*zucht* * Vlindur knuffelt mijsjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef mijsje het volgende:
het is niet zo dat je pas na 9 maanden zwanger bent, het is zo dat mensen gemiddeld binnen 9 maanden zwanger zijn dan... maar ik heb nu gewoon geen hoop meer... (zal wel aan het moment liggen hoor...)
[/klaagmodus]
Och meis..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef mijsje het volgende:
*mijsje knuffelt Vlindur terug*
daar zit ik ook zo mee... toen ik te horen kreeg dat ik een miskraam had in juli, zat er ook een moeder met een dochter van een jaar of 13 in de wachtkamer. moeder schreeuwde bijna tegen haar dochter dat ze een abortus moest, omdat het belachelijk was dat ze zwanger was... dat doet zeer...pze, ik hoop het ook, maar ben hoop beetje kwijt...
quote:Hoe werkt een ovulatietest?
De test detecteert LH (luteïniserend hormoon) in urine. De primaire functie van LH is het vrijgeven van een rijpe eicel in de eierstokken.
De snelle stijging in de hoeveelheid LH in de urine, de "LH piek" , is het signaal van de start van het ovulatieproces. LH is altijd aanwezig in de urine, maar tijdens de piek is de hoeveelheid 10-20 maal hoger dan de normale hoeveelheid.
Deze piek duurt 1-2 dagen, daarna daalt de LH snel naar de normale hoeveelheid. De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH piek. Dit is de meest vruchtbare periode van je menstruatiecyclus.
http://www.zwangerworden.nu/ovulatietest
volgens mij gewoon stuk... ik zou m'n geld terugvragenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef judes het volgende:
(behalve dat er geen 2e streepje op kwam dan...)
Ik ook niet hoor... wist niet eens wat NOD betekendequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef MinnieMin het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de betekenis van alle termen hier? Inmiddels is het me wel duidelijk, maar in het begin snapte ik er de ballen niet van
Heb ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, heb je al een ovulatietestje geprobeerd?
Het is wel voor iedereen anders,ik kon er mijn ovulatie niet mee vinden en werd echt heel onzeker en gestressed ervan.Maar als je er juist heel snel je ovulatie mee vind kan ik me voorstellen dat het wel prettig is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Die ovutesten zijn echt ideaal. Ik heb er ook mee geleerd dat ik gewoon op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik had ineens slijm en ja hoor, ik pieste netjes twee streepjes.Nu over twee weken nog een keer dubbele streepjes doen en dan ben ik helemaal tevreden
Durf ik niet want hij was al een keer negatiefquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat wachten zo vreselijk is
En cisco, ik snap het niet helemaal. Kun je niet gewoon een test doen?
Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!quote:
Oké!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!
Dus als ik het straks durft dan op zijn laatst weten jullie het 19 uur...
Haha duimsmile zou wel handig zijn jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg![]()
dan maar onbeschoft tijdens het uit eten op mn telefoon kijken![]()
*duimduimduimduim!*
ik wil een duim smiley!
Ik kon deze vinden!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg![]()
dan maar onbeschoft tijdens het uit eten op mn telefoon kijken![]()
*duimduimduimduim!*
ik wil een duim smiley!
foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuinquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef happyme28 het volgende:
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben
kruidvat iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?
Cisco, pregnant until proven otherwise oftewel PUPO!!!
PUPOquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?
Cisco, pregnant until proven otherwise oftewel PUPO!!!
welke topic? mis ik een streepje? ik zag er geen in Z&G...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
Zie pmquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten...(beetje aan het pruilen hier...)
Kun je die ook ffies aan mijn sturen, ik zit ook steeds daarmee als ik een link eronder wil zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |