abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66166450
* Ciscostar heeft nog geen duivels te melden

Nog wel steeds vol gevoel in me maag, zware maag en na een tijdje trek etc.. en die rot borsten kon er gisteren even niet op liggen op mijn zij en vandaag ook wel wat gevoelig. Verder beetje pijn in me onderrug, maar dat had ik gisteren ook en dat leiden ook tot niks.

Ik had mijn temparatuur overdag gemeten omdat ik mijn client bij wie ik werk moest tempen en om zeker te zijn of die het deedt eerst test bij mij (het is zo'n oortest.. neem hem verder niet serieus) Vanmorgen weer 37.1 en gisteravond 37.3. Blijft beetje gelijk maar wel nog hoger dan 'normaal'

Mijsje
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66168502
duimelduimelduimel voor Cisco
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:37:47 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66168541
Oh, misschien toch disco voor cisco!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66169767
Wat is er trouwens gebeurd met de betekenis van alle termen hier? Inmiddels is het me wel duidelijk, maar in het begin snapte ik er de ballen niet van
pi_66169831
Ik heb me vergist. M'n NOD is 3 maart ipv 2 maart
pi_66171785
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef MinnieMin het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de betekenis van alle termen hier? Inmiddels is het me wel duidelijk, maar in het begin snapte ik er de ballen niet van
Ik ook niet hoor... wist niet eens wat NOD betekende
En toen kwamen de afkortingen kvk en mvm ook nog eens haha

Klopt het dat zo'n digitale test van CB meer hcg nodig heeft dan een kruitvattest... dus stel CB test negatief dat kruitvat wel positief zou kunnen testen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:12:32 #107
190853 RockabeIIa
pi_66172160
cisco, heb je al een ovulatietestje geprobeerd?
pi_66172737
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, heb je al een ovulatietestje geprobeerd?
Heb ik niet
Ken wel iemand die ze heeft, maar dat is even iets te ver en te lang rijden om even te halen.
pi_66173207
Ik heb alleen gelezen dat de Predictor test soms pas later positief geeft omdat hij meer hcg nodig heeft. Van de digitale test weet ik het niet, daar zijn ook nog niet zoveel ervaringen over te vinden volgens mij.
pi_66177618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Die ovutesten zijn echt ideaal. Ik heb er ook mee geleerd dat ik gewoon op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik had ineens slijm en ja hoor, ik pieste netjes twee streepjes. Nu over twee weken nog een keer dubbele streepjes doen en dan ben ik helemaal tevreden
Het is wel voor iedereen anders,ik kon er mijn ovulatie niet mee vinden en werd echt heel onzeker en gestressed ervan.Maar als je er juist heel snel je ovulatie mee vind kan ik me voorstellen dat het wel prettig is.
01-08-2008
pi_66182105
@cisco, voor zover ik weet zijn de analoge testen van CB erg gevoelig. Dat zijn die testen waar een + moet verschijnen. Bij mij gaf CB sneller een positief resultaat dan kruidvat. (de digitale testen hebben meer HCG nodig voor zover ik weet)

@PurePoison, ik zou m'n piek ook gemist hebben als ik niet zeker was van m'n cervixslijm, daardoor kwam ik op het idee om een paar uur later nogmaals te testen. (ik had al een wat donkerdere streep rond 17.00 uur, rond 21.00 uur spatte ie ervan af en de volgende dag was de test alweer stukken lichter)

Ik denk dat je altijd voor een combi van 2 moet gaan om de boel goed te kunnen volgen. Ik ga voor test in combi met lichamelijke signalen een ander kiest voor temperaturen. Het is maar net waar je jezelf het prettigst bij voelt.

Hier zou er ieder moment genesteld kunnen worden. Hopen dat er iets blijft plakken deze ronde...

enne cisco, je maakt het wel heul erg spannend zo hoor....
pi_66189185
Oke dat heb ik nooit geprobeerd vaker op een dag testen.Maar goed ieder zijn eigen manier natuurlijk,op het moment doen we het zonder testen of wat dan ook,die stress die ik er van krijg lijkt me ook niet goed voor het zwanger worden.
01-08-2008
pi_66202913
* Ciscostar heeft nog steeds niks te melden

Hoe meer dagen er verstrijken, hoe meer hoop ik begin te krijgen. Maar ook hoe meer ik telleur gesteld zou zijn als ik morgen of wanneer dan ook ineens toch ongesteld ga worden...

Maar als ik dan lees was symptomen kunnen zijn en ik mijn borsten voel (die deden gisteravond/vanacht/vanmorgen echt pijn) en nu gevoelig en iedere morgen mijn temp 37.1 a 37.2 is.. en dat mijn maag voelt alsof hij bom vol zit, maar eigenlijk ook weer niet.. dan denk ik, ik ben misschien toch wel zwanger... Maar als ik dan weer naar de test kijken van zaterdag die zo negatief was als maar kon zijn.. dan neemt de hoop weer af.
pi_66203103
Doe anders gewoon nog een testje joh, misschien heb je dan in een klap zekerheid. Die hoge temperatuur is echt goed.
pi_66203197
Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat wachten zo vreselijk is

En cisco, ik snap het niet helemaal. Kun je niet gewoon een test doen?
pi_66203368
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat wachten zo vreselijk is

En cisco, ik snap het niet helemaal. Kun je niet gewoon een test doen?
Durf ik niet want hij was al een keer negatief
Maar misschien toch maar weer eens doen
pi_66204061
Ja! Doe maar! F5 F5 F5
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:58:06 #118
190853 RockabeIIa
pi_66204390
Ik hyper effe mee (in de hoop dalijk echt te hieperen!!! )
pi_66204925
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja! Doe maar! F5 F5 F5
Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!
Dus als ik het straks durft dan op zijn laatst weten jullie het 19 uur...
pi_66205127
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!
Dus als ik het straks durft dan op zijn laatst weten jullie het 19 uur...
Oké!

Ik ga nog ff stug doorduimen dan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66205254
Shit 7 uur ben ik al weg
dan maar onbeschoft tijdens het uit eten op mn telefoon kijken

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66205352
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Haha duimsmile zou wel handig zijn ja
Maar ik ga er vanuit dat ik weer negatief test hoor...
pi_66205563
Spannend!
pi_66205620
F5 F5 F5

* duimt
pi_66205982
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Ik kon deze vinden!

En deze
pi_66206427
Poezebeest duimt heel hard mee

pi_66206980
Dit is de duimsmiley. Ik

Is er al meer bekend Cisco?
pi_66207039
Weer zo'n F5 moment
pi_66207276
Streepjes zijn opgebouwt uit streepjes en nu is er heel licht.. soort van schaduw of kras te zien, naja bijna niks te noemen 1 zo'n streepje van alle streepjes beetje te zien.. maar dat gaan we niet rekenen
Dus weer negatief! Wel kut want nu geen testen meer en had achteraf toch beter morgenochtend kunnen doen
pi_66207402
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:38:13 #131
190853 RockabeIIa
pi_66207424
Ciscostar, geen avondwinkel in de buurt? Ik blijf positief voor je hoor!
pi_66207437
Lama, ik snap m nu...

Een streep is een streep, hoe licht ook...
pi_66207450
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef happyme28 het volgende:
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Wachten op het tweede streepje deel 129
dit vage streepje van fiemeeltje is nog duidelijker dan onze...

Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben
pi_66207542
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben

He, maar dat klinkt als een streep hoor! Toen ik testte (met clearblue) was er echt geen tweede streep te zien, Hoe ver ik hem ook in het licht hield! Dit geeft hoop!
pi_66207595
Ik getest met kruidvat....
Maar het is echt niks, moeten echt zoeken van oh daar is hij en alleen als we beetje schuin houden etc

Dus ik tel deze als negatief
Moet nu weg, ik test vrijdag wel weer als er nog geen bloed is

[ Bericht 39% gewijzigd door Ciscostar op 18-02-2009 22:08:08 ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:45:48 #136
190853 RockabeIIa
pi_66207675
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

Cisco, pregnant until proven otherwise oftewel PUPO!!!
pi_66207727
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

kruidvat idd
pi_66208154
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:

PUPO
pi_66208171
Pupo... hehe
*~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-__
*~-____-~****~-_____-~****~-__ Voetbal Magnaat
pi_66210121
Sja, streep is streep inderdaad.... en die van fiemeeltje vond ik eigenlijk nog best wel duidelijk...

Jammer inderdaad dat je hem niet gedaan hebt met ochtendurine, daar zit vaak toch een wat hogere concentratie in namelijk... maargoed, inderdaad anders morgen een test kopen en vrijdagochtend weer testen!
pi_66211117
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66211720
Anders koop je toch zo'n test waarin staat Zwanger of Niet zwanger,duidelijker kan niet.
01-08-2008
pi_66213583
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
welke topic? mis ik een streepje? ik zag er geen in Z&G...
vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)

Cisco, morgen in de ochtend toch nog maar eens testen, en anders morgen test halen en dan vrijdagochtend met eerste urine testen? kom op hoor!
pi_66213692
mijsje, cisco verwees naar het streepje van Fiemeeltje in topic 129...wel op blijven letten he
Hoe gaat ie met jou? PM nog gezien?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66213830
ik raak het kwijt denk ik... hahahaha
hier gaat het wel... al is het niet denderend. ik ben het vertrouwen in m'n eigen lijf aardig kwijt op het moment, en ik kijk wel uit naar de afspraak bij de ha, en hopelijk daarna snel naar de gyn. ( wilde graag eerst naar ha voor hij weer bij gyn kwam, ik dus niet te beroerd en zei: maak jij maar een afspraak...)
maar goed, ik heb je pm gezien, en ben aan het antwoorden, maar wil wel met goed antwoord komen ipv snel/snel/snel...
pi_66215164
Het is inderdaad kruidvat, maar moest in de haast nog even type en foutje gemaakt.. sorry!

Even bij de AH geweest en een CB test gehaald, dus morgen in de ochtend (5 a 6 uur want dan ga ik meestal plassen) testen en dan zie ik het wel.

Trierrr: streepje van fiemeeltje was vaagjes maar zichtbaar... mijne was nog veel vager, bijna geen streep te noemen maar zowel ik als man zag echt iets vaags staan en op de test van zaterdag helemaal niks.
(zelfde merk test)

PP: Die hebben we maandag al gedaan maar die schijnen voor hcg nodig te hebben en gaf niet zwanger aan. Ik had die al een keer gekocht en omdat we wilde weten even snel die gepakt maandag
pi_66215295
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)
Zie pm
pi_66215502
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zie pm
Kun je die ook ffies aan mijn sturen, ik zit ook steeds daarmee als ik een link eronder wil zetten
pi_66215629
gelukt!!! dank je happyme!
pi_66215788
Cisco, sterkte met weer wachten en weer testen morgenochtend! Ik hoop heel erg op tweede streepje bij jou!
pi_66215811
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
gelukt!!! dank je happyme!
Gelukt!
Thnx mijsje voor het doorsturen van de pm van happy

Nou ik ga slapen, en goed mijn urine sparen haha
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:51:35 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66217475
Ik duim voor je Cisco!!

en voor de andere dames die met smacht wachten natuurlijk
pi_66224264
F5

Of is het nog te vroeg?
pi_66224374
Ja dat was nog iets te vroeg fiemeeltje

Maar harstikke negatief! Ik snap er helemaal niks meer van.
Heb de hoop nu totaal opgegeven en ga maar wachten op de duivels...
Ben het zat en jullie horen het wel wanneer ik meer weet!

voor iedereen die aan het klussen is en aan het wachten en een
pi_66224397
Hè bah Cisco, ik had het zo voor je gehoopt. Dikke kus!

Verder draaien de duimen voor alle meiden natuurlijk.

Ik ben in afwachting van mijn menstruatie, maar dat kan nog wel wat weken duren.... ik kan niet wachten tot ik weer in het lijstje kan....
pi_66224542
Hè wat klote nou zeg!

Ik had gedacht dat je met 6 dagen overtijd inmiddels wel een mooie tweede streep zou piesen...
pi_66224765
cisco, ik hoopte het zo!
happyme, ik hoop ook dat je snel weer in het lijstje kan!
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:24:36 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66224800
Ow wat jammer Cisco!
pi_66224821
He nou cisco, ik had echt goeie hoop. Maar daar heb je niks aan natuurlijk.

Happy, ik hoop dat je snel weer mee kunt kletsen hier!
pi_66225326
meekletsen kan altijd hoor! en in het lijstje hopelijk ook gauw!
pi_66226125
Oh ja, dat bedoel ik ook niet hoor! Kom al lekker kletsen en hopelijk snel weer hyperen als vanouds. Zo, da's beter/duidelijker.
pi_66236973
Waarom duurt dit wachten nou zou lang? Heb me een jaar lang niet druk gemaakt en nu trek ik die twee weekjes al niet eens

Owh, en ik heb echt enorme behoefte aan snaai e.d.

[ Bericht 14% gewijzigd door CrazyPrincess op 19-02-2009 14:23:52 ]
pi_66246353
He jakkie, balen Cisco, ik had goede hoop...
Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nou? Wel balen dat je cyclus kennelijk iet op orde is...
Dat vond ik ook steeds: dan baalde ik al dat ik niet zwanger was en dan kon ik ook nog eens niet van mijn cyclus op aan... echt rot!!

Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt!!
pi_66254643
Cisco, wat jammer...

Ik ken dat, ja, dat je niks snapt van je lichaam. Ik zit momenteel op cd21 en mijn ovulatie is nog steeds niet geweest! Omdat ik van mijn kortste cyclus uit moest gaan met de ovutesten, ben ik op tijd begonnen met testen en nu dus alweer 11 testjes armer... en die streep komt maar niet! Mijn temp is ook nog steeds laag, dus dat bevestigd het wel gelukkig.

Maarja, ik had dus de (naïeve) hoop dat ik, na twee perfecte cyclussen van 28 dagen, ineens regelmatig was geworden. Niet dus!
pi_66256027
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik ook niet hoor! Kom al lekker kletsen en hopelijk snel weer hyperen als vanouds. Zo, da's beter/duidelijker.
ik was ook niet bang dat je het verkeerd bedoelde
pi_66268512
Cisco, temperaturen heeft trouwens echt alleen nut als je het meteen doet voor je opstaat. Dat merkte ik vandaag maar weer eens. Ik had voor opstaan 36.6 en toen ik had geplast en nog een half uurtje gesoesd in bed (heb vakantie) had ik 37... Dat bewijst maar weer dat het echt erg veel verschil maakt. (Niet dat je temperatuur niet hoog is hoor, just saying: laat je niet gek maken! ) )
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:49 #167
190853 RockabeIIa
pi_66270102
Cisco, hoe is het nu?
En met de andere dames?
pi_66270615
Ik ben hier aan het wachten,na het weekend mag ik testen.Ik voel of merk nog niks bijzonders aan mijn lijf.Als ik het volhoud wil ik langer wachten met testen,de vorige ronde was mijn cyclus ook 38dgn.Ben deze ronde wel relax geweest maar of ik zo lang kan wachten kan k niet beloven haha!
01-08-2008
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:42:53 #169
190853 RockabeIIa
pi_66270998
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
pi_66276174
en ik heb mezelf heel voorzichtig in het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'topic laten zien... maandag maar eens de huisarts en daarna de gyn afwachten, maar ik hoop dat er nu toch eindelijk iets gaat gebeuren... zucht...
pi_66278099
Gezellig daar hoor mijsje. Nee, het is een behoorlijke stap weet ik helaas uit ervaring. Maar het is fijn dat daar meer meiden zijn met ervaring in de MMM. Ik kan het zelf niet laten hier ook mee te blijven posten/miepen/hyperen trouwens.
pi_66278395
Poezebeest sluit zachtjes achteraan op het wachtbankje, NOD is 6 maart
Voor iedereen waar het nog niet wil lukken en alle wachtenden en ik gun het jullieheel erg om hier eerder weg te zijn dan ikke

[ Bericht 58% gewijzigd door Poezebeest op 20-02-2009 15:00:00 ]
pi_66278474
fijn dat je daar ook bent, al hoop ik dat je er ook gauw weer weg bent...
als het aan mij lag, waren we al eerder begonnen in de mmm, maar de gyn zei ons te wachten... nu moet ik eigenlijk nog 4 maanden wachten, maar ik voel me depriër en depriër worden op het moment. en dan bedoel ik niet alleen een dipje, maar het echte soort waar ik helaas ook al ervaring mee heb...
pi_66279909
Lief mijsje, waarom zou je nog zo lang moeten wachten? Toen ik door de HA werd doorgestuurd naar de gyn (kon na een week of 4 ongeveer terecht) zat ik eigenlijk de dag erna meteen in de mmm met primolut en clomid. Kan vlot gaan hoor. Anders zoek je maar eens een andere gyn op, die wat voortvarender is. Er zit echt heel veel verschil in weet ik inmiddels. En ook al heeft mijn mmm nog geen effect tot op heden, het is een fijn gevoel dat je ermee bezig bent. Zorg voor jezelf dat je snel een afspraak hebt om naar uit te kijken, laat je niet zomaar wegsturen. Als je een lichtpuntje hebt is het misschien makkelijker positief te blijven.

Poezebeest, gezellig en spannend! Succes met wachten, het is zo 6 maart.
pi_66281875
Welkom Poezebeest!

Mijsje, ik kan me dat depri gevoel helemaal voorstellen! Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot zal gaan met de gyn als je eenmaal bij de ha bent geweest.

Hier eindelijk een positieve ovutest!!! jippie Ik dacht al dat hij niet meer kwam... Ik wil graag mijn NOD even verzetten naar 7 maart, aangezien m'n ei zo laat is. Ik hoop dat ik niet te lastig doe zo, maar ik sta nu op 1 maart en lijkt me een beetje irri voor iedereen als er dan al vragen komen over de stand van zaken enz.
pi_66282330
Veel plezier met klussen Judes
pi_66282580
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
pi_66282802
Ah, judes heeft een ei! Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.
pi_66283401
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ah, judes heeft een ei! [ afbeelding ] Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.

pi_66283719
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef judes het volgende:
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
Hihi, iedereen hier doet denk ik wel hetzelfde wanneer er een ei is of men denkt in de vruchtbare periode te zitten. Je kunt hier niemand wijsmaken dat je kindjes tussen de bloemkolen vindt
En toch gaat poezebeest op zoek naar een plekje in de tuin om bloemkolen te planten, je weet immers maar nooit
pi_66283893
Btw, weten mensen in jullie omgeving dat jullie zwanger willen worden? Ik bedoel eigenlijk of mensen weten dat jullie er nu echt voor gaan? In mijn omgeving weten de meesten wel dat wij kinderen willen, maar ik heb nog niemand verteld dat we er nu echt voor gaan. Ik vind het wel moeilijk om voor me te houden. Vandaar dat ik ook hier mee kom schrijven, kan ik nog ergens mijn (spreekwoordelijke) ei kwijt
pi_66284152
Wij hebben het wel aan familie en vrienden verteld. Vooral omdat we in de MMM zitten en geen behoefte hebben aan suggestieve opmerkingen zoals "En hoe staat het met kinderen?'
pi_66284181
poezebeest
na m'n miskraam weet iedereen het wel in mijn/onze omgeving. maar toch probeer ik wel voor me te houden wanneer ik een NOD heb enzo... ik wil er ook niet irl veel over praten met mensen.

pze, ik wil proberen om inderdaad nu gewoon door te gaan en me niet meer naar huis te laten sturen door de gyn. hij had 9 maanden wachttijd gezet na de operatie om een vleesboompje te verwijderen, maar ik kan die 9 maanden niet afwachten. het is te lang voor me... vandaar dat ook zo lief was om een afspraak te maken bij de ha. wat een lieve heb ik ook...
pi_66284402
Hier weet iedereen het die het weten wil sinds we in de MMM zitten. Ik maak er nu ook geen geheim meer van. Iedereen mag weten dat het bij ons niet natuurlijk wil gaan en dat het dus niet zo vanzelfsprekend is dat vrouwen 'zomaar' zwanger worden..
pi_66284529
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
pi_66284644
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
Mijn schoon.oeder vraagt nergens naar. En als ze dat wel es doet kan ik met lekkere korte antwoorden haar stil krijgen. Iemand die in me geinteresseerd is kan het hele verhaal te horen krijgen. Maar als je voelt dat het ze niet boeit, dan vertel ik ze ook niks. Simpel zat
pi_66284666
Op mijn werk weet juist niemand het (behalve de bedrijfsarts ). Gaat ze ook geen donder aan. Heb ook geen zin in een stempel op m'n voorhoofd. En wie weet duurt het nog wel 1 jaar of 2 jaar voor het eindelijk is gelukt...
pi_66284688
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
pi_66284746
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
Check, dat heb ik dus ook. Totaal geen klik. En als die er wel naar is vertrouw ik het bedrijf an sich gewoon niet. De bedrijfsarts raadde ook aan vooral niets te zeggen aangezien het prive aangelegenheid is die ze niets aangaat.

Verder heb ik 't er wel naar m'n zin hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 20-02-2009 17:44:44 (Misverstandje :P) ]
pi_66284793
quote:
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
pi_66284844
quote:

Ach. Dat mens is wereldvreemd. Het went. Totaal geen interesse in andere mensen. Heel raar. Ze is wel aardig, maar je kunt er niks mee.
pi_66285032
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
Tsja, ik ben juf en de onderwijswereld is wat dat betreft wel apart. Totaal niet zakelijk. En een echte vrouwenwereld. Ik snap heel goed dat dat bij andere beroepen anders is, als ik naar andere banen terug kijk zou ik het ook nooooit hebben gezegd.
pi_66287667
Hoe lastig ik het soms ook vind, ook ik hou het geheim. Ook mijn vriend houdt het geheim, het is dus echt iets tussen hem en mij. Maar de echt oplettende kijkers zullen best wel een vermoeden hebben denk ik.
pi_66288664
Op mijn werk vertel ik zowiezo niets, ben niet zo close met mijn collega's.

Vindt het vooral moeilijk om mijn ouders en zusje niets te vertellen, heb een goede band met ze en weet dat ze het geweldig zullen vinden wanneer er een kindje komt.

Kan me heel goed voorstellen dat je er anders mee om gaat wanneer je in de MMM loopt.
pi_66289201
Nog steeds niks te zien.. wachten nog maar!

Bij ons weten alleen wij het en mijn beste vriendin... en ook nog 4 andere vrienden. Maar dat komt omdat 1 stelletje van hun ook in oOUD actief is en we er met toeval achter kwamen dat ook hun hier waren etc
pi_66289360
Ben er ook wel een beetje bang voor dat bekenden mij herkennen hier op Fok. Zover ik weet post er geen bekend hier in OUD, maar je weet nooit wie er allemaal mee lurkt.
pi_66290107
Ah joh, zolang je geen grote hints geeft over wat je doet en waar, valt het allemaal wel mee hoor
pi_66290759
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
Heb het totaal niet in de gaten gehouden en ik merkl het ook niet altijd dus geen idee deze maand.

Wij zijn erg open over onze kinderwens,de meeste mensen in onze omgeving zijn dan ook wel op de hoogte,vind het wel fijn eigenlijk dat ik er gewoon over kan praaten als ik daar behoefte aan heb.
01-08-2008
pi_66292499
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is bij mij ook zo bijna de situatie, behalve dan mijn ma, schoonouders (medicijnen toegediend krijgen bij hen thuis), mijn zus en haar man en de tante van mijn man (apotheek).
Op het werk weet iedereen het
Vrienden: een paar

Ik vind het trouwens totaal geen rare situatie omdat ik ook veel meer tijd doorbreng op mijn werk in vergelijking met de tijd die ik doorbreng met familie/vrienden. Mijn collega's merken het vaker als ik slecht in mijn vel zit of ondervinden de last ervan als ik weer eens naar een ziekenhuis/dokter moet.
pi_66295192
Daar heb je gelijk in Leonieke, zo had ik het nog niet bekeken.
Hoe is het ermee trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')