niet met die badkuip of de ahoy' aanzetten).
Metrostations ... smaken verschillen. en wielewaal wordt ook eindelijk gesloopt wat 25 jaar geleden al had moeten gebeuren ...quote:Verpaupering
Vijftig jaar later ziet het er heel anders uit. De kinderen die in Pendrecht opgroeiden trokken weg en gingen in de voorsteden wonen. De woningen waren nu te klein, de jongeren wilden grotere, betere woningen. Over bleven de senioren die ca. 40% van de twaalfduizendkoppige bevolking van Pendrecht uitmaken. Het grote aanbod van woningen die in aanmerking komen voor huursubsidie trok nieuwe groepen bewoners aan die elders geen betaalbaar onderdak meer konden vinden. De wijk verschraalde en verpauperde.
[bewerk]Herstructurering
Om de wijk weer aantrekkelijker te maken vindt er een grote herstructurering plaats. Vele woningen zullen gesloopt, herbouwd of gerenoveerd worden. Het is de bedoeling dat zich er weer meer gezinnen en tweeverdieners gaan vestigen waardoor de wijk sociaal en economisch versterkt zal worden. Men hoopt hiermee in 2012 klaar te zijn en men gaat er vanuit dat de criminaliteit langzaam zal terug lopen.
ah...wij hebben die donkerbruin gefineerde...iets prijziger maar wel goed te doen...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die met fineer is duurder. De zwarte (die wil ik) is gewoon 35.
Veel mooie oude woonwijken, het Zuiderpark ansich, de Woontorens boven zuidplein en bij maashaven zijn ook bepaald niet lelijk (Vooral het uitzicht is mooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoezo ook? Ik heb nooit gezegd dat ik anti-rotterdam ben. Je mag mij alleen 1 gebouw opoemen wat mooi is beneden de lijn die ik noemde (en kom niet met die badkuip of de ahoy' aanzetten).
wij denken dat rotterdammers mensen zijn die binnen de ring wonenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ook jij bent anti rotterdam toch?
Wij beatrix...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij denken dat rotterdammers mensen zijn die binnen de ring wonen
Waarom hebben we het hier nog over? Rotterdam heerst maar als Schiedammer begrijp je daar (zoals gewoonlijk) maar weinig van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
maastunnel & queen (al valt over die laatste te twijfelen) vallen beeden die lijn. Oliphant heb je 1 punt. Kerksingel beetje duizend in dozijn (staat genoeg van ook boven de rivier), wat Pendrecht betreft zegt dit genoeg:
[..]
Metrostations ... smaken verschillen. en wielewaal wordt ook eindelijk gesloopt wat 25 jaar geleden al had moeten gebeuren ...
Dat zijn inderdaad ook leuke oud-huurwoningen voor weinig. Wel goed letten op de staat van het onderhoud en of er al iets in de vve-pot zit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Blaakhaven dus
Morgen een bezichtiging in een pand aan de Geldersestraat. Bouwen is inderdaad even minder. Maar er komt dus iets van een binnenplaats tegenover, daarnaast kost de woning geen hol en ligt exact tussen de oude haven en station Blaak in.
Geenszins. Wat mij betreft wordt Schiedam opgeheven en onderdeel van Rotterdam..quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ook jij bent anti rotterdam toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geenszins. Wat mij betreft wordt Schiedam opgeheven en onderdeel van Rotterdam..
Au.quote:ROTTERDAM - Een 45-jarige man uit Gouda is dinsdagmiddag ernstig gewond geraakt bij een arbeidsongeval. Hij stak zijn arm per ongeluk in een cementmixer, die vervolgens door nog onbekende oorzaak ging draaien. Hierdoor werd de arm van de man afgereten.
Personeel van de traumahelikopter diende het slachtoffer bloed toe. Daarna werd de man overgebracht naar het Erasmus MC.
De arbeidsinspectie heeft een onderzoek ingesteld naar het ongeval. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.
quote:
Een beetje foto's van mij en Sletvana plaatsenquote:Op 18-02-2009 12:32 schreef GoeRoe86
Hey, ik heb even een foto uit je fotoboek gebruikt om harvey te pesten. Rotterdam 54: Over boodschappen & RyanAir en met knuffelturk Hoop niet dat je het vervelend vind, anders haal ik het wel weg
Ik zag je staan met je knars op den foto en vond het grappigquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Een beetje foto's van mij en Sletvana plaatsen
Is dat een degradatie dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Degradatie van troetelturk naar treiterturk?![]()
Pas maar op, of ik haal al mijn neven en broers erbijquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
pas maar op, of ik stem op Wilders!
Zussen en nichtjes?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik haal al mijn neven en broers erbij
Oh rlly? Is that what she said to you?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
je hebt dr nummer heul niet
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb west-meisje dr telefoonnummer![]()
kopen?
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Puhlease... die geeft ze mij vanavond, op onze date
Jaloezie staat je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr is toch al eerder een Fok!ker op date geweest met een Fok!ster, waar de Fok!ster niet op kwam dagen?
Ga eens werken johquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Isegrim het volgende:
De rest van het bedrijf zit in bespreking en nu heb ik even niets te doen.
Het is echt leuk en gezellig hier.Gaat wel goedkomen. Ik heb volgende week maandag al mijn eerste VvE-vergadering.
nu je er toch naar vraagt. Ik moet eigenlijk nog naar de supermarkt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat wil ik wel heel graag maar ik weet niet wat te doen.
Vistaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Isegrim het volgende:
Ze hebben hier trouwens Windows Vista.Voel ik me toch nog een beetje thuis als Apple-fangirl.
eastend boys and westend girls...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Pff, hebben jullie dat al gehoord van die Parselmouth?
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Wat moeten haar ouders daar wel niet van denken...
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]De eerder genoemde Jeneverbrouwerij is de hoofdreden dat dit nooit zal gebeuren
![]()
Schiedam is met Kettle1 (wodka, geen jenever!) in de VS één van de grotere wodka leveranciers. De naam en de plaats willen ze blijven dragen. Zowel Rotterdam als Schiedam hebben daar gigantische economische winst bij.
T'is zelfs verantwoordelijk voor een flink stuk internationaal toerisme
Ik heb je gezegd toch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Die gaat vanavond daten met een Turk die ze via een internetforum ontmoet heeft. En ze gaan naar een of ander rockconcert
Voor het toerisme toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is een wat nederiger houding van de rotterdammers jegens de schiedammers dus op z'n plaats? Of zullen we schiedam gewoon maar onder de noemer 'ja, dat doen we voor de buitenlanders' handhaven?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
Met alle respect, ik ben geboren en getogen in Schiedam, maar ik ben en blijf een Rotterdammer in hart en nieren, net als me vader en ik zoek niet voor niets naar een woning in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het hier nog over? Rotterdam heerst maar als Schiedammer begrijp je daar (zoals gewoonlijk) maar weinig van.
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Plassermouth heeft/had toch al een?
Geen woorden maar daden. Aboutaleb zegt tegenwoordig vast ook dat ie Rotterdammer is in hart en nieren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ben geboren en getogen in Schiedam, maar ik ben en blijf een Rotterdammer in hart en nieren, net als me vader en ik zoek niet voor niets naar een woning in Rotterdam.
Ik kom net bij de IKEA vandaan.:') (niet die in Delft of Barendrecht)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik sta op station Delft te wachten op de bus naar Ikea
Van cxx niet, bij RET vind ik het wel meevallen nu ik bijna dagelijks de bus neem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is there any other kind?
Maar is diequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plassermouth heeft/had toch al een?
Oftewel: Je hebt niet gekocht wat je nodig had, en hebt toch een hand geld achter gelatenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kom net bij de IKEA vandaan.:') (niet die in Delft of Barendrecht)
De Expedit was in de aanbieding(heb ik alleen nu niet nodig)
Wat keuken ideeen opgedaan(maar ze hadden niet de keuken staan die ik in Bijlmer gezien had)
En een lamp voor in de gang gekocht :p (alleen maar omdat die afgeprijsd was van 30 naar 10 euro en ik er nu een nodig heb, niet omdat ze nou zulke bijzondere lampen hadden)
Vergeet mijn broers en neven nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar is diegroter dan die nieuwe nederplayer en heeft hij meer vrienden ?
:p
Beter lezen. Die lamp had ik nu nodig. En ik had ook wat te eten nodig na een dag werken en dat viel mooi te combineren met een fietstochtje van werk naar station via IKEA. 8)quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: Je hebt niet gekocht wat je nodig had, en hebt toch een hand geld achter gelaten
En de zusjes en nichtjes!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vergeet mijn broers en neven niet
opslagkostenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
So much for the Billy. Behalve 29 euro bezorgkosten willen ze ook nog 20 euro opslagkosten hebben omdat ik 'm pas maandag wil laten bezorgen.De kast zelf kost 35 euro.
Inderdaad. Ze steken hun Billy maar lekker waar de zon niet schijnt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
opslagkostendie dingen liggen gewoon in zon magazijn geflikkerd, wat een onzin zeg
Een ikeamagazijn heeft geen ramenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze steken hun Billy maar lekker waar de zon niet schijnt.
Dat komt mooi uit dan. Door die onzin moet ik nu een kwartier op de bus wachten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een ikeamagazijn heeft geen ramen
82 of 80?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit dan. Door die onzin moet ik nu een kwartier op de bus wachten.Rij bij de klantenservice is altijd lang.
Had dat eerder gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je een keer een auto nodig hebt, moet je het maar zeggen, Isegrim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |