quote:Op maandag 16 februari 2009 18:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zuid is en blijft kanslozer dan West.

ROFLOLquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]

Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen

Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
 Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.  

hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.

Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]

Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen

quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?
 En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.
 En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.quote:wij gaan morgen een huis bezichtigen waar ook dat spul ligt ( in het hele huis incl douche) maar dan knalrood, weet nog niet echt wat ik daarvan vind

een billy...jij schaamt je ook nergens voor hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.

Ik had al voor jou in dat topique gepostquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!

Billy is een kastenserie van de IKEAquote:

owjah lime groenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.
[..]
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.
 dat wist ik nog ergens
 dat wist ik nog ergens of idd hout eroverheen gooien.
 of idd hout eroverheen gooien.

En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh who cares, rlly? Een boekenkast moet functioneel zijn. Kunnen mijn boeken erin? Mooi!

Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah lime groendat wist ik nog ergens
[ afbeelding ]
zo heeft het wel wat, maar dan moeten we wel onze ideeën voor kleuren drastisch veranderenof idd hout eroverheen gooien.

nope dit is die action straat , ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.
Maar da's geen Heliport-woning toch?
 morgen gaan we daar twee huisjes kijken woensdag weer bij jullie
 morgen gaan we daar twee huisjes kijken woensdag weer bij jullie  

niet doen alsof je niet weet waar ik het over hebquote:
 action junkie
 action junkie

maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.

Nee hoor, alleen die met fineer is duurder. De zwarte (die wil ik) is gewoon 35.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...
Toch: Billy ftw

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |