quote:Op maandag 16 februari 2009 18:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zuid is en blijft kanslozer dan West.
ROFLOLquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur Trifko wel ff langs, die wil gaarne even wat dingen testen
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie nou ook hetzelfde spul in de hal als in de woonkamer?
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.quote:wij gaan morgen een huis bezichtigen waar ook dat spul ligt ( in het hele huis incl douche) maar dan knalrood, weet nog niet echt wat ik daarvan vind
een billy...jij schaamt je ook nergens voor hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Het hele huis is eindelijk helemaal opgeruimd en schoongemaakt.Ik moet alleen nog even een Billy gaan halen voor de boeken.
Ik had al voor jou in dat topique gepostquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Blijf eens uit m'n postgeschiedenis, AIVD'ert!
Billy is een kastenserie van de IKEAquote:
owjah lime groenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]En in de logeerkamer ook, maar dan in limegroen.
[..]
Kan best mooi zijn, afhankelijk van hoe je de rest van de inrichting doet.
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh who cares, rlly? Een boekenkast moet functioneel zijn. Kunnen mijn boeken erin? Mooi!
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah lime groendat wist ik nog ergens
[ afbeelding ]
zo heeft het wel wat, maar dan moeten we wel onze ideeën voor kleuren drastisch veranderenof idd hout eroverheen gooien.
nope dit is die action straat , ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik zou het gebruiken en de inrichting erop aanpassen denk ik.
Maar da's geen Heliport-woning toch?
niet doen alsof je niet weet waar ik het over hebquote:
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En hij kost maar 35 euro en is in allerlei kleuren te krijgen.
Nee hoor, alleen die met fineer is duurder. De zwarte (die wil ik) is gewoon 35.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar 'in allerlei kleuren' is 'ie weer geen 35 euro, maar 69...
Toch: Billy ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |