wrom nietquote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
TS kan nog altijd niet met de OP omgaan
Mjah precies. Daarom mocht ik vandaag ook naar Tennis gaan kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij was toch al de subsidie-allochtoon?
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah precies. Daarom mocht ik vandaag ook naar Tennis gaan kijken
Met een bountyquote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]met een excuse-neger?
Anders klopt het marketingplaatje niet
En ik heb verder nog wel braaf de link van het vorige topic toegevoegd en in de opsomming de vorige doorgestreept en nieuwe nummer toegevoegdquote:
wat zy zegt!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:tvp, heb werkelijk niks zinnigs te melden
srry
Het is nu kutweer genoeg imo.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tis wel nat en klef, alleen niet warm er bij. Dan is het pas echt kutweer
turk bemoei je eens met je eigen clubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Feyenoordhoerezonen
Ga godverdomme eens werken voor je geld
Feyenoord is mijn club!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
turk bemoei je eens met je eigen club
AH-Hooliequote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, excuseer mij.
Tribunevullers
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als hij een AH-hoolie is, ben jij een Ajacied.
het is nooit te laat voor abortusquote:Op maandag 16 februari 2009 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Wie zal het zeggen. Net als 1 van mijn overburen, daar hangt een gigantische FC-Utrecht vlag voor het raam.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is nooit te laat voor abortus
en nee niet twee keer hetzelfde huis, voor de scherpe mensen onder onsquote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En weer 2/3 woningbezichtigingen geplanned staan![]()
1 op de Graafbalderikstraat en een dubbele bezichtiging op de Admiraal de Ruyterweg.
dan moet je in het weekend geen onverstandige dingen doenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maandagmiddag dip hier. Ineens een partij moe!
Ik heb van het weekend ook heel geen onverstandige dingen gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je in het weekend geen onverstandige dingen doen
dan mag je ook niet zeikenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend ook heel geen onverstandige dingen gedaan
ik wilde het NET zeggen...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde .NET zeggen...
Je bedoelt de kuip?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Errrwin het volgende:
Iemand van jullie ervaring met die sportschool die op Zuid bij de Pathé zit?
Dat heet "De Kuip"quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Errrwin het volgende:
Iemand van jullie ervaring met die sportschool die op Zuid bij de Pathé zit?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat heet "De Kuip"
Vroeger moest je bepaalde kwaliteiten hebben om daarvoor in aanmerking te komen, tegenwoordig zijn die regels wat versoepeld geloof ik.
Mwah valt wel meequote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ojee, we kwetsen de tribunevulling!
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Heyyy zitten jullie hier, stelletje krotenkokerts!
Je gaat toch niet ontkennen dat we sociale achterstandwijken hebben in Rotterdam?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach vlieg op met die onzin. Mensen die zich druk maken om angsthaaslijstjes stemmen Wilders of verhuizen naar Gouda.
Ben je mal, al die wijken zijn ondergemiddeld qua criminaliteit en bovengemiddeld qua inkomen en welvaartquote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat we sociale achterstandwijken hebben in Rotterdam?
jij woont toch in zo'n wijk?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maar als je in zo'n wijk woont ben je lekker wel de slimste en de rijkste!!
West is toch zo'n kansloos stuk uit die lijst?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, maar bedankt voor het compliment
Jij woont in die ene goeie straat?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
Niet heel West. Mijn stukje West niet
In de goeie wijk, heel Middelland is in de top 20 niet te vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij woont in die ene goeie straat?
ow sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
In de goeie wijk, heel Middelland is in de top 20 niet te vinden
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zuid is en blijft kanslozer dan West.
ROFLOLquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.quote:wij gaan morgen een huis bezichtigen waar ook dat spul ligt ( in het hele huis incl douche) maar dan knalrood, weet nog niet echt wat ik daarvan vind
een billy...jij schaamt je ook nergens voor hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Ik had al voor jou in dat topique gepostquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!
owjah lime groenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.
[..]
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh who cares, rlly? Een boekenkast moet functioneel zijn. Kunnen mijn boeken erin? Mooi!
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah lime groendat wist ik nog ergens
[ afbeelding ]
zo heeft het wel wat, maar dan moeten we wel onze ideeën voor kleuren drastisch veranderenof idd hout eroverheen gooien.
nope dit is die action straat , ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.
Maar da's geen Heliport-woning toch?
niet doen alsof je niet weet waar ik het over hebquote:
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.
Nee hoor, alleen die met fineer is duurder. De zwarte (die wil ik) is gewoon 35.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...
Toch: Billy ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |