abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66151860
het is niet zo dat je pas na 9 maanden zwanger bent, het is zo dat mensen gemiddeld binnen 9 maanden zwanger zijn dan... maar ik heb nu gewoon geen hoop meer... (zal wel aan het moment liggen hoor...)
[/klaagmodus]
pi_66152724
och mijsje toch

Klagen mag hoor, hebben we gisteren toch besloten. Zo af en toe eens een flinke dip is prima en huilen zelfs heerliljk

Morgen kijk je al weer heel anders tegen de wereld aan...
pi_66152782
dank je
maandag om h9 hebben we de afspraak bij de ha. (dat wilde graag voor we weer naar de gyn gaan, want daar zie ik ons ook wel weer een afspraak maken)
pi_66152810
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef mijsje het volgende:
het is niet zo dat je pas na 9 maanden zwanger bent, het is zo dat mensen gemiddeld binnen 9 maanden zwanger zijn dan... maar ik heb nu gewoon geen hoop meer... (zal wel aan het moment liggen hoor...)
[/klaagmodus]
*zucht* * Vlindur knuffelt mijsje

Het is gewoon oneerlijk allemaal.

Meisjes van 16 en jonger raken allemaal per ongeluk zwanger en wij die willen.. Wij krijgen niks..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66152850
Och mijsje...
Hopelijk komt er nu snel schot in.
pi_66152899
*mijsje knuffelt Vlindur terug*
daar zit ik ook zo mee... toen ik te horen kreeg dat ik een miskraam had in juli, zat er ook een moeder met een dochter van een jaar of 13 in de wachtkamer. moeder schreeuwde bijna tegen haar dochter dat ze een abortus moest, omdat het belachelijk was dat ze zwanger was... dat doet zeer...

pze, ik hoop het ook, maar ben hoop beetje kwijt...
pi_66152952
ai mijsje, ik kan mezelf inderdaad voorstellen dat dat erg pijn doet

* grouphugt
pi_66153020
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef mijsje het volgende:
*mijsje knuffelt Vlindur terug*
daar zit ik ook zo mee... toen ik te horen kreeg dat ik een miskraam had in juli, zat er ook een moeder met een dochter van een jaar of 13 in de wachtkamer. moeder schreeuwde bijna tegen haar dochter dat ze een abortus moest, omdat het belachelijk was dat ze zwanger was... dat doet zeer...

pze, ik hoop het ook, maar ben hoop beetje kwijt...
Och meis..

pi_66153138
nou houd ik het al helemaal niet meer droog...
*knuffelt vlindur gewoon nog een keer:*
pi_66153316
Ja maar... nou moet ik ook huilen.
pi_66153450
Aaahw *knuffels voor wie het nodig heeft*
er komt vast snel een mooie streepjesregen en een dik groot slotje op dit topic
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153523
*GROEPSKNUFFEL!!!*
een slotje hierop omdat iedereen heeft wat 'ie wil, zou heel mooi zijn! Streven we naar!!!
pi_66153618
Goed plan mijsje! * prinseszondererwt snuit haar neus en grijpt naar de ovulatietesten
pi_66153790
* Vlindur is het ook eens met dat plan
pi_66153829
niet je neus snuiten in die testen hoor daar krijg je heule rare uitslagen van... hoewel ik stiekem wel benieuwd ben, doe es?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153926
ms toch ook maar eens van die testen kopen. ms dat ik het al een hele tijd verkeerd aanpak...wat kun je nu eigenlijk allemaal van een ovulatietest aflezen?
pi_66154185
Gekke huup, ik heb toch maar geplast ipv gesnoten. Nog geen streepjes te zien overigens. Dat kan ook prima want het is nu dag 13 en ik had vorige keer een cyclus van 37 dagen. Vandaar dat ik een voordeelpak ovutesten besteld heb.

Mijsje, je kunt aan die testen zien wanneer je eisprong ongeveer is.
quote:
Hoe werkt een ovulatietest?

De test detecteert LH (luteïniserend hormoon) in urine. De primaire functie van LH is het vrijgeven van een rijpe eicel in de eierstokken.

De snelle stijging in de hoeveelheid LH in de urine, de "LH piek" , is het signaal van de start van het ovulatieproces. LH is altijd aanwezig in de urine, maar tijdens de piek is de hoeveelheid 10-20 maal hoger dan de normale hoeveelheid.

Deze piek duurt 1-2 dagen, daarna daalt de LH snel naar de normale hoeveelheid. De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH piek. Dit is de meest vruchtbare periode van je menstruatiecyclus.

http://www.zwangerworden.nu/ovulatietest
pi_66155145
Die ovutesten zijn echt ideaal. Ik heb er ook mee geleerd dat ik gewoon op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik had ineens slijm en ja hoor, ik pieste netjes twee streepjes. Nu over twee weken nog een keer dubbele streepjes doen en dan ben ik helemaal tevreden

@mijsje, je ziet bij die testen je ovulatie steeds dichterbij komen (en de streepjes dus donkerder), als het streepje er echt afspat zit je op de top van de LH piek, zodra je dan een wat lichter streepje krijgt weet je dat binnen 24 tot 48 uur je ei gaat springen en kun je vast een voorraadje zwemmertjes voor de poorten klaarleggen. Voordeel is dat je 'm aan ziet komen ipv dat je moet 'gokken'. Ideale manier om een je ei in een hinderlaag te lokken
pi_66155285
dank je pze, dat is duidelijk
fiemeel, waar bestel je die dingen? en hoeveel zitten er in een pakje? je hebt er nogal wat nodig zeker?
pi_66155380
Ik heb ze bij sensitest besteld, 26 stuks geloof ik en dan kreeg ik er ook nog 3 zwangerschapstesten bij. De prijs viel me alleszins mee eerlijk gezegd. Je hebt per cyclus maar een stuk of 7 staafjes nodig mijsje., dus je kunt er wel even mee vooruit.

www.sensitest.nl
pi_66155542
dank je, kan ik even kijken wat ik ervan vind
pi_66156382
Ik heb ze nu van babyboomshop, vind ze prima en waren erg goedkoop. (30 voor 20,50 dacht ik...)
pi_66158848
Ik heb nu de ovutesten van sensitest, heb eerder zw.testen van babyboomshop gehad en die bevielen ook prima, (behalve dat er geen 2e streepje op kwam dan...) goede en snelle service bij allebei vond ik.
pi_66160541
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef judes het volgende:
(behalve dat er geen 2e streepje op kwam dan...)
volgens mij gewoon stuk... ik zou m'n geld terugvragen
pi_66162077
lol, daar heb ik wel even over nagedacht, ja!
pi_66166450
* Ciscostar heeft nog geen duivels te melden

Nog wel steeds vol gevoel in me maag, zware maag en na een tijdje trek etc.. en die rot borsten kon er gisteren even niet op liggen op mijn zij en vandaag ook wel wat gevoelig. Verder beetje pijn in me onderrug, maar dat had ik gisteren ook en dat leiden ook tot niks.

Ik had mijn temparatuur overdag gemeten omdat ik mijn client bij wie ik werk moest tempen en om zeker te zijn of die het deedt eerst test bij mij (het is zo'n oortest.. neem hem verder niet serieus) Vanmorgen weer 37.1 en gisteravond 37.3. Blijft beetje gelijk maar wel nog hoger dan 'normaal'

Mijsje
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66168502
duimelduimelduimel voor Cisco
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:37:47 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66168541
Oh, misschien toch disco voor cisco!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66169767
Wat is er trouwens gebeurd met de betekenis van alle termen hier? Inmiddels is het me wel duidelijk, maar in het begin snapte ik er de ballen niet van
pi_66169831
Ik heb me vergist. M'n NOD is 3 maart ipv 2 maart
pi_66171785
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef MinnieMin het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de betekenis van alle termen hier? Inmiddels is het me wel duidelijk, maar in het begin snapte ik er de ballen niet van
Ik ook niet hoor... wist niet eens wat NOD betekende
En toen kwamen de afkortingen kvk en mvm ook nog eens haha

Klopt het dat zo'n digitale test van CB meer hcg nodig heeft dan een kruitvattest... dus stel CB test negatief dat kruitvat wel positief zou kunnen testen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:12:32 #107
190853 RockabeIIa
pi_66172160
cisco, heb je al een ovulatietestje geprobeerd?
pi_66172737
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, heb je al een ovulatietestje geprobeerd?
Heb ik niet
Ken wel iemand die ze heeft, maar dat is even iets te ver en te lang rijden om even te halen.
pi_66173207
Ik heb alleen gelezen dat de Predictor test soms pas later positief geeft omdat hij meer hcg nodig heeft. Van de digitale test weet ik het niet, daar zijn ook nog niet zoveel ervaringen over te vinden volgens mij.
pi_66177618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Die ovutesten zijn echt ideaal. Ik heb er ook mee geleerd dat ik gewoon op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik had ineens slijm en ja hoor, ik pieste netjes twee streepjes. Nu over twee weken nog een keer dubbele streepjes doen en dan ben ik helemaal tevreden
Het is wel voor iedereen anders,ik kon er mijn ovulatie niet mee vinden en werd echt heel onzeker en gestressed ervan.Maar als je er juist heel snel je ovulatie mee vind kan ik me voorstellen dat het wel prettig is.
01-08-2008
pi_66182105
@cisco, voor zover ik weet zijn de analoge testen van CB erg gevoelig. Dat zijn die testen waar een + moet verschijnen. Bij mij gaf CB sneller een positief resultaat dan kruidvat. (de digitale testen hebben meer HCG nodig voor zover ik weet)

@PurePoison, ik zou m'n piek ook gemist hebben als ik niet zeker was van m'n cervixslijm, daardoor kwam ik op het idee om een paar uur later nogmaals te testen. (ik had al een wat donkerdere streep rond 17.00 uur, rond 21.00 uur spatte ie ervan af en de volgende dag was de test alweer stukken lichter)

Ik denk dat je altijd voor een combi van 2 moet gaan om de boel goed te kunnen volgen. Ik ga voor test in combi met lichamelijke signalen een ander kiest voor temperaturen. Het is maar net waar je jezelf het prettigst bij voelt.

Hier zou er ieder moment genesteld kunnen worden. Hopen dat er iets blijft plakken deze ronde...

enne cisco, je maakt het wel heul erg spannend zo hoor....
pi_66189185
Oke dat heb ik nooit geprobeerd vaker op een dag testen.Maar goed ieder zijn eigen manier natuurlijk,op het moment doen we het zonder testen of wat dan ook,die stress die ik er van krijg lijkt me ook niet goed voor het zwanger worden.
01-08-2008
pi_66202913
* Ciscostar heeft nog steeds niks te melden

Hoe meer dagen er verstrijken, hoe meer hoop ik begin te krijgen. Maar ook hoe meer ik telleur gesteld zou zijn als ik morgen of wanneer dan ook ineens toch ongesteld ga worden...

Maar als ik dan lees was symptomen kunnen zijn en ik mijn borsten voel (die deden gisteravond/vanacht/vanmorgen echt pijn) en nu gevoelig en iedere morgen mijn temp 37.1 a 37.2 is.. en dat mijn maag voelt alsof hij bom vol zit, maar eigenlijk ook weer niet.. dan denk ik, ik ben misschien toch wel zwanger... Maar als ik dan weer naar de test kijken van zaterdag die zo negatief was als maar kon zijn.. dan neemt de hoop weer af.
pi_66203103
Doe anders gewoon nog een testje joh, misschien heb je dan in een klap zekerheid. Die hoge temperatuur is echt goed.
pi_66203197
Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat wachten zo vreselijk is

En cisco, ik snap het niet helemaal. Kun je niet gewoon een test doen?
pi_66203368
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat wachten zo vreselijk is

En cisco, ik snap het niet helemaal. Kun je niet gewoon een test doen?
Durf ik niet want hij was al een keer negatief
Maar misschien toch maar weer eens doen
pi_66204061
Ja! Doe maar! F5 F5 F5
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:58:06 #118
190853 RockabeIIa
pi_66204390
Ik hyper effe mee (in de hoop dalijk echt te hieperen!!! )
pi_66204925
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja! Doe maar! F5 F5 F5
Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!
Dus als ik het straks durft dan op zijn laatst weten jullie het 19 uur...
pi_66205127
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Straks..... wil niet testen zonder mijn man erbij!
Dus als ik het straks durft dan op zijn laatst weten jullie het 19 uur...
Oké!

Ik ga nog ff stug doorduimen dan!
pi_66205254
Shit 7 uur ben ik al weg
dan maar onbeschoft tijdens het uit eten op mn telefoon kijken

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66205352
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Haha duimsmile zou wel handig zijn ja
Maar ik ga er vanuit dat ik weer negatief test hoor...
pi_66205563
Spannend!
pi_66205620
F5 F5 F5

* duimt
pi_66205982
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Shit 7 uur ben ik al weg

*duimduimduimduim!*

ik wil een duim smiley!
Ik kon deze vinden!

En deze
pi_66206427
Poezebeest duimt heel hard mee

pi_66206980
Dit is de duimsmiley. Ik

Is er al meer bekend Cisco?
pi_66207039
Weer zo'n F5 moment
pi_66207276
Streepjes zijn opgebouwt uit streepjes en nu is er heel licht.. soort van schaduw of kras te zien, naja bijna niks te noemen 1 zo'n streepje van alle streepjes beetje te zien.. maar dat gaan we niet rekenen
Dus weer negatief! Wel kut want nu geen testen meer en had achteraf toch beter morgenochtend kunnen doen
pi_66207402
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:38:13 #131
190853 RockabeIIa
pi_66207424
Ciscostar, geen avondwinkel in de buurt? Ik blijf positief voor je hoor!
pi_66207437
Lama, ik snap m nu...

Een streep is een streep, hoe licht ook...
pi_66207450
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef happyme28 het volgende:
oehh... foto foto, dat klinkt wel als een licht streepje toch? Een streepje, hoe licht ook, is een streepje hoor
foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Wachten op het tweede streepje deel 129
dit vage streepje van fiemeeltje is nog duidelijker dan onze...

Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben
pi_66207542
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

foto maken heeft geen zin want het is echt niks... alleen beetje als je licht tegenhoud of schuin
met blote oog moeten we nog turen..
Ah als ik vrijdag nog niet ben dan weer... ga zo wel ffies bij de AH kijken of ze wat hebben

He, maar dat klinkt als een streep hoor! Toen ik testte (met clearblue) was er echt geen tweede streep te zien, Hoe ver ik hem ook in het licht hield! Dit geeft hoop!
pi_66207595
Ik getest met kruidvat....
Maar het is echt niks, moeten echt zoeken van oh daar is hij en alleen als we beetje schuin houden etc

Dus ik tel deze als negatief
Moet nu weg, ik test vrijdag wel weer als er nog geen bloed is

[ Bericht 39% gewijzigd door Ciscostar op 18-02-2009 22:08:08 ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:45:48 #136
190853 RockabeIIa
pi_66207675
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

Cisco, pregnant until proven otherwise oftewel PUPO!!!
pi_66207727
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet om het een of ander maar ik zie dagelijks kruitvat voorbij komen maar het is toch kruidvat!?

kruidvat idd
pi_66208154
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:

PUPO
pi_66208171
Pupo... hehe
*~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-_____-~****~-____-~****~-__
*~-____-~****~-_____-~****~-__ Voetbal Magnaat
pi_66210121
Sja, streep is streep inderdaad.... en die van fiemeeltje vond ik eigenlijk nog best wel duidelijk...

Jammer inderdaad dat je hem niet gedaan hebt met ochtendurine, daar zit vaak toch een wat hogere concentratie in namelijk... maargoed, inderdaad anders morgen een test kopen en vrijdagochtend weer testen!
pi_66211117
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66211720
Anders koop je toch zo'n test waarin staat Zwanger of Niet zwanger,duidelijker kan niet.
01-08-2008
pi_66213583
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Ciscostar, als je net zo'n streep hebt als die in het andere topic en dit is niet met ochtendurine, dan is het echt een streep hoor. Oke, beginnende streep, maar toch. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streep (en dat heb ik net iets te vaak gezien!). En anders toch proberen een CB test te doen, die zijn op dat gebied heel duidelijk, daar heb ik nog nooit halve streepjes van gezien, wel vage, maar licht = streep.
Succes en ik duim voor je!
welke topic? mis ik een streepje? ik zag er geen in Z&G...
vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)

Cisco, morgen in de ochtend toch nog maar eens testen, en anders morgen test halen en dan vrijdagochtend met eerste urine testen? kom op hoor!
pi_66213692
mijsje, cisco verwees naar het streepje van Fiemeeltje in topic 129...wel op blijven letten he
Hoe gaat ie met jou? PM nog gezien?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66213830
ik raak het kwijt denk ik... hahahaha
hier gaat het wel... al is het niet denderend. ik ben het vertrouwen in m'n eigen lijf aardig kwijt op het moment, en ik kijk wel uit naar de afspraak bij de ha, en hopelijk daarna snel naar de gyn. ( wilde graag eerst naar ha voor hij weer bij gyn kwam, ik dus niet te beroerd en zei: maak jij maar een afspraak...)
maar goed, ik heb je pm gezien, en ben aan het antwoorden, maar wil wel met goed antwoord komen ipv snel/snel/snel...
pi_66215164
Het is inderdaad kruidvat, maar moest in de haast nog even type en foutje gemaakt.. sorry!

Even bij de AH geweest en een CB test gehaald, dus morgen in de ochtend (5 a 6 uur want dan ga ik meestal plassen) testen en dan zie ik het wel.

Trierrr: streepje van fiemeeltje was vaagjes maar zichtbaar... mijne was nog veel vager, bijna geen streep te noemen maar zowel ik als man zag echt iets vaags staan en op de test van zaterdag helemaal niks.
(zelfde merk test)

PP: Die hebben we maandag al gedaan maar die schijnen voor hcg nodig te hebben en gaf niet zwanger aan. Ik had die al een keer gekocht en omdat we wilde weten even snel die gepakt maandag
pi_66215295
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

vraagje, (way off topic) hoe kun je je ticker in een link anders noemen? Ik zie steeds bij mensen een link met een leuk woord, en ik kan alleen de tickerpagina erin zetten... (beetje aan het pruilen hier...)
Zie pm
pi_66215502
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zie pm
Kun je die ook ffies aan mijn sturen, ik zit ook steeds daarmee als ik een link eronder wil zetten
pi_66215629
gelukt!!! dank je happyme!
pi_66215788
Cisco, sterkte met weer wachten en weer testen morgenochtend! Ik hoop heel erg op tweede streepje bij jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')