abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66282330
Veel plezier met klussen Judes
pi_66282580
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
pi_66282802
Ah, judes heeft een ei! Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.
pi_66283401
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ah, judes heeft een ei! [ afbeelding ] Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66283719
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef judes het volgende:
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
Hihi, iedereen hier doet denk ik wel hetzelfde wanneer er een ei is of men denkt in de vruchtbare periode te zitten. Je kunt hier niemand wijsmaken dat je kindjes tussen de bloemkolen vindt
En toch gaat poezebeest op zoek naar een plekje in de tuin om bloemkolen te planten, je weet immers maar nooit
pi_66283893
Btw, weten mensen in jullie omgeving dat jullie zwanger willen worden? Ik bedoel eigenlijk of mensen weten dat jullie er nu echt voor gaan? In mijn omgeving weten de meesten wel dat wij kinderen willen, maar ik heb nog niemand verteld dat we er nu echt voor gaan. Ik vind het wel moeilijk om voor me te houden. Vandaar dat ik ook hier mee kom schrijven, kan ik nog ergens mijn (spreekwoordelijke) ei kwijt
pi_66284152
Wij hebben het wel aan familie en vrienden verteld. Vooral omdat we in de MMM zitten en geen behoefte hebben aan suggestieve opmerkingen zoals "En hoe staat het met kinderen?'
pi_66284181
poezebeest
na m'n miskraam weet iedereen het wel in mijn/onze omgeving. maar toch probeer ik wel voor me te houden wanneer ik een NOD heb enzo... ik wil er ook niet irl veel over praten met mensen.

pze, ik wil proberen om inderdaad nu gewoon door te gaan en me niet meer naar huis te laten sturen door de gyn. hij had 9 maanden wachttijd gezet na de operatie om een vleesboompje te verwijderen, maar ik kan die 9 maanden niet afwachten. het is te lang voor me... vandaar dat ook zo lief was om een afspraak te maken bij de ha. wat een lieve heb ik ook...
pi_66284402
Hier weet iedereen het die het weten wil sinds we in de MMM zitten. Ik maak er nu ook geen geheim meer van. Iedereen mag weten dat het bij ons niet natuurlijk wil gaan en dat het dus niet zo vanzelfsprekend is dat vrouwen 'zomaar' zwanger worden..
pi_66284529
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
pi_66284644
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
Mijn schoon.oeder vraagt nergens naar. En als ze dat wel es doet kan ik met lekkere korte antwoorden haar stil krijgen. Iemand die in me geinteresseerd is kan het hele verhaal te horen krijgen. Maar als je voelt dat het ze niet boeit, dan vertel ik ze ook niks. Simpel zat
pi_66284666
Op mijn werk weet juist niemand het (behalve de bedrijfsarts ). Gaat ze ook geen donder aan. Heb ook geen zin in een stempel op m'n voorhoofd. En wie weet duurt het nog wel 1 jaar of 2 jaar voor het eindelijk is gelukt...
pi_66284688
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
pi_66284746
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
Check, dat heb ik dus ook. Totaal geen klik. En als die er wel naar is vertrouw ik het bedrijf an sich gewoon niet. De bedrijfsarts raadde ook aan vooral niets te zeggen aangezien het prive aangelegenheid is die ze niets aangaat.

Verder heb ik 't er wel naar m'n zin hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 20-02-2009 17:44:44 (Misverstandje :P) ]
pi_66284793
quote:
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
pi_66284844
quote:

Ach. Dat mens is wereldvreemd. Het went. Totaal geen interesse in andere mensen. Heel raar. Ze is wel aardig, maar je kunt er niks mee.
pi_66285032
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
Tsja, ik ben juf en de onderwijswereld is wat dat betreft wel apart. Totaal niet zakelijk. En een echte vrouwenwereld. Ik snap heel goed dat dat bij andere beroepen anders is, als ik naar andere banen terug kijk zou ik het ook nooooit hebben gezegd.
pi_66287667
Hoe lastig ik het soms ook vind, ook ik hou het geheim. Ook mijn vriend houdt het geheim, het is dus echt iets tussen hem en mij. Maar de echt oplettende kijkers zullen best wel een vermoeden hebben denk ik.
pi_66288664
Op mijn werk vertel ik zowiezo niets, ben niet zo close met mijn collega's.

Vindt het vooral moeilijk om mijn ouders en zusje niets te vertellen, heb een goede band met ze en weet dat ze het geweldig zullen vinden wanneer er een kindje komt.

Kan me heel goed voorstellen dat je er anders mee om gaat wanneer je in de MMM loopt.
pi_66289201
Nog steeds niks te zien.. wachten nog maar!

Bij ons weten alleen wij het en mijn beste vriendin... en ook nog 4 andere vrienden. Maar dat komt omdat 1 stelletje van hun ook in oOUD actief is en we er met toeval achter kwamen dat ook hun hier waren etc
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66289360
Ben er ook wel een beetje bang voor dat bekenden mij herkennen hier op Fok. Zover ik weet post er geen bekend hier in OUD, maar je weet nooit wie er allemaal mee lurkt.
pi_66290107
Ah joh, zolang je geen grote hints geeft over wat je doet en waar, valt het allemaal wel mee hoor
pi_66290759
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
Heb het totaal niet in de gaten gehouden en ik merkl het ook niet altijd dus geen idee deze maand.

Wij zijn erg open over onze kinderwens,de meeste mensen in onze omgeving zijn dan ook wel op de hoogte,vind het wel fijn eigenlijk dat ik er gewoon over kan praaten als ik daar behoefte aan heb.
01-08-2008
pi_66292499
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is bij mij ook zo bijna de situatie, behalve dan mijn ma, schoonouders (medicijnen toegediend krijgen bij hen thuis), mijn zus en haar man en de tante van mijn man (apotheek).
Op het werk weet iedereen het
Vrienden: een paar

Ik vind het trouwens totaal geen rare situatie omdat ik ook veel meer tijd doorbreng op mijn werk in vergelijking met de tijd die ik doorbreng met familie/vrienden. Mijn collega's merken het vaker als ik slecht in mijn vel zit of ondervinden de last ervan als ik weer eens naar een ziekenhuis/dokter moet.
pi_66295192
Daar heb je gelijk in Leonieke, zo had ik het nog niet bekeken.
Hoe is het ermee trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')