abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66206427
Poezebeest duimt heel hard mee

pi_66206980
Dit is de duimsmiley. Ik

Is er al meer bekend Cisco?
pi_66207039
Weer zo'n F5 moment
pi_66207276
Streepjes zijn opgebouwt uit streepjes en nu is er heel licht.. soort van schaduw of kras te zien, naja bijna niks te noemen 1 zo'n streepje van alle streepjes beetje te zien.. maar dat gaan we niet rekenen
Dus weer negatief! Wel kut want nu geen testen meer en had achteraf toch beter morgenochtend kunnen doen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66207402
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:38:13 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66207424
Ciscostar, geen avondwinkel in de buurt? Ik blijf positief voor je hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66207437
Lama, ik snap m nu...

Een streep is een streep, hoe licht ook...
pi_66207450
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef happyme28 het volgende:
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Wachten op het tweede streepje deel 129
dit vage streepje van fiemeeltje is nog duidelijker dan onze...

Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben
pi_66207542
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben

He, maar dat klinkt als een streep hoor! Toen ik testte (met clearblue) was er echt geen tweede streep te zien, Hoe ver ik hem ook in het licht hield! Dit geeft hoop!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66207595
Ik getest met kruidvat....
Maar het is echt niks, moeten echt zoeken van oh daar is hij en alleen als we beetje schuin houden etc

Dus ik tel deze als negatief
Moet nu weg, ik test vrijdag wel weer als er nog geen bloed is

[ Bericht 39% gewijzigd door Ciscostar op 18-02-2009 22:08:08 ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:45:48 #136
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66207675
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

Cisco, pregnant until proven otherwise oftewel PUPO!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66207727
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

kruidvat idd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66208154
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:

PUPO
pi_66208171
Pupo... hehe
*~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-__
*~-____-~****~-_____-~****~-__ Voetbal Magnaat
pi_66210121
Sja, streep is streep inderdaad.... en die van fiemeeltje vond ik eigenlijk nog best wel duidelijk...

Jammer inderdaad dat je hem niet gedaan hebt met ochtendurine, daar zit vaak toch een wat hogere concentratie in namelijk... maargoed, inderdaad anders morgen een test kopen en vrijdagochtend weer testen!
pi_66211117
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66211720
Anders koop je toch zo'n test waarin staat Zwanger of Niet zwanger,duidelijker kan niet.
01-08-2008
pi_66213583
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
welke topic? mis ik een streepje? ik zag er geen in Z&G...
vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)

Cisco, morgen in de ochtend toch nog maar eens testen, en anders morgen test halen en dan vrijdagochtend met eerste urine testen? kom op hoor!
pi_66213692
mijsje, cisco verwees naar het streepje van Fiemeeltje in topic 129...wel op blijven letten he
Hoe gaat ie met jou? PM nog gezien?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66213830
ik raak het kwijt denk ik... hahahaha
hier gaat het wel... al is het niet denderend. ik ben het vertrouwen in m'n eigen lijf aardig kwijt op het moment, en ik kijk wel uit naar de afspraak bij de ha, en hopelijk daarna snel naar de gyn. ( wilde graag eerst naar ha voor hij weer bij gyn kwam, ik dus niet te beroerd en zei: maak jij maar een afspraak...)
maar goed, ik heb je pm gezien, en ben aan het antwoorden, maar wil wel met goed antwoord komen ipv snel/snel/snel...
pi_66215164
Het is inderdaad kruidvat, maar moest in de haast nog even type en foutje gemaakt.. sorry!

Even bij de AH geweest en een CB test gehaald, dus morgen in de ochtend (5 a 6 uur want dan ga ik meestal plassen) testen en dan zie ik het wel.

Trierrr: streepje van fiemeeltje was vaagjes maar zichtbaar... mijne was nog veel vager, bijna geen streep te noemen maar zowel ik als man zag echt iets vaags staan en op de test van zaterdag helemaal niks.
(zelfde merk test)

PP: Die hebben we maandag al gedaan maar die schijnen voor hcg nodig te hebben en gaf niet zwanger aan. Ik had die al een keer gekocht en omdat we wilde weten even snel die gepakt maandag
pi_66215295
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)
Zie pm
pi_66215502
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zie pm
Kun je die ook ffies aan mijn sturen, ik zit ook steeds daarmee als ik een link eronder wil zetten
pi_66215629
gelukt!!! dank je happyme!
pi_66215788
Cisco, sterkte met weer wachten en weer testen morgenochtend! Ik hoop heel erg op tweede streepje bij jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')