Zelf in Schiedam wonen maar wel een écht stukje Rotterdam kapot willen gooienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. ben je wel eens in New York geweest? Ik niet, maar het tunneleffect met al die hoge gebouwen zorgt voor een extra sterke stroming. Vooral op t Weena/Hofplein gedeelte dus.
Maaruh.. staj of er nog veel gebouwd gaat worden in deze economie (de slechtste sinds de eerste metingen vanaf 1970 was het?) ... en Koolhaas heeft nett een deel van een pand in China zien afbranden ...
Maaruh .. ik ben voor een hertenkamp terug in de stad. met mooi parkje idd. Om nu elke keer naar Het Park/Vriesenpark of Kralinse Bos te moeten uitwijken ... (owja en zuiderpark, maar ja ... dat is Zuid... dat mogen ze van mij helemaal platgooien ten zuiden van Entrepot/Katendrecht/Maassilo
Betah! Petah!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Isegrim het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk was leuk.Dit gaat 'm wel worden denk ik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat jij een echt stukje rotterdam noemt , noem ik een travestie ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het is iig al flink wat langer ÉCHT rotterdam dan die uit de hand gelopen jeneverstokerij van jou...
Wat doe jij eigenlijk in dit topic...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
stom boeren gat. ze moeten blij zijn dat we een brug voor ze gemaakt hebben(en nog een paar en wat tunnels).
En wat taxibootverbindingen, een ouwe spoorbrug, en een metrotunnel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
stom boeren gat. ze moeten blij zijn dat we een brug voor ze gemaakt hebben(en nog een paar en wat tunnels).
Schiedam #1 Jenever en molensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic...![]()
Ik zal de link voor het Schiedam topic ff voor je opzoeken![]()
Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijd voor wat fotoshops van Westmeisje met honing op dr reet
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is de route van de tram zoals ik hem ga neerleggen als ik de macht krijg. De "singel" op de coolsingel kan niet zo diep ivm de metro die er loopt onder. Verder zijn er volop terrasjes aan beide oevers daar en kan je via Beurs/Koopgoot en Stadhuis metro droog naar de andere kant komen, geen bruggen!
Mauritsweg en Westersingel krijgen wel paar bruggetjes in de stijl zoals er al een aantal liggen. Verder worden dat ook terrasjes en dergelijke aan de zijkanten al rijden daar wel trams
En ik zou de complete lijnbaan plat pleuren en nieuwe gebouwen voor grotere winkels neerzetten!
daar heb je geen kut te zoeken met je auto. Bij KZ, Capelsebrug, Zuidplein en Slinge kan je gratis parkeren daar zullen extra grote parkings komen. En koop je wat groots in de stad, word het bij je thuis bezorgd binnen 2 dagen uiterlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.
Zijn genoeg P+R's. zet iedereen zn auto maar lekker bij Slinge of Kralingsezoomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat wordt wel een ramp wanneer je als automobilist ook maar in de buurt van het centrum zou willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |