quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ah, judes heeft een ei! [ afbeelding ] Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.![]()
Hihi, iedereen hier doet denk ik wel hetzelfde wanneer er een ei is of men denkt in de vruchtbare periode te zitten. Je kunt hier niemand wijsmaken dat je kindjes tussen de bloemkolen vindtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef judes het volgende:
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
Mijn schoon.oeder vraagt nergens naar. En als ze dat wel es doet kan ik met lekkere korte antwoorden haar stil krijgen. Iemand die in me geinteresseerd is kan het hele verhaal te horen krijgen. Maar als je voelt dat het ze niet boeit, dan vertel ik ze ook niks. Simpel zatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
Check, dat heb ik dus ook. Totaal geen klik. En als die er wel naar is vertrouw ik het bedrijf an sich gewoon niet. De bedrijfsarts raadde ook aan vooral niets te zeggen aangezien het prive aangelegenheid is die ze niets aangaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
Ach. Dat mens is wereldvreemd. Het went. Totaal geen interesse in andere mensen. Heel raar. Ze is wel aardig, maar je kunt er niks mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
Tsja, ik ben juf en de onderwijswereld is wat dat betreft wel apart. Totaal niet zakelijk. En een echte vrouwenwereld. Ik snap heel goed dat dat bij andere beroepen anders is, als ik naar andere banen terug kijk zou ik het ook nooooit hebben gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
Heb het totaal niet in de gaten gehouden en ik merkl het ook niet altijd dus geen idee deze maand.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
Dat is bij mij ook zo bijna de situatie, behalve dan mijn ma, schoonouders (medicijnen toegediend krijgen bij hen thuis), mijn zus en haar man en de tante van mijn man (apotheek).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |